@ smiley wij zijn naar het strand geweest, was ook erg lekker! @ finally spannend ik zal duimen voor een positief resultaat! @ rozientje balen dat je cyclus zo overhoop ligt
@Smikey Gefeliciteerd erg leuk voor je! Inmiddels al klachten? @Koali wat een mooi buikje al en super dat je een dochter krijgt! Ben je echt van de meisjes-meisjesdingen? @Finally Spannend zeg! Op welke dag zit je nu? @Madeline Spannende tijd ga je tegemoet, maar wel fijn dat er wat gebeurd! Kun je/wil je wat uitleggen wat iui inhoudt? @Jessy Welkom! Leuk, een man in het midden! Ik ben benieuwd naar de reden van aanmelding (sorry als ik iemand vergeten ben..ik moest meer dan 10 blz inhalen) Ik ben afgelopen 2 weken heerlijk op vak. geweest! Was echt fijn om er even uit te zijn! Ik zie dat er inmiddels al veel meiden bezig zijn..zo wordt dit forum volgens mij ook wat levendiger. Nog 3 voor mij (geloof ik) en dan mag ik..ik kan niet wachten
@madeline wat jammer dat het niet op de natuurlijke manier wil lukken gelukkig bestaan er meer mogelijkheden al hoewel je daar natuurlijk niet op hoopte da het zover moet komen @jippy ik voel me nog erg goed begin nu wel wat misselijk te worden maar nog niet dat ik moet overgeven gelukkig niet misschien dat het voor mij een teken is dat het een meisje word had bij mn zoon geen last van misselijkheid dus wie weet maar voor het zover is dat we dat weten we gaan volgende week voor de eerste keer naar de verloskundige voor de echo ben zo benieuwd hoe is het met jou finnaly
@smiley, wat leuk en spannend de eerste keer naar de verloskundige. @ madelijne, dat zal wel een grote tegenvaller zijn.. Maar ik duim voor jullie dat dit gaat lukken! Hier nog steeds steken onder in m'n buik, niet de hele tijd hoor. En ik ben echt super moe. Ook ben ik af en toe wat misselijk. Ongi is Nog steeds niet te bekennen. Ik ga donderdag weer testen
Hoi meiden, Eerst vooral iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2014 voor iedereen en die nu zwanger zijn een gezond en een wolk van een baby! Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest maar wou effen niet meer aan zwanger worden denken. En natuurlijk met al die feestdagen had ik het enorm druk! Nu ben ik eigenlijk blij dat al die feestdagen achter de rug zijn. Maar de maand januari blijft een druk maandje met al die nieuwjaarsbezoeken. Ik ben zondag ook een jaartje ouder geworden, ik ben nu 25 jaar en ik heb het gevoel dat mijn biologische klok begin te tikken! Ik wou altijd jonge moeder zijn en mijn limiet is 25 jaar. Maar natuurlijk kan je de natuur niet forceren.. Deze ronde ben ik er totaal niet mee bezig geweest met het zwanger worden en vandaag is het mijn NOD-dag en ik kan het niet meer weg steken en ik ben nog niet ongesteld. Ik heb mijn cyclus ingesteld op 26 dagen maar nu kan mijn cyclus 27 dagen zijn dus ik wacht nog even tot overmorgen en dan ga ik testen! We zullen zien. Als ik dan toch ongesteld wordt wil ik even rust en niet meer aan zwanger worden denken. Dus jullie zouden me weer niet even horen. Het is het beste voor mij want ik was er veel te veel mee bezig waarvan ik me zo slecht voelde en constant met stress zat en zelf mijn relatie leed er onder en dat wil ik niet meer. Wil nu vooral genieten met manlief! Wil iedereen succes wensen en tot de volgende keer! Groetjes x
Muisje leuk dat je toch even van je laat horen ondanks dat je zo druk bent. Rozientje wachten is idd niet leuk maarja je doet er weinig aan. Al voelt het voor mij niet dat ik al 2,5jr aan het wachten ben. In het begin zijn we er totaal niet mee bezig geweest. We moesten nog verhuizen, klussen in t nieuwe huis, vl moest weer aan de studie ivm zijn werk, hij heeft pas nog 2 maanden in het buitenland gezeten om alles af te ronden en bovendien was vl de eerste periode alleen in het weekend thuis, dus de kans was toch al veel minder groot. Pas toen ik in jan '13 dacht dat het wel eens raak kon zijn wat achteraf toch niet zo was ging er bij mij een knop om, sindsdien ben ik mn cyclus bij aan het houden ovulatie testen aan het doen enz. Heb gelukkig ook wel afleiding ik ben net op mn nieuwe werkplek begonnen en we willen dit jaar trouwen Jippy iui staat voor intra uteriene inseminatie. De voorbewerkte zaadjes van vl brengen ze bij mij via een katheter direct in de baarmoeder. Zo worden vagina en baarmoedermond over geslagen. Vond het voorlichtingsboekje alleen niet zo positief, volgens het boekje is het kans van slagen slechts 10 tot 15 procent per cyclus. Bij het gewone klussen ligt dat hoger.
Ha dames, Ik kom me weer even melden hier. Ik ben enorm af aan het tellen, totdat we er eindelijk voor kunnen gaan. De komende maanden nog even een drukke tijd en dan half februari eindelijk poging 1. Iedereen om me heen lijkt zwanger te zijn/worden. Soms best lastig. Voor iedereen verder de beste wensen nog en een vruchtbaar jaar met hopelijk voor iedereen een gezonde baby! Ik heb niet alles terug gelezen, maar degene die zwanger zijn: Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat alles goed. Voor alle anderen, houd moed!! Hoe moeilijk, frustrerend en vervelend het ook is; er komt een moment dat jij de gelukkige bent (en hopelijk duurt dit niet zo lang meer). Jullie zien mij over een paar weken wel weer verschijnen. Liefs Scrat
he wat balen en ik heb nog zo voor geduimd hier op naar de volgende ronde alleen is elke maand steeds weer spannend ik had het helemaal niet verwacht dat het was gelukt ik had nog tegen vl geroepen zal ovu testen halen en was wel raak zo gek kan het dus ook lopen we gaan nu weer heel hard duimen draaien voor de volgende ronde
@Finally88, Wat jammer meid! Maar vooral de moed niet opgeven! @Scrat, Welkom terug! Nog eventjes geduld en je kan aan poging 1 beginnen! Succes! Hier ben ik nog niet ongesteld geworden! En niks wijst er op dat ze gaan doorkomen ook. Niks van bruin verlies ook en nog steeds gevoelige tepels. Morgen waag ik me een testje!
Even een update: Gisteren laatste dosis (voor deze cyclus) Clomid ingenomen, en sinds gistermiddag toch wel wat last van. Ik ga er vanuit dat er dus een knaller van een eitje klaar zit. Dat het maar snel maandag is, dan weten we meer. Ondertussen ook voor het eerst met tempen bezig. Zijn er nog onder jullie die hier ervaring mee hebben? Mijn T° is zo te zien altijd rond de 35.3 ~35.4, maar 1x was het 34.9. Wat zou dat willen zeggen? Aan alle zwangeren proficiat, aan alle wachtende "duimen omhoog".
Ben helaas gisteren niet tot kruidvat geraakt dus ik ga er straks om en morgen ochtend testen! Maar ik houw je zeker op de hoogte!
He balen finally we gaan flink duimen voor de volgende ronde!! Spannend voor jou hoor Muisje! Ben heel benieuwd! Hoe had jij dat Smiley? Ik testte in de middag altijd sterker dan met ochtendurine (3 testjes gehad). Ik dacht eerder altijd dat je met ochtendurine moest testen, maar bij mij gaf dit niet het meest duidelijke resultaat.