Ik ga ze zelf zetten denk ik. Maar anders wilt hij het ook best doen we zullen wel zien hoe het gaat. Hoe gaat het met de clomid?
Vorige week eindelijk het telefoontje gehad dat alles rond was plus excuses van de arts over de gang van zaken en de gemaakte fouten. Alles was binnen en eind november zouden we dan toch echt starten met de icsi. Vandaag lregen we echter de mail dat de afspraak in het ziekenhuis pss op de 26e was gezet, veels te laat.. veel gemaild, danny is zelfs langsgegaan en uitleg geƫist van de arts. Ze ontkennen nu in alle toonaarden. Zelfs de mailtjes worden door hun ontkent. Inmiddels is de klachtenbrief met screenprints van de mailtjes met bewijs eruir. Helaas veranderd dit niets aan het feit dat we weer 2 maanden mislopen (december gaat het lab dicht voor verbouwing). Dit gaat nu al maanden zo, een strijd van fouten, loze beloftes en van het kastje naar de muur gestuurd worden. Al met al zijn we nkg geen steek opgeschoten. Iedere keer stel je je er weer op in en tel je af tot de volgende cyclus en als puntje bij paaltje komt wordt weer alles teruggetrokken, zijn ze dossiers kwijt of zijn de bloeduitslagen ineens onvindbaar. Om gek van te worden. Ik weet het even niet meer we zijn nu vanaf eind juni bezig met de eerste afspraken zodat we na september konden starten. Alles is al maanden rond het enige wat rest is een ziekenhuis wat normaal zijn werk doet. Nu weigeren ze de afspraak weer te vervroegen. Hoeveel moeite kan het zijn? Er is geen wachtlijst, alles is al aanwezig, de intakegesprekken en al zijn al geweest, de vragenlijst is al ingevuld.. plus we hebben zwart op wit dat we eind november konden starten
Wat enorm slecht dat er zo met jullie om gegaan wordt zeg.. echt erg! Zeker omdat jullie gewoon volledig afhankelijk zijn van de behandeling Dikke knuffel voor jou! Hoop dat ze snel hun afspraken na gaan komen
Frummel ik kan het bijna niet geloven, wat erg dat ze zo met jullie omgaan.. Wat zullen jullie je machteloos voelen. Ik hoop voor jullie dat ze heel snel met een oplossing komen.
Al ze nou zeggen van joh sorry ondanks eerdere beloftes gaatbhet deze maand weer niet lukken was het ook *** maar voelt toch anders.. dit is gewoon zo gemeen hoe het gaat. Maarja
Heey meiden, hopelijk gaat het bij jullie allemaal super! Wij leggen het hele icsi even naast ons neer. Momenteel gaat het zo respectloos vanuit het ziekenhuis dat wij ons er beiden alles behalve prettig bij voelen. Een ander ziekenhuis is helaas geen optie omdat er niet wordt meegewerkt aan zaad transport. Door hoe dit allemaal is gegaan zijn we ons heel sterk gaan afvragen of dit het allemaal waard is.. we zaten elke week meerdere uren aan de telefoon met bijbehorende frustraties en verdriet, dan nog dat het op het laatste moment steeds niet doorging enz. Dit alles voelden de kinderen ook haarfijn aan. Dat kan het nooit waard zijn. We gaan het even laten berusten en nadenken over hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Maar eerst genieten van de komende feestdagen in december en alle sinterklaas gebeurtenissen die daarbij horen
Kan me voorstellen dat het even allemaal teveel wordt! Respect voor de keuze die jullie maken, geniet lekker van elkaar komende tijd en hopelijk gaat 2014 jullie wel wat meewerking vanuit het zkh opleveren!
Frummel wat rot voor jullie, knuff voor jou! Vl is hier weer thuis, ik wacht nu mn ongi af en daarna kunnen we weer gaan klussen
ik kom net bij de gyn vandaan we gaan starten met iui in januari. Omdat ik een regelmatige cyclus heb, heb ik ervoor gekozen om eerst in eigen cyclus te beginnen. Ik krijg dan alleen een injectie om mn eitje te laten springen. Zie al die hormonen nog niet zo zitten. Als ik dan na 2x nog niet zwanger ben krijg ik alsnog al die hormonen. Ik had eigenlijk verwacht dat ik eerst nog een samenlevingstest zou krijgen, maar gelukkig slaan we dat over.
goed nieuws! fijn dat je niet eerst een samenlevingstest oid moet. en snap dat je geen zin hebt in onnodig hormonen, dus als je een mooie regelmatige cyclus hebt is dat prima toch!
Ja het is wel goed nieuws, en toch ben ik teleur gesteld. Alles ziet er goed uit, waarom wil het dan niet lukken... Maar ben ook blij dat er wat aan gedaan gaat worden!
ja, dat snap ik wel :< dat is best frustrerend he! inderdaad, dat is heel mooi, nu hopen dat het gewoon snel (meteen!) raak mag zijn!
Hoi ik wil me ook graag hier melden April gestopt met de pil om het even aan te kijken wat mijn cyclus ging doen. Eest gewoon mijn onttrekkingsbloeding, toen na 39 dagen ongesteld, daarna na 35 dagen dus ik dacht joepie het gaat steeds korter worden! maar toen duurde het 63 dagen en nu sinds 21 aug. niet meer ongesteld geweest, zo raar! Ben 1,5 week geleden terug naar de HA geweest en een doorverwijzing gekregen. Heb 29 nov. eerste afspraak Gynae/fertiliteitspolikliniek. Ik voelde me na de doorverwijzing enorm opgelucht dat ze er nu naar gaan kijken. Ik was er ook zoveel mee bezig hiervoor. Druk maken, ovulatie in de gaten houden etc. gelukkig hoeft dat nu even niet meer . Vind het wel enorm spannend allemaal!
Welkom! Fijn dat de huisarts je doorverwezen heeft, en spannend, eind van de maand afspraak bij de gyn! Hopelijk levert het je snel een posi test op!
Hoi hoi Mag ik met jullie meekletsen? Zal me even voorstellen ben napje1986 ben 26 jaar bijna 27 en zijn zins november begonnen met ons eerste kindje dus zitten pas in de eerste ronde ben wel al een half jaar gestopt met de pil. Groetjes napje
@kzh Ik hoop het ook maar alles is nieuw voor mij dus ik verwacht er maar niet te veel van kan een hoop teleurstelling voorkomen. Groetjes