Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Wow wat lees ik nu.. GEFELICITEERD !!!

2. Asun

Asun Niet meer actief

Secretangel,
    Ow wat spannend!! Goed om te lezen dat jullie een goed weekend in Parijs gehad hebben.

Wij hebben een heerlijk rustig weekendje gehad. Lekker naar onze ouders enzo. Niet veel bijzonders.
    Sinds vanochtend hoofdpijn en beetje zeurende pijn in mn onderbuik.. dus misschien mn ei...

3. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    Dank je wel asun

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Smiley, wat gaaf!!! Gefeliciteerd! Ik hou het nog even spannend, nu nog niks te bekennen, dus ik hoop dat ik je morgen achterna kom. Pfff ben er zenuwachtig van...

5. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    Dankje wel secretangel en ik hoop voor jou dat je morgen ook en mooie test in handen hebt
    Ik hou het n de gaten morgen

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hier nog een hele witte test. Wel is mijn temperatuur verder omhoog en zijn mijn borsten ineens veel gevoeliger. Pffff ik had toch op een beetje duidelijkheid gehoopt. Tot later!

7. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pff jeetje, je lichaam houdt je wel in spanning secretangel! Maar goed.. er is nog geen ongesteldheid te bekennen, dus het kan nog alle kanten op. Hopelijk heb je gewoon een laat ei gehad en komt een mooie positieve test alsnog! :D

8. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Koali: 25 jaar, 1e kindje, zwanger, uitgerekend 26 mei 2014
    Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, zwanger, uitgerekend 14 augustus 2014
    Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, zwanger, uitgerekend 23 augustus 2014
    Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, ronde 5, NOD 8 januari
    Madeline: 28 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 14 december
    Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 15 december
    Asun: 29 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 28 december
    Finally88: 25 jaar, 1e kindje, ronde ???, NOD ???
    Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, ronde ???, NOD ???
    Isis857: 27 jaar, 2e kindje, ronde ???, NOD ???
    Catmommy: 24 jaar, 1e kindje, februari poging 1
    Scrat: 29 jaar, 2e kindje, maart poging 1
    Fee89: 24 jaar, 1e kindje, maart poging 1
    Jippy: 25 jaar, 1e kindje, zomer poging 1
    Behappy: ?? jaar, 2e kindje, 2014 poging 1

9. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    zolang je niet ongesteld bent kan het nog alle kanten opgaan ik blijf voor je duimen dat je alsnog een postieve test in handen krijgt

heb vanmorgen mn urine heen gebracht toch maar even voor de zekerheid assistente gelijk maar verteld dat ik gister 2postieve testen had en dat ik me wel een beetje zorgen maakte als ik toch een blaasontsteking zou hebben en dat de test zou hebben beinvloed nee zegt ze positief is positief
    ik kan het nog steeds niet bevatten dat het toch echt zo is maar we zijn echt helemaal happy

10. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wauw smiley wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!

Secretangel spannend voor jou, morgen weer een testje wagen?

Koali een meisje wat leuk!
    Mijn nod is trouwens 6 jan, misschien kan je morgen het lijstje aanpassen als secretangel een positieve test heeft gedaan ;)

11. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd smiley!!
    En idd spannend secretangel, weer blijven duimen!
    Voor mij wordt dit nu de 2e ronde en m'n Nod is rond 6 januari.

12. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Van harte gefeliciteerd Smiley!!! :D

Secretangel, Zo lang dat er geen bloed te zien is is er nog hoop! Ik ga voor je duimen! Succes!

13. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    dank je wel finally en muisje

ik had geen blaasontsteking ze hebben het wel op kweek gezet er zat wel iets in maar wat dat wist ze niet ze zou morgen terug bellen

14. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah wat fijn. Bij mij bleek het toen afscheiding te zijn wat zorgde voor eiwitten in de urine. Zou heel goed kunnen dat ze dat bij jou ook gevonden hebben. Hoe voelt de eerste dag als bewust zwangere? Al nagedacht over wanneer/hoe je het wil vertellen?

15. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    he koali we beginnen er langzaam aan te wennen
    dat we toch echt zwanger zijn
    vl zij zondag toen ik hem de zwangerschaps test in handen gaf ik wist het wel hahahah ja hoor dat zou ik ook zeggen zegt ie en ik denk van een meisje
    we willen het niet eerder vertellen dan na de eerste echo
    ik hoop eigenlijk om het mijn ouders te kunnen vertellen op hun trouwdag in januari dan zijn ze 50 jaar getrouwd zou een mooi cadeau zijn
    om de hoek zit een verloskundige praktijk lekker makkelijk
    vanaf wanneer heb jij een afspraak gemaakt zie overal dat je je kan aanmelden vanaf 6 weken zwangerschap

@secretangel hoe is het daar bij jou???

16. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    na dat mn urine op kweek is gezet bleek er toch een blaasontsteking te zitten helaas
    krijg nu een kuur en het word nog opgestuurd vanwege de zwangerschap

17. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @Finally, jammer dat je door bent naar ronde twee, zo leuk zijn geweest als het gelijk al raak was he?

@Smiley, wat balen dat het toch een blaasontsteking is. Nu veel cranberrysap drinken? Dat werd mij toen aangeraden naast de kuur. Waarom gaan ze het ook nog opsturen? Wel fijn dat het al een beetje begint te wennen dat zwanger zijn ;) Ik ben benieuwd of je vriend gelijk heeft, maar ja hij heeft 50% kans. Wat denk jij zelf? Het zou inderdaad wel een mooi cadeau zijn voor je ouders. Wauw, 50 jaar is wel veel. Wordt het een groot feest?

Gisteren was mijn test hartstikke wit, maar had ik wel een hoge temperatuur. Verder had ik aan het eind van de dag echt hele pijnlijke borsten. Vanmorgen was mijn temp iets lager en heb ik niet getest, maar nog steeds geen ongesteldheid te bekennen (mag van mij ook zo blijven ;)) Maar ja, snap er nu natuurlijk niks meer van. En word heen en weer gesleurd tussen hoop en twijfel. Ik was altijd al moe, maar lijk nu nog wel moeier. Viel gisteren tijdens het bellen met een vriendin gewoon bijna in slaap. Eind van de middag lig ik gevloerd op de bank en ook 's avonds slaap ik prima. Als mijn temp morgen hetzelfde of hoger is ga ik nog een keer testen. Ik hoop zo dat ik ook op roze mag.

18. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had met 6 weken een intake bij de vk. Alleen nog maar een gesprek, nog geen echo. Dat doen ze bij onze praktijk pas voor het eerst met de termijnecho. Het zou idd wel leuk zijn als je het met de trouwdag kan vertellen. Lijkt me heel bijzonder! :)

Secretangel, wat spannend nog zeg!! Je zou zeggen; alles wijst erop. Maar het is dus nog even afwachten :) Ik duim echt heel hard voor je. Morgenochtend wil ik je maar al te graag feliciteren! :D

19. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Heel spannend hoor! :D Als je temperatuur zo hoog blijft is dat een heel goed teken! :D hihi! Succes voor morgen! :)

20. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @secretangel ik weet niet waarom ze het nog opgaan sturen dat werd mij niet verteld alleen dat ze het naar het lab ging sturen en ze moesten weten hoelang ik zwanger was
    baal toch indd wel dat het toch een blaasont is ga nu bijna aan mezelf twijfelen dat daarom de test niet postief is geworden maar volgens de assist kon dat niet als ik de kuur af heb dan gooi ik er nog maar een test tegen aan voor mn eigen gemoedsrust nu ik weet dat ik zwanger ben voel ik wel vanalles in mn buik opgeblazen steekjes voorover zitten met broek vast dat zit ook niet lekker dus de riem en broekknoop maar los

ja dan al 50 jaar getrouwd nee word geen groot feest alleen met kinderen aanhang en kleinkinderen

maar dus nog geen ongi te bekennen zou toch een goed teken moeten wezen dacht ik zo ik ga duimen meid dat je morgen een knal test in handen hebt

@koali hier kan je je aanmelden wanneer je 6weken zwanger bent en dan is d eerste afspraak als je tussen de 8 en 10 zwanger bent en dan word er een termijn echo gemaakt

Deel Deze Pagina