Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    @Fee: Ik heb vaak zat een extra weekje aan een strip geplakt, om maar niet op een onhandig moment ongesteld te worden. Maar echt een hele extra strip slikken heb ik maar een paar keer gedaan. De eerste keer ging prima, geen problemen gehad. De tweede keer (een hele tijd later) ging opzich ook prima, dacht ik, maar volgens mijn vriend was ik echt een bitch toen, hahaha! Die hormonen gingen echt niet goed toen! Een tijd later weer twee strippen achter elkaar geslikt (was toen in het buitenland voor studie, dus kon ik lekker de bitch uithangen bij andere mensen, haha), maar daar kreeg ik in de 5e week toch een doorbraakbloeding, dat ook meteen zo hevig was als een menstruatie. Ik heb toen maar meteen een stopweek ingelast, omdat ik geen zin had in een menstruatie-achtige doorbraakbloeding, gevolgd door een stopweek-menstruatie een ruime week later....

2. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Jullie hebben precies weer druk bezig geweest de laatste dagen!
    Te veel om allemaal bij te lezen, maar wil hier toch komen zeggen dat het vandaag mijn NOD-dag is en de duiveltjes zijn nog niet gearriveerd! :D

Ga nog 2 à 3 daagjes wachten met testen voor te zekerheid.
    Voel me vandaag niet op en top, vooral misselijk, moe en ik zie er echt niet uit vind ik! Afwachten dus! ;)

3. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Even achter de computer met een kop thee en koekjes. Ik ben erg moe (en nee helaas kan dat nog niet van het zwanger zijn zijn), maar wilde toch nog lekker even lezen en reageren.

@Fee, fijn dat je van april naar maart gaat. Ik heb je gelijk aangepast. Ik slikte eigenlijk standaard drie pilstrippen achter elkaar en dan pas een stopweek. Ik heb nergens last van gehad. Kwestie van uitproberen denk ik. Achteraf merkte ik wel dat de pil ontzettend veel invloed op me had (net als andere medicatie). Helemaal wennen dus als je lichaam weer aan de gang gaat met eigen hormonen. Hebben jullie daar ook last van? Ik zit ineens weer steeds onder de pukkeltjes enzo. Bah!

@Koali, wat heerlijk al die leuke reacties! Het lijkt me geweldig om te vertellen. En wie weet wordt je straks wel extra verwend met Sint/Kerst. Mijn vader lijkt af en toe te vissen, hij vindt het denk ik wel leuk. Maar mijn vriend en ik kunnen maar niet inschatten hoe zijn ouders zullen reageren. Wordt spannend! Maar goed, eerst maar eens zwanger worden.

@smiley, leuk die deurhanger! Ik ben zelf ook steeds meer aan het rondkijken wat ik zou willen. Er is zoveel keus!

@Muisje, oh wat spannend!!! Ik duim heel hard voor je! *Twee streepjes, duim duim*

Eergisteren had ik voor de gein tegen mijn vriend gezegd dat ‘ ie dinsdag aan de bak moest. Maar gisteravond was hij erg moe en had hij ging zin. Vanmorgen was er een vriendin over de vloer en was hij thuis aan het werken. Toen ze de deur uit was zei ik voor de gein: “zo nu dan maar?” waarop hij uitlogde op zijn werk en me mee naar boven nam :) Ik moest echt lachen. Had niet verwacht dat hij erop in zou gaan en dat we allebei zo ‘op commando’ zouden beginnen. Maar het werkte wel, haha… Nu maar hopen dat mijn eitje snel komt.

Het is bij ons nu herfstvakantie, dus volgende week weer verder met het avontuur voor de klas. Ik ben benieuwd. Hebben jullie leuke plannen voor het weekend? Wij gaan heel misschien uit zaterdag, maar verder nog niks op het programma.

Koali: 25 jaar, 1e kindje, zwanger
    Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 23 oktober, bijna testtijd :)
    Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 30 oktober
    Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, NOD eind oktober?
    Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 7 november
    Madeline: 27jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD eind december?
    Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Isis857: 27 jaar, 2e kindje, december poging 1
    Catmommy: 24 jaar, 1e kindje, februari poging 1
    Scrat: 29 jaar, 2e kindje, maart poging 1
    Fee89: 24 jaar, 1e kindje, maart poging 1
    Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer poging 1
    Behappy: ?? jaar, 2e kindje, 2014 poging 1

Lezen er nog een hoop mee? Hoe gaat het met jullie? Fijne avond!

4. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik lees vooral mee maar reageer nu toch maar even!
    Spannend muisje, hopelijk is het snel raak voor je.
    En koali, hoe voel jij je? Al meer last van kwaaltjes?
    Wij zitten in ronde 2 nu, mag aangepast worden op het lijstje, mijn nod is 24 november!
    Fee89, fijn dat jullie er eerder voor gaan, maakt het wachten weer wat aangenamer he!:)
    Secretangel, grappig dat je vriend het serieus nam, haha, beter zo dan dat het allemaal geforceerd wordt toch, zo hou je er ook plezier in, moet geen verplichting worden.. Al is het dat soms eigenlijk wel:)

Ik hoop dat m'n menstruatie gauw over is, verwacht morgen.
    En dan gaan we er echt voor.. Vorige ronde was eigenlijk een valse start, begonnen zo laat en hadden weinig geklust dat het eigenlijk ook niet raak kon zijn, maar deze maand gaan we er echt voor!:
    Vriendlief is gelukkig ook helemaal overtuigd dus dat maakt het extra leuk!:)

5. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ook ik lees alles wel mee, maar reageer maar eens in de zoveel tijd.

Smiley: ik zag de borden ook in de folder van de Wibra. Waren inderdaad wel erg leuk. Toch heb ik me nog even moeten inhouden :)

Muisje: wat spannend zeg!! :D Hoe is het ondertussen? Wat knap dat je kunt wachten met testen.. ik had echt allang een test gedaan. Ik ben heel benieuwd en ga voor je duimen!!

Secretangel: het is inderdaad heel spannend van tevoren.. al die reacties. Maar ze zijn echt alleen maar leuk geweest. Bijzonder hè.. dat moment dat je er echt de eerste keer voor gaat. Dat maakt zo'n vrijpartij toch gelijk heel anders vond ik. Werd er zelfs een beetje zenuwachtig van :p Plannen voor het weekend.. Wij gaan misschien morgen nog naar de ikea en zondag naar mijn beste vriendin om het te vertellen. Nu alweer helemaal zin in.

Bloem: wat jammer dat ronde 1 niet gelukt is. Maar goed, zoals je al zei; het was een valse start. Ronde 2 komt vast helemaal goed :D Is de webshop van je vriend al in de lucht? Ik ben wel benieuwd. Hier vallen de kwaaltjes (gelukkig) echt ontzettend mee. Mag tot nu toe echt in mijn handjes knijpen.

6. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Dankuwel meiden!
    Maar helaas ongesteld worden vandaag.
    Dat is gisterenavond begonnen met licht bruin verlies en dat heeft eigenlijk nog tot vandaag 18u30 uitgehouden tot er plots de krampen hevig werden en is er helder bloed gekomen.

Op met goede moed naar Ronde 3!! ;) We geven niet op!!!

7. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ahh dat is wel baluh muisjex3.. Maar idd vol goede moed verder!

8. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wel jammer muisje!
    Maar dan heb je in ieder geval duidelijkheid.

De website is nog niet online, hij is bezig met jet ontwerp van de site en de indelingen.
    Hij hoopt in december helemaal klaar te zijn, gaat meer tijd in zitten dan die van te voren gedacht had.
    We moeten alle producten nog inkopen die we gaan verkopen en een goede selectie maken wat we wel willen en wat niet.
    Zodra die online is plaats ik het hier zeker:)

9. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ik probeer ook alles mee te lezen, maar reageer maar af en toe. Druk druk druk ;) Inmiddels zit ik op het wachtbankje, NOD is 4 november, dus dat mag (please) aangepast worden in het lijstje. Sinds gister heb ik ook krampen rechts in mijn baarmoeder, die ik herken van de vorige ronde... dan ga je toch denken....

10. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Fijn weekend dames!

11. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè, wat jammer Muisje :( Maar vol goede moed naar de volgende ronde. We duimen weer opnieuw voor je!

Spannend weer hoor MommyOwl. Stom is dat hè, dat je dan echt alles gaat voelen. Ik hoop echt voor je dat het weer raak is! Zou wel super zijn! Nog iets meer dan een weekje wachten.. :)

Fijn weekend Madeline! :D

Hier vanmorgen voor het eerst over moeten geven. Ik had al slecht geslapen vannacht en werd al wat misselijk wakker. En na mijn eerste boterhammetje moest ik toch even heel snel naar de WC rennen en kwam alles er zo weer uit :( bah bah. Wat is dat toch vies. Toch mag ik niet klagen.. dit is pas de eerste keer in 10 weken. Nog 3 daagjes en dan hebben we dinsdag de termijnecho. Heb er echt heel veel zin in!! :D

12. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    hallo dames hoe is het met iedereen is rustig hier

muisje wat balen dat je ongesteld bent geworden nu op naar de volgende ronde

mommyowl spannend weer op het wachtbankje

spannend koali veel plezier dinsdag

dit is voor mij mn eerste maand ronde zonder pil heb alleen steeds erg last van hoofdpijn dat is wat balen
    voor mijn gevoel heb ik deze dagen al wel mn vruchtbare dagen gehad 3 dagen toch wel veel afscheidingen en vanmorgen met opstaan liep het er gewoon uit (sorry voor details:)) vandaag nog wel geklust wie weet zoals ik het voor mij uit had gerekend zou mijn NOD op 8 nov wezen

fijn weekend nog iedereen en veel klus plezier :D

13. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hej meiden,

Ik zit in de nachtdienst, dus ik dacht laat ik eens even op zp gaan neuzen. Hoe gaat t met iedereen? Hier gaat het goed. vriendlief en ik praten steeds vaker over hoe het straks zal zijn als ik echt zwanger mag worden.. Ik kijk er echt zo naar uit :) Ik heb ook super veel zin in mn verjaardag, want dat is mn eerste pilloze dag! Ik ben ook steeds vaker internet aan het afspeuren naar leuke babydingen. Ik koop niks, maar vind het gewoon al leuk om rond te kijken. Ook valt me op dat ik soms echt sta te staren naar baby's en moeders met kinderwagens.. En dan denk ik oooww straks valt t andere op, niet doen HAHA. Mn vriend heeft het in ieder geval wel meestal door en dan moet ie lachen.

Koali super leuk dat je bijna je echo hebt!
    Smiley Lkkr hoor geen pil meer, alleen de kwaaltjes nu zijn wat minder.. Ik ben ook heel benieuwd of ik daar straks las van krijg.. Maar super spannned of je 8nov een test kan gaan doen.
    Mommyowl ik zal voor je duimen! Spannend hoor.

Fijne zondag allemaal!

14. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @finally80 ja we zullen zien ik had gister erg last van mn rechterlies met lopen weet ook niet hoe ik het uit moet leggen kwa pijn en gevoel vandaag gaat het wat beter voel het nog wel maar minder nog steeds erg veel last van hoofdpijn zal allemaal wel bij het ontpillen horen denk ik zelf moet nog even gedult hebben hahhaha

nou dames werkse vandaag of geniet van een vrije stormachtige dag

15. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag een super mooie echo gehad! :D Alles zat erop en eraan en op een gegeven moment werd de kleine uk wakker en begon zich druk te bewegen. Hij/zij zwaaide zelfs even naar ons :) Ben twee daagjes terug gezet, dus de uitgerekende datum wordt nu 26 mei. Wij zijn helemaal gelukkig!

Bekijk bijlage 357712

16. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wat gaaf zeg koali!
    Fijn dat alles goed gaat:)

17. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
  18. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Dat zal een mooi gezicht zijn geweest koali, je kleine uk die zwaait

19. Jippy

Jippy Niet meer actief

Hoi meiden, ik ben momenteel erg druk dus reageer niet zoveel! Toch kijk ik af en toe of er al nieuwe zwangeren zijn..ik duim hard voor jullie allemaal! Koali wat een prachtige echo! Geweldig gevoel of niet? Geniet er van!
    Zodra ik het wat rustiger heb zal ik weer wat meer komen!!!:D xx

20. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    ziet er mooi uit koali super

Deel Deze Pagina