@bloem93 ja dat is voor mij ook heel herkenbaar wat je zegt goed in mn vel zitten en weten dat het in nov eindelijk zover is dat we gaan beginnen
@koali: ja dat eruit lopen herken ik wel, het voelt zo smerig, soms is het weinig en soms echt veel, vorige maand had ik het gevoel dat ik gewoon in m'n broek plaste, zo raar had ik het nog nooit gehad. Bah! Ik ben benieuwd wanneer het nu weer komt.. @smiley80: gek is dat he? Normaal was ik nog al iemand die alle negatieve kanten van dingen bekeek maar nu lijkt het wel alsof ik alleen nog maar positief kan denken haha, dan denk ik ach wat maakt het uit, wij gaan in november voor een kindje En zo heeft alles ineens een positieve kijk. Vooral nu het vandaag al weer 01 september is denk ik woh! Nog maar 2 volle maanden en dan is het echt zo ver, wat voelt dat ineens onwerkelijk ofzo
Hallo dames, ik heb deze topic geopend. Maar omdat er niemand reageerde ben ik bij mijn oude clubje blijven plakken. En nu zie ik dit, zo goed! Het is te veel om bij te lezen en ik blijf vooral daar kletsen omdat ik anders twee keer moet posten en het daar al amper bijhoud. Ik mag dus uit het lijstje. Veel plezier allemaal.
Hah, ik heb dat nu ook! Ik vel me lekker in mijn vel en niks kan er mij nog schelen! Heerlijk gevoel gewoon! Vorige jaar was dit helemaal anders en liep ik rond met veel ups en downs. Maar nu is dat totaal anders! Ik ben zo gelukkig! Jullie ook dames?
@ bloem93 als of ik me zelf hoor praten haha ik was ook altijd aardig negatief ingesteld komt ook door wat je mee maakt in het leven dat maakt je dan soms ook zo helaas soms betrap ik me er nog wel op hoor of dan zegt mn vriend het wel niet zo negatief komt allemaal wel goed en dan is ook indd wel zo @muisjex3 ik voel me ook heeeeeeeeeeeeel anders dan vorig jaar bij mn ex weg terug bij mijn oude liefde van vroeger en nu samen voor een kleintje mn geluk kan niet op als ik daar aan denk dan krijg ik een big op mn gezicht @koali ik ga voor je duimen
@koali Ik duim ook.. @bloem lekker jaartje heb jij dan voor de boeg! Kindje, afstuderen..wauw echt super! Fijn dat jullie allemaal zo positief zijn ingesteld! Afgelopen weekend even nagedacht over hoe&wat komend jaar. Wil ook best wel weer gaan studeren en nog veel meer.. We hebben nu 3 scenario's doorgenomen en 2 vd 3 gevallen gaan we volgend jaar voor een kindje. In het andere geval zullen we nog wel eens kijken of het dan ook niet gebeurd haha! Ik vind het leuk om te lezen over alles wat iedereen meemaakt die eerder begint (tot nu toe iedereen), dan ben ik straks vast voorbereidt.. Ondertussen zoek ik al een jaar de webshops af naar leuke en handige spullen? Doen jullie dit ook al zo'n tijd? Nou geniet ng even van jullie weekend en voor sommige werkse!
Hoi meiden, Gisterenmiddag had ik echt een rothumeur en inmiddels weet ik waarom. Ik ben ongesteld, tenminste dat denk ik. Buikpijn, rugpijn en bloedverlies. Goh, dit heb ik zo niet gemist. Maar goed, als dit gelijk mijn echte ongesteldheid is, zou het wel weer mooi zijn, want dan weet ik waar ik aan toe ben. Nu mezelf maar even zielig vinden en lekker op de bank liggen en een DVDtje kijken. @Bloem, ik ben zelf inderdaad met foliumzuur begonnen. Toen ik op vakantie ging ben ik ermee begonnen, dus nu zon twee weken, geloof ik. Wel grappig mijn vriend helpt me er steeds aan herinneren om hem in te nemen : ) Fijn dat je weekend zo leuk was en dat je zo lekker in je vel zit. Ik heb dat ook wel hoor als ik dan aan babys enzo ga denken. @eisprong: geen idee nog wanneer die is, maar ik denk niet dat ik hem dat ga vertellen. @Koali, spannend! Ik ga enorm voor je duimen!
@jippy/secretangel: ik heb inderdaad wel een fijn jaar voor de boeg ja! In juni hoop ik mijn diploma te halen, en als het snel raak is hebben we misschien in juli of augustus al een kindje! Dat zou natuurlijk helemaal top zijn Ik merk ook door dat dit nu allemaal in zicht is ik er onwijs veel zin in heb en eigenlijk overal naar uit kijk, @ smiley80: terwijl ik voorheen niet zo positief ingesteld was door dingen die ik mee gemaakt heb.. Overal bekeek ik eerst het negatieve en de positieve dingen zag ik niet vaak uit mezelf, ik heb de laatste tijd een veel beter zelf beeld gekregen en voel me ook een stuk zelfverzekerder, ik was voorheen heel erg onzeker over alles, ook over mezelf. Nu ik zoveel leuke dingen in zicht heb kan er eigenlijk weinig meer missen, zo voelt het tenminste. Tuurlijk zijn er nog wel zorgen voor later, want stel nou ons plan lukt en we raken snel zwanger, dan zal ik wel na mijn studie die ik afgerond heb thuis zitten zonder inkomen, want ik werk momenteel alleen als inval kracht bij een schoonmaak bedrijf en daar ben je dus nooit zeker van inkomen, wanneer en hoeveel.. Maar ach, ik maak me er even niet druk om en hoop dat het voor ons gewoon snel raak is!
Wat zijn jullie 3 plannen dan? Of is dat te veel? Haha. Hopelijk komt het goede plan dan in uitvoering zodat jullie voor een kindje gaan, dat zou helemaal top zijn natuurlijk! Ik ben ook zo'n baby shopper haha, ik kijk overal rond voor leuke spulletjes, alles is ook zo schattig! Mijn vriend is bezig een baby webshop te openen, als die eenmaal open is zou ik het wel even laten weten, misschien staat daar ook nog wat leuks voor je op!
Wat rot dat je ongi zo door zet, altijd een tegenvaller, maarja, zo weet je wel dat alles weer opgang komt, dat is ook belangrijk om te weten! Wel leuk dat je vriend dat helpt herinneren haha, de mijne die zou z'n hoofd nog vergeten als die de deur uit liep, dus aan foliumzuur denkt ie echt niet Ik ben vandaag begonnen met foliumzuur slikken, nu wordt het wel echt.. Spannend! Geniet lekker van je dvdtje en je bank hihi, het is zo weer over! Lekker rustig aan doen
@Muisje: amai zoveel vroeger!! Goed zo. Ben jaloers @Koali: spannend!! Wat zal de tijd voor jou waarschijnlijk traag gaan tot aan je nod Gelukkig kan je hier gezellig met ons kletsen. Ik zal alvast heel erg duimen voor je. @weekend. Nog tamelijk druk gehad. Gisteren veel huishoudelijk: strijken, gras afrijden. Vanmorgen naar een rommelmarkt geweest, dan kort na de middag een lange wandeling met onze hond & zopas gedaan met strijken. JOEPIEEE. Ik strijk niet zo graag en laat het bijgevolg altijd veeeeeeeel te lang liggen. Dan heb ik uren tijd nodig om de strijk van weken ver allemaal te strijken oeps Ondergoed, sokken, bedlinnen, handdoeken, ... dat plooi ik meteen en stop ik weg van zodra het droog is. Maar truien en hemden en tshirts en zo durven wel een tijdje in de wasmand blijven liggen, tot vriendlief begint klagen dat hij geen hemdjes of mooie tshirts meer heeft... Ik heb kleren genoeg dus zou gerust alles nog wat langer kunnen laten liggen vooraleer ik zonder val. Oeps. Maar ben zopas dus weer klaar met alles, een grote opluchting hehe. Nu wat TV + laptop. Wat op het gemak. Het wordt een drukke week. Nog een afspraak i.v.m. onze trouw + enkele keren fitness om terug in shape te geraken. Spannend. @Bloem, van mij duurt het nog wat langer voor ik stop met de pil. Dus ik heb geen zo'n last van het fenomeen dat je omschreef 'dag niet meer stuk kunnen, enz.". Dat zal pas rond januari komen denk ik bij mij. @afscheiding. Ik gebruik nog de pil, maar zie wel verschil in afscheiding. In week 2 en week 4 is het meer aanwezig dan in week 3 bvb. Ik herken wel nog het doorzichtige rekbare slijm van de tijd voor ik aan de pil was. Ik was er toen totaal niet mee bezig, maar om de 1 of andere reden herinner ik me wel dat ik dit elke maand had. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn na de pilstop. Heb wel nooit precies het gevoel dat het eruit loopt (gelukkig, of ik word gek denk ik).
Hey meiden, vandaag al 2x geprobeerd te posten en het komt steeds niet online..was zo flauw... ik spring nu dus hier maar weer in.. Ongesteld, lekker op de bank zitten en rustig aan. Ik vind het ook altijd zo naar. Bloem, leuk dat jullie eerder gaan beginnen! Eisprong, ik vertel het niet.. Vriend weet wel ong wanneer ie is, maar niet precies.. Anders wordt t zo moeten..dat werkt niet voor ons.. AC, hier stoppen in dec. Krijg steeds oer 3 maanden en in dec is het op. Ga niet voor 1 maand nog voor 3 maanden halen Verder snotverkouden hier.. Bah..lijkt geen einde aan te komen. Nog tips? Nu ben ik de rest echt kwijt...
Amber87: 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Koali: 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, wachten op 1e menstruatie Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1 Bubble27: 27 jaar, 2e kindje, november poging 1 Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1 Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, november poging 1 Scrat: 29 jaar, 2e kindje, december poging 1 Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, december poging 1 Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, december poging 1 Stella84: 28 jaar, 2e kindje, januari poging 1 Damali: 28 jaar, 3e kindje, januari poging 1 Daenerys: 23 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Isis857: 27 jaar, 2e kindje, januari poging 1 Truusje89: 24 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Fee89: 24 jaar, 1e kindje, april 2014 poging 1 Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer 2014 poging 1 Ik heb hem nog maar weer eens geupdate
Ik krijg steeds mailtjes in me hotmail dat er berichten worden geplaatst op het forum maar ik kan ze niet lezen.. Huuuh?!
Dames, er is een wonder gebeurd... Nee, ik ben niet zwanger (vandaag ongesteld geworden). Maar vriendlief is klaar voor een kindje!!! Na een serieus en moeilijk gesprek over hoe ik mij voel en hoeveel moeite ik heb met wachten, heeft vriendlief besloten dat het beter is om onze datum te vervroegen. Nadat we daarna een leuke dagje hebben gehad in de babystore, realiseerde vriendlief dat wij echt al ontzettend veel spullen in huis hebben voor de baby (vanwege mijn gastouderschap). Hierdoor maakt hij zich veel minder zorgen over de kosten die de baby met zich mee zal brengen en voelt hij zich veel zekerder over onze kinderwens. Hij (en ik ook trouwens) vind het nog wel heel erg spannend allemaal, maar we hebben besloten dat we er gewoon voor gaan en we zien wel wat er gebeurd... Dus, vanaf vandaag is dan ook voor mij Ronde 1 ingegaan....
Jeeeeeeh wat leuk! Ik ben blij voor je, super zeg! Wat lief dat je vriend zo ruimdenkend is en toch heeft besloten eerder te beginnen Het scheelt inderdaad al dat jullie al veel spullen hebben. Echt super leuk voor je
Oh MommyOwl wat fijn!!!! En wat spannend! Je weet al hoe je cyclussen zijn toch? Dus jullie kunnen nu voor het eggie! Helemaal gaaf! Stiekem heb ik het idee dat mijn vriend er ook al steeds meer aan begint te wennen. Hopelijk weet ik ook snel hoe mijn cyclus loopt. Het bloedverlies lijkt al minder te worden en nu ook geen kramp meer. Ik geloof dat ik mijn banner beter weg kan halen totdat ik snap hoe het zit. Eerst morgen maar eens afwachten. @bloem, vervelend dat het niet lukt. @fidel2010, ik zwaai even terug
Wat leuk nieuws joh! Spannend hoor! Jouw week kan niet meer stuk! @secretangel; lekker laten staan joh je banner. Wie weet klopt het wel, zo niet dan doe je volgende cyclus een meer passende Feitelijk gezien zit je nu in ronde 1 en ga je gewoon uit van een gemiddelde cyclus Iedereen bedankt voor het duimen. Denk dat de dagen nu wel langzaam zullen gaan ja. Ik moet gelukkig ontzettend veel werken, dus daardoor gaat het dan nog wel redelijk snel. Ben heel benieuwd!