Hoi hoi, Hoe gaat het met iedereen? Hier druk aan het opbouwen met werk, maar dat is best vermoeiend. Af en toe een dipje en erg moe. Mijn billen beginnen een beetje beurs te worden van het wachtbankje. Ik hoop natuurljk dat het raak is, maar durf niet meer te zeggen wat mijn gevoel zegt. Ik ben bang om straks weer teleurgesteld te raken. Nu maar weer even op het bankje zitten en een filmpje kijken. Doei!
ik duim met je mee koali ze zijn al aardig lam maar dat geeft niet hier gaat het verder nog steeds goed geen kwaaltjes of zo ben allen soms erg moe en ontzettend koud maar verder heb ik geen klagen
Hoi meiden, Hier even een baalmomentje, mijn temp is naar beneden en kramp dus ik zal wel ongesteld gaan worden Pffff, zucht... Heb er even de balen van.
Oww idd super baluh secretangel, ik blijf nog ff voor je duimen. Zolang die ongesteldheid nog niet is doorgezet. Ik moet afwachten tot 3 febr. Dan is m'n NOD.. m'n vriend zat me al te pesten; voel je al weer van alles zei ie gister
Ik duim voor jullie de dames die nu op het wachtbankje zitten! Hier toch wel al 3 dagen misselijk.. Ik kan geen eten ruiken of zien of ik wordt al misselijk! Gelukkig nog niet moeten overgeven maar ik heb wel het gevoel dat het elk moment kan gebeuren. Door de misselijkheid kan ik ook niet veel eten en heb ik ook geen zin in. Hopelijk gaat het bij de andere beter?
@muisje dat is balen dat je steeds misselijk bent en niet veel kan eten ik kan er niet over mee praten ik heb nog steeds geen kwaaltjes ben alleen nog steeds erg moe vanwege het slechte slapen snachts woensdag weer naar de vk voor de intake en herhaal echo ben zo benieuwd hoe het nu is ben in nog een groep aan het praten maar daar word ik soms niet vrolijker van zijn toch nog een aantal dames die een miskraam hebben gekregen of waarvan het hartje niet meer klopt bij de 2de echo hier zijn de plannen om het de kids te vertellen gewijzigd we zouden het pas doen met 12 weken maar mijn zwager kon zn mond niet houden hadden duidelijk gezegt dat hij het nog voor hem moest houden maar schijnbaar was hij doof want hij heeft het dood leuk tegen zijn eigen kinderen verteld vanmiddag komt vl zijn zoontje weer voor het weekend en dan vertellen we het de kids vanmiddag dat ze een brusje krijgen nou wat een verhaal hahahaha iedereen een fijn weekend
Jullie zwangerschapspoeder heeft gewerkt!!! Vanmorgen was mijn temperatuur omhoog, met bibberende knietjes een test gedaan, toen nog een.... en op allebei twee streepjes!!
Hihi secretangel zit je gisteren nog zo te balen en nu gewoon een positieve test in handen!! Gefeliciteerd meid!
Woooow Jaaaaa!!! Super joh! Gefeliciteerd! Ik zeg: fotootjeee... Echt super leuk joh. Zo zie je maar, je temperatuur zegt niet altijd alles.
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah het heeft goed zn werk gedaan dat poeder van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Dikke proficiat meid!!!! Blijkbaar was de maand december/januari een zeer vruchtbare maanden! Geniet ervan!!!
Da's hier heel stil geworden. Hoe gaat het nog met de dames?? Ik zelf ben ik week 7 beland, ik ben natuurlijk ontzettend blij! Nu nog volgende week een mooie echo met kloppend hartje en ik kan dan eindelijk volop genieten van onze zwangerschap en kan ik het grote nieuws eindelijk vertellen aan de hele wereld! Groetjes
Het is hier echt rustig geworden ja! Snel maar weer even verandering in brengen. Spannend, de eerste echo!! Heb je die bij de vk of een echocentrum? Ben je de dagen al aan het wegkijken? Ik hoop dat je je verder goed voelt? En hoe is het met de andere zwangere dames? En natuurlijk de dames op het wachtbankje?? Hier gaat alles redelijk goed. De laatste tijd wat vaker last van duizeligheid, soms zo erg dat ik bijna van mijn stokje ga. Word dan echt even onwel. Zometeen een controle bij de VK, dus gelijk maar even navragen of dit normaal is en hoe mijn bloeddruk is. Verder met wandelen krijg ik pijn aan de rechterkant van mijn buik. Zodra ik dan stil ga staan is het weg. Waarschijnlijk iets van bandenpijn. We hebben de kinderkamer nu wel al zo goed als af. Zo leuk om mee bezig te zijn. De kleine meid laat nu ook goed merken dat ze aanwezig is. Veel schoppen, vooral 's avonds in bed. De afgelopen twee weken is mijn buik ook echt opeens zoveel gegroeid. Echt even wennen opeens, zo'n grote toeter (voor m'n gevoel dan).
Spannend muisje, nog even geduld hebben! Koali wat leuk dat de kinderkamer bijna af is. Heb je er echt een meidenkamer van gemaakt of heb je het neutraal gehouden? Vervelend die duizeligheid, heb er een aantal jaar geleden ook heel erg last van gehad. Had bij mij overigens niks met zwangerschap of bloeddruk te maken. Hier erg ongeduldig nod is zaterdag kan niet wachten.. Ik wil weten waar ik aan toe ben.. Af en toe wel bang dat het weer niet gelukt zal zijn.
Ik heb mijn echo bij mijn gynaecoloog in het ziekenhuis en dan hebben we ook al een gesprek met de vroedvrouw. Allez dat heeft ze toch gezegd die van de vk toen mijn afspraak maakte. Ik tel de minuten af voor ons beebje te zien! Vooral de rest voel ik me wel goed maar veel misselijk en daardoor kan ik niet zo goed eten.. Als ik een lege maag heb is dat ook een ramp en wordt ik meteen misselijk. Gelukkig nog niet moeten braken maar ik heb wel wurg neigingen.. en elk geurtje dat ik ruik is ook mijn vijand! haha! Veel succes bij de vk! Heel leuk dat het kamertje al af voor jullie kleine meid! Heb je al gekozen ivm het doopsuiker? Hihi, dat kan ik wel geloven dat je je buik gewend moet geraken. Hier is het buikje ook al aanwezig en ik vind het zo tof!!
Het is ook spannend voor jou! Ik duim voor je!! Zo geef ik een stukje zwangerschapspoeder! Hopelijk helpt het! xx