hey finally dat is super goed nieuws mn duimen draaien weer overuren voor jullie en ik stuur ook wat stof naar je toe vorige week vrijdag belde de gyn dat ze besloten hadden dat het toch een kz gaat worden omdat ik het zelf graag wou vanwege vorige zwangerschap weer een opluchting zag er best wel tegen op als ze toch hadden besloten dat we het eerst op een natuurlijke manier zouden proberen nog 5 weken en dan krijgen we een afspraak om de kz te gaan plannen gister naar het ziekenhuis geweest voor de glucose test deze was gelukkig goed eerste keer was het 3.8 en na het lekkere glucose drankje en 2 uur later was het 6.6 verder gaat het hier wel goed ben nu alleen snel moe en even het dorp om naar de winkel te gaan word steeds minder krijgt last van mn heupen dus probeer dat niet te vaak te doen trap lopen word er ook niet beter op loopt te hijgen als een vrouw met astma kan je toch zien dat je lichaam nu ouder is dan met de eerste toen was ik 20 en nergens last van kon alles nog maar nu hoe is het verder met de rest hier en koali hoe is het met jou kleine meid
@Smiley80, Hier gaat alles goed. Morgen de doopsuiker en de geboortekaartjes gaan kiezen en ik weet totaal nog niet wat we gaan nemen omdat je zoveel keuze hebt in Thema's en kleuren.. Dat gaat nog moeilijk worden denk ik. Fijn dat het voor jou een kz wordt. Kan me wel voorstellen dat dit voor u een opluchting moet zijn! Wat geweldig dat de suikertest in orde is. Ik moet die suikertest ook nog doen. Vraag me af wanneer want mijn gynaecoloog zegt nog niks dus we zullen wel zien zeker. Ik moet toch ook al oppassen wat ik doe en ik doe alles rustig aan en op mijn eigen tempo!
hey muisje mooi dat het bij jullie ook goed gaat leuk hoor geboorte kaartjes uit zoeken is indd lastig kiezen met zoveel keus wij hebben hem al uitgezocht de glucose test word gedaan vanaf 27 weken zwangerschap
Nou vanmorgen weer in het zkh geweest voor de iui. Kan helaas ook gelijk melden dat het mislukt is. Het opwerken is weer fout verlopen. Ben nu boos op mezelf dat ik me heb laten overtuigen door de gyn en embryoloog om toch voor iui te kiezen en niet gelijk ivf.
Madeline wat ontzettend kl*te zeg!! Geen andere woorden voor. Geef jezelf er niet de schuld van, jij kunt daar ook niets aan doen. Wat is nu de bedoeling? Hebben ze dat nog met je besproken? Muisje en Smiley, het schiet al op bij jullie zeg! Dik over de helft. Fijn dat alles allemaal goed gaat! Hier gaat het ook allemaal goed Heerlijk aan het genieten van ons kleine meisje. Ze groeit zo snel!! 3 weekjes alweer.. ik zou anders vandaag uitgerekend zijn. Ik moet zeggen dat ik het ook wel heel fijn vind om mijn 'eigen lichaam' weer terug te hebben. Gewoon weer kunnen bukken en mijn sokken aan kunnen trekken De kleine meid krijgt borstvoeding. Gelukkig slaapt ze sinds een weekje iets langer door 's nachts. Dan kan ik eindelijk langer dan 2 uur achter elkaar slapen Maar ik neem het allemaal voor lief want dit is toch wel heel bijzonder. We gaan er nu ook steeds meer op uit met zijn drietjes, stad in, op bezoek bij mensen.. heerlijk is dat!
Ik moet mn menstruatie afwachten en dan een nieuwe afspraak maken met de gyn. We gaan alsnog het ivf traject in. Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie koali! En wat lekker dat je uurtjes slapen weer wat meer worden Dat is echt slopend.
wat ontzettend balen dat het toch niet is gelukt wees vooral niet boos op jezelf jij gaat uit van het gene wat je verteld word net wat je zelf zegt eerst lekker trouwen en dan verder kijken dan kan je je gedachten nu even richten op 1 ding wat heerlijk koali dat het zo goed gaat bij jullie en dat de kleine al wat meer slaapt is voor je zelf ook weer lekker en ja je eigen lichaam weer terug ik moet zelf zeggen dat ik het idee heb nog niet eens zoveel ben aangekomen vl zei gister nog van zoveel ben je niet gegroeit in gewicht en dat gevoel heb ik ook wel vorige week paste ik mn korte broeken nog gewoon zaten nog hetzelfde kon alleen dan de knoop niet vast hebben hihi maar wat niet is kan nog komen natuurlijk dat ik de laatste weken begin te groeien
Hej meiden, Hoe gaat t met iedereen? Hier gaat t goed. M'n vriend en ik hebben t flink gezellig gemaakt Nu maar afwachten of ik wel of niet ongesteld word. Ik had dinsdag getest, dit was 28 dagen na m'n miskraam. Maar helaas geen positieve test. Ik ga volgende week gewoon weer een testje wagen als de rode duivels nog niet zijn gekomen..
Ik hoop voor je dat ze weg blijven finally! Hier zijn ze gisteren wel weer gearriveerd.. Helaas, maar zat er in natuurlijk. Dinsdag het zkh maar weer eens bellen. Verder flink beroerd, lig op de bank met een vest onder een dekentje en nog heb ik het koud. Vl moet onverwachts t hele weekend werken, hij zit in het buitenland ik weet nog niet wanneer hij weer thuis is. Ik had mn pinksterweekend wat anders voorgesteld.. Ik ga nog maar een filmpje kijken
Super baluh Madeline! Dan wordt je ongesteld en dan ben je ook nog ziek.. dubbel ellende. Hier vandaag een testje gedaan, maar helaas wassie wit. Maar ik heb ook echt geen idee of ik al een eisprong heb gehad..
wat balen dat je ongi bent geworden je had het zelf al verwacht zeg je maar toch blijft het een rot periode blijft het weg of komt het toch en dan ben je ook nog ziek hoop dat je snel weer opknapt finally jammer dat de test wit was maar wie weet als je niet weet wanneer je ei was dan kan het nog alle kant en op hier gaat alles goed ben nu wel weer sneller moe en erg buiten adem lopen gaat soms erg moeizaam krijg dan erg last van mn rechter heup de babykamer schiet nu op bedje is geverfd vanmorgen de laatste dingen van de commode geverfd en al druk bezig met alles uitwassen vanavond gaat de commode naar boven en dan kan ik de schone was gelijk in de kasten leggen vorige week is de kinderwagen en maxi ook geleverd gelijk alles even testen en bekijken hoe het werkt en in elkaar moet en vooral hoe het onderstel ingeklapt moet worden dat is soms nog al een gedoe maar dat valt bij deze gelukkig mee iedereen nog een fijne pinkster maandag
He wat naar Madeline voel je je al wat beter? Pff ziek zijn met dit warme weer lijkt me zeker geen pretje. Beterschap! Spannend hoor Finally! Heb je al wat meer duidelijkheid? Smiley, wat gaat het toch snel.. 30 weken alweer! De vermoeidheid is erg herkenbaar, dat had ik ook tegen het einde. Lekker aan toe geven! Fijn dat het kamertje nu op schiet. En de was in de kasten opbergen is heerlijk om te doen. Voel je je verder nog goed? Wanneer gaat je verlof in? Hier is onze kleine meid alweer 5 weken. De tijd vliegt echt voorbij. Het gaat gelukkig erg goed. Geef nog steeds bv. 's nachts laat ze er nu 5 tot 6 uur tussen, heerlijk!! Over het algemeen is het een heel tevreden, rustig meisje. Alleen de warmte vond ze volgens mij niet zo heel leuk; veel huilmomentjes. Nu is dat gelukkig weer over, alleen is ze erg verkouden. Zo sneu, helemaal verstopte neus. Ze is dus lekker aan het snurken. Even wat fotootjes Bekijk bijlage 400666 Bekijk bijlage 400668
Hallo meiden, @Koali wat een leuke foto's! Ze ziet er erg lief uit @Smiley wat gaat het ineens hard bij jou..al 30 weken!! Red je het een beetje met de warmte Deze zomer gaat het denk ik niet worden omdat we gewoon erg twijfelen of dit het juiste moment is. Aan de andere kant..wanneer is het juiste moment wel? Met een beetje geluk heb ik binnenkort een nieuwe baan (althans ik ben door naar de tweede ronde), iets wat ik sowieso eerst wilde! Daarnaast merk ik dat we eigenlijk nog meer willen reizen, omdat we daar toch wel erg van genieten samen. Ook genieten we nog erg van weekendjes weg, zijn we druk met werken en vinden we het fijn als we de dag plannen zoals wij het ineens bedenken. Het klinkt een beetje als excuus als ik het zo terug lees haha, maar goed dat zijn wel de redenen. neemt niet weg dat de wens groot is en ik internet afstruin voor bedjes, dekentjes etc. Het is een belangrijk onderwerp in onze gesprekken en dus vraag ik me af of we kunnen wachten tot zomer/herfst 2015 (zoals we nu tegen elkaar zeggen) ik blijf zo nu en dan wel meelezen en mocht we toch eerder ervoor gaan, dan horen jullie het natuurlijk Succes aan de zwangeren en ik duim voor de meiden die nog niet zwanger zijn!
Hoi meiden, Hier weer even een teken van leven van mijn kant Hoe gaat het met iedereen? Ik vind het heerlijk dat het even iets minder warm is. Maar oh, wat ben ik moe vandaag. Maar goed, komt vast wel weer goed. Koali, wat is je dochter een plaatje *smelt*! Zijn jullie al helemaal gewend aan het papa en mama zijn? Of is het soms best lastig? Fijn dat je meisje je iets langer laat slapen. Hè meiden, wat ontzettend jammer dat er nog geen mooie testen bij gekomen zijn. @Jippy, hoe is je gevoel er inmiddels bij dat jullie het misschien nog iets uitstellen? Je moet gewoon doen wat jullie gevoel ingeeft. Als het goed voelt dan is het goed toch?
Oh madeline, nog 3 dagen!!! Wat spannend, heb je er zin in? Wij gaan misschien binnen 2 maanden trouwen, dus ben me helemaal suf aan het surfen en verzinnen.
koali wat een mooie dochter hebben jullie en kan me goed voorstellen dat ze de warmte niks vind wij hebben er al moeite mee laat staan zo`n kleintje finally wat balen dat je ong bent geworden hoop toch echt dat het snel raak is bij jullie jippy ja wat je zegt wanneer is een goed moment dat weet je zelf het beste even je zinnen ergens anders op zetten kan ook goed wezen om even niet met zwanger worden bezig te zijn en wie weet is het dan straks wel in 1keer raak madeline wat spannend vrijdag is het zover de grote dag secretangel bij jou gaat het ook alweer snel en je er lekker aan toegeven even lekker op de bank liggen en relaxen luister naar je lichaam en niet te druk maken met warm weer (en dat zeg ik ) hier gaat het goed ik heb niet erg veel last van de warmte sterker nog met het pinkster weekend ben ik druk bezig geweest met de babykamer dat ik savonds om half 11 nog bezig was alles is nu klaar kleertjes liggen in de kast bedje is opgemaakt kinderwagen is klaar voor gebruik heerlijk gevoel dat dat klaar is geeft weer een stukje rust begin nu wel steeds meer moe te worden vooral smiddags dan ga ik even op de bank liggen dan gaat het daarna wel weer mijn verlof gaat in op 17 juli dan ben ik 35 weken zwanger ik heb maar 1 oppaskindje dus dat is prima te doen is een makkelijk mannetje en hoef hem alleen uit bedje te tillen na slapen verder doet hij dingen zelf schuift opzn kontje van de trap en hou dan bij zn arm beet en de wandelwagen in en uit doet hij ook zelf volgende week donderdag hebben we afspraak in het ziekenhuis ben dan 32 weken zwanger en als het goed is word dan de kz ingepland gisteren hebben de we proefdruk binnen gekregen van het geboorte kaartje zag er heel mooi uit alleen met deze lettertype kwam haar eerste voorletter niet mooi uit het moet een Z zijn maar leek meer op een F gevraagt of hier nog wat aan gedaan kan worden of andere lettertype of alleen de hoofdletter Z veranderen
Hi dames, ik ben nu een getrouwde vrouw! We hebben een geweldige bruiloft gehad! Over 2 uurtjes gaan we op vakantie, als ik terug ben ga ik weer even bij lezen want daar is de laatste tijd niet zoveel van gekomen.