Nee we hebben het altijd al zo gedaan. Ik ben er nog nooit zwanger van geworden, op het begin idd wel spannend maar na verloop van tijd wen je eraan dat het wel een goede anti conceptie is als je er maar niet mee gaat schommelen he.
Welkom wensmoeder! Ik en mijn vriend hebben ook meer als 3 jaar zonder pil/condoom gevreeën! En ik moet zeggen ik was er echt gerust in al vanaf in begin trouwens. Natuurlijk soms van die rare cyclussen gehad dat ik soms dacht, ik ben zwanger! Maar dat is nooit gebeurt! ^^ Alhoewel dat ik hier en daar veel vragen heb. Kan ik wel zwanger geraken? Dat gaan we dus nu onder vinden want we zitten nu in ronde 1! Ik vind het nu vooral spannend en ik probeer toch mijn hoofd leeg te maken en er niet te veel mee bezig te zijn wat trouwens heel moeilijk is! Groetjes! X
@Koali Dat is schrikken zeg, bah! Ik hoop dat je het niet nog eens hebt en de misselijkheid ook zo minimaal blijft Welkom Wensmoeder! @Bloem Het zou fijn zijn als je precies wist wanneer alles gebeurde..even goed je eisprong en cyclus bijhouden dan komt het vast snel goed (en wie weet heb je idd gewoon te vroeg getest..) @Mommyowl Super leuk dat je vriend dat zo doet! Mijn man zit wel eens aan mijn buik en zegt dan: 'Wanneer mag er nou een baby in?' Vind ik ook wel lief Volgende bladzijde gaat in het volgend bericht..jullie zijn goed op dreef vandaag
@ koali, eng zeg! Gelukkig voel je je weer beter. @ wensmoeder, welkom! Hier nog steeds twijfels bij m'n vriend. Af en toe denk Ik als t per ongeluk zo zou zijn, zou ie t super vinden. Maar de keuze maken vind ie Gwoon moeilijk
@Wensmoeder Ik zou dat echt niet kunnen. Deze maand een beetje een foutje met inschatten van mijn eisprong en ik zat dus mooi inde stress. Uiteindelijk na 31 dagen ongesteld geworden, maar wanneer nou mijn eisprong was? Ik heb twee keer steken gevoeld, maar daar tussen in is 14 dagen geleden..mm weird :s @Muisje Is je eisprong echt over 3 dagen?(banner) Of is dat een gokje? Anders spannend..succes en veel plezier komende dagen
Weten jullie dit? Ik heb toenstraks een ruim uur krampen/steken gehad rechts onderin mijn baarmoeder (duidelijk niet bij mijn eierstok). Het voelde een beetje zoals kramp in je kuit voelt, maar dan op een heel klein plekje in mijn baarmoeder. Dit kan toch niet al de innesteling zijn?? Het is pas 2 dagen na de eisprong (tenzij die toch stiekem al iets eerder is gesprongen, en dat die flinke ovulatiepijn gewoon "achteraf-pijn" was...). Ik heb wel gelezen dat de innesteling al vanaf 3 dagen na de eisprong kan zijn... Ik heb vannacht ook belachelijk goed geslapen (is zeldzaam tegenwoordig) en ik heb ook gedroomd over zwangerschap...
Je maakt het nu wel heel spannend MommyOwl! Klinkt als een innestelling. Ik ga voor je duimen! Slaap jij ook slecht? Ik kom niet in slaap de laatste tijd, word er helemaal gek (en moe) van.
Spannend MommyOwl!! Ik voelde ook al vrij snel na de vermoedelijke eisprong allerlei dingen. Ik had al heel snel ontzettend last van rommelende darmen, af en toe wat steekjes in mijn onderbuik en een beetje een zeurend gevoel. Ik hoop voor je dat het voor jou ook snel raak is!! Vandaag weer lekker gewerkt. Wel erg moe na de tijd, maar niet éen keer duizelig of misselijk geweest gelukkig. Dus het gaat allemaal weer goed. Oja ik heb me ook opgegeven voor Moeders voor Moeders. Maandag komen ze langs voor een gesprek en dat krijg ik alle uitleg spannend! En dan de week erop de 1e afspraak bij de verloskundige. Bij onze praktijk doen ze op zijn vroegst een echo met 10 tot 12 weken. Heel misschien willen we al met 8 weken zelf een echo laten maken bij een andere praktijk waar dit kan. Ben zo nieuwsgierig!
Nu wordt het wel echt hè Koali! Leuk dat je moeders voor moeders wil gaan doen. Dat wil ik ook gaan doen. Die echo lijkt me ook wel heel spannend. Even gluren naar je kleine. En fijn dat je je vandaag weer goed voelde.
Pfff... Over jezelf gek maken gesproken... Ik kan (weer eens) niet slapen en zat hier wat te lezen. Ik ging nog eens kijken naar mijn kalender bij Period Tracking en zag nu het volgende: 7 en 8 september hele gevoelige borsten en licht roze afscheiding, beide dagen geklust 12 september dacht ik dat ik ongesteld werd, maar was alleen rood bloed, niet veel en maar 1 dag. 15 september getest, vond mijn vriend leuk, maar die was (uiteraard) wit. Gisteren en vandaag moe en vandaag ook last van brandend maagzuur. Nu zou alles kunnen komen van ontspiralen, maar zou de 12e een innestelingsbloeding kunnen zijn? Klopt het dat ik dan zaterdag zou kunnen testen? Waarschijnlijk wil ik te graag, maar wilde het jullie toch even vragen. Nu maar weer een poging doen om te slapen.
Wat spannend Secretangel, het kan alle kanten op gaan met de symptomen die je nu hebt. Misschien over paar dagen nog een keer testen voor de zekerheid? Ik heb net gebeld met een echobureau en heb 14 oktober de eerste echo gepland. Ik ben dan 8 weken en 2 dagen. Zal nog niet heel veel te zien zijn, maar in ieder geval een kloppend hartje Dan zou ik ongeveer 2 tot 3 weken later de termijnecho hebben. Zo spannend allemaal!
Oh wat leuk Koali, deel je dan een fotootje met ons? Vanmorgen een actiontest gedaan, hartstikke wit. Zou te vroeg kunnen zijn. Zaterdag maar eens een kruidvattest proberen en anders laat ik het weer even los (als dat lukt). Hoe gaat het met de rest? Druk, druk, druk?
Ik slaap al heel lang slecht, ik denk al minstens een paar jaar. Komt ook een beetje door mijn depressie, problemen met slapen is daar een symptoom van Vannacht ook weer, helaas, slecht geslapen. Ik heb veel moeite met inslapen, het in slaap blijven, en ook word ik vaak te vroeg wakker en kan dan niet meer goed verder slapen. Heel vermoeiend! Onze katten helpen ondertussen ook niet mee hierin: die rennen minstens nog een half uur als gekken rond nadat wij naar bed zijn gegaan (en gebruiken ons vaak als landkussen, oh oh oh wat leuk...). Dan gaan ze ook slapen, lekker in de weg bij mijn benen. En als het licht wordt, is het duidelijk tijd om op te staan! Weer rondrennen als gekken, kastdeuren proberen open te maken ("dat maakt zo'n lekker lawaai, daar worden mama en papa altijd zo boos van en dan krijgen wij aandacht"), aan deuren krabben, tassen laten ritselen door erop te gaan kauwen... De enige manier om ze daarmee op te laten houden, is door ze eten te gaan geven. Dan zijn ze weer stil. Maar gek genoeg gebeurt dit allemaal lang niet elke ochtend (zeker niet nu het pas later licht wordt). Dus is het ook best moeilijk om ze het af te leren. De laatste tijd helpt het om "wraak" te nemen (whoahaha): overdag slapen de katten veel, dus nu maken we hen vaak juist wakker, zodat ze 's nachts meer slapen. En het werkt wel! (en het is ook heel bevredigend om hén eens een keer wakker te springen, hahahahahaha )
Spannend Secretangel! Ik ben wel benieuwd naar zaterdag! Zoals ik al in het andere forum tegen je zei, het zou zomaar kunnen!
En nu over 2 dagen! Normaal gezien wel maar ik heb wel een cyclus tussen 25 en 27 dagen. Deze banner staat ingesteld op 26 dagen! Maar ik kan namelijk mijn eisprong voelen! Vandaag toen ik van de morgen ging plassen schrok ik me een bult! Ik had rozig slijm!! Maar ik wist al direct wat het was en dan voor het zekere nog eens opgezocht maar zoals ik dacht is dit volkomen normaal bij vruchtbare daagjes maar dit wil wel zeggen dat ik nu enorm vruchtbaar is dus dat wordt klussen straks!!! Dankjewel! Ik vind het ook enorm spannend!!
Ik begin het wachtbankje nu toch wel te voelen... Begin mijzelf ook al lichtelijk gek te maken, haha. Ik voel van alles! De afgelopen 2 dagen veel last gehad van ongi-achtige krampjes rechts, vooral 's avonds. Vandaag veel minder/niet. Gister avond en vanavond een heeeeeeel klein beetje misselijk (maar misschien wil ik het gewoon te graag). Vandaag ook ontzettende pijn in mijn linkerheup (volgens mij heb ik gewoon verkeerd gelegen, maar toch maak je jezelf dan weer gek he...). En ik heb volle borsten. Ze doen niet zeer (normaal wel), maar ze voelen gewoon wat steviger en groter aan. Tsja... wachten wachten wachten Op donderdag (10dpo) ga ik een testje wagen hoor, ik kan niet lang wachten
@mommyowl dan duurt wachten in eens heel erg lang wel spannend hoor nu je toch dingen gaat voelen @secterangel voor jou ook een spannnende dag vandaag succes met testen vandaag
Voor mij helaas een witte test vanmorgen. Wel nog steeds misselijk, dus heel misschien nog te vroeg getest, maar ik probeer het even los te laten. Vanmorgen twee uur lang examen gedaan en het gehaald! Het was voor een zelfverdedigingssport en nu even helemaal kapot. Even op de bank TLC kijken naar A baby story.
@Secretangel: balen meid... laten we hopen dat het inderdaad gewoon nog te vroeg was En gefeliciteerd met het halen van je examen! Applaus! Ik gebruik nu trouwens van die dipsticks zwangerschapstesten van 123thuistesten.nl. Ik had er begin dit jaar 10 besteld voor 7 euro ofzo. Nu heb ik er nog 3 over De afgelopen jaren heb ik ook andere testen geprobeerd, zoals de Kruidvat 2v5, de Kruidvat luxe, CB digital met weken indicator. Het kan zijn dat ik ook nog andere heb geprobeerd, maar die ben ik even vergeten