Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    we gaan niet iets speciaals doen vanavond met vl gourmetten en dan wachten tot het 12 uur is daarna net ff bij mijn ouders kijken vl gaat op stap die zal wel erg laat thuis wezen

ik wil iedereen een heel gelukkig nieuwjaar wensen en voor degene die nog niet zwanger zijn ze in 2014 een mooi test in handen mogen hebben en voor degene die zwanger zijn een fijne zwangerschap mogen hebben en een gezond kindje op deze wereld mogen zetten

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Secretangel, dat is balen en fijn tegelijkertijd. Klinkt een beetje dubbel ;) balen natuurlijk omdat het niet raak is deze ronde, maar ook weer erg fijn om duidelijkheid te hebben en verder te kunnen.

Rozientje, spannend! Succes. Hopelijk is het snel raak!

Smiley, als ik jou was zou ik echt eerst even passen ja. Het valt toch anders. En sommige dingen kun je dan nog net niet aan omdat je weer net niet genoeg buik hebt zeg maar. Wel een leuke zoektocht. Hier ben ik helemaal verzot op jurkjes en rokjes, zit heerlijk en rekt nog mooi mee. Tot nu toe dus ook nog maar 1 broek en 1 zw. jurkje gekocht. Al denk ik dat het nu niet heel lang meer zal duren voor ik eraan moet geloven :)

Hier net terug van de controle bij de vk. Alles hartstikke prima in orde. Baarmoeder is goed gegroeid en zit al 2 cm boven de navel. Ook het hartje klopte goed en je hoorde haar tussendoor ook flink bewegen, helaas voel ik dat alleen nog niet :) Zal een deze weken wel komen zei de vk.

Wij gaan vanavond eerst even naar mijn ouders en dan naar mijn schoonmoeder om daar oud en nieuw te vieren. Lekker rustig aan op de bank. Heerlijk! Iedereen een hele fijne jaarwisseling en heeeel veel (zwangerschaps)geluk voor 2014! Hopelijk met een heleboel positieve testjes :D

3. Asun

Asun Niet meer actief

Hier zojuist ongi geworden:)
    Iedereen een hele fijne jaarwisseling! !

4. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    He wat jammer asun.. :(

Fijn dat alles zo goed gaat met je zwangerschap koali. Leuk dat je je kindje al bijna kan gaan voelen.

Ik heb gisteren na 6 jaar afscheid genomen op mn werkplek. Donderdag begin ik op een nieuwe woongroep!

Vanavond gaan we naar mijn schoonmoeder om oud en nieuw te vieren. Daarna gaan we nog even naar vrienden die vlakbij wonen.

Iedereen veel plezier vanavond en een gezond, gelukkig (vruchtbaar) nieuw jaar!

5. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar, met heel veel positieve testen!

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hier net heerlijk Chinees gegeten en al gesnoept van allerlei lekkers. Vanaf morgen weer wat strenger, want langzamerhand komt er steeds weer iets meer bij.

Wij zijn vanavond gezellig bij mijn schoonouders en daarna gaan we nog even bij vrienden langs. En dan ga ik weer de klusperiode in, helemaal leuk!

Was het gourmetten lekker Smiley? Vind je het jammer dat je vriend op stap gaat? Of vind je het wel best?

Wat heerlijk dat alles goed was Koali! Wat lijkt het me super als je haar straks gaat voelen.

Jammer Asun, op naar een nieuwe ronde in het nieuwe jaar!

Jeetje na 6 jaar afscheid nemen, dat lijkt me best moeilijk Madeline. Maar volgens mij heb je ook wel veel zin in de nieuwe groep, heel veel succes daar!

Hele fijne avond allemaal en dat 2014 ons maar veel roze streepjes en gezonde beebjes mag brengen!

7. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    het gourmetten was erg lekker en nee vond het niet erg hij gaat dan naar vrienden toe en naar zijn broer ik ben nog net ff bij mijn ouders geweest was om 1 uur weer thuis vl was voor zijn doen niet laat was rond half 4 thuis
    vanmorgen de eerste dingen van de kerst weer opruimen morgen de boom er uit en dan alles maar weer schoon maken
    met dat gourmetten gaat alles er niet lekkerder van ruiken hihihi dus morgen aan de poets

8. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeft iedereen een leuke oud en nieuw gehad? :) Alle vingers er nog aan?

Asun, wat balen dat je ongesteld bent geworden. Maar vol goede moed naar een volgende ronde in dit nieuwe (vruchtbare) jaar!

Madeline, dat is niet niks.. na 6 jaar afscheid moeten nemen. Hoe vond je dat zelf?

Hier is de kerstboom en alle versiering alweer de deur uit. Wel even wennen, het staat gelijk zo kaal. Ben wel blij dat alle feestdagen weer geweest zijn, weer op naar het normale leven. Wij gaan over 2 weekjes nog lekker een lang weekend naar het zuiden van het land. Heerlijk! Heb er echt zin in. Ben nu al aan het kijken wat we allemaal kunnen gaan doen. We hebben een vakantiehuisje via Landal, lekker met bad erbij.. en een houtkachel. Lekker even een weekendje relaxen.

En over minder dan een weekje is alweer de 20-weken echo. De tijd gaat nu toch wel snel. Ben heel benieuwd, heb ook daar erg zin in. Weer eventjes uitgebreid naar de kleine meid kijken en hopelijk ook een mooi 3D beeld erbij. Heb alle vertrouwen erin dat het helemaal goed gaat met de kleine.

Gisteravond voelde ik voor het eerst wat leven in mijn buik. Kleine plopjes, alsof er een bubbeltje knapte binnenin. Dit een paar keer en toen was het weer rustig. Het begin is er dus :) Hopelijk wordt het allemaal snel duidelijker. Lijkt me zo leuk!! :D

9. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Zondag is m'n NOD, echt super spannend! We hebben flink geklutst deze maand.. m'n borsten zijn wat gevoelig en m'n tepels pijnlijk. Ik zit onder de pukkels en m'n haar wordt snel vet.. m'n buik is onwijs opgezet en ik heb veel witte afscheiding. Ik stond vandaag even met een test in m'n handen.. Maar ik heb em toch teug gelegd, eerst maar wachten of ik zondag niet ongesteld wordt..

10. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @koali is indd eerst erg kaal dat de boom er uit is maar vind het ook wel weer lekker dat alles nu weer normaal is dacht wel even toen ik de boom aftuigde dit jaar sta je niet op deze plek dan staat daar een box :D
    en wat heerlijk ff een weekendje weg dat lijkt mij ook wel lekker even er tussen uit

@finally spannend meid zou een goed teken moeten zijn de dingen die je nu voelt ik ga duimen voor een positieve test

hier nog steeds niet echt last van kwaaltjes heel soms wat misselijk gevoel mn tepels worden gevoeliger
    en wat me nu op valt is dat ik bij voor de zwangerschap van mn zoon weinig zweet onder mn oksels na de zw was dit wel het geval was soms gewoon had op een geven moment eindelijk een deo gevonden wat hielp nu ik weer zwanger ben is het zweten juist erg minder geworden gelukkig hopen dat het ook zo blijft na de zwangerschap

11. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    @koali
    Het was een beetje dubbel. Ik had het nog steeds naar mijn zin op de groep waar ik werkte maar had ook wel weer zin in een nieuwe uitdaging.
    Ze hebben een goede vervanger dus dan is het wat makkelijker los/ achter laten.

12. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, Belgiƫ
    Vandaag follikelmeting gehad, deze was niet zo goed.

Even kort vertellen:
    2/12 ongesteld geweest, erna op 23/12 ongesteld (dag 21, te vroeg dus). Was effectief rood bloedverlies (heb tussendoor soms bruinverlies en daarin mag ik dus niet missen), dus zoals de gynaecoloog me had gezegd op dag 3 starten met Clomid 50mg gedurende 5 dgn.

30/12 was ik niet meer ongesteld (ik blij natuurlijk).

2/1 blijk ik opnieuw ongesteld (kweet het raar).

Gynaecoloog zei dat m'n cyclus overhoop ligt, follikelmeting gedaan: links een follikel van 5mm, rechts helemaal niks. De Clomid heeft dus niet echt gewerkt. Moet nu 2/1 als dag 1 van de cyclus zien en dus morgen terug starten met Clomid 50mg 3dgn en 100mg 2dgn.

13/1 terug follikelmeting om te zien of de Clomid dan goed aanpakt.

Heb de vorige 3 keren (juli, augustus, september) altijd goede reactie gehad op Clomid. Nu na de operatie blijkbaar niet meer. Hopelijk komt het in orde en heb ik door verhogen van de dosis binnenkort een knaller van een ei.

13. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    he meid dat is echt balen dat het nu zo overhoop ligt na de operatie ik hoop echt dat het er goed uitziet de 13de

gaan er ook mensen naar de huishoudbeurs ik ga samen met mn schoonzus en tantezegger heen en dan natuurlijk ook op de 9mnd beurs kijen of ik nog leuke dingen kan scoren voor de baby

14. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @finally88 ik weet het morgen is pas de dag maar ben een beetje nieuwsschierig hoe het nu met je is of je nog meer kwaaltjes hebt gekregen of dat je toch het gevoel hebt ongi te worden

15. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    @smiley Ik heb 3 januari toch een test gedaan deze was wit.. vanmorgen werd ik wakker en toen voelde het alsof ik ongesteld was geworden. Maar dat ben ik gelukkig niet. Ik hoop dat dat morgen ook uit blijft. Ik hou nog steeds de kwaaltjes, dus ik hoop t zo.. Maar durf er niks over te zeggen

16. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Vandaag weer een witte test. Maar ook nog geen ongi te bekennen.. Dus we wachten af.

17. Asun

Asun Niet meer actief

Ow je geduld wordt wel op de proef gesteld....

18. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    @asun, het is heel gek maar ik was gister heel zenuwachtig/ nieuwsgierig/ ongeduldig. Maar nu heb ik al vanaf de test een heel rustig gevoel.

19. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    dan nog maar even afwachten finally en dat de volgende test toch 2 mooie strepen geeft

gister even lekker wezen wandelen in het bos heerlijk
    en vandaag weer de normale dingen mn oppaskindje is er weer dus weer lekker gezellig in huis dan vliegen de dagen ook wat sneller om dan is het zomaar 15 januari

20. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Vanmorgen een afspraak in het ziekenhuis gemaakt. Ik ben ongesteld geworden dus ga met iui beginnen.

Deel Deze Pagina