@secretangel wat balen dat je nu alweer een witte test hebt ik kan me best begrijpen dat je er nu niks meer van snapt niet verkeerd bedoeld maar dan werd ik nog liever ong dan weet je waar je aan toe bent ik zou gek worden zo van onzekerheid
Hier ook een super druk weekend achter de rug. Zaterdag een super gezellig feestje gehad voor mijn verjaardag. Vandaag lekker een relax dagje. Secretangel, Ow je geduld wordt op de proef gesteld... Koali, Mooi buikje!! Hier wel wat vage klachten. Buikpijn, met vlagen misselijk, en emo. Nog ff geduld hebben voor ik kan testen... t komt vast omdat ik 30 geworden ben.. haha __________________
hallo dames hoe is het hier met iedereen zijn jullie de kerstdagen wat goed doorgekomen wij zijn de dagen goed doorgekomen gister had mn schoonzusje aan vl gevraagt of ik zwanger was want ze vond dat ik wat gegroeit was nee zegt hij ze eet de laatste tijd ze wat te veel 15 januari hebben de eerste echo dan kunnen we iedereen vertellen dat het niet van het eten komt dat ik groei hoe is het bij jou secretangel???
Oeh haha, dat zijn altijd van die ongemakkelijke momenten Smiley Zo te horen heeft je vriend jullie er goed uit kunnen praten. Is het ook al zo zichtbaar bij jou dan? Hoe gaat het verder? Hier echt super leuke kerstdagen gehad. Lekker gegeten ook Dat hoort er natuurlijk bij. Nu lekker nog een paar daagjes vrij.
Ik zal me niet al te veel mengen in discussies dan, wil gewoon meelezen en ervaringen opdoen. Hoop dat het allemaal aanvaard kan worden en anders snap ik het ook wel.
@ jessyamsterdam, het lijkt mij geen probleem.. Miss kan je ons zelfs af en toe wat nieuws vertellen als we onze eigen mannen ff niet snappen Hier denk Ik m'n ei sprong te hebben gehad. Deze maand em niet gevoeld.. Maarja Ik neem aan dat t ook s nachts kan zijn? ! Ook geen ovutesten gedaan ivm de wintersport. Maar had van t weekend flink rekbaar slijm, dus ik ga der van uit dat ik zou kunnen testen rond 6 januari
Jessy, praat gerust mee. Hier kan je echt wel alles kwijt. Niemand houd jou tegen hoor. Enjoy the club.
@koali vooral tegen de avond dan zet mn buik erg op en voelt hij ook hard aan dan kan ik mn knoop ook niet dicht houden dat zit te strak verder voel ik me nog steeds toppie welkom jessie
Hoi hoi, Na even ´radiostilte´ ben ik er weer Inmiddels ongesteld geworden en geweest, dus op naar de volgende ronde. Ik ga nu ronde 4 in. Gisteren ovulatietesten gekocht van de Action, ben benieuwd. Ben wel blij dat ik nu eindelijk weet waar ik aan toe ben, want die dagen die ik over tijd was waren wel heel spannend. Nu heb ik alleen geen idee hoe deze cyclus eruit gaat zien, want tot nu toe lopen mijn cyclussen alleen maar op. Ben benieuwd dus. Asun nog gefeliciteerd met je verjaardag. Beetje laat, sorry *schaam, schaam* Heb je een leuke verjaardag gehad? Leuke dingen gekregen? @Smiley, wat leuk dat er nu al naar gevraagd wordt. En grappig dat je vriend dan doodleuk zegt dat je meer eet, hihi! Lijkt me wel leuk dat je s avonds je knoop al niet meer dicht kan. @Koali, jij inmiddels aan de positiekleding? Of pas je nog in je eigen dingen? Heb je met kerst iets gekregen voor jezelf of de baby? Hier van de feestdagen inmiddels ook een aardig buikje. Maar die moet snel verdwijnen. Gisteren weer begonnen met hardlopen, nou dat was even afzien zeg. Morgen weer! @Jessy, leuk dat je mee wilt kletsen! Van harte welkom. Ben erg benieuwd hoe jij dit als man ervaart, dus vertel, vertel!!! Hoe oud ben je, gaan jullie voor een eerste kindje, wat vind je er allemaal van? Gooi t eruit En meng je juist wel in discussies enzo, dat is juist leuk! En als je dingen wilt weten, vraag het gerust. @Rozientje, leuk ontwerpje, hoe heb je dat gemaakt? @Finally, ik voel mijn eisprong nooit en dat kan inderdaad natuurlijk prima s nachts gebeuren. Op goede tijden geklust? Nu weer op het wachtbankje ik gelukkig nog even niet. Eerst maar weer eens mijn ei gaan opzoeken. Zou een leuk begin van het nieuwe jaar zijn hè? Hier heerlijke kerstdagen gehad. Op kerstavond met mijn vader, zusjes en broer en schoonzus allemaal hapjes gemaakt en lekker gegeten. Erg gezellig. Op 1e kerstdag bij mijn stiefvader met een grote groep gaan gourmetten en 2e kerstdag met mijn schoonouders uit eten geweest. Doordat ik wist dat ik niet zwanger was, heb ik me flink uitgeleefd op de oesters en rauwe vis, hmmmm Wat gaan jullie met oud en nieuw doen? Ik kijk aan de ene kant uit naar het nieuwe jaar, maar zie er ook wel een beetje tegenop. Fijne avond!
he secretangel ik kan me best voorstellen dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt nu op naar de volgende ronde ja hij wist zo snel niet iets anders te verzinnen hahahha ik was van de week ff op mp aan het kijken bij de positie kleding en kwam toevallig een adv van een vriendin van mij tegen die broeken er op had staan kon natuurlijk haar niet zo ff vragen dus via mijn vriend zijn mail adres gedaan het was een maat 33 van mama licious maar die vallen dus er groot deze viel als een maar 44/46 heb zelf normaal 42 in spijkerbroeken dus helaas te groot denk dat ik eerst maar eens in de winkels ga passen voor de maat
Mijn ontwerpjes worden gemaakt met Photoshop. Zo ook al een paar geboortekaartjes ontworpen (die van m'n zus en nu eentje voor een vriendin die in 2014 gaat bevallen). Nu ik ook nog met een zelfstudie de cursus fotografie volg, kan ik dit leuk combineren.
@secretangel: ik gebruik de ovutestjes van zwanger&kids. Da's goedkoper én ze worden thuis afgeleverd in discrete verpakking. Ben er heel tevreden van. Ik start vandaag terug met ovutesten, en straks (rond 14u) bellen naar de gynaecoloog om te weten wanneer ik follikelmeting heb.
Spannend Rozientje! Ik had vorige cyclus de ovulatietesten van 123testen ofzo... Nu maar eens kijken hoe dit gaat, want deze kan ik ook op mijn werk doen en die andere waren dipsticks en dat is toch lastig anders. Op welk tijdstip doe jij ze? Maar even tussen de regels door lees ik nu dus dat het goed genoeg met je gaat om de MMM in te gaan. Dat is op zich wel heel goed nieuws. Ik weet even niet meer hoe en wat er nu precies bij je ging gebeuren. Maar komende week start het dus al. Ben benieuwd. Die follikelmeting, is dat met een echo? Wil je de geboortekaartjes laten zien? Jammer dat die broek van die vriendin te groot zou vallen Smiley. Nu maar snel eens in de winkel gaan kijken. Dan kun je verder gaan met zoeken. Zag op een ander forum allemaal feestjurkjes voor zwangere vrouwen, erg leuk! Maar dan zijn Koali en jij al bevallen. En wie weet ik ook wel, zou leuk zijn! Hoe is het met de rest? Feestdagen een beetje overleefd? En wat gaan jullie morgenavond doen? Ik ben vandaag met mijn zusjes, hun moeder en nog een vriendin gaan high tea-en, jummie! Vanavond nog even hardlopen en dan zit 2013 er bijna op. Ik ben eergisteren weer begonnen met hardlopen, viel best wel weer even tegen. Maar we gaan er weer voor! Jullie nog goede voornemens?
we hebben in juni nog een trouwerij van mn szus en zwager ben dan rond de 28 weken heb dan nog wat leuks nodig hangt natuurlijk ook een beetje van het weer af het feest savonds is binnen dus dat is wel beter had wel hele leuke buikbanden gezien echt vrolijke zomerse kleuren ja ga eerst maar eens passen in de winkel want schijnbaar vallen de zwangerschaps broeken toch anders dan je eigen