o secterangel wat mooi en waarom zouden we jou voor gek verklaren is toch mooi om dat zo alvast klaar te zetten dan kan je daar nu alvast lekker bij weg dromen dat de kleine daar in komt te liggen en zolang je nog niet weet wat het word laat je het gewoon lekker roze
Wauw, mooi wiegje hoor!! Voelt goed hè om het gelijk al op te maken en zo aangekleed te zien! Erg leuk.
@secretangel Ik hoor donderdag pas wat omdat het via een telefonisch consult gaat. Telefonische consulten gaan weer via de vaste gyn, die is er pas woensdag weer. Maarja dan kon het alleen als ik aan het werk ben. Dus daarom voor donderdag gekozen, die ene dag maakt dan ook niet meer uit. Vl is net als ik geschrokken, we hadden dit echt niet aanzien komen. Verder uit hij zich niet zo. Ik vind je wiegje echt super leuk, helemaal niet gek of ego Als ik zwanger ben wil ik het wiegje waar ik zelf in heb gelegen laten bekleden. Hij staat momenteel bij mn zus, bekleed door mn moeder. Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden, Hoe gaat het hier? Het is hier erg rustig. Hopelijk betekent dat dat alles goed gaat met iedereen. @Madeline, wat zie ik nou?! Ga je trouwen! Wat leuk! Of ben ik dat (schaam, schaam) alweer vergeten en had je dat al verteld? Hoe dan ook, het begint lekker op te schieten! Lijkt me heerlijk om naar uit te kijken. Morgen een spannende dag! Wanneer kun je testen? Hier vandaag 8 weken, joepie!! Morgen eindelijk de echo. Vind het wel erg spannend, maar ik heb er een goed gevoel over. Verder gaat het hier wel goed. Wel erg moe en soms zo misselijk! Van de week het koken overgedragen aan mijn vriend. Ik stond echt te kokhalzen boven de pannen. Heb er ook niks van gegeten. Maar gisteren ging het gelukkig weer goed. Nu lekker vakantie! Heerlijk! Oh en morgen ga ik ook naar de 9 maanden beurs. Ben heel benieuwd!
hey secretangel mooi dat alles goed met jou je hebt morgen een druk dagje en 9mnden beurs ende echo jij zult in elk geval een super dag hebben hier gaat ook alles prima ben nu 14 weken volgende week woensdag weer naar de vk dan het hartje weer horen vrijdag ga ik naar de 9mnd beurs zouden eerst zaterdag maar is veranderd naar vrijdag weer 1 dag minder slapen hahahah heb er veel zin kijken voor spulletjes voor ons beebje
Ik heb gister mn eisprong gevoeld denk Ik, had ruim een kwartier en hevige steek links onder in mn buik
@ secretangel hoe was de echo?? Wij moeten stoppen met de iui, we worden doorverwezen naar een ander ziekenhuis.
Ja is vervelend dat dit niet werkt maarja hoor het liever nu dan na de zoveelste behandeling. Weet nu ook nog even niet hoe het verder gaat lopen. Geen idee of er wachtlijsten zijn, of er meer onderzoek komt enz. Twijfel ook of ik dan nog voor de bruiloft wil beginnen of dat ik het toch nog even uitstel. Maar waar ik nu het meeste van baal, ik heb het gevoel dat we een jaar verspilt hebben. Er werd steeds gezegd dat er voldoende zaad was om spontaan zwanger te worden en nu ineens is het niet eens voldoende voor de iui behandeling.
Ja idd, dat is natuurlijk wel gek.. Maar t zou me ook niet verbazen dat t minder is geworden omdat t miss voor je vriend ook heel stressvol is.. stress heeft invloed op zoveel dingen.
Jeetje wat ontzettend balen Madeline!! En hoe gaat dat nu verder dan? Hebben ze in een ander ziekenhuis dan weer meer mogelijkheden?
Oh, zie nu op deze pagina dat je zegt dat je dat ook niet weet. Wat ontzettend rot zeg!! Hoop dat ze in een ander ziekenhuis nog veel voor jullie kunnen betekenen!! *knuffel*
Misschien stom maar het gesprek ging een beetje langs me heen gisteren. Ondanks dat ze me er op voor hadden bereid tijdens de fm overviel het me toch. Weet dat ik op een brief van de gyn moet wachten en dat ik daarna een afspraak kan maken in het umc. De rest heb ik niet echt op gepikt..
wat ontzettend balen madeline hoop heel erg dat ze jullie straks wel kunnen helpen en net wat finally zegt voor je vriend is het ook een stress periode dat daarom het zaad nu minder is secretangel hoe is het met jou en de echo?? hier even een ego berichtje gister naar de hhbeurs en 9mnd beurs geweest heb 1 grote knuffel van Nijntje grijs gekocht 1 muziek knuff van Nijntje grijs 1 knuff doekje van Nijntje grijs en bij babydump stand heb ik 2 witte truitjes met grijze tekst gekocht op de ene staat i love mem en de andere mijn papa is berensterk en 2 witte broekjes en nog 4 rompertjes met leuke tekst en natuurlijk de beurs tassen en heb vanmn schoonzus 1 9mnden dagboek gekregen van kikker en een boek van het eerste jaar van Mickey mouse woensdag weer naar de vk kijken hoe het gaat
onze fototoestel heeft de geest gegeven en nog geen nieuwe gekocht en vergeet steeds die van mijn schoonmoeder mee tenemen maar had een paar van internet geplukt om een idee te geven van nijntje
en vriend lief gaat nog een muurschildering maken van Nijntje en dan passen we de kleuren aan op het geslacht van de baby
Van de week is en vriendin van mij bevallen en haar vriend heeft maar een paar dagen vrij. Zegt mn vriend tegen me, nou als onze kleine er ooit komt neem ik 2 weken vrij! Echt zo lief Ik smolt echt toen ie dat zei. Maandag kan ik weer testen, heel hard aan t hopen hier!