Wat een prachtige echo, Koali, fantastisch! Je hebt natuurlijk wel terug gezwaaid naar je kindje he??
Wauw Koali, wat een mooie echo! En wat geweldig dat jullie kindje naar jullie zwaaide Voelt het nu ook meer 'echt'? Nog steeds misselijk? Hopelijk zie je de wc niet (te vaak) meer van dichtbij. Spannend MommyOwl, ik duim voor je. Hoer denk ik mijn eisprong gehad, maar mijn temp is niet zoveel gestegen als vorige keer. Misschien komt dat nog... Vanavond lekker naar het theater, helemaal zin in!
he dames wat is het rustig hier vandaag alweer 1 nov wat vliegt de tijd hoe is het met iedereen hier alles goed alleen dat ontpillen is niet alles nog steeds last van hoofdpijn en vorige week 2 dagen toch soort spierpijn gevoel in mn rechterlies en been gehad deed zeer met lopen en nu steeds last van ongi krampen jullie nog plannen voor het weekend wij blijven lekker thuis mischien wel ff dorp in met vl om wat sinterklaas inkopen te doen voor je het weet dan is het zover en dan moet ik nog dan kan ik natuurlijk nooit wat vinden fijn weekend allemaal
Hier gaat het goed hoor smiley. Van de week jarig geweest alweer 28 geworden! Volgend weekend mag ik vl weer ophalen, eindelijk! Daarna lekker een weekje vakantie.
nog van harte met je verjaardag o super dan heb je je mannetje weer lekker thuis en dan samen genieten van de vakantie dan alvast veel plezier op vakantie
Hè, wat balen MommyOwl Wat vervelend voor jullie. Ik blijf voor je duimen! Secretangel en smiley80.. hebben jullie al onverklaarbare symptomen? Spannend hoor! Wow, dat komt dichtbij Finally88. Fijn hoor! Die 11 dagen zijn zo voorbij! Madeline: fijne vakantie gewenst!
o dat is balen mommyowl goede moed houden al is dat niet altijd makkelijk koali nee geen onverklaarbare symptomen gisteravond alleen 2keer erge steken onder in mn buik toen was het weg ik ga er ook niet vanuit dat het gelijk deze ronde raak is
Goedemorgen dames Spannend, finally! Bijna pilvrij Balen, MommyOwl! Hier bijna aan het eind van mijn tweede strip (zonder stopweek tussen). Tot nu toe alles prima verlopen Gelukkig. Daarna nog 2 x 2 strips!! Nu komt het toch echt wel dichtbij Voor de rest nog steeds druk bezig met de trouw voor te bereiden. Alles begint wat geregeld te geraken. En ook heel druk op het werk, enzovoort. Weinig tijd (gelukkig) om aan kindjes te denken. Anders word ik gek! Het wordt hier inderdaad kalm. Veel dames aan de klus hehe? Ik zag dat er een babybeurs was in Antwerpen (ben van België) eind februari. Heb wel zin om daar eens naartoe te gaan. Hopelijk kan ik vriendlief overhalen, want ik zal ook niet alleen gaan.
Hoi dames, Hoe gaat het met iedereen? Ik zit inmmiddels op het wachtbankje en pfff wat gaat de tijd langzaam. Gisteren tegen mijn eigen principes in toch weer iets gekocht voor mijn toekomstige babytje. Een heel leuk ledikantje. Beetje jammer alleen dat het lattenbodempje niet past, dus daar moet nog even wat aan gebeuren. @Koali, hoe voel je je nu? Ben je nog steeds misselijk? Ik hoop dat dat inmiddels weer wat gezakt is. De echo is op de computer nog mooier Koali, ik zou er volgens mij de hele dag naar lopen staren @Smiley, hoe gaat het ontpillen? Nog steeds veel last van hoofdpijn. Wel gezellig dat we bij elkaar op het wachtbankje zitten. Ik wil zaterdag of zondag gaan testen als ik niet ongesteld ben, en jij? Is het nog gelukt met Sintinkopen doen? @Jippy, gezellig dat je nog steeds meeleest. Druk met werk of met andere dingen? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, haha @Madeline, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?En nog leuke cadeautjes gekregen? Ga je dit weekend je vriend ophalen? Ik vond het zo lang toen je zei dat hij weg ging en nu is hij al weer bijna terug. Al kan ik me voorstellen dat het voor jou wel heel erg lang was. Tijd is zoiets raars. Het ene moment vliegt het voorbij en het volgende moment kruipen de secondes voorbij. Gaan jullie wat leuks doen met de vakantie? @Finally, nog maar 10 nu! Wat gaaf, het begint op te schieten!!! Spannend hoor, hopelijk heb je niet te veel last van ontpillen. @Fee, fijn dat het doorslikken van je pil gewoon goed gaat, ik heb er ook nooit last van gehad. Wat lijkt het me leuk om al die dingen voor je bruiloft te mogen regelen. Laat je een foto van je jurk zien als je getrouwd bent? Ik vind het ook heerlijk om naar Say yes to the dress te kijken. Leuk zon babybeurs, in Nederland heb je de negen maanden beurs geloof ik, eens kijken wanneer die is 19 t/m 23 februari, goh wat zou het leuk zijn om daar naartoe te gaan als je al zwanger bent. @Muisje, balen dat je ongesteld bent geworden, inmiddels hard op zoek naar je ei? Weet je al wanneer ongeveer je NOD is? @Bloem, ik ben heel benieuwd naar de website. Ik ben inmiddels veel op internet aan het kijken en op Pinterest een bord aan het maken met wat ik leuk vind. Uiteraard wel verborgen, want verder mag niemand het nog weten. Als ik iemand ben vergeten, sorry!! Dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen. En onverklaarbare symptomen eens denken alles voelt anders dan de vorige cyclus, dat is wel echt heel gek. Heb een vreemd gevoel in mijn buik, maar kan eigenlijk niet zo goed omschrijven hoe het dan voelt. Af en toe last van mijn rechterlies. Mijn temperatuur stijgt en ik heb het al een paar dagen erg koud. Maar ja, het is buiten ook koud, dus dat zegt niet zo veel. Gisterenavond had ik ineens 37,6 maar voelde me niet echt ziek ofzo. Ben heel benieuwd dus. Inmiddels beginnen mijn borsten wat gevoelig te worden, terwijl bij mijn vorige ronde ze echt gelijk na de eisprong heeeeeel gevoelig waren. Nu maar hopen dat ik inderdaad zaterdag of zondag kan testen. Ik wil graag onder Koali staan Voor vandaag een fijne dag meiden en ik zal proberen weer wat vaker wat te posten. Hieronder weer een nieuw lijstje. Bij sommige heb ik zitten rekenen vanaf hun banner, dus als het niet klopt, geef maar een gil. Koali: 25 jaar, 1e kindje, zwanger, uitgerekend 26 mei 2014 Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, NOD 8 november Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 9 november Madeline: 28jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 16 november Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 5 december Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD eind november? Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1 Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, november poging 1 Isis857: 27 jaar, 2e kindje, december poging 1 Catmommy: 24 jaar, 1e kindje, februari poging 1 Scrat: 29 jaar, 2e kindje, maart poging 1 Fee89: 24 jaar, 1e kindje, maart poging 1 Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer poging 1 Behappy: ?? jaar, 2e kindje, 2014 poging 1
he secretangel gezellig samen op het wachtbankje ik ga pas testen als ik na het weekend nog niet ongesteld ben geworden wat je zegt over het steedds koud hebben dat herken ik dan wel en van de week 2x erge krampen achterelkaar onder in mn buik gehad verder heb ik geen sypmtomen mijn vorige zwangerschap is alweer heeeeeeel lang geleden ik weet alleen dat ik toen ook geen sypmtomen had
Hoi dames, Het is hier al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest! Dus eventjes het lijstje aanpassen Koali: 25 jaar, 1e kindje, zwanger, uitgerekend 26 mei 2014 Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, NOD 8 november Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 9 november Madeline: 28jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 16 november Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 17 novermber Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 5 december Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1 Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, november poging 1 Isis857: 27 jaar, 2e kindje, december poging 1 Catmommy: 24 jaar, 1e kindje, februari poging 1 Scrat: 29 jaar, 2e kindje, maart poging 1 Fee89: 24 jaar, 1e kindje, maart poging 1 Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer poging 1 Behappy: ?? jaar, 2e kindje, 2014 poging 1 De groene daagjes zijn dus nu voorbij, alleen nu proberen om mijn gedachten te verzetten en dat lukt eigenlijk aardig! Ik heb alle sinds genoegd afleiding met een zoeken naar ander werk. Mag morgen zelf op gesprek gaan dus laten we hopen op goed nieuws! Maar één vraag dat al lang ik mijn hoofd spookt.. wat als ik zwanger ben en ik vind een nieuwe job? Ik weet zeker dat ze met dit niet gediend zouden zijn van heey ik werk hier maar pas en ik ben al zwanger!... Ik heb er al over gesproken met mijn vriend maar hij vind dat we verder moeten doen en we zien wel! Ach, dat zijn zorgen voor later zeker. Voor het zelfde geld duurt het nog een tijdje tegen dat ik zwanger ben, we zullen zien!
Hoi meiden hier ben ik weer! Ik heb goed en ik heb minder goed nieuws voor mezelf dan. Ik heb dus een nieuwe job gevonden en wat ben ik ongelofelijk trots op mezelf om in zo'n korte tijd een job te vinden in deze tijd!! Mag volgende week dinsdag beginnen! Moet eerst een paar maanden op proef via interim en daarna als ze contant zijn van mij krijg ik een VAST CONTRACT! Eindelijk eens een job met zekerheid! Maar hier komt het mindere nieuws.. we gaan stoppen voor een kleintje, met heel veel pijn in ons hart maar het is gewoon het beste voor onze toekomst en de toekomst voor ons boeleke! Maar ik wil geen risico nemen. Natuurlijk val het nog af te wachten of ik deze maand zwanger ben of niet maar ik denk eerder van niet! Als ik een vast contract heb gaan we er weer volledig tegen aan! En dat zou mss rond mei 2014 zijn. Dus ga het lijstje nog eens veranderen! Koali: 25 jaar, 1e kindje, zwanger, uitgerekend 26 mei 2014 Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, NOD 8 november Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 9 november Madeline: 28jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 16 november Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 5 december Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1 Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, november poging 1 Isis857: 27 jaar, 2e kindje, december poging 1 Catmommy: 24 jaar, 1e kindje, februari poging 1 Scrat: 29 jaar, 2e kindje, maart poging 1 Fee89: 24 jaar, 1e kindje, maart poging 1 Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, mei 2014 poging 2 Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer poging 1 Behappy: ?? jaar, 2e kindje, 2014 poging 1
Wat geweldig Muisje! Gefeliciteerd! Zou heel fijn zijn als je die zekerheid straks hebt. Ik begrijp jullie beslissing wel om het nu nog even uit te stellen. Deze maand wordt dan alleen wel extra spannend. Als het deze maand dan toch raak is, dan had dat gewoon zo moeten zijn. Dan wordt het een extra cadeautje
Hier gaat trouwens alles goed. Nog wel af en toe misselijk. Ik moet echt heel regelmatig iets eten, anders voel ik het gelijk. Mijn buik begint nu ook echt wat uit te zetten. Heerlijk! Oeh Smiley, je NOD is vandaag!! Spannend! De krampen heb ik in het begin ook wel gehad, dus wie weet. Ik duim voor je. En natuurlijk ook voor jou Secretangel, want morgen is jou NOD al. Komen jullie me gezelschap houden?
muisje gefeliciteerd met je nieuwe job ik snap dat jullie de zwangerschap even gaan uitstellen en mei 2014 is niet heel ver weg de maandjes vliegen voorbij koali ja vandaag is mijn NOD ik ben uitgegaan vanaf mijn ontrekkings bloeding moet me toch ergens aan vast houden zo heb ik dat eerder ook gedaan er is nog geen ongi te bekennen ook nog geen menstruatie krampen oid we wachten het weekend nog even af omdat het wel mn eerste maand is na stoppen pil dan kan het ook wat langer duren ik heb het alleesn steeds erg koud en savond wel een opgeblazen buik maar kan ook met naderende ongi te maken hebben we wachten nog even af hoe is het bij jou secterangel
Wat knap dat je je nog in kan houden om te testen! Ik kon dat toen echt niet. Ben echt reuze benieuwd voor jullie!
@Smiley, dapper dat je het volhoudt tot na het weekend. Ik vind het bijna doodeng om nu naar de wc te gaan. Nou overdrijf ik wel een beetje, maar ik wil gewoon niet ongesteld worden, erg hè. Ik hoop en duim dus maar verder. Ik denk dat ik morgen een testje ga doen. Dan ben ik 11dpo en vorige cyclus werd ik toen ongesteld. Als je vorige zwangerschap toen nog geen symptomen had, zit je nu goed Maar je hoort ook vaak dat een volgende zwangerschap niet hetzelfde is toch? Laten we duimen dat je maandag lekker kunt gaan testen. @Muisje, ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ontzettend goed zeg! En zeker dat ze je op zon korte termijn een vast contract willen aanbieden. Ik snap dat jullie je wens even op een laag pitje zetten, want een vaste baan is toch wel prettig. Je kunt natuurlijk al iets eerder weer beginnen met oefenen, want je ziet natuurlijk niet gelijk dat je zwanger bent. Maar dat is natuurlijk een keuze die jullie zelf moeten maken. Wat voor werk ga je doen? Heb je er zin in? Heel veel succes! Blijf je wel gezellig meelezen? En we willen natuurlijk ook wel weten hoe het 17 november is. @Koali, wat leuk dat je buik al wat op begint te zetten. En die misselijkheid lijkt me niet fijn, maar mazzel dat op tijd eten een hoop voorkomt. Ik hoop heel erg dat ik je gezelschap kom houden. Ik voel wel wat krampjes, maar weer anders dan mijn vorige cyclus, maar ik geloof dat ongeveer alles anders is dan mijn vorige cyclus. Mijn borsten werden pas later gevoelig en voelen anders maar doen wel zeer. Dit keer geen puistjes, wel gevoelige liezen/heupen. Kortom niks van te zeggen. Oh ja, eentje op het forum van de temperatuurkaartjes vond dat ik een spannend kaartje had. Zou het?? Ik hou jullie op de hoogte! Net de film Hatchi gekeken over een hond. Pfff ik kon niet meer stoppen met huilen. Wel een mooie film, maar wat een tranentrekker. Vanavond naar vrienden, morgen komt eindelijk mijn telefoon weer terug en gaan we s avonds een drankje doen bij een restaurant dat heropent en zondag komen mijn schoonouders eten. Fijn weekend meiden!