@bloem93 veel poets plezier vanavond @truusje89 heb de laptop voor staan en vl zit dan naast me tv te kijken of is bezig met zn spel op zijn laptop maar dan gaat hij vast vragen met wie ben je steeds aan het praten hij word nu soms al gek van me hahahaha
haha ik kan gewoon niet tegen viezigheid. Daar krijg ik echt de kriebels van, en dan loopt er een hond hier rond die z'n kwijl op de grond laat druppelen en z'n haren overal maar laat vallen.. En dan nog niet gesproken over m'n lieve vriendje die met z'n zand schoenen naar binnen komt wandelen. Zo die frustraties zijn weer eruit haha. Ik ben echt benieuwd of jullie positief testen, hoop het zo! Maar ben wel een beetje jaloers mocht het zo zijn. Ik stop nu ook maar met spulletjes kopen hoor, mijn vriend wordt er soms een beetje gek van.. En dalijk zal die zich nog bedenken en stelt ie december uit tot volgend jaar december haha, dat moeten we niet hebben! Het is wel dubbel soms, wij gaan de laatste tijd vaak naar baby winkels, hij om ervaringen op te doen voor zijn baby website, maar ik omdat ik blij wordt van al die spullen, we gaan dus met een andere intensie erheen en ik krijg dan weer de baby kriebels.. Terwijl hij daar niet eens zo zeer aan denkt.. Volgens mij is dat gewoon man eigen ofzo..
Hahaha echt het is overal hetzelfde met die mannen Ach ze moeten het zo zien dan vallen wij hun niet lastig met het babygebrabbel Ik heb vanaaf ook lekker het huis schoongemaakt, is altijd zo lekker he een opgeruimd huisje Vriendlief is bij de buren en ik lig op bed met mijn tablet alleen dat typen is echt een crime grrr.. volgens mij heb ik er te dikke vingers voor ofzo ik weet het niet maar kan bijna altjd wel elk woord corrigeren grrr gek word je ervan
Achh dat kan ik me wel voorstellen hoor, maar ik maak mezelf niet gek. Heb net de laatste pil ingenomen en daarna volgen twee placebo pillen, heb een driefasen pil dus verwacht vrijdag ongi te worden. Hmm écht geloof me mannen zijn allemaal hetzelfde hihi
Haha ik typ eigenlijk altijd op me iPhone. Soms is het wel vervelend maar ik wen er steeds meer aan Heb dan geen zin om me laptop weer op te starten.. Lui! Ik ben aan het wachten tot de vloer droog is van het dweilen en dan laat ik de hond weer naar binnen haha, die heb ik zolang maar opgesloten op het balkon, arm beestje. Daarna duik ik ook lekker me bed in. Ik heb vrijdag mijn laatste dag bij m'n vakantie baantje, dus ik ga morgen denk ik maar wat lekkers voor de mensen daar maken, stellen ze vast op prijs.
Bij mij mag er ook gepoetst worden hoor ; ) Ik vind een opgeruimd huisje ook erg fijn, maar heb lang niet altijd zin in schoonmaken. Maar morgen zal ik ook wel wat moeten doen, voordat ik naar de huisarts ga. Ik merk dat ik er best zenuwachtig voor ben. Niet eens dat ik heel erg bang ben voor de pijn (dat schijnt wel mee te vallen), maar meer omdat het weer een stapje in de goede richting is. Vannacht lag ik weet te stuiteren van de hormonen en heb ik de condooms geteld *bloos*, het zijn er nog 16. Ben benieuwd of hij daarna nog nieuwe wil kopen. Ik vind het er eigenlijk 16 te veel : )
Leuk bloem, wat ga je maken? Jammer is dat altijd he, leer je net de mensen te kennen en ga je weer weg. Ja mijn Samsung tablet vind ik echt irritant met typen, het toetsenbord zelf is al te groot waardoor ik maar de helft van de website pagina ziet en mijn geliefde Samsung s3 ligt helaas bij de reparateur. Welterusten alvast.
@secretangel: aahh ja het is ook spannend, en inderdaad 16 condooms zijn er te veel haha. Kun je er niet wat weg doen? Kijken of het hem opvalt haha. Ik denk dat ik brownies ga maken, dat vinden ze vast lekker voor bij de koffie.. Hoop ik
@secretangel Succes vandaag! @bloem Dat zal vast inde smaak vallen! Wat leuk dat je een vriend een webshop gaat beginnen! Heb jij hem aangestoken voor de babyspullen?
@babyconsult/afspraak met verloskundige: Ik ben van België (de kant tegen Frankrijk). voor zover ik weet zijn hier geen zo'n babyconsulten bij verloskundigen e.d. Ik denk zelfs dat je gewoon niet kan gaan naar een verloskundige? Gewoon huisarts en de volgende 'stap' is dan een gynaecoloog. (correct me if I'm wrong.. dit is nieuw voor mij). Lijkt me wel tof. Ik zou zeker eens langsgaan moest er zo'n sessie zijn rond mama worden en zo Succes aan iedereen die onzekerheid heeft over zwanger zijn / testen. Ik heb mezelf de voorbije maanden ook steeds zo gevoeld wegens die eisprong die ik precies voelde en dan krampjes, steekjes, gevoelige borsten,... naar einde van de cyclus toe. Maar kreeg toch steeds mijn ongie, dus ik laat mezelf niet meer gek maken. @huis poetsen: Heb deze ochtend al gestofzuigd, afwas gedaan, wasje ingestoken, handdoeken en ondergoed en zo geplooid, wc gepoetst,... was ook helemaal in poets-freak-modus. Waarschijnlijk omdat we misschien bezoek hebben vnv. Dat is mijn grootste motivatie eerlijk gezegd Anders durf ik het nogal eens stoffig & rommelig laten worden (tot mijn eigen grote ergernis). Maar als ik weet dat we bezoek hebben, kan ik een hele dag aan een stuk blijven doorgaan tot alles blinkt. (nu enkel nog het stof afnemen, maar dat kan nog snel na het werk vnv). @snacken. Daar heb ik ook last van. Op het werk zorg ik dat ik altijd wat fruit en/of soep mee heb. Dat helpt. Thuis zorg ik dat ik niet veel chips en snoep in huis heb en dat helpt ook. Maar als mijn vriend dan mee is gaan winkelen, wil die nootjes en chips. Da's vervelend. Als hij dan ervan eet 's avonds, kan ik mij natuurlijk niet bedwingen. MAAR het ergst is het bij mijn ouders. Daar zitten de kasten vol snoepgoed en ik kan er maar NIET van blijven als ik langs ga! Slechte gewoonte. Ik voel me daar nog steeds zo thuis, dat ik gewoon alle kasten opentrek in de hoop iets lekkers te vinden. En dit soms wel een paar keer per visite @paniekaanvallen. Ik neem nog de pil dus hier geen paniekaanvallen bij mijn vriend. Heb soms wel schrik dat hij 'prestatievrees' of zoiets zal hebben als het zover is haha. @Jippy. Ik ben wel van België en heb een naam gekozen die niks over mezelf zegt (behalve leeftijd, maar er zijn er zoveel van '89!), maar toch zou ik niet willen dat iemand mijn verhalen herkent hehe :d @spullen kopen. Vaak zeg ik tegen mezelf wel 'oohhhh zoo mooi', maar ik denk nog niet aan spulletjes kopen. Of als je bij winkels passeert met doopsuiker en zo, dan bestudeer ik die etalage al stiekem en zoek ik of er iets tussenzit wat mij aanstaat @Bloem. Wij hebben ook een hond, maar die zit buiten. Ik word zot met al dat haar en kwijl. Of stel je voor dat die aan de stoelen begint knagen als we niet thuis zijn! Veel succes met die babywinkel. Laat je weten als het zover is? Misschien kan ik tegen dan wel al spulletjes gebruiken @condooms. Ik heb er 1tje liggen die ze eens uitdeelden op café haha. Maar voor de rest gaan er geen ons huis binnenkomen We zijn daar geen grote fan van. In het begin dat we samen waren was dat steeds zo'n geknoei. Ik was wel aan de pil, maar toch voor de zekerheid... @Bloem: mmmm jammie, brownies! Veel succes. Ik heb die nog nooit zelf gemaakt. Enkel met zo'n kant-en-klaar mix waar je enkel wat melk en zo moet bijdoen Zo, ik moet stilaan vertrekken naar mijn werk. Veel succes met testen iedereen. Als ik het goed voorheb, heb ik ook een banner gezien met nog 0 dagen tot spiraal eruit mag? Veel succes ook daarmee! Laat weten hoe het geweest is. Dooeii
O ja, gisteren een beslissing genomen waarvan ik best wel trots ben op mezelf. Vanaf volgende week ga ik met een goede vriendin een fitness abonnement aanschaffen! Er mag wel een kilo of 10-15 af (oepsie!) tegen de trouw. Ik en mijn eeuwige dieet. Overdag zo gezond kunnen eten op het werk, maar als ik dan thuis ben... of in de weekends Je betaalt een vast bedrag per maand en dan mag je onbeperkt de fitness toestellen gebruiken + allerlei lessen bijwonen (bodypump, step, zumba, tai chi, .....) En ik heb eens de site bekeken en het is echt op heel goede tijdstippen, de lessen. Ik verlang al Morgenavond eens gaan informeren naar alle soorten abonnementen en mogelijkheden. Daaag
Nou meiden, ik heb vanochtend een testje gewaagd: hartstikke negatief. Witterdewitwitwit... Heeft dus ook geen zin om een foto te posten, je ziet echt hélemaal niks. Maar ik moet zeggen, het kwam ook niet echt als een verrassing. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar iets in mij zegt me duidelijk dat ik niet zwanger ben. Vraag me niet hoe, maar op de een of andere manier weet ik het. Wel jammer natuurlijk... Ik word zo wel echt gek van mijzelf zeg. Sinds die schijnzwangerschap doe ik elke cyclus zo hard mijn best om mezelf niet gek te maken, maar dat is me helaas nog maar één keer echt gelukt. Alle andere keren dacht ik steeds, zou het? En deze keer dus al helemaal, omdat er dus echt wel een goede kans was... Moet er zelfs een beetje van huilen Als ik mezelf nu al zo gek maak, hoe gaat dat dan straks vanaf 1 november worden?! En hoe overleef ik nog die laatste twee cyclussen waarin we er nog niet voor gaan??
Herkenbaar gevoel, maar blijf vooral positief denken en denk aan de leuke dingen, wat je allemaal nog moet regelen, en wat je allemaal wilt gaan kopen etc! Zo blijf je een beetje gemotiveerd
@mommyowl, vervelend zo'n witte test : ( Ik had in mijn hoofd dat je pas na het weekend ging testen, of was dat het afgelopen weekend? Even een virtuele knuffel, lekker even uithuilen en jezelf daarna even vertroetelen. Wij gaan je gewoon door die 2 cyclussen heen slepen!
MommyOwl, van mij ook een digitale knuffel! Ik ken het gevoel. Heb me de voorbije maanden ook al gek gemaakt & aan enkele testjes gewaagd. Allemaal witter dan wit natuurlijk. Dit was de eerste maand dat ik mezelf niet meer gek maakte en de knop meteen kon omzetten in mijn hoofd. Ik heb een toffe app op mijn smartphone gezet die ik ondertussen een maand of 2 gebruik. Hij heeft "Period Tracker". Het icoontje erbij is een roze bloem met geel, op een grijze background. Is wel in het Engels, maar suuuuperhandig! Op dit ogenblik heb ik wel nog steeds pil-cyclussen, maar toch is het handig om alvast te zien hoe het werkt. Je kan ingeven wanneer je ongie begint, eindigt, enz. Dan voorspelt hij wanneer je ongeveer je ei zou hebben. De vruchtbare dagen staan met een sterretje aangeduid op de kalender, enz. Bij elke dag kan je ook tal van symptomen toevoegen: bvb. hoofdpijn, gevoelige borsten, rugpijn, krampen, enz. + zelf symptomen toevoegen. Je kan ook aangeven op welke dagen je intiem geweest bent, enz. Alvast heel handig om bij te houden Als je dan eens gevoelige borsten hebt, kan je een maandje terug gaan kijken om te zien of je dit ook had de maand ervoor, rond dezelfde periode, enz. Dan kan je de 'valse' symptomen meer relativeren ipv er veel achter te zoeken vind ik.
Ik heb de Period Tracker Lite gedownload, die is gratis en bij mij in het Nederlands. Inmiddels onderweg naar de huisarts en vind het ineens heel eng.... @bloem, brownies, jummie!!! Ga je die vanavond maken? Waar woont iedereen ongeveer? Ik woon zelf in de omgeving van Rotterdam.
@secretangel: snap ik, hoe is het gegaan? Hopelijk niet te veel last ervan! Ik ga ze vanavond bakken ja, kunnen ze nog afkoelen tot morgen vroeg. Ik kom uit Ede