Jeetje wat vreselijk Madeline! Ik ga heel hard voor je duimen. Aangezien het zaad hiervoor ook wel goed is geweest is er zeker nog hoop. Ik hoop het echt voor jullie!! *knuffel*
Oh Madeline, even een dikke knuffel voor je!!! Wat vervelend dat je nu zo in onzekerheid zit. Ik hoop heel erg dat er donderdag toch een sterk zwemmertje bij zit die jullie een mooi kindje kan bezorgen.
Flink geschrokken vanmorgen had dit echt niet aan zien komen, maar goed ga er maar even vanuit dat het een eenmalige slechte lozing was. En als ivf echt nodig blijkt te zijn, dan ben ik blij dat we die mogelijkheid krijgen. Al mn moed weer bij elkaar geraapt, donderdag gaan we er gewoon weer voor! Eerst iui en daarna zal ik het op mn werk moeten vertellen. Moet donderdag een belangrijke mdo bijwonen, wat nu dus niet gaat lukken. Daarna een vergadering waar ik zeker de vraag krijg waar ik die ochtend was. Daarna nog een dienst draaien op de groep wordt een pittig daagje. Jullie zijn lief dames, knuffel terug!
@Madeline, Is goed dat je het weer positief bekijkt en dat je weer moed hebt! Succes voor donderdag! Hoe gaat het met de andere dames? Ik zelf ben nu in week 9 beland en het kan niet snel genoegd gaan nu! Ik heb ook al een redelijk bol buikje maar veronderstel dat het mijn darmen zijn want ons ukje moet nu ongeveer 3 cm zijn. Ik ben zo benieuwd voor de 12 weken echo! Groetjes! x
he muisje hier gaat alles super ik ben de 13 weken gepaseerd weer een hele opluchting nu we de eerste trimester hebben gehad mn (.)(.) staan soms op springen dan gaan ze steken dat si niet prettig maar verder gaat het prima ook het slapen gaat weer veel beter slaap nu geregeld weer door snachts en word niet meer zo moe wakker smorgens heb net mn 2 eerste zwangerschapsbroeken binnen gekregen had ik gekocht via mp is altijd ff afwachten of het past maar past perfect 1 broek heeft nog elastiek er in om de band kleiner te maken moet alleen ff een nieuwe knoop opgezet worden maar die broek was dan ook maar 5 euro nu lekker in de wasmachine gedaan en dan kunnen ze gedragen worden want mn eigen broeken beginnen nu toch echt strakkjer te zitten vanmorgen wezen bloedprikken in het zhuis de standaard procedure voor zwangere maar was al heel lang niet voor mezelf in het ziekenhuis geweest de laatste keer was in 2007 toen ik met het paard was gevallen tijdens les
Bij jou schiet het ook goed op hé! Bij mij zijn mijn (.)(.) minder gevoelig dan de jouwe. Zo zie je dat het bij iedereen anders is. Fijn dat je weer kan slapen! Ik kon het wel geloven dat het niet zo leuk was om niet te kunnen slapen. Ik wordt alleen s'nachts wakker om te gaan plassen en ik vind dat niet fijn.. Gelukkig kan ik dan wel terug in slaap vallen! Ik heb ook al 2 zwangerschapsbroeken van een vriendin gehad maar ik moet ze nog altijd niet dragen maar tegen de avond begin mijn broek wel al te spannen en dan zet ik die open! Ga je jij thuis bij je gynaecoloog? Bij mij bij elke controle moet ik naar het ziekenhuis want daar zit mijn gynaecoloog en ik begin het al gewoon te worden!
Hier weer afwachten tot m'n ei.. Nog een paar dagen. En dan weer afwachten tot m'n NOD. En ik heb zo weinig geduld haha
Net weer mn spuit gezet mijn eitje springt over 36-40u. Donderdag hebben vl en ik beide een vrije dag kunnen regelen. Dus wat we ook te horen krijgen we zijn in ieder geval lekker samen.
muisje bij mij zitten de broeken savonds ook niet meer lekker ik ben nu nog bij de vk tot week 36 en dan word ik overgedragen naar de gyn in het ziekenhuis ivm de keizersnede @finally het is bijna weer klus tijd voor jullie en daarna ga ik weer heel hard duimen @madeline wil jullie veel succes wensen donderdag en dat er nu genoeg en goed zaad is
Zo, het is weer achter de rug! Weet alleen nog niet of er genoeg zaad was. Dat hoor ik pas volgende week donderdag.
Waarom hoor je pas volgende week donderdag iets over de kwaliteit van zijn zaad? En hoe is hij er zelf eigenlijk onder? Bij mijn vriend was dat best een gevoelig onderwerp merkte ik.
Even een ego-berichtje... Waarschijnlijk verklaren jullie me helemaal voor gek (en gelijk hebben jullie), maar vanavond hebben we een wiegje van iemand gekocht via MP. Met een setje wat ik van een vriendin al heb gekregen, kon ik het niet laten het op te maken. *zwijmel, zwijmel* (en dat terwijl ik zelf denk dat het een jongetje wordt )