Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Jaaa, ik ben zo blij haha.
    Zeuren helpt dus toch!

2. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Hihi dat is waar :D
    Wij zouden eigenlijk pas in mei/juni 2014 er voor gaan en nu heeft vriendlief ook besloten dat januari goed is, dus voor mijn doen ben ik ook al heeel stuk verder haha ;)

3. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Oh dat is echt fijn!
    Wat was voor jullie de reden om te wachten?
    Echt zo leeeeuk, nu ben ik echt vrolijk haha, mijn weekend is goed!

4. scrat

scrat Niet meer actief

Amber87: 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Koali: 25 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, wachten op 1e menstruatie
    Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Bubble27: 27 jaar, 2e kindje, november poging 1
    Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Scrat: 29 jaar, 2e kindje, december poging 1
    Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, december poging 1
    Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, december poging 1
    Stella84: 28 jaar, 2e kindje, januari poging 1
    Damali: 28 jaar, 3e kindje, januari poging 1
    Daenerys: 23 jaar, 1e kindje, januari poging 1
    Isis857: 27 jaar, 2e kindje, januari poging 1
    Truusje89: 24 jaar, 1e kindje, januari poging 1
    Kapitein: 23 jaar, 1e kindje, begin 2014 poging 1
    Fee89: 24 jaar, 1e kindje, april 2014 poging 1
    Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer 2014 poging 1

;) leuk Bloem! :D

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @isis, jeetje heftig zeg! Ik hoop met je mee dat je nu weer aan de medicatie mag. Maar gebeurt dat dan als je al zwanger bent, of kun je daar al eerder mee beginnen?

@koali, in je banner staat nog 1 dag tot je eisprong. Zou zomaar kunnen dat 'ze' netjes wachten tot het gebeurd. Vannacht toen ik niet kon slapen een paar animatiefilmpjes gekeken op YouTube. Het zou kunnen... En anders is oefenen ook leuk toch ;)

@smiley, mag ik vragen waarom het nu een geplande keizersnede wordt? En nee is ook een prima antwoord hoor.

@bloem, fijn dat het afscheid zo goed ging. Ik vond afscheid nemen na mijn stages ook altijd erg moeilijk. Maar gelukkig weet je ook wel dat het eraan komt. Ga je nu naar een andere stage?

Vandaag een heerlijke dag gehad in de Efteling. Enorm gelachen! En af en toe met mijn vriend geglimlacht over ons eventuele geheimpje. Ben benieuwd of hij de volgende keer wel met condoom wil doen, of dat hij nu over de drempel is. Hij vond het gisteren wel spannend. Voelt wel leuk zo samen.

@dragen, er was iemand die een nieuwe limited edition draagdoek had besteld. Maar ik kan even niet terugvinden wie. Is hij mooi? (Foto, hint) En welke doeken vind jij fijn? Ik zag er vandaag 2, een stretch die je kon knopen en eentje waarvan ik niet kon ontdekken hoe hij vast zit. Ik ben erg benieuwd naar jou/jullie ervaringen met dragen.

6. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

@secretangel: Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in de efteling!
    Ik ben benieuwd of die nu over de drempel heen is haha, ik hoop het wel voor je! Zou fijn zijn.
    'Het was een leuke ervaring, ik heb vakantie werk gedaan 5 weken bij dementerende ouderen, en ik ga ma&di weer beginnen met school en wo&do&vr stage lopen in een kinderdagverblijf met verticale groepen, dus kindjes van 0t/m4 allemaal in één groep, super leuk!
    Kijk er best naar uit maar vind het ook wel spannend, heb nog nooit met zulke jonge kinderen moeten 'werken' en hun hebben toch weer een hele nieuwe manier van omgaan met elkaar.

7. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    @Daenerys: Ik ben nog niet ongesteld geworden:) Ik verwacht het morgen (waarschijnlijk net wanneer we in de babystore aan het shoppen zijn en er geen wc in de buurt te bekennen is, haha). Ik had gewoon al een testje gewaagd, die natuurlijk negatief was. Maar mijn gevoel zegt mij duidelijk dat ik niet zwanger ben, en daar werd ik verdrietig van:)

@Koali: oooooooooh, wat spannend, ronde 1!! Jaloooooeeeers....:p:D

@Bloem: wat leuk, een maandje eerder! Pfff, ik wou dat ik mijn vriend ook kon overhalen om het nog een maandje te vervroegen (iemand nog de gouden tip? haha), maar ik schat die kans echt héél klein. Hij vind 1 november eigenlijk al te vroeg, dus no way dat ik 1 oktober er doorheen krijg:(

8. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Vervelend Daenerys, sterkte! Ik heb vandaag ook elke keer op de wc gecheckt en een '1e hulp pakketje' meegenomen. Maar zal bij mij nog wel even duren.

@Bloem, wat fijn!!! Woehoe!!!

9. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Ehm... ik was de reden haha ;)
    Ik had afgelopen mei/juni aangegeven dat ik toch nog liever een jaar wilde wachten ivm werk/opleiding die in januari is afgelopen.
    Maarreh.. ehm sinds ik aan de nieuwe pil zit hebben we besloten deze pillen maar op te maken en ervoor te gaan. :D
    Ja, nogal een ommezwaai maar eigenlijk ben ik er meer dan aan toe, ik wilde 2 jaar terug al mama worden maar toen wilde vriendlief nog niet, die hield de boot toen af.
    Hij is nu helemaal om, gister liepen we zelfs in de stad en zag die een IP camera wat we als babyfoon willen gebruiken, hij enthousiast en had hem gelijk gekocht (helaas werkte die toch niet zo goed dus gaat die weer terug haha).

Ik kan me voorstellen dat je weekend helemaal goed is!! Zooo leuk!
    Hoe heb je je vriend zo ver gekregen, tell us your secret haha :p

10. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ongesteld wordt je altijd op de vervelendste momenten, zo stom!
    Ik vind het echt leeeeuk, kan nu helemaal niet meer wachten, wordt er gek van.
    Nu wil ik Oktober, maar dan wordt ie echt gestoord denk ik.
    Ik denk dat je maar vooral jezelf er bij moet neerleggen en moet aftellen naar november, anders wordt je vriend misschien helemaal niet goed haha, en bedenkt ie zich nog!
    Mijn vriend vond december al te vroeg, maar november daar leg ik me nu maar bij neer:)

11. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

Oooh sorry! Had het gisteren wel gelezen maar was dus in de war.. sorry.. heel dom van me.. :$
    We wachten het gewoon rustig af...
    Voel je je nu wel iets beter? :)

12. scrat

scrat Niet meer actief

begint wel langzaamaan spannend te worden hier!!
    Hier krijg ik het ook niet vervroegd helaas. Ik begrijp het wel, alleen mijn gevoel wil het niet begrijpen. ;)

13. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38

jaa precies, ik leg me hier ook bij neer.. ik tel de maanden rustig af en troost mezelf met de gedachte dat de weken en maanden echt letterlijk voorbij vliegen.. :D
    Heb het daarbij razend druk op het werk dus dan vliegt de tijd ook echt. :D

Nee meid, ik zou lekker 1 november aanhouden anders kan het misschien averechts gaan werken, nog eventjess geduld en dan mag je er 10000% voor gaan!! :D
    Zo leuk! =)

14. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Zouden er in een babystore niet juist heel veel wc's zitten voor al die zwangere vrouwen die continue moeten plassen? Ik zou ook wel lekker willen neuzen en kwijlen daar!

15. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Je moet gewoon heeeel zielig kijken en doen, en alle voordelen noemen haha:)
    Misschien gaat die dan om!
    Bij de mijne werkt het.. al hoop ik niet dat die ineens van gedachte veranderd, hij was namelijk wel in een hele goeie bui op het moment dat die het zei haha

16. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    @ scrat hihi idd word echt spannend!
    De meesten gaan er toch in het begin van het nieuwe jaar voor.. degene die eerder beginnen zouden eventueel al zwanger kunnen zijn en degenen die er begin volgend jaar voor gaan hebben heel wat ervaringen qua klachtjes e.d. uit te wisselen, leuk! :D

17. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Zat te denken, het zou helemaal leuk zijn als we met zijn allen kunnen verhuizen volgend jaar naar het zwanger zijn 2014 forum die we dan zelf weer aanmaken, ons vaste clubje zegmaar... :)
    Hopelijk zit alles voor iedereen mee! <3

18. scrat

scrat Niet meer actief

Leuk idee daenerys! Al wordt het denk ik wel lastig, als de ene heel snel zwanger is en het bij een ander wat langer duurt. Maar we zullen zien. Hoop dat het bij iedereen (snel) gaat lukken.

19. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ja precies, word wel lastig inderdaad maar zou wel heel leuk zijn.
    Ik hoop echt dat het voor iedereen snel raak mag zijn en dat alles goed blijft gaan in de zwangerschap :)

20. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Pfff, ja jullie hebben natuurlijk gelijk, ik moet me er ook gewoon bij neerleggen en aftellen naar 1 nov:) Nog een kleine 9 weken... *ik maak mezelf helemáál niet gek hier... ahem:D* De tijd kruipt echt hier voor mijn gevoel, balen. Er zijn maar weinig leuke dingen waarmee ik druk ben. Mijn dagen bestaan nu vooral uit sporten (niet mijn favoriete bezigheid), boodschappen doen, en klussen aan het huis (waar ik echt een schijthekel aan heb). Maar vriend vind het juist weer voorbij vliegen, dat maakt het ook lastig elkaar te begrijpen. Ik vind het ook heel moeilijk om mijn vriend's redenen te begrijpen, zeker omdat hij die dus niet duidelijk kan verwoorden. Maakt het erg lastig om te accepteren. Maar ik zal wel moeten;)

Is natuurlijk niet erg hoor!
    Ik voel me wel ietsjes beter, niet zoveel hoofdpijn meer. Maar verder nog wel slapjes en heel erg huilerig (moet echt om de meest bizarre dingen huilen, weird).

@Secretangel, wc's in babystore: O ja, dat zou maar eens kunnen natuurlijk! Zou wel handig zijn:D

@Bloem: zielig doen en zeuren hebben er al voor gezorgd dat het 1 nov wordt, dus dat trucje werkt niet meer:D En de voordelen opnoemen... is wel een goed idee natuurlijk, maar ik kan er zo even geen goeie bedenken;) Help?

Deel Deze Pagina