Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    ik denk zelf een jongen vl denkt een meisje en de rest van onze familie is erg verdeelt mijn moeder denkt wel een meisje ze zegt dat ik het deze keer heel anders draag dan bij mijn zoon toen had ik het om me heen vanaf mn heupen en nu is het meer naar voren en heb ik nog steeds een middel dus we zullen zien wat ze morgen zeggen

2. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hej meiden,

Hoe gaat t met iedereen?
    @ madelijne Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie komt! T zou wel lkkr zijn toch als t Nog een keer met iui kan? Of heb je zo iets van nu wil ik wel naar de volgende stap..
    @smiley spannende dag vandaag! Ik ben heel benieuwd wat t wordt. Veel plezier vandaag.
    @Hier eindelijk weer een goede nacht gemaakt, al ruim een week lang iedere dag tussen 4u en 6u wakker. Ook op vrije dagen.
    Wij hebben 28april de intake bij de verloskundige, dat is als ik ruim 8 weken ben en dan krijgen we ook meteen een echo. Super spannend :) Vl is ook super enthousiast en dat is echt super leuk. Die grijns is niet van mn kop te slaan.

3. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    hey finally je kan de dagen aftellen nog 27 te gaan ik ben ook steeds erg vroeg wakker ook op de dagen dat ik langer kan liggen maar nee hoor deze dame is er alweer vroeg af
    en laat die grijns op de gezicht maar lekker zitten heerlijk toch

wij hebben erg veel zin in vanavond om de kleine weer te zien ook wel erg spannend of alles goed is en indd wij zijn ook erg benieuwd of we een jongen of een meisje krijgen

het is hier met rest van alle dames die hier zijn begonnen eg rustig zijn niet veel meer hier die schrijven wel een beetje jammer

4. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ik hoop dat t zo blijft, dat ik weer gewoon slaap. Want ik had Nog al veel avonddiensten gehad en dan lig ik pas om half 1 in bed. En als je dan vervolgens om 4u weer wakker wordt heb je er net zo'n 3u slaap opzitten. Ik ga vannacht de nacht in.. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Normaal slaap ik heel goed overdag na m'n nacht maar nu weet ik t niet.
    M'n vriend verteld net dat gister en collega aan em vertelde dat hij voor de derde keer vader werd. En dat m'n vriend toen zoiets had van jaa Ik wordt ook vader. We zijn nu maar Veel aan t appen, want hij is een weekje weg voor zn werk.

5. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    @ Finally ik weet niet of ik blij ben dat het weer iui wordt. Klinkt misschien stom maar dat komt omdat ik bang ben dat ik straks weer te horen krijg dat het toch niet werkt en alsnog ivf wordt. Aan de andere kant bij iui hoef ik geen hormonen meer te spuiten. Dat is wel iets waar ik tegenop zie al die hormonen. Ik ben heel erg van slag geweest omdat iui niet bleek te werken, toen heb ik mezelf ingesteld op ivf en dan veranderd dat weer. Ik raak er een beetje van in de war..
    Deze ronde klussen we weer lekker zelf hoop dat we straks het ziekenhuis helemaal niet meer nodig hebben.
    Dan zou ik ook lekker de hele dag lopen grijzen hoor ;)

Waar ik wel blij van word is al die leuke reacties op onze trouwkaart!
    De kaart is een koffertje als je die openmaakt zit er een ticket in, lijkt op een vliegticket, maar is de uitnodiging.
    Ook had ik voor de gein 1 van de trouwjurken die ik gepast heb, op mn facebook gezet. Echt grappig al die reacties!

@ Smiley spannend je 20 weken echo, ga je iedereen vertellen wat het wordt of houden jullie dat lekker voor jezelf?

6. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    vl wou het eerst aan niemand vertellen maar ik heb hem van gedachten laten veranderen ik zei ook van niemand van de familie kan de babykamer zien en de leuke dingen die we hebben gekocht kunnen we ook niet showen mijn schoonzus zou een hele mooi deken maken voor in de kinderwagen en ik zou nog 1 krijgen voor in het ledikantje en dan is het wel het mooist als hij past bij het geslacht de kleuren worden in elk geval wit en grijs en dan komt daar blauw of roze bij
    we hebben 1 mei afspraak bij de gyn en als er toch uit komt dat het een kz gaat worden dan houden we de datum wel geheim zodat dat wel een verassing is voor de famlilie ook de naam krijgen ze niet te weten

7. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Broer en schoonzus zouden het ook geheim houden, is ze niet gelukt:p Vind het knap van mensen die het wel kunnen!
    iid wel leuk als je mensen je nieuwe spulletjes kan laten zien! Maar kan me ook voorstellen dat mensen het niet willen vertellen en het lekker een verrassing willen laten.

8. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen dat mensen dat willen ik vind het ook erg knap dat ze dat kunnen ik kan dat niet ik praat mn mond voorbij dus dat werkt niet bij mij

9. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend vandaag Smiley! Altijd leuk om de kleine uk weer even te zien natuurlijk. Ben benieuwd wat het voor jullie zou worden. Wij vonden het geen probleem om te delen met iedereen. Al die tijd voor jezelf houden lijkt me inderdaad erg moeilijk, want je bent dan gewoon supertrots en wil het het liefst van de daken schreeuwen :D Hoe laat heb je de afspraak vanavond?

Madeline, ik kan me voorstellen dat het weer enorm schakelen is voor je. Wat een emotionele achtbaan zit je dan in zeg. Wel fijn dat de hormonen (nog) niet nodig zijn. Ik hoop echt dat jullie snel zwanger mogen raken en blijf voor jullie duimen!!

Hier nog 1,5 week werken en dan lekker verlof. Wat gaat dat alweer snel!! Ik heb er wel zin in. Merk dat ik toch meer rust nodig heb. Vandaag ook al doodop eerder naar huis gegaan en van half 3 tot half 5 aan één stuk geslapen. En de buik is nu ook echt geen ontkennen meer aan.. hihi, wel erg wennen zo'n grote toeter. Vooral met omdraaien in bed.

10. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    imagesCAR4C6EK.jpg hey dames

gister de 2w echo gehad en de kleine is helemaal goed gekeurd de arts had wat moeite om metingen te doen want als hij het goed in beeld had ging de kleine weer draaien en bewegen hahah hij zei al steeds van ho maar kleine drukte maker blijf even liggen
    we hebben de hele echo op dvd meegekregen en veel foto`s die ook weer op cd staan en we kergen nog 3 paar sokjes mee
    vl had al snel gezien wat we gaan krijgen toen hij dit tegen de arts zei wou hij naturlijk kijken of vl gelijk had en indd hij had gelijk want we krijgen een imagesCAR4C6EK.jpg

11. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wat leuk een kleine meid! Gefeliciteerd!
    Fijn dat alles goed is!

12. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Gegeliciteerd smiley, super dat alles er goed uit zag! :) en een meisje leuk hoor, nu kan je gaan shoppen!!!

13. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Woehoe, Finally, GEFELICITEERD!!!!! Wat onwijs fijn dat je twee streepjes hebt, je testen zien er super uit!!! Geniet lekker van je roze wolk. Nu even de rest teruglezen...

14. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat een mooi buikje Smiley, leuk bed ook :) Je zult inmiddels al wel weer wat gegroeid zijn. Ik had van de week een heel verhaal getypt op mijn telefoon, maar die was ik met een verkeerd knopje gelijk weer kwijt… zucht… dus nu op de computer maar weer even een nieuwe poging.

Zijn jullie ook aan het genieten van het mooie weer? Hoe is het met iedereen? Hier gaat het iets beter. Ik ben erg misselijk geweest. Ik hoefde niet te spugen, maar fijn was ook anders. Dit is nu gelukkig een heel stuk minder. Wel erg moe! En als ik te snel opsta zie ik sterretjes. Maar verder voel ik me best goed. Mijn buik is al flink aan het groeien. En sinds gisteren zit er volgens mij weer een groeispurt in. Ik voel ‘m gewoon groeien.

Muisje, fijn dat het met jou ook alles goed gaat. Nog eventjes en dan weet je misschien wat het wordt, spannend! Ik moet nog iets langer wachten. Ben benieuwd of ze het kunnen zien. Heb je zelf een idee? Of een gevoel?

Leuke broek Smiley! Ik vind broeken nu alleen niet zo fijn. Misschien is mijn buik er nog niet groot genoeg voor. Als ik nu een zwangerschapsbroek aandoe heb ik het idee dat hij steeds afzakt. Maar een riem vind ik ook weer niet zo fijn! Blijft ie bij jou al goed op je buik hangen? Of is het met al die broeken gewoon zo?
    En al op de helft! Wat gaat het snel! Leuk al die dozen oppikken. En lekker shoppen!

Wij zijn ook naar de prenatal geweest. Ik heb een voedingskussen gekocht, maar slaap er nog geen hele nachten mee. En 2 kruikendoppen, maar thuis bleken die niet te passen op de kruiken die ik had. Die kruiken hebben nog bij mij en mijn broertje in bed gelegen, dus dat idee vond ik wel heel gaaf. Maar ja, ze lekken, dus dat gaat niet door. Nu hebben we bij de Prenatal een elektrische kruik besteld en die wordt als het goed is zo besteld. Dus ik ben erg benieuwd. Bij V&D hebben we een heel schattig Nijntje pakje gekocht. Het eerste pakje dat we hebben gekocht, helemaal gaaf!

Jullie krijgen in Belgie wel echt veel meer controles Muisje. Lijkt me erg fijn. Super dat de nekplooimeting goed was. Bij ons kleintje gelukkig ook. Kans is 1 op 11.572 geloof ik. Mooier kon bijna niet zei de verloskundige. Ze had een stagiaire dus die heeft eerst een hele tijd gekeken. En daarna zij zelf ook nog. Bizar dat er al zoveel te zien is. Ze kon het maagje al zien en het blaasje was vol. Guppie stak ook nog zijn tong uit, echt hilarisch!! Maar wat heerlijk om zo te mogen gluren.

Phoe het was wel spannend hè Finally? Ik had altijd begrepen dat de Early predictor niet zo’n betrouwbare test was. Maar je testen in je fotoboek zijn overduidelijk :) Voelde je je van te voren anders dan anders? Nu aan het aftellen tot de 28e? Leuk die sokjes voor je vriend! Leuk hè dat vertellen? Vertellen jullie het al aan anderen of wachten jullie nog even?

Vond je het vervelend om je verhaal weer opnieuw te doen Madeline? Of is het juist vervelend om dat weer te doen? Fijn dat bij jou alles in orde is. Wel apart dat het zo’n verschil is tussen de hoeveelheid goede zwemmers na het opwerken. Wat doen ze precies met dat opwerken? Ik dacht juist dat dat bedoeld was om het beter te maken zeg maar. Maar ik heb me er nog niet in verdiept, dus sorry als ik iets verkeerd zeg. Op zich wel fijn dat ze het nog een keer willen proberen. Ik kan me voorstellen dat IUI het minst belastend is. Maar zoals je zelf al zei kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om je weer aan te passen aan de nieuwe ideeën. De hormonen spuiten lijkt mij ook wel heftig, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat als je je daar op ingesteld hebt het ook weer raar is om toch weer voor IUI te gaan. Hele dikke knuffel voor jou! Wel goed dat jullie je eerst gaan richten op de bruiloft. Zo’n mooie dag kan misschien even voor afleiding zorgen. Moeten jullie nog veel regelen? Jullie trouwkaart klinkt heel origineel! Fijn dat er zulke leuke reacties op komen :)

Jeetje wat gaat het snel Koali, ik weet nog dat je vertelde over je test en nu ga je al bijna met verlof. Heerlijk! Ik kan me voorstellen dat je er erg aan toe bent. Omdraaien met zo’n toeter lijkt me ook wel lastig.

Gefeliciteerd met jullie meisje, Smiley! En wat fijn dat alles goed is. Leuk dat jullie alles op dvd hebben meegekregen. Moest je erg wennen? Omdat je zelf dacht dat het een jongetje zou worden…

Zo volgens mij ben ik weer bij :) Fijne avond meiden!

15. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Zo wat een verhaal haha leuk om te lezen.
    Maar was idd super spannend. Al had ik al wel t gevoel dat ik zwanger was. Normaal had Ik na mijn ei meteen zere tepels Tot nod, nu begon pas vlak voor mijn Nod mijn hele borst zeer te doen. We gaan t Nog niet aan iemand vertellen. Ik weet nog niet of we t na de eerste echo al aan onze ouders gaan vertellen daar moeten we Nog even over nadenken. Maar nu eerst maar lkkr dromen over onze kleine, en toch wel in spanning afwachten tot de 28ste..

16. Asun

Asun Niet meer actief

Er is hier nog geen verandering..alleen iets bruin. Ik heb de gegoogeld . Maar t kan echt nog alle kanten op. Dus hopenlijk morgen ochtend toch een positieve test!

17. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Spannend Asun, ik zal duimen!

18. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    jee wat een verhaal secretangel mooi dat het met jou ook goed gaat ondanks de misselijkheid dan

mn buik is nog steeds niet heel erg groot hoor maar begint nu wel lekker te groeien
    ik hoefde niet te wennen hoor dat we een meisje krijgen vl heeft vanaf dag 1 gezegt dat het een meisje zou worden en heb dat zelf toen ook heel erg gedacht maar ben op het laatste moment toch gaan twijfelen of hij wel gelijk had hahahaha
    de broeken blijven nu lekker zitten om de buik alleen de band is nog te groot dus die sla ik even om ik vind ze heerlijk zitten die roze broek had ik gekocht voor de bruiloft van mn zwager in juni nu nog een shirtje er op en dan zijn we klaar
    ja alweer op de helft zondag als weer 21 weken ik voel haar nu ook veel beter is soms een kleine drukte maker

asun voor jou ook spannend

19. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Secretangel, die misselijkheid kan heel vervelend zijn ja :( hoop voor je dat het snel helemaal weg gaat. Hier misselijk geweest tot ongeveer 16 weken volgens mij, dan is je piek in hormonen geloof ik ook geweest en gaat het vaak wat beter. Vermoeidheid kan heel goed samen gaan met een groeispurt, dat vraagt natuurlijk veel van je lichaam. Gewoon aan toegeven en lekker dutten waar het kan.

Smiley, wat leuk!! Ook een meisje, gefeliciteerd! :D Dat wordt gericht shoppen. Er zijn zoveel leuke dingetjes. Houden jullie het geheim of gaan jullie het familie/vrienden vertellen? Een zwangerschapsbroek zit inderdaad heerlijk. Ik ben nu ook op het punt dat hij echt wel blijft zitten om de buik, maar dat heeft ook eventjes geduurd.

Finally, echt leuk hoor! Geniet er nog maar even lekker van met zijn tweetjes. Een echt geheimpje van jullie tweetjes. Onwerkelijk gevoel zo in het begin hè? Gelukkig heb je al vrij snel een echo. Kun je lekker aftellen :)

Asun, ik zal voor je duimen!! :D Weet je al iets meer?

Hier merk ik ook echt dat de kleine meid aan het groeien is. Niet alleen aan de buik, maar ook aan mijn energie. In de middag ben ik echt doodop en moet ik vaak gewoon even gaan liggen om bij te slapen. Gelukkig heb ik nu heel luxe 4 daagjes weekend. Dan nog 4 dagen werken en dan heb ik na vrijdag verlof. Wat een vooruitzicht! Dan lekker de tijd nemen om kleertjes te wassen, kijken wat ik nog nodig heb en die spulletjes bij kopen, afspreken waar dit nu nog kan en natuurlijk ook; lekker rustig aan doen. Ben van plan om mijn hobby weer op te pakken in mijn verlof, namelijk portrettekenen. Zo lang al niet gedaan en eigenlijk zo zonde. Straks heb ik er mooi weer tijd voor.

Mensen nog plannen voor komend weekend?

20. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    nee we houden het niet geheim is alleen maar leuk dat mensen het weten worden nu al overladen met kleding voor ons meisje mn schoonzus is een deken aan het maken voor in de kinderwagen en als ze deze klaar heeft dan maakt ze nog 1 voor het ledikant

vl is al druk bezig met de tekening voor de babykamer is het idee aan het opzetten op papier zodat hij het straks kan uitwerken op de muur hij haar naam er bij zetten op de muur
    en ja die hebben we ook al gevonden vl was zo blij dat hij een dochter kreeg dat hij savonds de namen pagina op internet er bij pakte om ideen op te doen maar we zijn de juiste naam al tegen gekomen hier nog even een stukje van de deken 10155619_753942457973893_1476388582_n.jpg

Deel Deze Pagina