Dag meiden Ondertussen onze kleine pruts gezien met een kloppend hartje Het kleintje was 5mm groot en mijn telling klopte volgens de gyn. Mag dus blijven uitkijken naar 15/3/15 Gisteren zijn we wel 'ontdekt' door schoonbroer en -zusje! Waren daar op visite en toen ik een cola vroeg werd het muisstil, draai ik me op, zie ik hen zeggen JAAAAAA en oogjes blinken naar mekaar en dat het RAAAAAAK was, enzovoort! Grrr Heb altijd wat ontwijkend geantwoord de laatste maanden als ze vroeger of het nog geen tijd was voor een beebje. Natuurlijk met een grijns op onze gezicht proberen ons eruit te lullen, zonder succes waarschijnlijk. Maar we hebben niks toegegeven... Wel balen nu natuurlijk. Maar ik was al blij dat ze gezwegen hebben toen de andere gasten toekwamen. Maarja, achter onze rug gaan ze waarschijnlijk hun vermoedens nu wel delen met de rest van de broertjes/zusjes. We hebben echter beslist om ons plan te laten doorgaan en pas na de tweede echo de familie in te lichten. Wil liever nog eerst meer zekerheid Dan zullen ze maar nog een maandje moeten gissen hé. (en mijn buik aangapen waarschijnlijk ai ai, ik kijk er niet naar uit). En gisteren kwamen we ook een bevriend koppel tegen die vorige week op FB hun zwangerschap aangekondigd hebben (ook midden maart als wij ). En zij maar zeggen dat wij dan aan de beurt zijn hé, enzovoort. En wij maar weglachen. Ze moesten eens weten Straks liggen we naast elkaar op de materniteit
mooi dat de echo goed was en dat jullie de kleine beeb hebben gezien altijd mooi nu word het voor jullie ook spannend om het toch nog voor jullie te houden
hey dames voor ons is het aftellen begonnen as maandag 4 augustus moeten wij om half 11 in het ziekenhuis zijn voor de keizersnede dus nog een paar nachtjes te gaan tot we onze kleine meid in onze armen mogen houden hoe is het hier verder met de dames
Wow Smiley wat snel! Spannend!! Zie je er niet tegenop? In ieder geval sterkte met de keizersnede. Bij mij leek het er even op dat mn behandeling uitgesteld moest worden. Mijn menstruatie kwam niet op gang. Maar vanmorgen is het toch eindelijk doorgebroken, dus kan ik van het weekend gaan starten met stimulatie. Gisteren moest ik naar het zkh weer echo gehad, heb een grote cyste gelukkig onschuldig maar verklaard wel mijn buikpijn. Vrijdag kom mn man eindelijk weer thuis na 3 weken!
ik zie er nog niet tegen op maar het is ook nog geen maandag ik zal het nu anders ervaren dan bij mijn zoon alleen is dit natuurlijk wel veel mooier ook omdat er een natuurlijke keizersnede word gedaan zie meer tegen het prikken van het infuus aan dat ging de vorige keer 3x mis voor hij goed zat mooi dat je ongi toch is doorgebroken dan kan je nu verder en wat heerlijk dat je mannetje weer thuis komt na 3 weken
He bah, 3x prikken voor zo'n stom infuus.. idd geen pretje Ja heerlijk als ml weer thuis is, ik kan zn steun momenteel goed gebruiken.
Ja idd smiley vertel?? Tis hier idd rustig. Ook ik heb al ff niks laten horen. Hier helaas weer ongesteld geworden..
Wat jammer finally.. hopelijk volgende ronde meer succes. Ga voor je duimen!! Vanmorgen een echo gehad, heb 6 follikels. Ze zijn nog klein dus zondag weer een echo om te kijken of ze voldoende groeien. Daarna kan de punctie gepland worden.
als aller eerst aan de zwangere gefeliciteerd!. hier zijn we ook n jaar verder... 3 maanden geleden was het gelukt en waren we zo blij!!... heeft helaas niet langer mogen duren van 6 weken en 3 dagen.. vol goede moed de volgende ronde in gegaan.. nu in ronde elf en nog wachtende of de duivels de 15de van zich laten horen... wachten duurt lang... en ongeduldig word ik ook wel een beetje...
hallo dames het heeft even geduurd maar hier ben ik dan op maandag 4 augustus zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter Zyara we zijn donderdag weer thuis gekomen en alles gaat goed met mij en de kleine meid
@Smiley goed om te horen!! Van harte gefeliciteerd, wat een mooie naam! @Finally thnx! @Sanne kan heel goed begrijpen dat je ongeduldig wordt Hoop voor jullie dat het snel weer raak is. Vanmorgen heb ik weer een echo gehad, follikels zijn goed gegroeid dus dinsdag de punctie. Nu hopen dat het voor mooie embryo's gaat zorgen! Dan heb ik vrijdag de terugplaatsing!
Wowww super spannend Madeline!! Hoi Sanne, ik ken het, wordt ook steeds ongeduldiger.. maarre ben je nieuw hier, of heb ik wat gemist?
heb veel meegelezen het afgelopen jaar maar eigenlijk nooit iemand willen opzadelen met mijn gezeur zal maar zeggen.. na n jaar ga je overal wel streepjes zien enzo haha.. ik hoop dat ik mijn gedachten kan verzetten want de reis naar Turkije in november is geboekt dus haha.. ik kijk daar maar naar uit.. volgens mijn pendels hoop ik dat shart gelijk heeft natuurlijk haha maar als het december is vind ik het ook goed... ( denk ik haha)
Gisteren de punctie gehad, 10 eitjes zijn er weggehaald! Super goed resultaat. Zaad zag er ook goed uit dus kan haast niet anders dat er vrijdag een paar mooie embryo's zijn Nu nog hopen dat het terugplaatsen goed verloopt!
@madeline, wat fijn! Zo'n mooi resultaat. Ik ga voor je duimen! @finally, ook voor jou blijven de duimen draaien Zo ook voor Sanne. @smiley, Gefeliciteerd!!! Fijn dat alles goed gaat met jullie. Hoe is het nu na twee weekjes? Geef je bv? Hier is onze kleine meid alweer 3,5 maand. De tijd vliegt voorbij!! Ben alweer twee weekjes aan het werk ook. Dat bevalt me tot nu toe prima. Heb een mooie balans tussen werken en thuis zijn. Geef ook nog steeds bv, dus ben aan het kolven op het werk. De kleine meid groeit goed, maandag mogen we weer naar het cb en krijgt ze haar tweede prikjes. We hebben een onrustige periode gehad, maar nu een mooi ritme gevonden waar ze het erg goed op doet!
Jeetje koali nu alweer aan het werk, wat is dat snel gegaan..! Helaas is er van de 10 eitjes maar 1 een goed embryo geworden. 1ei was er nog niet rijp, 6 deden niks en 2 zijn vroegtijdig gestopt met delen..
Hej Madeline, Dan gaan we heel hard duimen dat die ene kleine gewoon een blijvertje is!! Wanneer krijg je de terugplaatsing? Ik hoop zo voor je dat t lukt!