Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Thnx mommyowl :)

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    @finally, wat balen joh! Ik kan me voorstellen dat je daar wat radeloos van wordt. Voor nu zou ik het maar even laten rusten als ik jou was en er (nog) niet teveel druk op leggen. Hij zal waarschijnlijk vanzelf wel bijdraaien. Waar twijfelt hij eigenlijk precies over dan? Is daarin iets waar je hem kan helpen? Om eventuele twijfel te verminderen?

@Mommyowl, wat romantisch joh! Leuk!! Dat maakt het wel extra bijzonder. Geloof me alleen.. de eerste keer rondom je eisprong, dat is toch nog wel weer een beetje spannend. Maar dat hoort er ook bij en moet je ook maar gewoon lekker toelaten. Gezonde spanning :D

Hier een rustig dagje gehad. Lekker uitgeslapen tot 10:15 en wat boodschapjes gedaan. Uiteindelijk van 16:00 tot 18:00 toch weer in bed beland.. ik was zooo moe. Dus nog even lekker bijgeslapen. En enorm veel gedroomd! Kon m'n vriend wel 5 verschillende dromen vertellen. Dat doe ik de laatste tijd sowieso meer.. dat dromen.

Vriendlief kijkt met een grote glimlach opzij, iedere keer als ik op zp zit. Het liefst wil hij alles meelezen. Nu zegt ie ook: "Doe ze de groetjes van me" :D Gekke vent van me!

3. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    @koali haha groetjes terug ;)
    Hij weet gewoon niet goed of hij t nu al wil. Ik denk dat ie t toch allemaal erg snel vind gaan. En dat terwijl hij het zelf voorstelde, om vanaf m'n verjaardag er voor te gaan.. Ik denk idd dat ik t gewoon ff niet laten rusten, Maarja gewoon.. t houd mij de hele dag bezig.

4. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL

Zodra het moment er een keer is kun je het hier nog wel een keer goed over hebben. Vragen naar de precieze redenen dat hij twijfelt. Wat houdt hem tegen? Wat zijn voor hem de nadelen en hoe wegen die op tegen de voordelen. Is zijn gedachtegang überhaupt wel reëel of maakt hij alles groter dan het is? Of de vraag stellen wat hij nodig heeft om wel tot de beslissing te komen dat hij het wil. Is dit alleen tijd of wil hij nog reizen, spaargeld, of iets anders doen etc.

5. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    hallo dames

als en paar dagen niet op zp geweest paar enorme k*t dagen gehad
    maar gaat weer goed nu soms heb je van de dagen dat het allemaal tegen zit

@finally88 balen dat je vriend er nu anders over denkt en gaat twijfelen je hebt je er zelf zo op ingesteld en dan komt dit
    hoop voor je dat hij toch weer gaat bij draaien

@mommyowl oooooo wat romantisch en wat lief van je vriend
    en je bent niet een buiten beentje hoor kwa seks die van mij is er ook niet vies van wij doen het ook wel op vreemde tijden en ook wel vaak hahahahah hij is nog al een nacht mens en wil mij daar rustig midden in de nacht voor wakker maken :D

@wieg ik wil graag eerst de baby in de wieg en dan pas in het ledikant vind dat zo raar staan dat je kindje onder in het grote ledikant ligt of je moet een bed verkleiner er in hebben

@Ikea ja leuk eerst ff lekker ontbijten en dan sneupen in de winkel voor leuke spulletjes mag dan indd ook graag even op de kinderafdeling kijken hebben ze wel leuk spul

6. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    @smiley, oh bah, dat is nooit leuk! :( fijn dat het nu weer wat beter gaat.

@wieg; wij hebben ook een familiewieg. Ik weet nog niet hoe we het gaan doen. Of de wieg, of gewoon het ledikantje omhoog. We hebben nog even om erover na te denken :D Hebben jullie ook al dat jullie naar babykamers aan het kijken zijn voor wat je allemaal leuk vindt?

Ik merk dat ik nu echt ongeduldig word! :) Nog 6 daagjes, maar het duurt voor mijn gevoel zoooo lang! Ik wil testen! :D:p Hahaha. Maargoed, ik wacht nog maar even rustig af.

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

@wieg: ik denk dat de kleine bij ons gewoon meteen in het ledikantje ligt.. Waarom? Geen idee, vind ik nu gewoon een fijn idee, maar wie weet veranderd het tegen die tijd wel en wil ik 'm zo dicht bij mogelijk hebben haha.

@finally88: wat rot zeg, dat je vriend dat nu ineens zegt, kan me heel erg goed voorstellen hoe je je voelt, mijn vriend had namelijk van het weekend zo'n 'bui' dat ik helemaal in paniek was of die het überhaupt nog wel echt wilde, omdat hij zijn vakantie geld in z'n bedrijf wou stoppen en niet in het kindje.. Terwijl we het daar eerder over eens waren.. En hij zei dat ie zich druk maakte over de opvang van het kindje mocht dat nodig zijn, dus toen vond ie het ineens allemaal maar geen goed idee en zei hij: laten we wachten tot december.. 2014!
    Dikke neus. Ik zei dit kun je niet maken, eerst zeg je het ene en nu doe je het ander, later kwam hij er wel op terug en zei dat hij soms gewoon bang is voor wat er komen gaat..
    Probleem gelukkig opgelost, wij gaan er namelijk nog steeds voor in november.
    Maar kan me goed voorstellen dat je niet steeds wilt vragen aan hem wanneer die er voor wilt gaan, dalijk wordt ie boos, veranderd die op een totaal andere gedachten.. Je weet soms niet wat er in hem omgaat.
    Laat het even rusten, hoe moeilijk het ook is! :(
    Maar probeer er wel binnenkort weer over te praten, want dalijk maakt hij zich er niet meer druk om terwijl jij jezelf dag in dag uit rot er over voelt, je mag best je gevoel uiten!

@mommyowl: wat lief van je vriend zeg, ik zou zoiets nooit verwachten haha, mijn vriend zoekt de romantische dingen op een hele andere manier op, laatst had hij 2 taartjes gekocht, een kaart en slingers met hartjes ophangen door het huis omdat we een half jaar samen waren, de hond zat met een feest hoedje op in z'n mand en hij stond met een hoedje en een toerer me op te wachten bij de deur, ik kon natuurlijk niet meer stoppen met lachen, echt lief!

@smiley80: hoe komt het dat je zo'n k*t week had? Is er wat gebeurt? Of zat gewoon even alles lekker tegen, ik heb d'r ook wel eens last van en dan heb ik ook geen zin in mensen. Waar dan ook.

@koali: spannend! Vooral nu zo de eerste ronde, stel je voor dat het raak ja.. Wow!:) ik hoop met je mee.

Nu was ik hier laatst aan het vertellen dat wij weinig seks hebben.. Of die het gelezen heeft? Geen idee.. Maar we hebben ons gister met z'n tweeën bezat op de bank, daarna in bed, en ik weet nog maar de helft van wat er is gebeurt en dat ik nu een enorme kater heb haha.
    Ik ga maar eens rustig proberen te ontbijten want me vader komt straks op visite.

8. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @bloem93 in de afgelopen 6 weken is hier veel gebeurt met mn zoon ga ik verder niet op in mn ex had van de week weer van alles te zeuren dat ik er even helemaal door heen zat en het allemaal even niet meer wist maar nu gaat het gelukkig weer goed en denk ik nu alleen aan de goede dingen die gaan komen

@babykamers ja ben wel aan het kijken wat ik leuk vind het word in elk geval wit of creme vind zelf persoonlijk donkere meubels niet echt mooi en wil de kamer ook niet te druk maken met veel verschillende kleuren (mn vriend wil er het liefst kleurenpallet van maken ) maar dat gaat dus lekker niet gebeuren:p

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

@smiley80: oh wat vervelend.. Gelukkig gaat het weer wat beter.
    @kamers; daar kijken wij ook al naar, maar wel via marktplaats, ik wil zo min mogelijk nieuw gaan kopen, omdat tweedehands spul meestal heel erg veel scheelt qua kosten en er nog op en top uit ziet vaak!
    Wij zijn allebei van de witte kamers gelukkig, strak en landelijk vinden we allebei mooi.
    Ik denk dat wij vooral basic kleuren gebruiken als wit, zwart, beige en grijs.
    Iets waar we allebei van houden en ook in de rest van het huis past :)

10. Jippy

Jippy Niet meer actief

@Mommyowl Bedankt voor je uitgebreide reactie. We hadden donderdag geklust en dacht eigenlijk dat mijn eisprong nog wel wat ver weg was, maar toen waren die steken zaterdag! Dus ik weet niet zo goed wat het nu is..even afwachten of het innestelingssteken waren of gewoon iets anders. Ik heb verder nergens last van en geen symptomen dus ik ga maar even van niets uit :)
    Ik snap wel dat je niet anders wilt klussen. Dan ligt het er helemaal zo dik bovenop, geniet je anders samen en worden het helemaal lange dagen met wachten! Ik ben heel benieuwd of het snel raak is, ik duim voor jullie! Wel ontzettend lief dat hij het zo romantisch had gemaakt..romanticus in huis ;)

@Bloem Het wordt komende weken vast minder druk,mal die indrukken van je stage..Pff da's pittig hoor!

@Finally Wat vervelend die onzekerheid, bah! Ik snap wel dat hij het eng vind, maar vrouwen willen toch altijd weten waar ze aan toe zijn. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt :)

@de rest Sorry, weet niet alles meer, maar er gaan er een hele hoop bijna beginnen! Spannend!! Ik ben wel benieuwd of jullie (en ik ook) dan ineens meer seks gaan hebben, omdat je het echt ergens voor doet. Is het dan ook nog zo leuk en ongedwongen of meer een moetje..allemaal vragen inderdaad haha!! Allemaal nog even heel fijn weekend :) geniet van de regen ;)

11. Jippy

Jippy Niet meer actief

@Smiley Balen dat het even niet lekker ging, maar gelukkig gaat het nu weer goed :D

@Koali groetjes terug! Spannend, bijna mag je tsten :)

@Bloem Misschien heeft hij het wel gelezen, maar dat was niet erg dan ;) Fijn zo'n avondje haha!

@babykamer Ik heb wel een beetje een idee wat ik wil, maar verder nog niet echt aan het uitzoeken. We waren wel onderlaatst bij een kinderwinkel en toen zag ik een leuk ledikantje en die vond mijn man ook wel erg mooi :D

Kennen jullie trouwens de KosmoBiologische eisprong? Ik vond het wel interessant..het lezen waard! Op een Duitse site kun je deze uitrekenen en bij mij lijkt deze gelijk te lopen met mijn 'normale' cyclus. Het is door de stand van de maan, hoe jouw persoonlijke eisprong is (ofzoiets). In België heet menstruatie maanstonden, dus gek is het denk ik niet dat het daar misschien mee te maken kan hebben!

Toch nog even gereageerd :p

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    smiley, wat naar dat het even niet lekker loopt. Gaat het al weer wat beter?

13. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Wauw wat is er veel geschreven. Ik probeer later vandaag even uitgebreid te reageren, want dat lukt op mijn telefoon nooit zo goed.

@Finally, wat ontzettend vervelend dat je vriend zo twijfelt. Wij hebben natuurlijk die hormonen die door ons lijf gieren, daar hebben zij geen 'last' van. Misschien hem het boekje 'Ik, papa' van Filemon Wesselink cadeau doen? Ik hoop dat je binnenkort een goed gesprek kunt aangaan en kunt uitleggen hoe je je voelt. Sterkte!

Na het lezen van jouw berichtje en dat van Bloem, was ik bang dat mijn vriend toch weer aan de condooms zou willen. Want we hadden nog steeds geen officiële datum bedacht om te beginnen. Van het weekend eindelijk durven vragen en de condooms blijven in de kast. Dus ik zit nu ook in ronde 1. Beetje jammer alleen dat ik nog geen idee heb van mijn cyclus.

Gisteren via marktplaats een buikband gekocht, hopelijk kan ik m snel aan. Tot zover mijn 'ik koop pas wat als ik een positieve test heb' :) Tot later!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8 KB
      Weergaven:
      42
  14. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    goedemorgen allemaal

gelukkig gaat het hier weer beter van zulke ellendige weken en dagen moet je niet te veel hebben

@secretangel leuke buikband had ook al een site gevonden met allemaal leuke buikbanden waar ik dan echt wel een paar leuke ga kopen hahaha

willen jullie ook weten als het zover is wat het gaat worden met mijn zoon wou ik het toen ook graag weten maar meneer kneep steeds zn billen dicht op elke echo:D

niet dat ik een voorkeur heb hoor voor een jongen of meisje maar vind het ook wel leuker en mooier om dan kleertjes te kopen in de kleuren voor het geslacht ipv standaart wit of wit/grijs en met het uitzoeken van de kleuren op de babykamer

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    fijn dat het beter gaat smiley!

secret, leuk eerste ronde! spannend hoor!! en leuke buikband. Ik had er ook een paar tijdens de zwangerschap :)

willen weten, ja ik denk dat ik weer te nieuwsgierig ben! Niet dat het me uitmaakt, als het maar gezond is..maar wat er gezegd wordt. Je kan zo leuk gericht shoppen dan!

16. scrat

scrat Niet meer actief

Wordt spannend hier!! Leuk! Iedereen succes deze ronde!
    Ik ben vandaag ongesteld geworden, voelt toch weer als een stapje dichterbij. Helaas was t weer een erg korte cyclus (24), dus heb even met man overlegd omdat hij echt pas in december er voor wil gaan en dan zou het nu waarschijnlijk eind december pas worden. Maaaaarrrrr...hij vond het niet erg om eind november al te beginnen!! :D Dus helemaal happy!

Ondertussen heeft dochterlief veel moeite met stil zitten, Ze wil alleen maar pogingen doen tot lopen; vind het best wel zwaar. Op zo'n momenten twijfel ik of het me wel gaat lukken, maar ik wil zoooo graag! En ik bedenk me ook dat het tegen de tijd waarschijnlijk alweer een stuk makkelijker is (hoop ik, toch??). :)

17. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @scrat helemaal super dat jullie toch eerder gaan beginnen
    komt steeds dichter bij voor ons

indd isis857 dat vind ik dan ook leuk gericht shoppen naar babykleertjes
    heb de kleuren voor de babykamer al in mn hoofd voor zowel jongen als meisje en nee geen standaard roze en blauw hahahahaha
    voor de rest van de familie blijft het wel een geheim voor wat het gaat worden en mogen dan de babykamer ook nog niet zien anders is het geen verassing meer

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    scrat jij ook al eerder beginnen, hihi leuk!

smiley, zo hebben wij het met zl ook gedaan! We gingen verhuizen toen ik zo'n 30 weken zwanger was. Hele familie hielp heel lief mee met klussen, maar de babykamer bleef hermetisch dicht en op slot, haha

19. Jippy

Jippy Niet meer actief

Mijn man zou het wel willen weten en zelf ben ik er nog niet uit. Sowieso zeggen we dan niet dat we het al weten. De kamer richt ik dan wel zodanig in zodat het niet duidelijk is wat het wordt. Hoe het werkelijk zal gaan moeten we dan nog maar zien :D

20. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ik zou het wel zo snel mogelijk willen weten, ik ben veel te nieuwsgierig, haha! En vriendlief ook, die wil het ook graag weten. Ik denk dat we het ook wel meteen zouden vertellen aan familie en vrienden wat het wordt. Zo heeft iedereen het in de familie ook gedaan, wij weten niet beter dan het meteen aan de wereld te vertellen of het een jongetje of meisje is:D

Deel Deze Pagina