Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    misschien een hele domme vraag hoor maar zie bij sommige onder hun banner nog tekst staan of wie er heeft gependeld enz hoe krijgen jullie dat daar moet dat bij de handtekening wijzigen of ergens anders

2. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wauw wat is er veel geschreven en ik had geen mail gekregen. Misschien heb ik mezelf weer eens per ongeluk afgemeld, dat gebeurt me via mijn telefoon wel vaker.

Ik laat mijn banner toch maar staan inderdaad, want er komt weer van alles op gang. Ik ben echt niet te genieten, echt chago en hoofdpijn. Pfff... Wat die hormonen allemaal met je doen en dan ben ik nog niet eens zwanger. Ik heb nu al medelijden met mijn vriend ;) ik ben ook niet gaan sporten en voel me daar weer helemaal schuldig over. Maar ik had echt het idee dat als er iemand boe tegen me zou zeggen ik al zou gaan janken. En dat is met een soort vechtsport toch niet zo handig.

Wat doen jullie trouwens qua eten en medicatie e.d.? Gewoon alles zoals normaal tot een positieve test? Of houden jullie daar nu al rekening mee?

3. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Haha ik koop het ook altijd als ik alleen ben! Met vriend erbij is toch een beetje ongemakkelijk ofzo.

4. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

@secretangel: inderdaad veel geschreven, als je even niet kijkt dan moet je weer een heel boekwerk terug zoeken haha.
    Zit je niet heel lekker in je vel, zo te lezen aan je post?
    Rot voor je.. Hopelijk is het wel gauw weer over, misschien toch door je ongi.
    Qua eten en medicatie niks bijzonders, gewoon wat ik altijd deed!
    En jij?

@smiley80: kun je inderdaad doen bij je handtekening wijzigen, onderin kun je gewoon wat typen en dan komt het onder je banner te staan, moest zelf ook even zoeken hoe alles werkte haha.

@muisjex3: ah super fijn dat je al de meubels mag hebben zeg, scheelt een hoop geld, en als het naar je smaak is is het helemaal mooi mee genomen:) vind je vriend het ook helemaal leuk?!

@koali: haha sommige hebben het wel en andere niet, wel super handig zo alles in een keer aangeschaft, dan heb je het in ieder geval al!

@jippy: wat cool al zoveel kleren, heb je ook alles al nieuw gekocht? En hoe reageerde je vriend erop?
    Ik hoop dat de webshop snel open gaat, dan zal ik hem hier online zetten en dan mogen jullie vast wel met korting shoppen haha.

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Goedemorgen!

Bloem, leuk shirtje. Heb m inderdaad wel eens zien hangen bij de Babydump.

Hier trouwens pas spulletjes tijdens de zwangerschap gekocht. En pas de eerste kleine dingetjes met een week of 17 toen ik het vertrouwen kreeg dat dit kindje bleef. Grote dingen als kamer en kinderwagen hebben we pas na de 20 weken echo met 23 weken gekocht ofzo. De zwangerschapis lang genoeg om van alles te kopen!

Hier nog steeds verkouden..lijkt geen einde aan te zitten :( hopelijk wordt het gauw beter. En zl is vandaag 10 maand! Nog 2 maanden dan mag ie z'n eerste kaarsje uitblazen! Leuk leuk! Nu al zin in :)

6. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Beterschap isis857!
    En gefeliciteerd met de 10 maanden haha:)
    Gaat hard he!

Ik ga vandaag na 9 weken geen school weer naar school toe, dat zal ook wel tegen gaan vallen, bleh!

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dankje..:) ja het gaat echt heel hard! Het is zo'n heerlijk mannetje! Ik wil nog zo'n mooi monstertje! haha!

Succes met school! heb je een lange dag vandaag?

8. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @bloem93 dank je wel het is gelukt en succes vandaag op school zal wel ff wennen wezen na 9 weken weer heen

@koopdrang heb er nog niet zo last van kijk wel steeds op mp als daar wat leuks op staat of heb nu alleen een badje met standaard gekocht van mp was als nieuw voor 7.50

@isis857 beterschap en gefeliciteerd alweer 10 mnd gaat alweer snel
    soms wat te snel als ik na mn eigen zoon kijk die is alweer 12 waar blijft de tijd

ik heb mn vriend van week wel tussen neus en lippen gevraagd of hij er bij wil zijn als ik tegen die tijd ga testen en ja hij wou er indd bij zijn zou het niet leuk vinden als ik ging testen zonder hem

9. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh bah, beterschap Isis! En 10 maandjes alweer. De tijd schijnt echt voorbij te vliegen als je je kindje eenmaal in je armen hebt :) Kan niet wachten! :D

Bloem, succes op school vandaag! :) Hopelijk vliegt de dag voor jou ook voorbij en valt het allemaal mee.

Hier eindelijk een dagje vrij. Ben er ook helemaal aan toe. Ik heb 6 dagen gewerkt, ben er nu één vrij en dan mag ik er weer 3. Dan lekker weekend!

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen allemaal,

@Isis, gefeliciteerd met de 10 maanden van je mannetje. Voor je het weet staat het kaarsje op zijn taart en is er al weer een heel jaar voorbij. Sterkte met je verkoudheid, vervelend is dat hè, als het maar niet over wil gaan.

@Bloem, hoe bevalt je eerste schooldag? Na 9 weken zal je wel weer even moeten wennen aan het ritme. Moet je 5 hele dagen naar school? Of zit er ook weer stage aan te komen?
    Ik zat gisteren inderdaad niet lekker in mijn vel. Vandaag gaat het gelukkig weer ietsje beter. Met eten en medicijnen doe ik nu nog niets bijzonders. Wel al foliumzuur, maar ik merk dat als ik bijvoorbeeld iets in wil nemen tegen hoofdpijn, dat ik me afvraag ‘ kan dat straks wel?’ en met het eten soms ‘ mag ik dit dan wel eten?’ Dus het houd me wel bezig : )

@Koali, lekker een dagje vrij! Ga je wat leuks doen of gewoon lekker relaxen?

Fijne dag vandaag! Ik ga zo even oppassen, helemaal zin in.

11. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah leuk, oppassen! Op kleine kindje(s)? Grotere kinderen? Ik heb ook altijd jarenlang opgepast. Geweldig vond ik het. En al een beetje ervaring opgedaan met kleine kindjes :)

Ik heb vandaag niet heel veel in de planning. Nu nog lekker lui in pyjama op de bank :) Zo maar eens even douchen en dan misschien nog even de stad in. Vanavond bij een vriendin op de koffie.

Ik slik ook al foliumzuur iedere dag, maar verder hou ik me er nog niet zo mee bezig. Dus ook nog gewoon aan de filet american en toevallig dit weekend nog één borreltje gehad. Pas vanaf de positieve test of sterk vermoeden dat ik zwanger zou zijn zou ik dit gaan laten. Het kan wel een jaar duren voordat het raak is. In dat jaar ga ik nog niet alles laten staan zeg maar.

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    secret, veel plezier met oppassen! leuk!

koali, heerlijk zo'n lui dagje

dingen laten staan, dat doe ik niet bewust. Tot 8 weken zwangerschap is er geen directe bloedband tussen jou en je kindje. Dus om te stoppen met de 'slechte' dingen wanneer je een posi test hebt, is prima

13. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    ik ga ook nog niks veranderen kwa eten eerst maar een een posi test in handen en dan gaan we de dingen aanpassen ik rook en drink al niet dus dat is alweer een probleem minder

iedereen de dag wat goed door gekomen vandaag
    en jij bloem93 wou het wat lukken de 1ste dag weer naar school

14. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Nou dames, mijn schooldag viel al met al best mee, wel weer lange dagen die ik moet gaan maken, maar heb gelukkig nog een beetje afwisseling.
    Ik ga op maandag en dinsdag naar school en woensdag donderdag en vrijdag loop ik stage op een kinderdagverblijf in een verticale groep, van 0 t/m 4 jaar dus.
    Ga morgen voor de eerste keer mee draaien, ben heel benieuwd, best zin in!
    Dan zal ik wel helemaal de baby kriebels krijgen haha.

Hoe was jullie dag?:)

15. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @bloem mooi dat jou dag goed is verlopen
    en spannend hoor en leuk natuurlijk morgen stage lopen op een kdv alvast veel plezier morgen

mijn dag is goed verlopen had vandaag opvang dag vanmiddag even naar de action geweest ff neuzen altijd leuk verder weinig gedaan ja de normale huishoudelijke dingen maar verder geen bijzondere dingen

16. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahh action! Altijd zo leuk om daar rond te snuffelen :D Zelfs vriendlief wil altijd graag mee. Laatst nog samen geweest en gelijk een doosje zwangerschapstesten ingeslagen :) Alvast voor over een paar weekjes.

Mijn dagje was heerlijk! Lekker rustig aan gedaan, vanmiddag nog even de stad in geweest en nog een leuk shirt in de uitverkoop gescoord.

17. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Oh altijd leuk, shoppen haha:)
    Ik wist niet dat ze daar zwangerschaps testen verkochten?!

18. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @koali mag daar graag even sneupen had sfeerlichtjes gekocht in het roze met de tekst home is where the heart is schijnt da mooi op

had indd gezien dat ze daar nu ook zw testen hadden
    en zijn geloof ik ook niet zo duur

19. Jippy

Jippy Niet meer actief

Ik vind Action ook altijd leuk, kom er alleen niet zo vaak..:(

Wat fijn dat het leuk was Bloem, kdv wordt hartstikke leuk..geniet dr van!

Qua kleding zijn het gekregen dingetjes, overgebleven van kraambezoek (niet naar toegeweest), koopjes ed. Ml vind het niet zo er, heeft zelfs al wel eens wat voor me gekocht. Al vind ie het minder als ik alles ga bekijken en opnieuw ga opvouwen..hij verklaart me voor gek! Hij is toch ook meer bezig met babyding dan ik, dus daar zal het aan liggen dat hij wel eens wat koopt ;)

@isis gefeliciteerd! 10 maanden..dan is hij echt al groot! Vind ik ook enorm leuk :)

@koali Ik zou denk ik wel zenuwachtig zijn om die testen te kopen. Far away van huis vandaan denk ik ;)

Sorry als ik weer iets of iemand vergeten ben :)

20. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die lichtjes heb ik ook wel zien staan ja! Die zijn erg leuk :)
    De zwangerschapstesten zijn daar echt heeel goedkoop. 1,49 per 2 stuks. Dus dat belandde al vrij makkelijk in ons mandje :) Nu maar hopen dat ik niet nog een keer naar de winkel hoef om er meer te kopen :p

Deel Deze Pagina