@secretangel qua eten zou ik denk ook gewoon door blijven eten. Ik zit wel een beetje met mij standaard medicijnen. (niets ergs) Lijkt me dat ik wel even naar een arts moet om te vragen heo&wat voor we beginnen. Vind het alleen zo jammer..gaat het ongedwongen er een beetje van af.
@koali dat was indd niet duur vind het zelf nog wat vroeg om ze mee te nemen aangezien ik pas eind nov stop tegen die tijd kan ik altijd nog kijken of ze ze hebben en anders heb ik de kv om de hoek zitten ik vond de sfeerlichten indd ook erg leuk alvast wat gezelligheid in huis voor als het straks weer vroeg donker is vind die tijd ook altijd wel weer erg gezellig
Het oppassen was erg leuk. Mijn 'petekindje' is nu ongeveer 15 maanden en echt een ideaal kind. Zo wordt die van ons vast niet Fijn dat je eerste dag meeviel Bloem! Ik kan me weinig voorstellen bij verticale groepen in een kdv. Maar misschien werkt het juist wel heel goed. Ik heb een half jaar in een kdv gewerkt en vond de kinderen er leuk, maar ik vond dat er veel te weinig aandacht voor de kinderen was. En er werd weinig rekening gehouden met de ritmes van de kinderen. Alles ging volgens een straks schema. En als een kindje dan wakker werd moest je die heel snel uit bed halen om te voorkomen dat ze de rest wakker maakten. Niet echt ideaal. Maar van vrienden hoorde ik dat zij hun kind naar een groen kdv brengen. Dat is op een boerderij en mogen ze meehelpen (als ze groot genoeg zijn) en buiten slapen etc. Klonk echt heel gaaf! Vandaag lekker achter de buggy door de stad gestruind en zowaar iets baby-achtigs gekocht. Een speentje (even kijken of ik de foto kan invoegen). Action vind ik ook erg leuk! Die zwangerschapstesten zijn niet duur zeg! Al ergens gelezen of mensen er positief over zijn? Ga ik binnenkort ook maar eens kopen.
@secretangel: ah wat een lieve speen hihi, we hebben dezelfde, had hem cadeau gegeven vorig jaar aan me vriend, voor de grap hij raakte helemaal in paniek, waren toen nog maar heel kort samen. Ik ben ook wel benieuwd hoor, kinderen van 0 tm 4.. Zit veel verschil tussen. Ze zijn wel een erg luxe kdv, met veel aandacht voor de kinderen en het is een particulier bedrijf, met alleen 'rijkere' mensen.. Niet iets wat bij mij past haha, maar ik stap er maar zo positief mogelijk in!
@smiley, ik zie dat je handtekening gelukt is. Pendel jij zelf? @eten en zo, wel fijn om te weten dat je de eerste 8 weken nog geen bloedband hebt, dan kan je ook niks 'verkeerd' doen. Ik rook niet en drink bijna nooit, maar als ik nu nog een wijntje ofzo wil, dan kan het nog. @babykamers, hebben jullie foto's van de meubeltjes? Ben namelijk erg nieuwsgierig! @Isis, hoe is het met de verkoudheid? Wordt het al minder? @bloem, ben benieuwd! Bij ons moest alles zo goedkoop mogelijk, dus dat zal bij jullie wel anders gaan.
Ik wil ook dat iemand voor me pendelt, maar niemand reageert op die pendel pagina.. Ben wel benieuwd ja! Toen ik daar binnen kwam viel me mond al open van de binnenkant van het pand, echt zo'n dure luxe uitstraling. Moeder met parelkettingen en lange rokken, sommige een hoed op. Kinderen in Tommy hilfiger kleren, gaastra.. Dat soort dingen dus haha. Dames die er werken allemaal parel oorbelletjes in, haren op een knotje, nette kleren aan.. Juist ja. Ik ben lekker mezelf en kleed me simpel, altijd zo geweest en zal dat dus ook niet veranderen, maar juist daarom zie ik er wel een klein beetje tegen op. Wil niet dat ze een verkeerd beeld van mij krijgen en denken dat zij meer zijn als ik
@ secretangel ik heb een topic gezien hier op zp over de action zw testen en er waren mensen die er positief over waren weet niet of dat bij dezelfde topic was maar zag een foto van een positive test dus ze werken wel leuke speen trouwens zag bij de action wel lieve sokjes liggen van i love opa en i love oma er op had ze niet mee genomen maar misschien dat ik ze nog ga halen om ze te geven aan mijn ouders en schoon ouders om het zo bekend te maken
@secretangel nee ik pendel niet zelf heb het vroeger wel eens gedaan met een touwtje aan een naald en dan tussen je duim op en neer doen toen ik nog bij mijn ex was kwam er steeds uit dat er 1 kindje zou komen en dat klopt dus later weer eens gedaan toen ik alleen was en geen vriend had om te kijken wat het dan aan gaf daar kwam toen uit jongen,jongen meisje dus wie weet komt de pendel toch uit dat er eerst nog een jongen komt heb zelf al een zoon dus dat is jongen1
Wat grappig Smiley, dat je pendelen toen helemaal klopte. Maar als je zelf niet pendelt, hoe kom je dan aan die resultaten? En waarom zet je die in je handtekening? Ik snap nog niet hoe alles werkt hier... Wel jammer dat je niet pendelt, zou dat ook wel willen laten doen en ook al eens een PB gestuurd, maar geen reactie helaas. Die mensen worden waarschijnlijk overspoeld door al die vrouwen met op hol geslagen hormonen
@ secretangel ja klopt die 2 hebben gister voor mij gependeld biancamv2 kan je pb sturen van maandag tot donderdag geloof ik tussen 12 en half 2 savonds kreeg ik van haar bericht terug
hey dames, het is weer even een paar dagen geleden voor mij.. alweer veel gemist zie ik heb zondag glittertattoo's gezet op een kinderevenement 'dancing with children' , is echt een superleuk concept, al zou ik kindjes hebben zou ik hier zeker naartoe gaan, vanaf een jaar of 3 is het wel leuk voor ze. het idee erachter is om samen met je kind een feestje te bouwen was zondagavond echt geradbraakt en lag al om negen uur op bed.. zooo moe! Vandaag mijn opleidingsdag dermatologie weer gehad, was weer erg leuk.. ik kom morgen weer terug hier ff gezellig mee kletsen.. voor nu welterusten dames! xxxx
Goedemorgen dames! Ik heb ook al meerdere malen voor mezelf gependeld en iedere keer dezelfde uitkomst. Wanneer ik het ook doe, ook al was ik nog vrijgezel. Altijd kwam er meisje, jongen, meisje uit en daarna ging de naald doodstil hangen. Alsof er een magneet onder m'n hand lag die hem recht trok. Nu willen wij alleen maar 2 kinderen, dus ik ben het niet eens met de uitslag Ik ga maar weer eens richting het werk. Fijne dag allemaal en tot vanmiddag!
Goedemorgen iedereen Maandag voor het eerst naar de fitness geweest --> Bodypump groepslessen op zalige muziek. Tijdens de zelf niet zoveel afgezien (maar voelde mijn spieren en hartslag wel!). Maar nu 2 dagen later AMAI ik voel spierpijn op plaatsen waar ik het nog nooit gevoeld heb. Maar ik doe het graag dus zal zeker blijven gaan @bloem: wat een schattige t-shirt met die koe!! Ik heb zeker geen koopdrang. Denk er totaal nog niet aan. Heb wat schrik dat het misschien niet goed zou lukken of zoiets. Dan zouden al die spulletjes me waarschijnlijk droevig maken. Dus even wachten tot ik zwanger ben (hopelijk al volgende zomer :d) Plus ik wil graag samen met mijn vriend spulletjes shoppen & die geeft mij een schop onder de kont waarschijnlijk dat ik daar nu al geld zou aan uitgeven We zitten midden in een renovatie en hopen binnen een jaartje te verhuizen naar ons nieuwe huisje. @Isis: veel beterschap! Hopelijk ben je snel weer genezen. @voeding en zo. Ik zal pas stoppen als ik dan een posi test in mijn handen heb @secretangel: fijn! Oppassen. Heb ik ook nog gedaan, maar dan oudere kindjes (3-8 jaar) Heel mooi speentje!! Veel plezier vandaag iedereen.
He meiden, Hoe was jullie dag? De mijne druk! Heb vandaag m'n eerste stage dag gehad, was super leuk maar veel indrukken zeg, pff. Ben nu best moe en had maar een halve dag, dus dat wordt donderdag en vrijdag nog wat. Kreeg meteen een baby in me armen die ik z'n flesje mocht geven, echt een schatje!