Dames, Ik ben nu zwanger van ons derde kindje en dacht altijd dat ik daarna geen kindjes meer wilde krijgen. Maar nu bekruipt me het gevoel dat dit niet de laatste zwangerschap zal zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat mijn gezin hierna compleet is. Soms denk ik zelfs dat het na nummer 4 niet compleet voelt en er nog een nummer 5 komt wanneer de natuur dat toelaat. Ben ik hierin de enige? Ik geniet zoveel van mijn kindjes dat ik opeens een toekomst voor mij zie met een tafel vol kinderen. Durf het hier met niemand verder over te hebben, naast mijn man natuurlijk. Wellicht zijn het alleen de hormonen.
Wat leuk! Had jij hiervoor ook de gedachte dat het na 3 kindjes klaar zou zijn of pas later door dat er nog een wens was voor een vierde kindje?
Ik dacht altijd dat het na 2 klaar zou zijn. Maar ik vind het echt prettig dat de deur nog open staat. De komende tijd moet ik er nog niet aan denken hoor. Maar ik hoop wel dat het moment komt dat wij ons er klaar voor zullen voelen. Soms rammelen de eierstokken flink. Maar we hebben nog ruim de tijd en geen reden tot haasten.
oooh hier worstel ik ook mee :s momenteel een super trotse mama van Luna,Storm&Sterre maar och wat kriebelt het weer.. ik verlang zo hard naar een vierde, maar mijn man is nog niet volledig mee :s pffff... zit zo in de knoop..
Nou ik wist altijd wel dat ik graag een groot gezin wou, en toen ik zwanger probeerde te raken van de 2e wist ik dus wel dat ik ooit voor een 3e zou willen gaan als ik man zover had. Ik dacht wel dat na de 3e dat verlangen zou stoppen , nee dus...maar als jongvolwassene droomde ik wel altijd van een heel groot gezin dus het verbaast me niet dat de wens voor een 4e kwam Het voelt wel als een dream come true dat mijn man met kerst ja zei...hier heb ik altijd van gedroomd. Nu hopen dat het ons gegund is
Herkenbaar... Ik zei altijd “tweede kindjes, dan zijn we compleet”. Nu ik zwanger ben van ons tweede kindje kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik dit allemaal voor de laatste keer beleef. Zeker omdat deze zwangerschap (helaas) geen pretje voor mij is. Ik zie nu drie kinderen voor me, dat voelt nu als “compleet”. Mijn man wil het écht bij twee houden, hij kijkt alleen naar het praktische. Ik hoop maar dat een van ons zich bedenkt, het zorgt nu nl al voor discussies