o je vroeg nog wat ik zelf dacht wat het zou worden ja als ik van mn berekende eisprong uit ga en de theorie van de zaadcellen dan zou ik ook bijna denken aan een meisje we hebben 3 dagen voor ei geklust als ik uitga van de dag dat ik wat krampen had en wat vb slijm dat was een week eerder dat was in de nacht van woendag op donderdag dus ook een paar dagen er voor
Even een kort berichtje... Test was weer hartstikke wit. Inmiddels zijn mijn testen op, dus ik moet nog even nadenken wanneer ik nu weer ga testen. Baal er even onwijs van . Ik weet dat het nog alle kanten op kan, maar die onzekerheid... Pffff. Helpt ook niet dat ik vanmiddag een gesprek heb waar ik tegen op zie. Tot later!
Ah wat balen zeg! Wat een onduidelijkheid voor je. Ik hoop echt dat het allemaal snel duidelijk mag worden. Wat voor gesprek heb je vanmiddag?? Veel succes! Toi toi toi. We blijven voor je duimen
he bha dat is balen dat hij weer wit is nu zit je nog in onzekerheid hoop dat je nu snel duidelijkheid mag hebben succes vanmiddag met het gesprek wat je hebt
Smiley80: Bij mijn vk doen ze trouwens normaal ook de intake pas rond 8 weken. De termijnecho rond 10 - 12 weken. Maar ik denk dat zodra je je ingeschreven hebt, dat ze voor het gemak ook z.s.m. de intake plannen. Hier kon ik me via internet inschrijven, was erg makkelijk. Secretangel: hoe is je gesprek gegaan?
Hoi meiden, Wat lief dat jullie aan me hebben gedacht, dat hielp al een hoop! Ik had een gesprek met mijn werkgever over mijn re-integratie. Maar ik kan echt niet overweg met die man, dus daar zie ik altijd heel erg tegenop. Het viel gelukkig mee, er zaten zeker weer rare dingen in het gesprek, maar over het algemeen ging het goed. Vanmorgen mijn vriendje geappt dat de test weer wit was en dat ze op waren. Kwam ik thuis had hij een cadeautje voor me. Vond ik hartstikke leuk. Maakte ik het zakje open, had hij allemaal verschillende zwangerschapstesten gekocht. Echt zo lief!!! Dus nu kan ik toch weer verder testen Denk dat ik er zaterdag maar weer eens een testje doe, als er nog niks is. Ben inmiddels weer wat relaxter. Dank je wel dat jullie zo meeleven. @Smiley, spannend.... ben benieuwd of je gelijk hebt. Als ik mijn eisprong goed heb 'bedacht/gevoeld' dan zou het bij mij een jongetje worden (als ik zwanger ben dan hè ). Hoe is het verder met iedereen hier??
@koali ja hier kan je je ook aanmelden via de site vind ik indd wel zo makkelijk je kan gelijk alle gegevens invullen @secretangel ja als je al niet goed met die man kan opschieten dan is het indd erg vervelend om dan een gesprek te hebben,maar gelukkig viel het dus wat mee en wat super lief van je vriend om zwtesten voor je te kopen nu kun je toch weer verder met testen ik hoop toch echt voor je dat je wat duidelijkheid krijgt of je nu wel of niet zwanger bent ik vind het knap van je hoor dat je nog zo relaxt kan wezen
nou ik heb me net aangemeld bij de verloskundige praktijk kon via een aanmeld formulier zou eerst nog wachten maar aangezien de feestdagen er tussen zitten en ja tuurlijk werken zij wel gewoon. kunnen ze dan misschien toch alvast een afspraak maken voor het nieuwe jaar de praktijk zit lekker dicht op loop afstand dus ideaal nou dames fijne avond nog ik ga voor de zoveelste keer home alone maar kijken komt verder weinig leuks voor
En smiley heb je al een datum voor je afspraak? Wauw Koali, je bent al 17 weken en 5 dagen!! Echt super zeg! Hier vanmorgen weer een witte test, zucht. Ik heb het gevoel dat er wat krampjes komen, dus is zal wel ongesteld worden. Heb even een baalmomentje. Vriendje is gelukkig wel heel lief en straks zal ik mezelf vast wel weer oppeppen. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben (ook wel fijn). Nog leuke weekendplannen? Ik ga straks naar de Fysio en vanavond naar het theater. Morgen is nog leeg geloof ik, maar ik heb enorme lijstjes met wat ik nog wil(lees: vind dat ik moet) doen. In ieder geval nog hapjes bedenken voor kerstavond. Wat doen jullie met de kerst?
Hè wat ontzettend balen zeg die onzekerheid Had echt gehoopt dat je nu een duidelijkere test zou hebben. Maar er is altijd nog hoop Hier gaat het nu snel ja. Al bijna 18 weken. Buikje begint nu ook een beetje te groeien, zal eens een fotootje plaatsen. Bekijk bijlage 366982 Dit weekend hebben we helemaal vol gepland. Vanavond hebben we kerstgala op de dansschool waar we altijd hebben gedanst. Dus helemaal in het chique gaan we daar naar toe. Is altijd erg gezellig. Morgen is mijn nichtje jarig en 's avonds ga ik met een vriendin naar de bioscoop. Met kerst zitten wij volgeboekt bij ouders en schoonouders. Vriend zijn ouders zijn gescheiden, dus we hebben alle drie de dagen wat. Wel erg gezellig allemaal. We gaat steeds 's avonds eten met z'n allen. En jullie?
Wat een stilte hier! Iedereen een fijn weekend gehad? Secretangel, ondertussen al wat meer duidelijkheid? Ik hoop het voor je Hier op naar mijn twee-daagse werkweek en dan lekker 5 daagjes vrij. Heerlijk!!
goedemorgen dames secretangel hoe is het nu bij jou ??? nee heb nog geen afspraak bij de verloskundigen heb de aanmeld formulier verstuurd koali wat een mooi buikje heb je al ik ben gister naar leeuwarden geweest naar het glazen huis jee wat was het daar druk maar wel erg gezellig 1ste kerstdag zijn we bij mijn ouders en 2de kerstdag vieren we met mn schoonfamilie verder gaat het met mij super heb nog niet echt last van kwaaltje heb soms net het idee of ben ik niet zwanger savonds ben ik allen snel moe en zet mn buik op zo nu dan dan een vlaagje misselijkheid maar dat is het dan ook wel
Hoi meiden, Inmiddels word ik helemaal gek!! Vanmorgen verwachtte ik een daling van mijn temperatuur (want gisteren en eergisteren was ie wat lager), maar nu is hij weer wat hoger... En nu durf ik niet meer te testen Want zaterdag was hij nog wit. Pff wat spannend zeg. Ik voel vanalles, maar dat lijkt ook op ongesteld worden. Van het weekend niet heel veel gedaan, zaterdag naar het theater geweest en gisteren echt een hangdag gehad. Nu heerlijk vakantie en zo de stad in. Maar gelukkig alleen maar voor de leuk, dus geen kerststress. Net bij een orthomoleculair arts (?) geweest. Ze 'ziet' iets bij mijn baarmoederslijmvlies... Zou het dan misschien toch? Morgen dan toch maar weer testen denk ik. Wat gaan jullie doen? @koali, lekker dat het maar 2 dagen zijn.
Ik vergat inderdaad om te zeggen hoe mooi je buikje al is Koali! Echt super! Leuk smiley dat je je hebt aangemeld bij de vk. Hopelijk mag je snel op afspraak komen. Ik kan me voorstellen dat je gaat denken dat je niet zwanger bent als je 'niets' voelt. Geniet er lekker van dat je geen last hebt. Leuk dat je naar het glazen huis bent geweest. Lijkt me een super sfeer.
Mooi buikje koali!! Secretangel wat blijft het spannend bij jou. Ik ga werken met kerst en daarnaast 1e kerstdag naar mijn ouders, 2e kerstdag naar mn schoonmoeder. Jullie fijne kerst toegewenst!
@secretangel het blijft dus nog spannend ik hoop nu dan toch echt dat je een mooie test in handen hebt @finally veel plezier met skien vanmiddag hebben ze gebelt van de praktijk heb gelijk 2 afspraken 15 januari en 29 januari ze hebben alleen verteld wat er 15 januari gaat gebeuren dan hebben we intake en echo duurde 30min wat we de 2de afspraak gaan doen heb geen idee dat duurde 45 minuten vl heeft de tel opgenomen was zelf niet thuis