Hier vandaag weer ongesteld geworden, helaas Komende 2 maanden wordt het ook niets, dus ik denk dat ik van het weekend maar weer eens van een lekker wijntje ga genieten. Nu al zin in! Vervelend MommyOwl die afscheiding, maar nog niet ongesteld dus het kan nog! Ik zal ook voor je gaan duimen!
Even spammen hoor dames Bekijk bijlage 351727 Hij was hartstikke positief! De teststreep stond er al voordat de controlestreep er kwam te staan. Nu dus plassen voor het goede doel. Ook een leuk tijdschrift erbij gekregen en een wikkeldoek (lekker zacht). Nu dus lekker even lezen
He wat vervelend Hopelijk is het in december raak voor jullie! En een wijntje heb je wel verdiend lijkt me, geniet ervan!
@Madeline, wat ontzettend balen! En jammer dat je vriend zo lang weg gaat. Lekker genieten van je wijntje klinkt als een goed plan. Ik heb zaterdag een feestje, maar vind het nu lastig om te bepalen of ik wat ga drinken. @koalie, wauw wat een knaller zeg! Heb je gelijk al bussen gekregen of worden die van de week bezorgd? Leuk die cadeautjes! Woei!!!
@Madeline Welkom! Balen dat je vriend zo lang weg is, wel fijn dat jullie weer verder gaan als hij terug is..mooi decembercadeautje zou leuk zijn @Koali Wat fijn om die test te zien! Nog weer een bevestiging voordat je de echo hebt. @Secretangel Ik heb gelezen (hier?) dat de eerste 2 maanden je voeding niet bij het kindje kan komen. Een drankje zou dus niet erg zijn?! Al snap ik als je niet drinkt, zou ik denk ik ook niet doen Hier even niets bijzonders. Wil graag een andere baan voordat we gaan beginnen, maar het kriebelt wel..en het is niet handig met een jaarcontract..etc..allemaal twijfels :s
@Jippy, Oh een nieuwe baan? Heb je het niet meer naar je zin bij je huidige werkgever? Inderdaad lastig om dan een keuze te maken als je in je hoofd hebt dat je voor een kindje wil gaan.. Dat brengt toch weer onzekerheid met zich mee dan! Hopelijk kom je tot een goede keuze
Koali: 25 jaar, 1e kindje, zwanger Amber87: 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1 Bubble27: 27 jaar, 2e kindje, november poging 1 Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, november poging 1 Scrat: 29 jaar, 2e kindje, november poging 1 Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, december poging 1 Isis857: 27 jaar, 2e kindje, december poging 1 Madeline: .. jaar, 1e kindje, december poging 1 Wensmoeder: 22 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Stella84: 28 jaar, 2e kindje, januari poging 1 Damali: 28 jaar, 3e kindje, januari poging 1 Daenerys: 23 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Truusje89: 24 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Fee89: 24 jaar, 1e kindje, april 2014 poging 1 Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer 2014 poging 1 welkom madeline!
Dames, even een vraagje over de lijst. Is er nog interesse in? Ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn, maar ik merk dat er weinig mee gedaan wordt, vandaar. Als het niet hoeft, dan stop ik namelijk met hem bij te houden. Als er wel behoefte aan is, zou ik het prettig vinden, als iedereen hem voor zichzelf (en evt nieuwe mensen) aanpast. Niet vervelend bedoeld, maar krijg een beetje het idee dat ik hier alleen maar met de lijst bezig ben en daardoor minder tijd heb om mee te praten.
@scrat, ik vind de lijst wel handig hoor! Maar als je zo niet mee kunt kletsen dan moet je het niet doen hoor, want daar gaat het hier toch om?
klopt maar heb een beetje het gevoel dat als ik het niet doe, het niet gebeurd, terwijl het voor het overzicht toch wel handig lijkt. toch?
Koali: 25 jaar, 1e kindje, zwanger Amber87: 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1 Bubble27: 27 jaar, 2e kindje, november poging 1 Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, november poging 1 Scrat: 29 jaar, 2e kindje, november poging 1 Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, december poging 1 Isis857: 27 jaar, 2e kindje, december poging 1 Madeline: 27 jaar, 1e kindje, december poging 1 Wensmoeder: 22 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Stella84: 28 jaar, 2e kindje, januari poging 1 Damali: 28 jaar, 3e kindje, januari poging 1 Daenerys: 23 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Truusje89: 24 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Fee89: 24 jaar, 1e kindje, april 2014 poging 1 Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer 2014 poging 1 Ik ben 27, eind volgende maand 28
dank je secretangel!! Nou, hoe is het met me... Ik twijfel een klein beetje of ik zwanger ben. Maar ik weet dus niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, omdat de lengte van mijn cyclus wisselt tussen de 24 en 28 dagen zoiets. Mijn man is "voor het zingen de kerk uit gegaan" zeg maar, maar dan 2 keer vrij vlak achter elkaar (tussendoor wel afgeveegd uiteraard, maar niet geplast of zo). Nu las ik dat er dan nog zaadcellen in de plasbuis kunnen zitten die er een 2e keer met voorvocht uit kunnen komen. (sorry voor de details) Zou wel heel toevallig zijn als het zo is, maar heb al een aantal dagen wat last van een misselijk gevoel, wat verdwijnt zodra ik eet en vrijwel iedere dag wel wat steken in mijn schaamstreek. Nu droomde ik afgelopen nacht ook nog dat ik zwanger ben, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik er in gedachten mee bezig ben. Ik moet het maar gewoon afwachten... Hoe gaat het verder met iedereen? Iemand die weer bijna mag testen?
Nou dames, toch een testje gewaagd vanochtend, maar helaas: Negatief Ik zit nu 12dpo. Sinds 9dpo bruinverlies en bekende krampjes, alles wijst erop dat ik maandag/dinsdag ongesteld ga worden. Maar vanochtend kon ik het toch niet laten (want ja, wie weet was het wel een innestellingsbloeding, dat bruinverlies), maar helaas dus negatief. Ik ben ook echt niet te genieten de laatste dagen. Ongelofelijk chagrijnig en huilerig. Komt gewoon omdat ik weet dat mijn ongi eraan komt en het deze ronde dus niet raak was. Vind het ook erg flauw zo met dat bruinverlies, het haalt gelijk de verassing eraf: ik heb maar een weekje in spanning kunnen zitten, "Is het raak? Zal ik ongesteld worden? Voel ik al iets?". Maar nee hoor, mijn lichaam gunt me dat niet eens en kondigt vrolijk al potverdrie een week voor mijn NOD aan dat het niet gelukt is. :x Fantastisch... Ik heb sinds mijn ei ook al veel pijnlijke krampen en steken, die alleen maar erger worden. En ik ben nog niet eens ongesteld!!! Die krampen zijn 10x erger, nou lekker dan. Heb ik dus in totaal straks 3 weken aan krampen erop zitten. In die weken natuurlijk ook helemaal geen zin in seks, want dat doet hartstikke zeer en ik heb ook helemaal geen zin. Dus nu wordt vriend ook een beetje chagrijnig, omdat het dus alweer even geleden is dat we seks hadden, en het dus minstens nog een week gaat duren voordat mijn ongi voorbij zou zijn, dus hij moet minstens nog een week langer wachten op seks. Zit er echt even flink doorheen hier... :x
Hoi meiden, Ik ben eventjes terug! Ik had jullie belooft om elke maand terug te komen of eerlijk zegt als ik ongesteld ging worden en dat is gebeurt.. Ik heb nu in eens een cyclus van 19 dagen... heel raar terwijl ik een cyclus heb tussen 25 en 27 dagen. Ik moest normaal maar ronde 5 oktober ongesteld worden, niet dus! Maar ik weet hoe het komt, ik heb nog al een stresserende week achter de rug op mijn werk. Er is een collega ontslaan + dat mijn baas ook nog eens ge vertrekken in december. Dus het was een emotionele week voor mij geweest! Maar niet getreurd, wij gaan nu in volle moed naar Ronde 2!!! Ronde 1 was voor ons een valse ronde! Door dat alles zo geforceerd was hebben we eens niet kunnen klussen. Dus nu gaan we gewoon alles zijn lekker gangetje gaan en klussen wanneer we er zijn in hebben en ik ga ook naar mijn lichaam luisteren. Laten we hopen dat het deze ronde raak mag zijn! Ik mag rond 23 oktober testen! Maar we zullen zien! Ik hou jullie op de hoogte! Bye! X
Jeetje meid, wat vervelend voor je!! Hele dikke knuffel en hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!!! @muisje jij ook sterkte en hopelijk meer geluk in de volgende ronde!
Ik weet dat dit echt heel erg stom gaat klinken, maar hebben jullie ook wel eens twijfels of jullie man goed sperma heeft? Ik bedoel, ik weet zeker dat alles goed zit bij mij (cyclus is regelmatig, ik heb zeker weten een eisprong, luteale fase is goed, vruchtbaar slijm ziet er prima uit, 2x baarmoeder echo gehad ivm spiraaltje en daarop was alles keurig). Maar bij mijn vriend weten we het gewoon niet. We gaan er natuurlijk vanuit dat alles goed is, maar toch... Zeker als het zo deze ronde niet raak is (het is pas de 1e ronde, ik weet het, meisje-ongeduld hier), ga ik toch twijfelen: "Misschien was het deze ronde niet raak, omdat er iets met zijn zaadcellen aan de hand is??". Ben ik nou heel raar om zo te denken? Wie herkent deze gedachtegang? En wie kan mij even geruststellen?
Sterkte meid! Maar vooral de moed niet opgeven, het is te slotte maar ronde 1 hé! Je bent zeker niet de enige die die vraag stelt hoor, ik vraag me dit ook af. Maar we zullen wel zien. Zo zie ik het voor me, als ik bij ronde 6 nog niet zwanger ben ga ik eens proberen met die ovulatie tesjes of gewoon mijn temp meten. Ik ga maar pas medische hulp vragen als het na een jaar nog niet raak is. Zo heb ik het al in mijn hoofdje gestoken! ^^ Ik probeer er nu niet te veel mee bezig te zijn want dat is gewoon het beste want anders lukt dat toch niet! Dus meid, herpak je en hup naar ronde 2! Succes!
Muisje; hopelijk is het in ronde 2 wel lekker raak en kunnen jullie er ook meer van genieten. Als het zo geforceerd voelt zal het ook niet fijn zijn. Wel leuk dat je ons op de hoogte houdt. Veel succes deze ronde! MommyOwl: Ah, wat vervelend. Je gedachtengang over het sperma van je vriend herken ik wel. Dat hadden wij hier ook van tevoren; zal alles wel goed zitten met ons? Hou er alleen rekening mee dat de gemiddelde vrouw in 6 rondes zwanger raakt en dat er dan helemaal niets mis hoeft te zijn met zowel de man als de vrouw. Nog even afwachten voor je dus of/wanneer de ongesteldheid doorbreekt en dan op naar ronde nummer 2. En wie weet.. ik testte dinsdag (+/-9dpo) negatief en de vrijdag wel licht positief (13dpo). Ik zal voor je duimen. Wat spannend Scrat! Dat zou allemaal zomaar eens kunnen. Wanneer zou je normaal gesproken ongeveer ongesteld moeten worden?? Hier gaat alles goed. De ene dag erg moe, de andere dag nergens last van. Mijn buik borrelt de hele dag door. Regelmatig ook wat steekjes of krampjes. Het zal er allemaal wel bij horen Hoofdpijn heb ik nu ook iets meer en mijn borsten zijn al bijna een cupmaat groter. Kortom: je hoort mijn vriend niet klagen Ben zooo benieuwd naar de echo! Nog iets meer dan 2 weekjes...
waarschijnlijk volgend weekend, maar kan het dus niet heel precies zeggen. grappig he, mannen en borsten