Jeetje daenerys wat een heftig verhaal. Dokters tegenwoordig, je bent zowat zelf dokter. Ik heb vorige jaar ook meegemaakt dat een arts totaal niet geintresseerd was in mij. Voor jullie. Mijn lichaam maakt in mijn borsten kalkspatjes aan. Kan een voorstadium zijn van borstkanker. Arts echt zo van,... Ach meid, je bent nog jong, dus de kans dat je bk krijgt is heeel klein. Dokters, ziekenhuizen af en toe pffffff...... Liefs
Pfff jeetje dat is ook wat! Tegenwoordig doen ze het maar heel snel af met een paracetamolletje of achh je moet je niet druk maken.. Ik ben zelf doktersassistente in een ZBC en bij ons werkt het echt heel anders... alle tijd en aandacht voor de patient!
Ja inderdaad, gelukkig gingen bij mijn huisarts wel alle toeters en bellen af en heeft hij gelijk gebeld met een ander ziekenhuis. Maar daardoor wel steeds onder controle
Kijk zo hoort het Ik ben overgestapt van huisarts naar manlief z'n huisarts zodat we straks al gezin ook bij een huisarts zitten. ik heb echt hele goede ervaringen tot nu toe met mijn nieuwe huisarts. Hij is ook wel erg relaxt, hij weet dat ik doktersassistente ben en laatst moest by manlief een vetbultje weggesneden worden, kwam manlief voor de afsprk bij zijn huisarts, wat denk je? Vroeg die of ik niet mee was gekomen om gezellig mee te kijken hahaha! Manlief zei al van nou die is nu aan het werk en die ziet het vaak genoeg Maar toch wel relaxt van die huisarts.
@truusje heftig hoor! maar goed dat je bent doorgestuurd naar een ander ziekenhuis, wat belachelijk zeg!! Fijn dat je onder controle kunt blijven.
Mijn vriend heeft ook een fijne huisarts maar we willen allebei niet weg haha ! Wat leuk dat je doktersassistente bent. @scrat ja, was toen echt een vervelende tijd. Gelukkig sta ik er nu niet echt meer bij stil,.. Behalve als het weer zover is. ! Gezellig zo kletsen, is toch weer anders dan met vriendinnen. Mijn nicht heeft via deze pagina echt vriendinnen opgebouwd, zo leuk !
Truusje89 het is gewoon belangrijk voor jou dat je echt onder controle blijft hoor meid, liever te vaak naar het zkh als een x te weinig. Laat je vooral niet afschepen.
Hey meiden, mag ik hier ook meekletsen? In november 2012 zijn we ouders geworden van een prachtig mannetje en zoals het nu lijkt zal ik in januari stoppen met ac en gaan we voor een tweede! Vind het nu alweer spannend!
Tuurlijk mag je mee kletsen, gezellig! Hebben we nog een ervaringsdeskundige Er zijn er namelijk veel in de groep die voor de eerste gaan. Hoe oud zijn jullie?
Welkom aan alle nieuwe dames. Ik zit even een weekje in Griekenland en het is nu maar goed dat ik niet zwanger ben, anders zou ik een enorm zwangerschapsmasker krijgen denk ik : ) Heel af en toe heb ik Wifi, dus dan lees ik even de berichtjes, maar heb niet altijd tijd om te reageren. Tot later!
Hi isis857, gezellig dat je mee komt klesten ! @secretangel, heerlijk hoor vakantie, van ons is het alweer 7 weken geleden,tijd vliegt. @daenerys, ja moet elk halfjaar langs komen.
Fijne vakantie!!!! @isis welkom. ik geloof dat we samen al eens in een groep hebben gezeten (bevaldatum 15-30 november?), ik had destijds een andere naam (mijn eigen naam). Leuk je weer tegen te komen!
Secretangel, fijne vakantie! Geniet ervan! Heerlijk Griekenland Leeftijd, hier 27, ml 29 jaar Scrat, ja klopt! Nu ben ik wel heel benieuwd wie je bent! zit je ook in onze FB-groep?
Vinden jullie het niet allemaal lang duren voordat het 2014 is haha. Ik kan niet wachten maar om praktische reden wachten we netjes.
Kriebels, ja met vlagen enorm..vooral als ik hier op t forum zit. Maar aan de andere kant geniet ik nu ook volop van m'n leven nu. Afgelopen jaar huis gekocht, verbouwd, zwangerschap en kindje (gelukkig ) en een nieuwe baan. Ik vindt de 'rust' ook wel even lekker, maar kijk uit naar januari. Daarnaast vind ik het ook weer heel spannend, aangezien zwanger zijn voor mij niet echt een roze wolk is.. Mannen, gek hè hoe ze kunnen veranderen. Leuk dat sommigen al zo goed meedenken. En ja, velen moeten wennen aan het idee een kindje te krijgen, maar een zwangerschap duurt niet voor niets 9 maanden
Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, verwijdering spiraal in september Finally88: 25 jaar, 1e kindje, stopt in november met pil Scrat: 29 jaar, 2e kindje, december poging 1 Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Damali: 28 jaar, 3e kindje, januari poging 1 Daenerys: 23 jaar, 1e kindje, januari poging 1 Isis857: 27 jaar, 2e kindje, januari poging 1 Kapitein: 23 jaar, 1e kindje, begin 2014 poging 1 Truusje89: 24jaar, 1e kindje, begin 2014 poging 1
@isis je hebt pb wat was er vorige zwangerschap dan (als je er over wilt praten)? Ik heb ontzettende bekkenklachten gehad, dus ben ook wel een beetje bang.
Joepie! Van het weekend met vriendlief gepraat en we gaan nu 2 maanden eerder beginnen! 1 november is nu onze datum! Zo blij! Welkom nieuwe dames!
Leuk mommyowl! Scheelt toch weer 2 maanden! Scrat, geen roze wolk door mk-verleden en daardoor angst, 2x zh-opnames, heftige bevalling waar ik meer als 4 maanden 'last' van heb gehad.. Maar goed, het is zo genieten met onze kleine man en ik mis toch ook wel weer bepaalde dingen uit de zwangerschap dat ik soms niet kan wachten tot het weer zover is, haha