zwanger worden 2013/2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Frummel, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    kzh goed idee! :)

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ frummel ; weet je al wat meer?

@ roxannekuh ; morgen naar de fertiliteitsarts! spannend!!

@ hier ; kuurtje duphaston achter de rug, manmanman, moodswings...Nu ging het ook niet zo goed met L, dan hou ik het helemaal niet droog ;s

Nu wachten op rood. :p

3. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Jaaaa spannend!
    Morgenvroeg om 9 uur moeten we er zijn!
    Ben eens benieuwd!
    Zal erna iets laten weten!

4. roxannekuh

Dat is inderdaad wel een heel leuk idee ja :D

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    succes! ben benieuwd :D

6. roxannekuh

Zo ben terug!
    hij had me uitgelegd wat pcos nu precies inhield en wat er met je eitjes dan gebeurd of juist niet.
    mijn vriend moet binnen nu en 2 weken zijn zaad inleveren.
    en als ik ongesteld word die dag moet ik even bellen dan moet ik een afspraak maken voor een echo. gaan ze kijken wat mijn eitjes nu precies doen.
    en erna als alles goed is zal ik clomid krijgen.
    de gynaecoloog had zoiets we kijken eerst het zaad na en dan beginnen we met de tabletten want mocht het bij je vriend niet in orde zijn moeten we iets anders doen anders hebben de tabletten geen zin.
    mijn bloeddruk was nu wat hoog dus mag deze week bij de huisarts ff opnieuw laten meten, maar kon door de spanning zijn zeiden ze al.
    dus hoop dat ik nu ook snel ongesteld word dat ik eventueel met de tabletten kan beginnen!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Spannend meid!!! :D
    Hopelijk gaat de clomid goed zijn werk doen!
    en is het zaad van je vriend in orde..

Hier vanmorgen ongi geworden, dus donderdag bloedprikken en dan beginnen met clomid!
    Volgende week donderdag eerste meting.. ben benieuwd!
    Duphaston heeft dit keer erg snel zijn werk gedaan, dus hopelijk de clomid ook!

8. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    @roxannekuh
    hihi uitkijken naar je ongi, ooit gedacht dat je dat zou zeggen ;)

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Spannend roxannekuh!! Hopelijk is de zaadanalyse helemaal goed!

Kzh: jullie begonnen met de clomid?

Madeline, zo'n opmerking kan hard aankomen. Is je zus geen persoon die je juist nu kan steunen?

Ik was even weg. Het was even erg heftig hier, ziekenhuis was het dossier kwijt voor de overplaatsing, werden van alle kanten tegen gewerkt en echt van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kwamen ze ermee dat we maar opnieuw naar de huisarts moesten voor een verwijsbrief naar de gyn en de gyn ons dan door kon verwijzen naar de fertiliteitsarts. Nou sorry, maar dat heb ik geweigerd. Alles leuk en aardig maar ik heb wel iets beters te doen dan compleet nutteloze dokters bezoekjes en weer voor kijkdoos te spelen bij de gyn. Hoop gezeik later hebben we vandaag dan toch het verlossende telefoontje gehad.. erasmus zorgt voor de verwijsbrief naar zwijndrecht, zwijndrecht stuurt nu de vragenlijst naar ons, die kunnen we morgen terugsturen en ergens volgende week is dan de afspraak bij de fertiliteitsarts. Ronde 19 november verwacht ik mijn menstruatie en dat wordt onze eerste ronde icsi.. echt ontzettend spannend nu hoor. Volgende week krijgen we de voorlichting over de medicatie en alles en ook de recepten en dan is het echt wachten op de duivels en beginnen met spuiten :). Hier zijn dus de duimen aan het draaien dat ons kerstcadeau een positieve test wordt! Dat zou erg mooi zijn. Maarja, de realistische kant zegt ook; eerst maar eens afwachten of het lukt. Al met al even een turbulente tijd geweest met een hoop dalen en nu een piek van goed nieuws :)

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wat slordig zeg frummel! Pffff.. dan is het allemaal al zo spannend, heb je echt geen zin in knnodig energie verspillen aan domme procedures..
    Fijn dat het uiteindelijk toch nog geregeld is.
    Wordt nu echt spannend he!

Overmorgen begin ik met clomid :)

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Vreselijk en vooral heel erg onbeschoft behandeld. Er zijn aardig wat tranen gevallen de afgelopen anderhalve week. Telkens beloftes en als we dat dan rond hadden ging het ineens niet door, kon het niet of wat dan ook. Belafspraken die niet na werden gekomen, vermiste bloeduitslagen en dossiers. Echt om gillend gek van te worden. Mooiste is dat je bij alles krijgt te horen dat het wel 2 tot 6 weken kan duren voor het opgelost is.. TENZIJ je het zelf regelt. Afijn, het is inmiddels gelukt :) begin december hopelijk de eerste eerste punctie en daarna terugplaatsing. Ben heel benieuwd!

Overmorgen al beginnen met clomid! Straks lopen we weer bijna gelijk joh ;)

12. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Nou ja zeg frummel wat een schandalige blunder van het ziekenhuis.:$ Hoe kunnen ze nou een dossier kwijt raken. En er dan ook nog jou probleem van maken echt belachelijk. Sommige mensen hebben echt geen flauw idee wat voor impact hun 'foutje' kan hebben.

Tja die opmerking van me zus, klinkt misschien gek maar van haar kon ik hem hebben. Ze heeft zelf ook in de mmm gezeten. Op de een of andere manier kan ik van mensen die zelf ook in de mmm zitten veel meer hebben dan van andere die die ervaring niet hebben.
    De zus van vl die maakte pas een opmerking die ik veel vervelender vond. Maarja de fam is niet op de hoogte dan kunnen zulke dingen gebeuren. Het is voor ons geen reden om het aan ze te gaan vertellen.
    Alleen 1 schoonzusje is op de hoogte maar dat is mn bff die toevallig getrouwd is met mn broer;)

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ frummel ; Kan me voorstellen dat het even heftige weken zijn geweest dan!
    hopelijk gaat het vanaf nu aan gewoon allemaal goed.
    Spannend, nog een maandje!!!! :D

Ja dat zou zo maar eens kunnen inderdaad! ;)

14. roxannekuh

Dankjewel allemaal!
    Hoop dat de zaadanalyse goed is ja!
    hij goed volgende week woensdag zijn zaad brengen en hopen snel op de uitslag, hoop dan rond die tijd ongesteld geworden te zijn zodat ik naar het ziekenhuis kan en meteen met clomid kan beginnen als de uitslag goed is!
    en dat het maar snel mag aanslaan :D

@frummel: dat is heel erg vervelend ja
    dat een ziekenhuis zo een dossier kan kwijtraken :S
    en dan mag jij ook er ook nog eens voor zorgen dat je weer alles hebt, had het zelf ook niet gedaan nee.
    maar gelukkig komt het nu weer goed!

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Spannend roxannekuh! Hoop met je mee dat de analyse top is en dat clomid het trucje doet :)

Kzh: ben benieuwd :) zou wel bizar zijn haha

HIer helemaal blij mijn man (moet nog steeds wennen aan dat getrouwde haha) besloot een maand terug van baan te willen veranderen. Hoop aanbiedingen gehad, gelukkig geen crisis in zijn tak. Nu is alles rond voor zijn nieuwe baan! 10 (!) Minuten reistijd van huis, echt heeeerlijk. Elke dag voor 16 uur thuis :).

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Haha ja dat is wennen he ;)
    Heb je zijn naam aangenomen trouwens?
    Dat vond ik echt wennen.. nog steeds eigenlijk, vergis me regelmatig :p

Lekker hoor, dat hij zo dich bij huis een baan heeft gevonden!

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ja ik heb zijn achternaam aangenomen. Moet er ook heel erg aan wennen!

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heb net ook in het ziekenhuis eindelijk mijn naam daar veranderd, nu staat overal mijn getrouwde naam in het systeem, wel zo makkelijk!

Net bloed laten prikken, en vanmorgen de clomid begonnen.
    ben benieuwd of ik er net zo last van krijg als met de duphaston

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Spannend kzh! Ik hoop voor je dat je hier niet zoveel last van hebt. Daar zie ik ookwel tegenop.. hormonen spuiten brrr

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    je spuit dan in je buik toch?

en ga je ze zelf zetten of je man?
    Ik ben echt niet bang voor prikken, maar jezelf spuiten lijkt me niks.
    Zal dan liever mijn man spuiten laten zetten denk ik.

Deel Deze Pagina