Wat ik begreep is t gewoon echt niet goed.. En tis echt afwachten hoe lang t duurt voor ik ga bloeden.
@Finally, Ooooh wat erg en alles is zo onduidelijk.... Ik vind dit zo erg voor jullie! Is er dan echt geen hoop meer en hoever ben je??? Dikke knuffel! Heel veel sterkte! Het leven is niet eerlijk...... @Secretangel, Proficiat met jullie meisje! Ik had wel voor gevoel dat het een jongen ging zijn en vooral het viel zo op dat ik wel veel kwaaltjes had. Buiten mijn eigen moeder, zus en nicht die niks van kwaaltjes hadden en die hebben allemaal meisjes op de wereld gezet viel het bij mij te veel op, dit moest een jongen zijn. Nu over die vraag van welke kinderwagen wij hebben. Wij hebben een Joolz tweedehands gekocht voor een heel goed prijsje van iemand dat mijn schoonmoeder kende. De kinderwagen is een jaar oud en hij is zeer goede staat precies een nieuwe! We hebben slechts 300 euro voor betaald dankzij mijn schoonmoeder! Dus we hebben geluk gehad. Anders ging ze hem verkopen op de babybeurs voor 600 euro. En weten dat ze nieuw in 1000 euro kosten hebben we een heel goede koop gedaan. Helaas heb ik geen tips want voor ons maakt dat niet uit welk merk het is. Bij ons is een kinderwagen maar een kinderwagen meer niet. hehe!
Nee wat ik begreep is er geen hoop meer.. Ik moest 8 weken en 3 dagen zijn. Maar de echo liet en zwangerschapsholte van 6 weken en 6 dagen zien..
Jeetje Finally wat een ontzettend naar nieuws, wat zal dit een klap voor jullie zijn... Heel veel sterkte!
@Finally, Dan is er inderdaad geen hoop meer.... Heel veel sterkte en mogen jullie dit verwerken op jullie eigen manier en tempo. En hopelijk ben je snel terug zwanger! Dat ik wel kan begrijpen dat je er niet mee bezig bent om terug opnieuw te beginnen. Zo dingen hebben tijd nodig! Tenzij je terug moed hebt gevonden. Nogmaals sterkte!
Hallo allemaal, Ik ben gisteren (5 mei) om 7:49 bevallen van een prachtige dochter! Zondagavond zijn mijn vliezen gebroken om 21:00 met 36w6d. (Hoe ironisch... tijdens mijn 'babyshower'). Om 00:30 begonnen spontaan ook de weeën en om 3:30 gingen we richting het ziekenhuis. Iets na half 7 had ik al volledige ontsluiting en mocht ik persen en uur en een kwartier later was ze er. Is erg snel gegaan dus. De kleine meid is helemaal gezond en wel. We moesten een nachtje in het ziekenhuis blijven ter observatie en vandaag mochten we lekker naar huis. De kleine woog 3320 gram en is 48 cm. Geboren met 37 weken, dus al erg mooi gewicht voor het termijn gelukkig. Nu gaan we lekker genieten en bijkomen van alles wat er de afgelopen twee dagen allemaal is gebeurd en herstellen. Het is echt ontzettend bijzonder, geen woorden voor!
Koali gefeliciteerd, wat super dat alles goed gaat! Mogen we haar naam weten? Of houd je dat graag voor jezelf? Heel veel geluk en geniet er van!
Koali gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat het allemaal goed is verlopen en goed gaat! Geniet er lekker van! Finally hoe gaat het met jou?
Ik was vanmorgen bij de gynaecoloog. Cytotec gekregen en ook meteen ingenomen.. En binnen anderhalf uur kreeg ik gigantische krampen. Ik had pijn in mn rug en onderbuik, ik denk dat bevallen niet grappig is meiden Het was best pijnlijk deze krampen. Maar opzich wel te verdragen. En er is net iets uitgekomen waatvan ik denk dat t de vruchtzak is. Krampen nemen nu ook af. Dus hoop dat dit t was. Als t bloeden eerdaags gestopt is, gaan we gewoon nog een poging wagen. Ik hoop dat jullie dan weer wat zwangerschapsstof mijn kant opblazen .
Wat een dubbel nieuws meiden. Finally wat onzettend naar dat je dit mee moest maken. Ik hoop dat je snel herstelt en het een plekje kunt geven. En als je er aan toe bent, ga ik absoluut mijn best weer doen om babydust jouw kant op te blazen. Dikke knuffel meis! Kooli, gefeliciteerd met je dochter! Ook voor je vriend natuurlijk! Wat bijzonder dat je vliezen braken op je babyshower. Was het leuk (de babyshower)? Wat fijn dat ze al zo'n mooi gewicht heeft en wat heerlijk dat jullie thuis zijn. Geniet er lekker van! Alles goed met jou?
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Het is hier wel heel stil nu.... Hoop dat alles een beetje goed gaat met iedereen. Hier intussen bezig met het kamertje, maar het lijkt nog nergens op. Inmiddels is het plafond er gedeeltelijk uit, omdat de elektra niet goed zat. Dit moet weer gemaakt worden. Als het plafond dan weer heel is kan er eindelijk leuk werk beginnen en gaan we behangen. Gelukkig hebben we nog even, want we zijn het nog niet eens over wat en welke kleur enzo Hoe ging dat bij jullie? Vrijdag hebben we onze 20 weken echo. Ik ben erg benieuwd, ik hoop dat alles goed is. Meiden hopelijk weer tot gauw! Liefs
Leuk hoor Secretangel, bezig zijn met het kamertje! Wij waren het vrij snel eens over de kleur, dus hebben daar niet lang over na hoeven te denken. Waar twijfelen jullie tussen? Wat gaat dat snel, alweer 20 weken! Lekker van genieten vrijdag hoor is een bijzonder moment. Finally, heftig zeg! Ik ga zeker alle zwangerschapsstof weer naar jou blazen!! Hier nu alweer een weekje verder. Met de kleine meid gaat alles goed. Ze heet trouwens Q.uinn Ze viel de eerste twee dagen behoorlijk af en ging richting de 10% grens, dus toen moesten we even kolven en bijvoeden. Nu groeit ze gelukkig erg goed. Vandaag 120 gram gegroeid en nog maar 40 gram van het geboortegewicht af! Super trots! Ze drinkt ook goed bij mij, wat echt heerlijke momentjes zijn. Op temperatuur blijven was ook lastig in het begin, wat normaal schijnt te zijn bij baby's die wat te vroeg zijn. Nu gaat ook dat gelukkig goed. Vandaag met de kraamzorg babymassage gedaan. Wat is dat heeeerlijk!! Echt een aanrader! Ze heeft daarna ook heerlijk geslapen en was helemaal relaxed. Morgen is de kraamzorg alweer voor het laatst Ga der wel missen, is zo'n leuke meid. Maar heb er wel alle vertrouwen in dat we het alleen aankunnen. Oh en met de kilo's gaat het ook hard. Ben in één week tijd alweer 10 kilo kwijt en mijn buik is bijna helemaal weg. Kraamzorg moest vanmorgen bij de controle goed zoeken naar mijn baarmoeder, aangezien mijn buikspieren er alweer voor zaten zei ze. Bekijk bijlage 394734 Ondanks dat mijn buik op het eind behoorlijk in de weg zat, mis ik hem soms wel. Het is heel vreemd dat hij dan 'opeens' weg is.
finally jullie heel veel sterkte nog dit zijn geen leuke dingen om te verwerken neem vooral jullie tijd en tegen die tijd dat jullie er weer voor gaan dan komt de babystof jullie kant weer op koali van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en wat een mooi naam wat grappig dat je vliezen zijn gebroken op je babyshower en wat een super gewicht had ze bij de geboorte mooi dat het zo goed gaat met haar en je buik jee waar heb je die gelaten die is al weer weg super hoor hier gaat verder alles goed nu 26 weken zwanger woensdag weer naar de verloskundige en vrijdag belt de gyn wat ze binnen het team hebben besloten of het wel of geen kz gaat worden de gyn wou zelf graag voor een natuurlijke bevalling gaan maar ze kon me maar 60% kans geven of het ook werkelijk ging lukken dat vind ik gewoon veel te weinig en ik heb aangeven dat ik daar niks voor voel en toch liever gelijk voor een kz wil gaan vdus even afwachten wat ze gaan vertellen vrijdag hier ook al druk met het kamertje bezig alleen het laminaat moet er nog in en het ledikantje en commode moeten nog 1x in de verf en dan kunnen we gaan inrichten en kan vl rustig met de tekening bezig van Nijntje de hele uitzet is er ook bijna nog een paar dingen en dan is hij klaar woensdag 22 mei hebben we intake met de kraamzorg secretangel ik zal zeggen we zouden gaan voor oranje voor een meisje en aquablauw voor een jongen want vl wou geen roze en wat denk je wat er op de muur zit juist roze vl heeft deze kleur uitgezocht is het niet hilarische 2 muren zijn dus roze en de rest wit de deuren en kozijnen zijn creme en de rolgordijnen zijn ook creme
Ik ben hier een hele poos niet geweest, maar zag ineens dat Koali bevallen is! Van harte gefeliciteerd met je meisje! Is alles goed gegaan? (moet nog even alles terug lezen) ik had geen idee dat het zo snel ging dat de eerste uit ons groepje al moest bevallen haha! Wij hadden de planning om in de zomer te beginnen, maar zijn er nog niet uit of dat daadwerkelijk gaat gebeuren..vandaar dat ik ook niet veel hier te vinden ben.. Ik ben heel benieuwd wie er inmiddels al begonnen is of zwanger is..ik ga snel even wat terug lezen
Ik ben maandag weer in het zkh geweest. We gaan weer starten met iui. Ik was niet gelijk enthousiast maar volgens de embryoloog moet het opwerken bij hun wel goed gaan. Ik mag dmv ovulatietesten mn eisprong bepalen, dus geen echo's en hormonen meer. In ieder geval, deze ronde niet. Afgelopen weekend ben ik ongesteld geworden, dus we kunnen snel starten.
@Koali, Eerst vooral voor jou en je partner een dikke proficiat met de geboorte van jullie dochtertje, mooie naam trouwens! Wat gaat dat snel zeg.... Ik ben heel blij dat jullie het heel goed stellen. @Finally, Ik vind het heel moedig van jullie om er weer voor te gaan. Dit moet wel heel dubbel zijn voor jullie maar ik hoop dat je snel terug zwanger word dus wij gaan ons best om weer even zwangerschapsstof naar jou te blazen! @Secretangel, Wat leuk dat je aan de kinderkamer ben begonnen! Hier waren de kleuren snel beslist en zijn we er dus ook snel aan begonnen alleen is het de laatste weken enorm stil gevallen hier. Er moet niet zoveel gebeuren. Alleen nog de deuren schilderen en de plinten + een nieuw vloertje leggen, meer niet. Want de baby meubeltjes staan al in elkaar en dan moet hier en daar nog wat kadertjes hangen en wat decoratie. @smiley80, Bij jou gaat het ook wel super snel zeg! @Jippy, Hoe komt het dat jullie er nog niet uit zijn om deze zomer zwanger te worden? @Madeline, Veel succes met de iui! Ik duim voor je!! Hier gaat alles goed en geniet met volle teugen! Maandag had ik de 20 weken echo en ons prinsje ligt heel goed op schema en weegt 463g. Alles was super in orde. Nu kunnen we echt met volle 100% genieten! Het is ook zo zalig om hem alle dagen te voelen schoppen. Sinds 17 weken kon ik hem al voelen en met 19 weken mijn vriend. Ik verlang al zo hard naar onze kleine prins. En raar maar waar maar een gesprek over een 2de is er ook al gevallen. Manlief wou maar één kindje, dat is nu ondertussen veranderd en ziet een 2de ook wel zitten. Dus dit word niet mijn laatste zwangerschap, Jeeej! Fijne dag nog allemaal! x
madeline wat spannend weer voor jullie ik snap dat je er eerst niet zo enthousiast was maar hoop dat het deze keer toch echt mag lukken voor jullie succes en ik ga duimen op een positieve test jippy waarom twijfelen jullie nu dan om misschien toch niet in de zomer te gaan beginnen muisje bij jou gaat het anders ook alweer snel de weken vliegen echt voorbij mooi gevoel ik dat he om de kleine te voelen onze kleine meid is ook erg aanwezig en wat leuk dat vl nu toch aan een 2de denkt mijn vriend roept nu steeds van nee zo is het genoeg we hebben alle 2 een zoon en nu krijgen we samen 1 ik zeg dan altijd dat zien we nog wel eerst naar genieten van deze en dan zien we dan wel weer zelf ben ik gister weer bij de vk geweest alles was weer goed met de kleine ze heeft even weer laten merken dat ze we was want zo`n gedruk met die doppler vind ze dus niks en trapte er even lekker tegen aan hihi morgen belde de gyn met de uitslag van het gesprek of we nu wel of niet een kz gaan krijgen als we die niet krijgen in dit ziekenhuis dan overweeg ik om een second opinie aan te vragen in een ander ziekenhuis omdat wij toch echt voor ene kz willen gaan en het niet eerst natuurlijk willen proberen omdat de percentage dat het gaat slagen mij gewoon veel te weinig is en het alsnog uitdraait op een kz volgende week woensdag weer bloedprikken voor de resus c en er word dan ook op zwangerschap diabetes getest dat word een lekker drankje drinken en een lange ochtend na het dat ik het drankje heb gedronken mag ik gezellig 2 lange uren in het ziekenhuis wachten bha maar goed het is voor en goed doel neem wat leesvoer mee dan moet het lukken
Hej meiden, Afgelopen vrijdag was ik weer bij de gyn. En we hebben weer groen licht gekregen We mogen er weer voor gaan. Ze zei zelfs Ik hoop dat je geen menstruatie krijgt., maar meteen weer zwanger wordt. Dus daar hopen wij natuurlijk ook op. Ik ben blij
Dat is heel goed nieuws Finally88! Heel veel succes en probeer er van te genieten! Mijn duimen staan hier voor je naar omhoog en stuur ik jou ook wat baby stof! Groetjes x