Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Pff beetje dat is helemaal vervelend wat jij hebt zeg.. veel beterschap!! Maar ook wel weer spannend voor jou! Wanneer moet je ongesteld worden?

Het liefst neem ik nog die twee pillen in omdat dit de eerste maand is met die nieuwe pil, ik wil zondag of maandag testen als me menstruatie er nog niet is.
    ik heb op dag 10 van de cyclus onbeschermde sex gehad waren even vergeten dat mijn pil nog niet save was... ;)
    Wat denk jij op dag 10? Zal die kans dan groot zijn om zwanger te worden?
    ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal hoe dat zo, al bewust bezig met kids of ook een pilletje vergeten? :D

2. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Oja... Wat ik gister ook had.. na het avondeten moest en zou ik naar de supermarkt gaan om een zak chips te halen en kwam vervolgens met vele zakken chips, snoep en chocolade thuis. Had echt overal trek in leek wel alsof ik dagen niet gegeten had zo'n honger en trek in dat spul!!
    Ben juist helemaal geen snoeperd.

3. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Dank je voor de beterschapswens!:) Ik hoop echt dat ik me morgen beter voel, dit is gewoon vervelend:( Mijn NOD is trouwens 1 sept, dus ik verwacht mijn ongi dit weekend.

Nee, ik ben geen pilletje vergeten:D Ben al een tijdje hormoonvrij, en 1 november gaan we er echt voor. Hubbie en ik doen het de laatste tijd met voor het zingen de kerk uit voor mijn eisprong, en na mijn eisprong doen we helemaal niet moeilijk;) Maar deze cyclus hebben we het onveilig gedaan 16uur na mijn welbekende eisprong krampen. Was even een rekenfoutje ("gister was mijn eisprong, dus vandaag kan het best"):cool: Sindsdien heb ik allerlei symptomen...

Ik kan me voorstellen dat je liever de strip afmaakt als je net een nieuwe pil hebt. Maar waarom was deze pil niet gelijk veilig?

En je kansen van seks op dag 10... hmmm, opzich is er wel een kans, 't is tenslotte de meest "vruchtbare" week in je pilstrip. Maar om te zeggen dat het een grote kans is... lastig te zeggen.

Ooooh, snoep en snacks, *kwijl*... Daar heb ik de laatste dagen ook ineens zo'n trek in! Ik heb sowieso ineens echt super veel trek in eten, maar krijg moeilijk een hap door mijn keel. Zo irritant!

4. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wat een lastige kwaaltjes allemaal, hopelijk zijn jullie of zwanger, of is het gauw weer over en voelen jullie je beter!
    Dat snacken herken ik wel, dat heb ik wanneer ik ongesteld ben, maar eigenlijk ook gewoon op normale dagen, ik kan namelijk heel erg veel eten, en de hele dag door.. Ik weeg wel maar 50 kilo dus dat is een wonder haha.

Wij doen de laatste tijd ook voor het zingen de kerk uit, maar soms heeft m'n vriend ineens zo'n paniek aanval dat die het toch veiliger vind met condoom.. Ik natuurlijk diep teleurgesteld haha.

5. scrat

scrat Niet meer actief

Voor de dames die mss zwanger zijn: jullie weten dat je vandaag al kunt testen (vanaf 4 dagen voor NOD)? Zou ik doen, dan zit je niet in onzekerheid en voor degene die aan de pil is, kan dan direct stoppen. Maar dat moeten jullie natuurlijk zelf weten. Mocht het zo zijn, dan willen we graag mee kijken naar de testen! ;)

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Oeh wat spannend!! Jij hebt meer kans als ik om zwanger te zijn. Laat je het wel even weten?? :D
    Dat snoepen is echt verschrikkelijk kwam nog eens een bekende bij de kassa tegen ook schaamde me rot met al dat snoepgoed op de kassarol haha ;)
    Mijn pil is uit de händel genomen en moest dus naar mijn gyn omdat die destijds die pil had uitgeschreven en ik weinig pillen kan verdragen..
    Afijn, ik dus een nieuwe pil en moest deze dus besteld worden waardoor ik twee dagen te laat was met mijn pil in te nemen..
    Heb mijn klachten ook verteld aan vriendlief en die zegt ook testen maar ik wil het nog steeds niet haha, lekker eigenwijs dus..

7. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Haha die paniekaanvallen herken ik wel.. mannen hebben nou eenmaal koudwatervrees. :D
    Hmm wilde dat ik jouw gewicht had dan had ik idd ook niet zo moeilijk gedaan om dat snoepen.
    We will see of ik en mommy zwanger zijn haha word vervolgd...

8. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Yup i know dat ik nu al kan testen maar wacht het toch maar even af al zegt vriendlief ook dat ik moet testen maar wil toch echt me twee pilletjes nog innemen.
    De test als ik die zondag of maandag doe zie je wel verschijnen haha

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ben benieuwd!

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik word zo wel nieuwsgierig : )

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Oh spannend dames!! Ik ben ook benieuwd. Idd wel testjes showen hè!

12. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend hoor de eerste testjes!! :D Ben heel benieuwd. Laten jullie het ons wel weten? :)

13. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Hoi mommyowl,

Wij hebben hier in de regio van die inloopavondn waar je heen kunt ! Echt ideaal waardoor je goed voorbereid bent. Want ieder persoon is anders zo ook elke zwangerschap.

14. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Spannend hoor ! Ik ga duimen voor jullie en showen he (testjes)

15. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    er is al weer veel geschreven zie ik wel kan nu net ff wat schrijven vl is net even de deur uit:D

het word zo wel erg spannend dames ben benieuwd

@jippy nee ben nog niet aan het kijken om foliumzuur maar dat is wel de bedoeling dat ik dat ga slikken

zo heb vandaag even een wit badje met standaard op de kop weten te tikken zo goed als nieuw voor 7,50
    had zelf nog het badje van mn zoon staan maar die is blauw en vind dat dan niet zo mooi mochten we een meisje verwachten

16. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    @smiley80 hier is vriendlief voetbal kijken, dus ik kan rustig hier lezen :)

17. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

De mijne is net vertrokken naar z'n werk, ik ga even poetsen in huis. Helemaal geen tijd voor gehad en nu nog de energie ervoor, altijd op van die rare tijden heb ik zo'n poets drang!

18. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    @bloem93 het is maar waar je zin in hebt om half 10 ;)

19. Jippy

Jippy Niet meer actief

@Fee dat snap ik heel goed! Je post hier niet voor niets onder een andere naam toch..had er alleen even niet bij nagedacht ;)

Ik hoor dat jullie al veel hebben aangeschaft. Zover krijg ik ml echt niet :| al kijk ik al wel veel op internet. Heb wel al veel kleding liggen(over van het toch niet naar kraambezoek geweest, je weet maar nooit, alleen nu kan ik het krijgen etc) zo af en toe bak ik die bak..smelt ;)

Ik ben erg benieuwd naar de testen..een streep is een streep zeggen ze toch? Ik hoop het voor jullie!

@allemaal Ik kan nie bepaald spreken van zwangerschapdementie, maar ben al weer heel veel kwijt. Sorry als ik dus iemand vergeet :)

20. Jippy

Jippy Niet meer actief

Als je nog een huisje wilt doen..er kan altijd nog een extra doek doorheen :p

Deel Deze Pagina