Heel erg teleurgesteld, gehuild, boos geweest vrijdag en zaterdag maar sinds gisteren weer klaar voor de volgende ronde! Finally suc6, spannend hoor!!
Knap hoor Madeline! Ik ga weer keihard voor je duimen. En natuurlijk voor jou ook Finally. Spannend hoor!! @secretangel; de duizeligheid komt af en toe nog opzetten. Het schijnt normaal te zijn in het tweede trimester. Waarschijnlijk schommelt mijn bloeddruk door de hormonen. Bij mij begon mijn buikje echt te groeien vanaf 20 weken. Daarvoor zat er wel iets, maar dat was nog niet echt een buikje te noemen, maar goed, dat verschilt ook weer per persoon. In het begin dacht ik steeds met 8, 12 en 16 weken dat ik al een behoorlijke buik had. Achteraf viel dat dus echt mee Je lichaam verandert gewoon enorm en dat is even wennen. Ik ben tot nu toe al 7 kilo aangekomen, dus ik denk dat die 16 wel gaat lukken ja Is inderdaad wel wennen, maar voor een goed doel. Ik eet niet bijzonder veel meer ofzo, dus schijnbaar is het allemaal nodig voor de kleine meid.
Helaas, ook hier slecht nieuws, ik had me een dag verrekend.. nod was vandaag. Enige voordeel is dat ik nu toch wel redelijk regelmatig ben.. 24-27-27- ronde 4 nja we gaan er weer voor
Meiden wat balen zeg. Dat de volgende ronde er maar weer roze bijsg komen! Hier inmiddels best moe. Gek dat dit een hele andere vermoeidheid is dan tijdens mijn Burn-out. En mijn boobies zijn erg pijnlijk! Vooral met fietsen en toen ik van de week een sprintje trok voor de tram, auwauw. Vandaag ineens steken in mijn tepels. Gek hoor dat lijf Ik heb een hele leuke kast gekocht voor guppie. En m
Oh dat typen op de telefoon is toch zo fijn.... Morgen komt er een mevrouw van MvM. Kan ik dan diezelfde dag nog beginnen? We hebben een wc boven en beneden. Moet ik dan bij beide zo'n bus neerzetten? Nog andere tips (behalve neus dicht )?
Als het goed is neemt ze gelijk alle spullen mee en kun je gelijk beginnen. Ik had alleen boven de bussen staan, maar dit was ook omdat bij mij nog niemand van de zwangerschap wist. Ik wilde dus niet dat ze op de WC zo'n bus zouden zien. Ik ging maar steeds naar boven naar de wc (ook goed voor de beweging ). Maar op zich is zowel boven als beneden best handig denk ik. Je krijgt er een soort maatbeker bij om je urine in op te vangen. Hier krijg je er wel maar één van, dus moet je even kijken hoe je dat gaat doen. Ik pakte zelf iedere dag een nieuwe bus, ze hoeven namelijk niet helemaal vol. En 's nachts deed ik het vaak niet. Dan werd ik té wakker door alle handelingen die ik moest doen en kon ik daarna moeilijker in slaap komen.
Hoi meiden, Gisteren een goede echo gehad en we hebben het hartje horen en zien kloppen! Zo speciaal moment!! Ik kan niet wachten voor de volgende echo! Op 4 maart heb ik de 2e echo + de nekplooimeting en dan gaat me mama ook mee voor de gezelligheid! Hier vandaag voor de 1e keer moeten overgeven... bah bah! Maar het moest er eens van komen want ik was te lang misselijk zonder gevolgen. Voel me wel veel beter moet ik zeggen! @ Finally, Jammer dat is niks is maar niet opgeven en met goede moed aan de volgende ronde beginnen! Succes!
Oh wat super muisje! Het lijkt me geweldig om je kindje te mogen zien! Ik moet nog 15 nachtjes slapen, kan ze wel voorbij kijken Nog een maandje, dan mag je weer kijken. Leuk hoor. Wel vervelend dat je vanmorgen zo misselijk was. Fijn dat het overgeven wel geholpen heeft. Hopelijk wordt het geen dagelijkse routine. @koali, dank je wel voor de tips. Ze is vanmorgen langsgeweest, heel vriendelijke mevrouw. Alles heel goed en duidelijk uitgelegd. Ik heb een hele zachte wikkeldoek gekregen en weer een mooie test. Hij knalde echt Ik had vanmorgen een ovulatietest gedaan, gewoon omdat ik nieuwsgierig was hoe die nu zou reageren. Nou dat was echt leuk! Normaal is je controlestreep natuurlijk de donkerste. Die was bijna vaag te noemen vergeleken bij de teststreep. Werd er helemaal vrolijk van. Het tijdschrift wat ik van MvM kreeg had ik zelf al gekocht, dus dat was wel jammer. Mijn vriend heeft 2 stoere rompertjes besteld en die kwamen vandaag binnen, echt grappig. Verder had ik op marktplaats een zwangerschapsbadpak gekocht, voor maar 2,50. En hij is echt onwijs mooi! Even wassen en dan is 'ie zo goed als nieuw. Kan niet wachten om er straks met een mooie buik in te gaan zwemmen. Verder vandaag echt onwijs moe. Ben niet vooruit te branden en hang vooral op de bank. Gelukkig kan dat vandaag. Hoe is het met jullie?
wat super muisje mooi dat alles goed was met de kleine secretangel dan kan jij straks maar lekker te zwemen en ik kijk ook steeds op mp voor zw kleding heb nu 2 broeken van mp gehaald in de winkel zijn ze me echt te duur voor dat even dat je ze aan hebt ik heb vanacht eindelijk weer eens normaal geslapen dus vandaag weer wat fitter dus gelijk mn kans gepakt en ons huisje even goed geboend slaap namelijk erg slecht kan moeilijk in slapen en als ik dan slaap ben ik al weer erg vroeg wakker
Herkenbaar smiley, sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik geen nacht meer doorgeslapen. Zou nu ook best terug naar bed willen. Wel lekker dat je huis nu weer schoon is. Fijne dag meiden!
Zo vandaag weer een primeurtje gehad, mijn ontbijt er voor de helft er uit gegooid . Phoe dat is vervelend zeg! Hopelijk was dit eenmalig, heb nu wel nog meer medelijden met vrouwen die dit elke dag hebben. Hoe gaat t met jullie?
Al mn goede moed voor de volgende iui is zojuist verdwenen.. Baarmoederslijmvlies en follikel zagen er wel goed uit maar het zaad tijdens de vorige iui was erg slecht. Als dat donderdag niet beter is gaan ze niet eens meer verder met iui. Terwijl tijdens de vorige onderzoeken bij vl er ruim voldoende zwemmers waren.
he jakkes wat een vervelend nieuws voor jullie en wat gek dat dat nu zo is veranderd ik ga duimen dat jullie donderdag goed nieuws mogen krijgen en dat de iui door kan gaan
Donderdag gaat de iui nog wel door, tijdens het voorbewerken van het zaad wordt het weer geteld, bekeken, gemeten enz en daarna gewoon ingebracht. Als het dan weer zo slecht is wordt ik vanzelf ongesteld en moeten we op gesprek komen om te kijken hoe we verder gaan. Ivf waarschijnlijk, heb al folders mee gekregen.