Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Van harte gefeliciteerd en geniet van je vakantie!

2. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Amai ik ben ik hier al een tijdje niet meer geweest, het is van 7 juni geleden.. Hoe gaat het nog met de andere dames?
    Hier gaat alles goed en ik ben in de 27 weken beland. Wat gaat het ineens zo vlug! En het verlangen naar onze kerel wordt groter en groter en we zijn zo benieuwd hoe hij eruit ga zien. Mijn buik wordt ook groter en hij begin in de weg te zitten.. Ik moet alles veel rustiger aandoen en alles mooi verdelen in het huishouden. Gelukkig is niet meer zo warm dus die 20/22 graden is voor mij goed en warmer moet dat niet worden want anders zie ik te veel af, haha! :p
    Ik heb een heel bewegelijk manneke en sinds kort heeft hij ook al mijn ribben ontdekt. Tot nu toe ben ik maar 5 kg bijgekomen maar het zijn de laatste loodjes dat je veel kan bijkomen dus we zullen nog zien.

Groetjes! X

3. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Madeline! Wat super dat jullie een fijne dag hebben gehad en geniet lekker van jullie huwelijksreis!

Fijn om te lezen dat het bij iedereen goed gaat. Ik heb vandaag trouwjurken gepast en op 14-8-14 gaan we trouwen. Super spannend en veel geregel. En tussendoor ook nog zwanger zijn en de babykamer doen, want dat schiet nog niet op. Nu eerst maar eens proberen te slapen, trusten!

4. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    muisje mooi dat het bij jou ook goed gaat alweer 27 weken gaat ook alweer snel
    vervelend he dat de baby je ribben heeft gevonden dat is geen prettig gevoel weet er alles van

spannend secterangel nog een paar weekjes en dan gaan jullie elkaar ook het ja woord geven
    leuk met de babykamer bezig dat is altijd een leuke bezigheid al gaat er wel wat tijd in zitten

hier gaat het verder wel goed ben alleen erg moe de laatste weken en mn buik is een stuk dikker geworden
    de kleine is erg bewegelijk wat soms erg pijnlijk is
    slapen gaat ook erg slecht snachts weet niet meer hoe ik moet liggen op mn zij ligt niet fijn wnt dan heb ik geen steun onder mn buik en met kussentje slapen slaapt ook niet lekker door mijn gedraai kan vl ook niet slapen en die moet wel weer werken de volgende dag dus slapen we zo nu en dan maar gescheiden zodat hij zijn slaap nog wel krijgt
    morgen ga ik met mn ex naar mn zoon zijn nieuwe school voor hem erg spannend kleine jongens worden groot
    woensdag weer naar de vk en donderdag hebben we afspraak ik het ziekenhuis om de kz te bespreken en als het goed is een datum prikken

5. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ik zou wel heel blij zijn met weer wat zwangerschapsstof deze kant op ;) vanmorgen weer vruchtbaar slijm gespot :D

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    *blaast heel hard*

7. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    ik blaas weer veel stof jou kant op ;) wolk.png

vanmiddag weer naar vk geweest onze kleine lag 3 weken terug nog met haar koppie naar beneden maar ze is toch gedraait en ligt nu is stuit het maakt voor mij niet veel uit krijg toch een keizersnede,maar dat verklaart dus wel de pijn die ik steeds voel als ze aan het beweging is aan de zijkant en bovenkant

8. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Jeejj ik hoop dat t weer helpt ;)

9. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    hey dames zijn vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en tussen 3 en 10 augustus word de keizersnede ingepland we hebben nu een bepaalde week waar we na toe kunnen leven

gister nog bij de vk geweest en lag mevr in dwars ligging
    vandaag in het ziekenhuis ook een echo gehad en nu lag ze weer met haar hoofdje naar beneden kleine zwem kampioen is dit hahah

10. Jippy

Jippy Niet meer actief

@Madeline gefeliciteerd!! Geniet van jullie vakantie

@Finally Ik hoop dat de stof gewerkt heeft :)

@Smiley Mag ik vragen waarom je al weet dat je een ks krijgt? (Sorry, als je het al gezegd hebt) Wel lekker dat je weet wanneer het gaat gebeuren! Dan is het niet tot 40 weken aftellen, met de kans dat het nog 2 weken later wordt!
    Je hebt trouwens gelijk dat ik m'n zinnen moet verzetten, maar das niet altijd makkelijk met het leuke 'babyuitzet'-forum. Gelukkig is er een heeeele grote kans dat ik de nieuwe baan krijg, dus dan kan ik een m'n aandacht daar op vestigen. Dat wordt dan ook de reden dat we nog even wachten en waarschijnlijk net voor/begin van mijn 2e contract gaan we ervoor. Dat is wel zo tactisch dacht ik en vind het m'n eerste contract niet echt netjes (al moet je daar eigenlijk geen rekening mee houden).

@Secretangel Succes met d voorbereidingen..leuk is dat :D

Geniet lekker van het weer komende week!! :)

11. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    hey jippie je had het indd al eens eerder gevraagt maar dat geeft niet hoor
    heb bij mijn zoon ook en kz gehad vanwege het niet vorderen van de ontsluiting en mn bekken zijn te nauw ze wouden met de ze zwangerschap eerst wel voor een natuurlijk bevalling gaan maar dat wou ik niet dat het uit eindelijk alsnog een kz zou gaat worden omdat ze dan weer roepen het past niet in overleg met het team is besloten voor een kz zoals we nu gehoord hebben word dit toch ook wel een flinke baby kwa gewicht dus zou het ook niet gaan lukken nog 5a6 weekjes wachten en dan is het zover

je zinnen verzetten is indd niet makkelijk helemaal omdat je er nu al wel zo mee bezig was is het dubbel moeilijk
    maar wat je zegt straks eerst lekker aan je nieuwe baan beginnen en dan weer zien hoe wat en wanneer

het word in elk geval mooi weer deze week
    donderdag afscheids musical van mn zoon op school ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen hij heeft 1 van de hoofdrollen

12. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hej meiden,

hoe gaat t?

Ik heb na mn eisprong geen zere tepels gekregen en mn borsten lijken wel weer wat gevoelig te worden aan de zijkant.. Ook mn ontlastingspatroon lijkt erg op de vorige keer dat ik zwanger was. Ik hoop dus dat t weer raak is. Moet nog een weekje wachten. Spannend!

13. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh wat spannend Finally! Ik ga voor je duimen!!!

14. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Thnx voor de felicitaties:D
    we hebben echt een geweldige dag gehad! Wat leuk dat jullie ook gaan trouwen secretangel. Nog een mooie jurk kunnen vinden?
    Finally ik hoop voor jullie dat het weer raak mag zijn, ik zal voor je duimen!
    Zelf ben ik net weer ongesteld geworden. Niet echt een verrassing aangezien van klussen weinig terecht is gekomen afgelopen maand.
    Maandag naar de gyn om te bespreken hoe nu verder te gaan. Spannend weer..

15. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    ooooooooooo spannend finally ik ga ook heel hart duimen dat het raak is

jij ook succes maandag bij de gyn madeline

hier gaat het verder zn gangetje buik is nu al aardig dik en het lopen word met dag minder als ik 5 minuten loop heb ik erg last van mn heupen en bekken en krijg harde buik
    nog even volhouden 4,5 a 5 weekjes nog
    ik zal nog even een paar foto`s plaatsen van de babykamer en mn buik 100_0664.jpg

100_0666.jpg

16. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    100_0667.jpg

100_0668.jpg

17. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Dames, ik heb lang geleden nog met jullie mee gepraat.
    Heb een tijdje dit topic minder gevolgd maar lees van tijd tot tijd enkele pagina's.

Gewoon even een kleine update van mij. Ik testte vrijdag, gisteren en vandaag namelijk positief! Als het goed zit, is ons eerste beebje op komst. Vandaag is 14 dpo en niks van ongie symptomen.

Ik kan het nog steeds niet bevatten. Ik dacht dat het besef ging komen als ik verschillende positieve testen had, maar nope nog steeds besef ik 't niet :)

Manlief en ik hebben al een paar keer dwaas zitten grijnzen naar mekaar, maar het lijkt echt niet "echt". 't Is alsof dit 1 grote droom is en dat we opeens moeten wakker worden.

Ik heb eigenlijk nagenoeg geen symptomen die erg verschillen van vorige maanden, behalve dat een toiletbezoek wat anders / gevoeliger aanvoelt in de onderbuik, bm, liezen. Mijn borsten zijn wat voller, maar niet voller als andere rondes tussen ei en ongie. Daarom voel ik me niet echt zwanger (voorlopig).

Zal straks nog even enkele pagina's teruglezen. Wou dit goede nieuws met jullie delen.

Via een online berekening kwam ik bij 15/3/15 als uitgerekende datum.
    Zal eerstdaags afspraak maken voor eerste controle. Spannend.

Hoe gaat het nog met iedereen? Kijk ernaar uit om jullie vorige berichten terug wat bij te lezen.

18. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wie o wie heeft tips voor mij :)

- hoe hou je je mond tegen familie en vrienden?
    - hoe verberg je het tegen vrienden tijdens een avondje gezellig samenzijn of op stap gaan? De eerste vriendin uit onze vriendengroep is zwanger en ik had het al door toen ze net 4 weken zwanger was. Oeps :d Ben nu bang dat de rest uit de vriendengroep dit ook door zal hebben bij mij.
    - ik heb positief getest, wat nu??? Ik slik foliumzuur en heb geen ongewassen groenten of dessert met rauw ei gegeten de laatste dagen (wel filet americain en een paar drankjes foei!). Ik maak eerstdaags een afspraak voor eerste controle. Voor de rest ben ik een 'groentje'. Wie kan me helpen met wat er moet gebeuren en wanneer :)
    - hoe maak je het bekend aan familie en vrienden en wanneer?
    - enz!

19. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ten eerst: Gefeliciteerd!!!
    En vanaf nu eet je dus helemaal niks rauws meer ;) en let ook op met franse kazen... als daar au lait cru op staat mag je t niet hebben.
    Je blijft gewoon je foliumzuur slikken of kan evt over op een multivitamine voor zwangeren, Let dan wel op dat de foliumzuur daar wel inzit
    Ik had ook al borsten en buikcreme gekocht want ik wilde zo snel mogelijk beginnen met smeren. Vooral mn borsten want die groeide flink..
    Verder de verloskundige bellen en wachten tot je eerste afspraak.meer niet :p

Ik hield bij mn vrienden gewoon vol dat ik niet dronk omdat ik weer wat wilde afvallen, dus dan zei ik op een verjaardag.. Als ik nou moet kiezen tussen een lkkr hapje en drank.. Dan neem ik liever een lkkr hapje.
    Verder hield ik vol dat mn vriend Nog steeds geen kinderen wilde.
    En tegen familie vond ik t ook heel moeilijk om niet te vertellen.. Maar we hadden ons voorgenomen dat we dat gingen doen als we de eerste echo hadden gehad. Helaas was die niet goed.. Maar zo zou ik t en volgende keer weer doen.
    En oja als we met vrienden uitgingen Koningsdag enzo.. Dan dronk Ik casis, want dat lijkt op bessen.. niemand had wat door. Ik haalde mn eigen drankjes onder t mom van ik drink dure zooi.

20. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    gefeliciteerd met je zwangerschap fee
    het beseffen dat je echt zwanger bent komt echt nog wel ik herken het wel pas met de eerste echo kwam het besef echt

wij hebben het de familie verteld met de eerste echo met de kinderen wouden we wachten tot de 12 weken,maar er was iemand in de fam die zn mond weer eens niet kon houden en het de kinderen eerder moesten vertellen

met de drankjes kan ik je niet aan advies voorzien aangezien ik eigenlijk nooit drank drink

om denken wat je eet ook met voor verpakte vis eet alleen van de vis boer dat is vers

Deel Deze Pagina