madeline ja is indd erg leuk waren net bij de zeeman in de winkel en zagen we een heel lief jasje met mutsje er aan vast daar zaten oortjes op was echt zo schattig heb ook nog niet veel hoor heb zelf nog aardig wat vanwege de kinderopvang dus box kinderstoel is aanwezig had een badje met standaard gekocht via mp voor 7,50 zag er uit als nieuw en nu dan een bedje
he hoe is het met de dames zat net met vl in de auto hadden het ledikantje op gehaalt zegt hij als je straks zwanger bent dan gaan we wel reclame inkopen doen kwa pamers doekjes enz dus ik vraag hem sta je nog steeds achter de datum met het stoppen van de pil of wil je toch liever dat uk later stop of ja mischien wil je ook wel eerder zegt ie ja maakt mij eigenlijk niet zo veel uit als je eerder wil dan doen we dat ik zeg nou als het aan mij ligt dan stop ik deze maand nog heb zaterdag de laatste pil dus zal hem toch nog even goed vragen of hij dat echt wil maar anders gaan we dus toch eerder beginnen
Zo ik ben even niet geweest en er is toch wel wat gebeurd.. Mommyowl gefeliciteerd!!! Wat lief met de katten zo Ik ben benieuwd of je nog een test hebt gedaan of gaat doen? Iedereen op het wachtbankje veel succes..ik duim hier! Anderen geniet (alvast) van jullie weekend, geklus (of seks haha) en ik probeer weer wat meer te reageren deze week
Meiden, ik heb echt even een rotdag en ik weet even niet hoe ik dit moet zeggen, maar: Een paar uur geleden heb ik een vroege miskraam gehad. Ik heb met de verloskundige overlegd en het bleek dat mijn test van afgelopen dinsdag wel positief was. Vanochtend echter weer een negatieve test en ook dus een paar uur geleden begon ik hevig te bloeden. Volgens de verloskundige ben ik eventjes zwanger geweest, maar heeft het vruchtje het gewoon niet overleefd (geen bijzondere reden, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal). Mijn vriend en ik zijn echt even van slag, maar we komen er wel weer bovenop. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En in ieder geval wel wetende dat we vruchtbaar zijn, dat telt toch ook wel voor iets. Sorry voor dit ego-bericht, ik heb eerlijk gezegd ook helemaal niets van jullie berichten terug gelezen sinds gisterochtend. Dus sorry daarvoor, maar waarschijnlijk begrijpen jullie het toch wel. Ik weet ook even niet hoe vaak ik mij de komende dagen zal laten zien hier op het forum, ik moet eerst even alles een plekje geven. Maar jullie zien me wel weer verschijnen. Liefs, MommyOwl
Koali: 25 jaar, 1e kindje, zwanger Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 12 oktober Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 23 oktober Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 30 oktober Madeline: 27jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD eind december? Amber87: 26 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD ?? Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1 Bubble27: 27 jaar, 2e kindje, november poging 1 Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, november poging 1 Scrat: 29 jaar, 2e kindje, november poging 1 Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, december poging 1 Isis857: 27 jaar, 2e kindje, december poging 1 Wensmoeder: 22 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Stella84: 28 jaar, 2e kindje, januari poging 1 Damali: 28 jaar, 3e kindje, januari poging 1 Daenerys: 23 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Truusje89: 24 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Scrat: 29 jaar, 2e kindje, maart poging 1 Fee89: 24 jaar, 1e kindje, april poging 1 Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer poging 1 Even aangepast. Om persoonlijke redenen hebben we besloten om er pas in maart voor te gaan. Ik baal wel, maar het is helaas niet anders. Waarschijnlijk zal ik voorlopig ook even wat minder vaak langs komen. Iedereen voor de komende tijd veel succes!!
Oh bah wat vervelend nieuws MommyOwl. Ik kan me voorstellen dat dat even schrikken is. Heel begrijpelijk ook dat je even wat afstand wil nemen. Moest je ook nog bloedprikken van de vk? Of laten ze dat nu achterwege? Scrat, dat is ook minder nieuws voor jou Ik kan me voorstellen dat dat even balen is. Hoe lastig het ook is, soms kan het ook goed zijn (gezien omstandigheden/persoonlijke redenen) om het even uit te stellen. Dat komt helemaal goed. Ook al lijkt het nu nog ver weg.. de tijd komt vanzelf! Spannend voor jou Smiley, wie weet begin je binnenkort aan de eerste ronde! Leuk. Ik ben benieuwd zaterdag! Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
@mommyowl o wat vervelend nieuws is dat bha ik kan me voor stellen dat je nu even afstand gaat nemen even sterkte meid en ook voor vl en dikke knuff @koali ja ik vind het ook heel erg spannend als hij echt zegt van maakt mij niet uit dan is zaterdag indd mn laatste pil dan ga ik ook niet langer wachten
nou de kogel is door de kerk zaterdag word indd mijn laatste pil ik kan het nog niet geloven dat we echt eerder gaan beginnen morgen dan eerst maar naar de kv voor vitaal zwanger op te halen
Wat onwijs naar mommyowl! maar idd zo aks je zelf zegt, je weet nu dat je zwanger kan worden. Lkkr hoor smiley, , op naar ronde 1 Hebben jullie dat gevoel/ die angst wel eens dat t miss niet gaat lukken?
@MommyOwl, ook op dit forum krijg je even een dikke knuffel! @Scrat, wat jammer dat jullie nog even moeten wachten. Ik hoop dat alles goed gaat en wens je sterkte als dat nodig is. Hopelijk zien we je snel weer. @smiley, heb vandaag ook even bij de kleertjes staan kijken, leuk hè? Heb je een foto van het ledikantje? Ben erg nieuwsgierig... @Finally, ja dat herken ik wel hoor. Ik voel nu van alles en hoop dat het raak is, maar je leest hier op de site ook zoveel over wat er allemaal mis kan gaan en hoe lang het kan duren en hoe je lichaam je voor de gek kan houden. En we kunnen alleen maar wachten...
@Mommyowl Dat is schrikken zeg! Rustig aan en ik denk aan je! @ Scrat Balen dat jullie later gaan beginnen, maar het is vast een weloverwogen keuze geweest. Ik probeer zelf het gevoel te onderdrukken door naar andere dingen toe te leven..vakantie in december etc.. Misschien helpt het iets? @Smiley Leuk hoor! Zo is het al genieten voordat het zover is! Een jongen in juli kan dan nog uitkomen (pendels) of niet? @Secretangel Spannend nu de laatste week! Wat voel je allemaal als ik vragen mag? Ik (mezelf kennende) zou mezelf helemaal gek maken denk ik @Bloem Een tijd geleden heb je het gevraagd, maar ik wil idd graag een andere baan. Ik heb het al een poos niet meer naar mijn zin met het soort werk ed. Het is alleen in deze tijd wel lastig om wat te vinden. Ik heb nu een vast contract en dat is een hoop zekerheid voor als we een kindje willen, maar ik ga toch echt eerst voor een andere baan. Ik wil het goed naar me zin hebben ergens (dus nog meer stabiel) voordat we aan een kindje beginnen. Hoe is het met jou?
Pfff ik ben misselijk! Gisterenavond ook al. En als het voor een goed doel is, kan ik er best mee omgaan (denk ik). Maar nu ik dat nog niet weet is het best heeeeel irritant! Vandaag mijn vader geholpen met klussen en morgen een beetje in huis rommelen denk ik. Hoe is jullie weekend ?
verf op waterbasis @jippy de pendel was zwanger in juli2014 maar zit eigenlijk niet op nog een verjaardag te wachten in maart zijn er nu al 4
dus dan maar bevallen in juli dat lijkt me ook wel wat maar zo snel zal het vast niet gaan daar ga ik niet van uit met mn eerste was het gelijk raak maar ja ben nu 12 jaar ouder als de misselijkheid voor een goed doel is secretangel dan is het indd niet zo erg maar nu zit je nog in onzekerheid en dan is het wel vervelend vandaag naar de kv geweest voor vitaal zwanger dan kunnen we morgen beginnen met slikken
Leuk bedje Smiley! Zal erg leuk staan als hij straks helemaal in de verf zit. Zit er zelf soms ook over na te denken om een houten bedje te halen via MP en dan gewoon te gaan schilderen.. gelukkig heb ik nog even om erover na te denken. Ga je het eindresultaat nog een keer showen? En ontzettend leuk dat jullie ronde 1 nu ook in gaan. Het worden er langzaamaan steeds meer. Secretangel, spannend zeg! Ik herken alles wat je zegt helemaal. Heb je voor jezelf een uiterste datum waarop je wil gaan testen? Ik ben heel benieuwd. Hier nog een weekje in spanning wachten tot de eerste echo. Gelukkig gaat de tijd nog wel redelijk snel. We zijn wel heel erg benieuwd. Mijn vriend is nog steeds overtuigd van een tweeling, dus we wachten af Krijg als het goed is ook wat foto's mee naar huis. Kijken wat er al te zien is met iets meer dan 8 weken.