Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeh jeetje, dat is ook spannend Daenerys. Wie weet krijg je wel onverwachts heel mooi nieuws :) De eerste week is de kans natuurlijk klein, maar zeker aanwezig! Aan je bericht zo te zien, is het in ieder geval geen ramp als het al zo zou zijn.

Hihi, dat kan ik me best voorstellen Scrat. Lijkt me ook heel moeilijk om voor je te houden. Zeker als je er zo blij mee bent, dan wil je het het liefste met je directe familie delen. Sommigen wachten tot na 12 weken, want dan is de kans op een miskraam een stuk kleiner. Ik heb echter ook zoiets van; als ik een miskraam zou krijgen, dan zou ik het ook wel heel fijn vinden als mijn directe familie me hierin kan steunen.

2. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Dag meiden

Ik lees al een halfjaar mee op deze website maar heb nu pas een account aangemaakt. Het kriebelde toch té veel plus dan kan ik mijn vriend met rust laten en hier lekker kletsen over vrouwenzaken en andere dingen.

Ik ben 24 en trouw volgend jaar in het voorjaar. Het lijkt alsof iedereen rond mij opeens een kind kreeg of zwanger is. Waarschijnlijk valt het me enkel op doordat ik er zoveel mee bezig ben hehe! Ik neem ondertussen al 6 jaar de pil. In het begin nam ik die enkel voor acne in het gezicht, maar toen ik mijn vriend leerde kennen was het natuurlijk mooi meegenomen, de anticonceptie

Dit was steeds Diane 35, maar sinds 2 maanden ben ik overgeschakeld naar Yasmin omdat ik me er niet meer goed bij voelde (libido, altijd moe, enz.). Voorlopig nog niet zoveel verandering te merken dus ik tel af tot ik kan stoppen met de pil. Het liefst van al zou ik begin 2014 al stoppen met de pil en zo enkele maanden mijn cyclus op gang laten komen. Ik heb echter zo'n schrik dat mijn acne weer naar boven zal komen en wil dus niet stoppen met de pil tot na de trouw.

Na onze trouw stop ik dus met de pil (als de strip leeg is) en gaan we voor ons eerste wondertje. Dit is ongeveer rond april 2014. Ik zit nu al maanden af te tellen en kon niet meer wachten om toch eens mee te kletsen hier :)

In de komende dagen zal ik hier wat berichtjes 'inhalen' want er wordt zoveel gepost!

Groetjes
    Fee

3. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Hi fee89,

Vervelend dat je zo last heb van acne ! Kan inderdaad dan begrijpen dat je na je bruiloft wil wachten ! Maar goed je kan hier wel lekker meekletsen ! Gezellig.

Hier weet verder niemand het dat wij ervoor gaan. Al hebben ze denk ik wel een vermoeden. Vooral mijn zus, ze kent mij te goed. In onze familie begint iedereen redelijk jong omdat er toch bepaalde dingen voorkomen ! Al zeggen dokters dat het niet genetisch is. Nog plannen dit weekend ?

Liefs x

4. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen

Jeetje wat spannend ! Kan je wel wachten tot je stopweek ? We horen van je ! Liefs

5. scrat

scrat Niet meer actief

Amber87: 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, verwijdering spiraal in september
    Koali: 25 jaar, 1e kindje, oktober poging 1
    Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Bubble27: 27 jaar, 2e kindje, november poging 1
    Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Scrat: 29 jaar, 2e kindje, december poging 1
    Damali: 28 jaar, 3e kindje, januari poging 1
    Daenerys: 23 jaar, 1e kindje, januari poging 1
    Isis857: 27 jaar, 2e kindje, januari poging 1
    Kapitein: 23 jaar, 1e kindje, begin 2014 poging 1
    Truusje89: 24 jaar, 1e kindje, begin 2014 poging 1
    Fee89: 24 jaar, 1e kindje, april 2014 poging 1

Welkom Fee! Leuk bijna een bruiloft!!
    @Kapitein en @Truusje hebben jullie al een idee welke maand het gaat worden?

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ja vind het zeker wel spannend heb het gisteren de uitgerekend maar heb dus op dag 10 van kun cyclus geklust dus dan ga je wel langzamerhand richting je ei..
    Ik weet niet of ik t volhou om niet te testen ik ga mezelf niet proberen gek te maken. Ga zo wel de nieuwe zw testen inslaan altijd handig om in huis te hebben. :D
    Natuurlijk laat ik meer weten. :)

@ fee welkom bij de club!!

7. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    hallo dames

ik zat ook al bij de eerste groep maar kan dat allemaal niet goed bij houden gaat daar allemaal erg snel met verhalen hahaha
    ik ben 33 en vriendlief is 34 ik heb een zoon van 12 uit een eerdere relatie en mijn vriend een zoon van 4 uit zijn eerdere relatie zoals ik het had berekend word 30 nov mijn laatste pil ingenomen en dan kan het ontpillen maar beginnen:)

8. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    mijn moeder weet dat ik in nov ga stoppen met de pil en een vriendin van mij die is zelf zwanger van haar eerste weet het verder weet niemand het

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Welkom Fee en Smiley!

Iedereen fijn weekend?

10. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Hoi dames!

Ik ben nieuw hier:)
    Wij gaan vanaf december proberen een kindje te krijgen, momenteel ben ik nog bezig met het afronden van mijn studie en mijn vriend werkt al heel wat jaren fulltime.
    Ik ben sinds mei gestopt met de pil en we gaan nu rustig aan beginnen.
    Kan niet wachten tot het raak is!

En inderdaad.. Het lijkt wel alsof iedereen om je heen zwanger is.. Behalve jij zelf.

11. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom Fee, Smiley en Bloem! Leuk dat jullie mee komen kletsen :) Hier is het inderdaad wel goed bij te houden. Ik heb ook al wel eens eerder in een topic meegekletst, maar dan moest ik eerst 7 pagina's terug lezen als ik er één dagje niet was :) dat was op een gegeven moment niet meer te doen.

Voor mij is het een werkweekend dit weekend. Morgen en overmorgen heb ik dan lekker weekend. Iemand nog iets leuks gedaan dit weekend?

12. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Hé Koali,

Oh dat is wat minder, werken in het weekend!
    Ik moet vanmiddag ook weer beginnen, maar ben de afgelopen dagen lekker vrij geweest.
    Vrijdag was het druk hier, mijn vriend werd 30 en dus visite gehad.
    Verder gister wat boodschappen gedaan en lekker lui samen op de bank gehangen.

En jullie?

13. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Hoi! Mag ik ook mee kletsen? Nog één strip en dan stop ik ermee. Wil pas vanaf het nieuwe jaar écht bezig zijn met zwanger worden. Had bij de eerste erg last van ontpillen. Maar mocht het ons gegund zijn om nog dit jaar zwanger te worden, ook prima! :D

14. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    @scrat wij gaan er januari/februari voor !

@nieuwe dames, welkom bij de club !

15. scrat

scrat Niet meer actief

Amber87: 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, verwijdering spiraal in september
    Koali: 25 jaar, 1e kindje, oktober poging 1
    Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Bubble27: 27 jaar, 2e kindje, november poging 1
    Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Scrat: 29 jaar, 2e kindje, december poging 1
    Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, december poging 1
    Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, december poging 1
    Stella84: 29 jaar, 1e kindje, januari poging 1
    Damali: 28 jaar, 3e kindje, januari poging 1
    Daenerys: 23 jaar, 1e kindje, januari poging 1
    Isis857: 27 jaar, 2e kindje, januari poging 1
    Truusje89: 24 jaar, 1e kindje, januari poging 1
    Kapitein: 23 jaar, 1e kindje, begin 2014 poging 1
    Fee89: 24 jaar, 1e kindje, april 2014 poging 1

Welkom Bloem, Stella en Smiley!
    @Bloem en Stella, ik heb jullie leeftijd gegokt aan de hand van jullie naam. Mocht het onjuist zijn, dan mogen jullie het veranderen of even laten weten.

16. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat leuk dat de groep zo groeit. Welkom voor alle 'nieuwelingen' : )

Ik geniet nu van de laatste uurtjes Griekse zon en dan kom ik weer naar ons kikkerlandje.

@Bloem93 gefeliciteerd met je vriend! Heeft hij een leuke verjaardag gehad?

Misschien gaat mijn spiraaltje er komende week al uit, hopen dat de huisarts plek heeft. En dan eens kijken hoe mijn vriend er dan aan toe is.

17. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    @secretangel geniet nog even van paar uurtjes zon. In regent het, bah ! Hopelijk heeft je arts deze week tijd, om het spiraaltje eruit te halen

Zelf ben ik al drie maanden geleden gestopt met de pil. Mijn lichaam kan heel slecht tegen al die hormonen waardoor de dokter echt zei van meisje stop toch met de pil ! Ik zat echt van,... Wat zeg je nu ! Ik had echt elke keer onstekingen, wordt je ook niet vrolijk van.

Groep s inderdaad aan het groeien, maar het is goed bij te houden hier !

18. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Gefeliciteerd met je vriend !!

19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

@Scrat: Je had goed gegokt hoor haha! Ziet er leuk uit, nu lijkt het zo wel heel echt.

@Secretangel: Leuk! geniet van het lekkere weertje en de mooie cultuur! Hoe is de temperatuur daar?
    En nog bedankt voor de felicitatie!
    Hij heeft een leuke verjaardag gehad hoor, we hebben niet zo'n grote familie maar het is altijd wel gezellig:)
    Spannend trouwens als je spiraaltje er al eerder uit gaat, beginnen jullie dan ook al eerder met het proberen of dat niet?

@Truusje89: Ontstekingen zijn inderdaad niet prettig, dan kun je beter ermee stoppen.
    Ik ben ook al een aantal maanden pil vrij!
    En ik merk zelf niet veel verschil eigenlijk.

20. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    @bloem93. Ontstekingen zijn inderdaad niet prettig. Ik merk wel dat ik vrolijker ben nu ik gestop ben met de pil. Maar lichamelijk niet zoveel verschil. Nog steeds veel buikpijn etc. Dokter zegt dat het nu van het ontpillen komt en dat ik even geduld moet hebben. Heb een gemiddelde cyclus van 30 dagen maar kan je natuurlijk nog niet veel van zeggen

Deel Deze Pagina