zwanger worden 2013/2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Frummel, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napje1986

Napje1986 Niet meer actief

Die is gelukkig regelmatig al zins ik gestopt ben 27 dagen

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    dat is wel fijn! dan weet je in ieder geval wanneer je je ei ongeveer kan verwachten!

3. Napje1986

Ja dat gelukkig wel! Maar mijn menstruatie is niet zo goed ben gemiddeld maar max 10 uur ongi en heel weinig bloedverlies heb ik dan.
    Ben er ook al voor bij de dokter geweest en die zei je hebt pilmoeheid daarom ben ik in eerste instantie ook gestopt want ze zei dan wordt het beter maar niet dus.
    Dus ik ga nu overstappen naar een andere dokter en kijken wat die zegt want lijkt mij niet heel goed.
    Maar we zien wel.

Groetjes

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    oh, dat is weinig inderdaad!
    Ben benieuwd wat de andere huisarts zeg..
    en wie weet heeft het geen invloed op je vruchtbaarheid

5. Napje1986

Ja idd maar daar ben ik wel beetje bang voor en me zusje had net zoiets en werd meteen doorverwezen(hebben dezelfde ha) en ik niet maar bij haar was/is gelukkig alles goed

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh misschien denk hij dat het bij je zusje niks was, dus bij jou ook niet?
    Ik zou het hem gewoon nogmaals vragen, of de nieuwe huisarts.

7. Napje1986

Ja maar zei ging later dan mij maar ga toch nog maar een keer voor de zekerheid

8. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    welkom mlis en napje

9. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    meiden, mag ik hier meekletsen?

mama van een zoontje uit 2012. Komende maand laatste ronde anticonceptie en dan gaan we ervoor. Kan niet wachten om te stoppen met de ac, heb namelijk veel klachten ervan.

mocht ik zwanger raken kom ik eerst ook onder controle van het zh.

10. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    jij ook welkom mamajen! :)

11. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    dankje Madeline!

Ik zie dat je 4 dagen overtijd bent? Al getest? :)

12. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Nee, ben ongesteld.. heb ook niet kunnen klussen vl zat 2 maanden in het buitenland. Had mn banner alleen niet aangepast ;)

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Welkom mamajen!

14. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    dankje kzh!

(wij kennen elkaar nog van eerder, toen ik hier anders heette ;), helaas ivm privacy nieuw account aan moeten maken)

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh, ben wel benieuwd wie je bent dan! Pb? Als je dat wilt vertellen..

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hoi meiden! Hoop nieuwe kletsers zag ik, leuk!

Las vooral positieve dingen gelukkig. Hoop dat alles goed blijft gaan :)

Als topicstarter ga ik jullie ook als eerste verlaten. Kort na mijn laatste berichtje hebben we besloten uit de icsi te stappen, het voelde niet goed op heel veel punten. Midden dit jaar hadden we al informatie over pleegzorg aangevraagd en hoe lastiger het ging met de icsi hoe meer de pleegzorf begon te trekken :). We hebben de knoop doorgehakt en het voelt heel fijn en geeft rust. Gek genoeg verloopt dit allemaal heel voorspoedig, het zal zo moeten zijn. Hebben het er ook geen moment moeilijk mee gehad dat een kindje van ons er niet meer zal komen. We hebben de aanvraag ingediend, de info avond gehad, eerste gesprek gehad en morgenochtend de officiele intake. Erg spannend allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn en dat alles goed mag gaan. Op naar een heleboel fijne zwangerschappen en mooie babytjes :). Ik zal nog wel langs wippen om te kijken hoe het jullie vergaat

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ frummel : wat fijn dat jullie nu voor een traject hebben gekozen wat goed voelt! En wat goed dat je een kindje die een veilig thuis nodig heeftd at wilt gaan bieden! Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie zal gaan in de toekomst!

18. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Frummel, wat knap om zo'n besluit te nemen. Als het rust geeft en zo goed voelt, klinkt het als een goed besluit. Veel succes met de intake bij de pleegzorg.

19. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Frummel, bizar hoe dingen kunnen lopen, maar wat een mooi besluit hebben jullie genomen. Ik ben benieuwd hoe jullie intake is verlopen.

Hoe is jullie weekend geweest? Hier gezellig weekend gehad met de buren en alvast sinterklaas gevierd.

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ madeleine : leuk! Hoor heel veel mensen die eerder sinterklaas vieren.

Hier, deze cyclus wordt afgebroken, reageer niet op de hormonen, geen groeiende eitjes.. Volgende keer hogere dosis

Deel Deze Pagina