Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeh, spannend finally. Alles kan natuurlijk :) Wanneer wil je gaan testen?

2. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ip maandag maar weet niet of ik kan wachten

3. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Wat spannend zeg! Maar probeer toch vol te houden tegen maandag! :D

4. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Hier slecht nieuws :( :( :(
    Poeder heeft niet geholpen.

5. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    spannend finally ik ga duimen

o dat is balen madeline op naar de volgende ronde en dan gaan we weer vol op poeder strooien hoor

vandaag heb ik een belletje gehad en 1 april mogen we komen voor de 20 weken echo yeahhhhhhhhhhhhhh is wel zo grappig want op 1 april 2001 mochten we toen het ziekenhuis verlaten met mn zoon die toen is geboren

6. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Jammer meid! :( :( Maar de moed niet opgeven! Knuffel!

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hè balen Madeline! Dikke knuffel!! Nu weer op naar follikelmeting enzo?

8. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    vanmorgen nog even naar de etos geweest die hadden leuke actie van pampers dus de eerste 4 pakken zijn binnen
    waren daarna nog ff naar de action geweest wat een lieve pyama`s hadden ze van buma

9. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    @secretangel 10 feb weer follikelmeting.
    Heb er echt even de balen in..

10. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè wat ontzettend balen Madeline! :(
    Kan me voorstellen dat je je nu ff kl*te voelt.

11. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Super baluh Madeline!! :(

12. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Smiley wat gaaf dat je weet wanneer je 20 weken echo is!! Ik weet inmiddels ook wanneer wij ons guppie mogen begluren. Nog 18 nachtjes slapen... Hoop zo dat alles goed is!
    Leuk dat je al luiertjes in huis hebt. Een bevriend stel raadde ons aan om nooit zomaar luiers te kopen, maar altijd als ze ergens in de aanbieding zijn. Jullie zijn dus goed begonnen!

Wat een geweldig kamertje Koali! Echt super! Hoe hebben jullie die plankjes gemaakt? Of heb je die ergens zo gekocht? Wat wil je nog doen, want het ziet er nu al geweldig uit!

Madeline, ik kan me zo voorstellen dat je er even onwijs de balen van hebt. Ik hoop dat je straks je positiviteit weer bij elkaar kunt rapen en er weer vol goede moed tegen aan kan. En als je het nodig hebt om even te vloeken, boos te zijn, uit te huilen of opgevrolijkt te worden, laat je het dan weten? Voor nu een dikke knuffel.

Nu even op ziekenbezoek bij mijn 'petekindje'. Ze ligt aan het zuurstof omdat ze door een virus niet genoeg kreeg. Wel zielig hoor, zo'n guppie aan van die slangetjes.

Woensdag komt er iemand voor moeders voor moeders, ben benieuwd! Hoe doen/deden/zouden jullie het doen met 2 wc's? Overdag ga ik vaak beneden, maar 's avonds als ik ga slapen boven in de badkamer. Zouden jullie bij beide wc's zo'n bus neerzetten? Of bij 1 van de 2? Bedenk me net dat ik tijdens het werk het natuurlijk niet kan doen, helaas.

Mijn vriend heeft gisteren 2 hele stoere rompertjes besteld, echt grappig! Zo leuk om te zien hoe hij er mee omgaat.

Hebben jullie een leuk weekend gehad?

13. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh en finally, hoe gaat ie bij jou? Morgen testen??? *duimen draaien overuren*

14. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Gaat het nu weer wat beter qua duizelig zijn? Wanneer zag je voor het eerst dat je buik groter werd?
    Ik ben "zwangerschap voor dummies" aan het lezen en zag dat je wel 16 kilo kon aankomen tijdens je zwangerschap :$ Raar idee, vooral omdat ik juist altijd moest opletten of bezig was met lijnen.

Krav maga is een zelfverdedigingssport, waarbij je aanvallen leert af te wenden e.d. Vooral her grondvechten zou gevaarlijk kunnen zijn, dus voorlopig even niet.

15. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    he secretangel spannend meid je kan nu de daagjes gaan aftellen tot de echo

dat is indd niet leuk voor je petekindje en dan zie je ze daar liggen met die slangetjes is niet leuk hoop dat het snel weer beter gaat

de pampers zijn vaak in de aanbieding alleen niet zo goedkoop als bij de etos daar waren de echte pampers 5 euro per pak dus dat was echt een koopje heb 4 pak meegenomen niet de hele kleintjes want heb ook babydozen besteld en daar zitten ook weer kleine luiers in en weet niet hoe groot/zwaar deze word mijn zoon was 3940 gr die kon dus niet zo lang in de kleine luiers
    op de 9mnd beurs hadden ze een pamper aanbieding van de kleine maatjes 2 voor 12 euro dus denk dat ik daar nog van meeneem
    ze hebben steeds wel bij de winkel aanbieding van de 'échte pampers

vanmiddag hadden we verjaardag van schoonmama en tante zegger waren dezelfde week jarig en hebben het vandaag samen gevierd daar nog gezellig met zn allen chinees gegeten

hoe is het bij finally morgen is je NOD spannend meid mijn duimen draaien

16. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hier wel een beetje zenuwen voor morgen. Ik hoop t zo!... Ik heb super veel witte afscheiding, moet er een inlegkruisje voor gebruiken.. En tis echt nog spierwit. Dus ik hoop dat t morgen niet rood ziet.. jullie horen t van me

17. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh wat spannend!!!!

18. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Helaas omo witte test.. nog geen ongi te bekennen

19. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Dan blijf ik gewoon nog even door duimen. Ben je altijd heel regelmatig?

20. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Naja eerste keer na pil 24 en 2e keer 27, dus er ia Nog niet super veel vergelijkingsmateriaal, maar ovu test was 2 weken terug positief.

Deel Deze Pagina