Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    hey koali ben je lekker aan het genieten van je verlof

ik heb zelf steeds erg last van mn rug weet snachts niet hoe ik liggen moet en dus ook weinig slaap krijg gister even wezen wandelen in het bos maar na 30 minuten kreeg ik last van rug en van mn linker heup en lies volgende week woensdag weer naar de vk dan daar maar even overleggen

hoe is het met de rest en finally al last van kwaaltjes

2. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Wat vervelend smiley die rugklachten!
    Hier gaat t goed. Ik ben af en toe wat misselijk, bijvoorbeeld als ik bij iemand in der auto zit en als we dan in de file rijden. En als ik te lang niks heb gegeten. Maar het valt hartstikke mee. Wel heb ik giga zere boobies!

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Smiley, wat ontzettend leuk die deken! Creatief!
    Vervelend van die pijn in je lichaam. Ook last van je bekken dan? Ik hoop dat het iets tijdelijks is en dat je hier niet mee rond blijft lopen. Goed (op tijd) rust nemen en naar je lichaam luisteren. Is echt heel belangrijk heb ik geleerd.

Finally, de misselijkheid bij te lang niets eten is heel herkenbaar. Had ik in het begin ook. En je borsten zullen wel een groeispurt aan het maken zijn, dat kun je soms goed voelen :)

Hier is mijn verlof in gegaan. Heerlijk! 't Weekend nog de hele zolder en bovenverdieping opgeruimd :) hoezo nesteldrang! Haha. Vandaag gaan we lekker een nachtje weg naar een hotel, naar een suite. Even helemaal ontspannen en relaxen met zijn tweetjes! Ben ook erg benieuwd naar het hotel, stonden geen foto's op van de suite.. alleen een beschrijving. Morgen hadden we de plannen om naar Burgers Zoo te gaan. Alleen begint de kleine volgens mij een beetje met indalen. Heb meer last van mijn schaambot, bekken en druk daar beneden. Een hele dag wandelen door de dierentuin is nu dus niet zo slim. Dus we gaan nog even bedenken wat we dan morgen gaan doen. Jullie nog tips? :p

4. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    mooi dat je je verder nog aardig goed voelt finally

wat heerlijk koali even een nachtje met man lief er tussen uit kan je niet wat leuks op internet vinden wat daar te doen is in de buurt
    ik probeer rustig aan te doen heb een grote voedings kussen achter mn rug op de bank ik kan alleen met dat ding niet slapen groot ding in bed hahha

de deken is indd erg mooi geworden ze heeft hem af zal even foto plaatsen van hoe hij is geworden 10178352_756434224391383_321407089_n.jpg

5. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Da's effen geleden dat ik hier ben geweest maar ik kom hier gewoon niet meer zoveel omdat we het druk hebben. Maar ik wil jullie toch even vertellen dat wij een zoontje krijgen! :D:D:D:D

@Finally, Dikke proficiat met je zwangerschap!! ;)

6. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    @ koali nog wat leuks voor vandaag kunnen bedenken om te gaan doen? In ieder geval veel plezier met je nachtje weg!
    @ smiley wat een mooi deken!
    @ muisje wat leuk dat jullie nu ook weten wat het wordt!

Hier vanmorgen weer ongesteld geworden. 12 mei weer naar het umc een beleidsafspraak.

7. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    muisje wat leuk een zoon

madeline wat vervelend dat je laatst toch ongi bent geworden op naar 12 mei en hoop dat het voor jullie straks eindelijk raak mag wezen

hier gaat alles goed op mn rugpijn na dan ik val nu wel goed in slaap alleen als ik snachts wakker word dan heb ik erg veel last van mn rug merk wel dat als ik naar het toilet ben geweest dat het dan wat afzakt de vk had het er over dat dat indd wel eens zou kunnen dat dan alles wat in de verdrukking komt door de volle blaas einden lopen lukt ook niet meer dus even een lange boswandeling zit er voorlopig niet meer in mocht alles toch erger worden dan kon ik mischien eens een fysio raad plegen

vorige week hebben we de kinderwagen en maxi uitgezocht in week 24 word hij thuis gebracht met dank aan mn schoonouders daar hebben we hem van gekregen ook nog een aankleed kussen waskussenhoes en lakens voor het ledikantje gekregen de uitzet lijst is aardig aan het krimpen hoeven niet zo veel meer aan te schaffen

morgen en maandag gaan we verder op de babykamer had het bedje nu 2x in de grondverf gezet nu nog aflakken morgen gaan we de kozijnen en deuren verven en maandag worden de muren gesaust yeahhhhhhhhhhhh

hoe bevalt je verlof koali vermaak je je nog wat

8. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    @muisje leuk een jongen!!
    @koali lekker denk dat je verlof hebt?
    @smiley welke kinderwagen is het geworden?
    @madeline wat super baluh dat je ongesteld bent geworden.. Ik blijf duimen

Ik ben zenuwachtig!!! Morgen eerste echo en intake bij de vk
    Zoooo spannend

9. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Muisje, gefeliciteerd! Een zoontje! :) Leuk hoor. Nu gericht aan het shoppen??

Madeline, wat ontzettend balen zeg :( ik blijf voor je duimen!

Smiley, leuk he om bezig te zijn met de babykamer. Ben benieuwd naar het eindresultaat straks!! Welke kinderwagen hebben jullie uitgekozen trouwens?

Finally, spannend hoor!! En natuurlijk ook super leuk. Heb je zakdoekjes in de tas.. ik moest echt even een traantje weg pinken. Veel plezier morgen! :D

Hier gaat alles redelijk goed. Heerlijk aan het genieten van mijn verlof. Het is erg fijn om alles rustig aan te doen, heb het echt nodig ook. Van de week controle gehad en nu moeten we overmorgen terugkomen voor een groeiecho. Baby is waarschijnlijk wat groter dan gemiddeld, dus ze willen dat even gaan meten. Ben benieuwd! Verder was ze al wel bijna helemaal ingedaald. Dus dat schiet al op. Sowieso schiet het nu op.. bijna 36 weken. Nog heel eventjes geduld :) We hebben afgelopen week de box opgezet, staat erg leuk zo in de woonkamer. De hond kijkt er niet eens naar om, dus dat gaat ook goed.

10. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    wat spannend finally veel plezier morgen bij de vk en hoop dat alles goed is laat je het even weten hoe het was

dus flinke dame kwa grote word dus een model zo te horen hahah alweer 36 weekjes het schiet op je kan nu de weken aftellen heerlijk
    de hond zal er misschien nu nog niet zo naar kijken maar als je straks met de kleine thuis komt dan is ie vast erg nieuwschierig dat hadden wij (mn ex en ik )toen wel toen we met onze zoon thuis kwamen we hebben de hond (duitse herder) er bij gehaald en hem rustig laten snuffelen en ruiken aan de baby hij kreeg gelijk een dikke lik over zn koppie zo van welkom vanaf die dag was de hond niet bij de kleine weg te slaan heb hele mooie foto`s van hun saampjes er hoefde maar iemand met hem door de kamer te lopen de hond hield je wel in de gaten waar je heen ging was zo lief

het is heerlijk lekker klussen op de kamer vandaag alle kozijnen en plinten in de verf gezet morgen gaan we verder
    we hebben gekozen voor de mutsy transit met de maxi cosi cabrio moesten het verschil bij betalen je kreeg de city er gratis bij maar die vonden we niet mooi en mn schoonouders hebben betaald dus dat was natuurlijk hellemaal super ze brengen hem in weer 24 dus nog even wachten tot hij er is mutsi.png mutsy1.png

11. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ja ik laat t weten hoor.
    Mooie wagen! Dat is ook eentje die ik heel mooi vind.

12. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    T zit niet goed...

13. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh bah finally, wat vertel je nu dan? Was de echo niet goed?? :(

14. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ja de echo was niet goed. We moeten nu wachten tot het bloeden begint. Er was wel een dooierzakje te zien, maar verder niks.

15. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh bah wat vreselijk!! :( wat een klote nieuws. Geen andere woorden voor :( heel veel sterkte gewenst voor jullie. Ben er helemaal stil van.

16. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    :(nee finally wat vreselijk ik weet ook even niks te schrijven.....................................wil jullie veel sterkte wensen deze komende tijd bha wat een rot nieuws:(

17. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Jeetje Finally, ik ben er helemaal stil van. Ik schrik er gewoon van. Ik was een heel stuk aan je aan het schrijven over de misselijkheid enzo, maar dat heb ik er nu weer even uitgehaald. Ik kan wel janken voor je! Ik wil je even een hele dikke knuffel geven en jou en je vriend heeeeeeeel veel sterkte wensen.

18. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hebben jullie een leuk weekend gehad? Ik ben op Koningsdag met mijn vriend en mijn beste vriendin en haar dochtertje de stad in geweest. Lekker langs kraampjes geslenterd, was echt heel gezellig! En nog leuk geslaagd. Zondag bij vrienden voetbal gekeken, is niet echt mijn ding, maar wel gezellig. Ik heb soms het idee dat de kleine begin te voelen. Maar kan het nog niet met zekerheid zeggen.

Afgelopen woensdag hebben we een pretecho gehad en we krijgen een meisje! Moest wel ontzettend wennen, ik was ervan overtuigd dat het een jongetje zou zijn. Maar inmiddels helemaal aan het idee gewend. Het maakt het wel een stuk echter ofzo, nu we het weten. Mijn buik is inmiddels ook wel echt een zwangerschapsbuikje. Wilde van de week mijn buik even opzij doen, ging niet, hahaha. Was echt een maf momentje.

Wat heerlijk Koali dat je nu kunt genieten van je verlof! Je kunt al echt aftellen zeg! Hoe was jullie weekendje in het hotel? Nog lekker kunnen genieten met z’n tweetjes? Spannend dat je morgen een groeiecho hebt. Is het erg als het kindje wat groter is? Waar zou het door komen? In ieder geval morgen weer lekker even gluren.

Smiley, wat is die deken ontzettend gaaf! Echt heel mooi! Daar zitten aardig wat uurtjes tijd in zeker? Kan ik er eentje bestellen ;) Wat voor tekening komt er bij jullie op de muur? Vervelend dat je zo’n last hebt van je rug. Ik herken dat wel. Heb inmiddels ook een bekkenband van de fysio gekregen. Maffe is dat ik soms nergens last van heb en het volgende moment helemaal niet vooruit kom. Op mijn rug liggen is ook niet zo fijn, maar vind ik als ik wil gaan slapen wel lekker, dus dat lukt niet altijd.
    Leuk dat jullie al zo bezig zijn met het kamertje. Zin om foto’s te delen? Mooie wagen zeg! En wat leuk dat de hond jullie zoontje toen zo goed in de gaten hield.

Muisje, gefeliciteerd met jullie zoontje! Had je zelf het idee dat je een jongetje zou krijgen?

Madeleine, wat is een beleidsafspraak? Ik hoop dat het traject jullie gaat helpen. Eerst lekker aftellen naar je bruiloft! Leuk!

Ik was heel enthousiast naar jullie aan het typen, maar ben helemaal van slag door het nieuws van Finally...maar zal toch even mijn verhaal kort afmaken.

Afgelopen weken hebben we nieuwe kozijnen gekregen in de toekomstige babykamer. We hebben de kamer helemaal gestript, dus alles is van de muren enzo. Vandaag heb ik met mijn stiefvader de meubeltjes geschuurd en donderdag gaan we beginnen met verven.

Welke kinderwagen willen jullie? Ik twijfel heel erg tussen de Joolz en de Bugaboo cameleon. Hebben jullie tips?

Finally nogmaals heel veel sterkte. Ik denk aan je!

19. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Bedankt meiden!
    Ik zag gister meteen al op de echo dat t leeg was. Maarja dan hoop je nog dat t gewoon een beetje verstopt zit.. maar t stomme is dat mn lichaam Nog steeds denkt dat ik zwanger ben. Wordt vanmorgen gewoon weer met giga zere borsten wakker.. Dat is wel heel frustrerend. Ik heb nu zoiets van laat t dan maar gaan bloeden ook nu.

20. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Jeetje wat vervelend Finally. Is er nog enige hoop/kans dat er over een week of 2 wel iets te zien is? Of had je nu echt iets moeten zien? Hebben ze gezegd hoe lang het kan duren voordat je gaat bloeden? Sterkte meis!

Deel Deze Pagina