Zwanger worden 2014 groep 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kapitein, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Heel blij deze topic tegen te komen!
    Ik ben Evelien, 24 jaar en mijn vriend is er 26. Wij sinds 2 mei 2010 samen. Toen we maar 2 maanden samen waren ben ik ingetrokken bij zijn ouders. Niet omdat het zo slecht thuis was, integendeel! Maar we konden elkaar gewoon niet missen en ik was toch afgestudeerd. Ben ik dan maar werk beginnen zoeken die ik nu al meer als een jaar heb gevonden. Sinds 1 juni 2013 zijn wij definitief gaan samenwonen, heerlijk gewoon ons eigen plekje! ;) Wij hebben besloten om begin december 2013 voor ons 1ste wondertje te gaan! Dus hopen wij natuurlijk in 2014 op een positieve zwangerschapstest! :D Hier nog 3 maandjes geduld en dan hup naar Ronde 1! Wie doet er mee? Hoopt natuurlijk ook nog nieuwe vriendinnen te maken die ook geduldig aan het afwachten zijn! ;)
    Vriendelijke groeten,
    Evelien.

2. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Leuke leeftijd ! 7 kindjes , poeh je bent er maar druk ! Jullie gaan nu vooe een tweede toch ?

3. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen

Welkom bij de club en leuk dat jullie ook gaan beginnen ! Wij gaan in jan/feb beginnen.

4. scrat

scrat Niet meer actief

Amber87: 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Secretangel: 30 jaar, 1e kindje, verwijdering spiraal in september
    Koali: 25 jaar, 1e kindje, oktober poging 1
    Finally88: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Bubble27: 27 jaar, 2e kindje, november poging 1
    Mommyowl: 25 jaar, 1e kindje, november poging 1
    Scrat: 29 jaar, 2e kindje, december poging 1
    Smiley80: 33 jaar, 2e kindje, december poging 1
    Bloem93: 20 jaar, 1e kindje, december poging 1
    Muisjex3: 24 jaar, 1e kindje, december poging 1
    Stella84: 28 jaar, 2e kindje, januari poging 1
    Damali: 28 jaar, 3e kindje, januari poging 1
    Daenerys: 23 jaar, 1e kindje, januari poging 1
    Isis857: 27 jaar, 2e kindje, januari poging 1
    Truusje89: 24 jaar, 1e kindje, januari poging 1
    Kapitein: 23 jaar, 1e kindje, begin 2014 poging 1
    Fee89: 24 jaar, 1e kindje, april 2014 poging 1

Welkom muisje!

5. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    welkom bij de club evelien

ja ik had het er toen indd erg druk mee maar ook wel heel erg gezellig de eerste kwamen om kwart voor 7 smorgen en de laatsten gingen om 5 uur smiddag weer naar huis

mn nieuwe vriend en ik kennen elkaar al heel erg lang toen we beiden 19 waren hebben we al eerder wat gehad maar is toen weer uit gegaan nu na 14 jaar hebben we elkaar weer terug gevonden voor sommigen mensen om ons heen zullen het mischien al snel vinden om te beginnen aan kinderen omdat we bijna 1 jaar samen zijn maar ik ben nu 33 en begin volgend jaar word ik 34 wil niet te lang wachten vanwege leeftijd je weet nooit hoelang het gaat duren en mijn vriend zag het ook helemaal zitten om samen voor een kindje te gaan

6. scrat

scrat Niet meer actief

@stella hier nog geen vragen, maar onze dochter is nog geen 1. lijkt me lastig idd.
    @mommyowl spannend dus; zou idd kunnen. wanneer kun je gaan testen?

7. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Als het goed voelt waarom niet ? En wat je zegt, de tijd gaat ook tikken je weet maar nooit hoelang je bezig bent. Mensen hebben toch altijd een oordeel ! Te jong, te oud, te kort samen etc.... Het maakt je vaak wel heel onzeker :(

8. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    ja dat is waar je gaat je vaak druk maken om wat anderen vinden
    nu moet ik wel zeggen ik had het vorige week wel met mn moeder over gehad dat ik ga stoppen met de pil die had gelijk zoiets van ja jij word er ook niet jonger op en je weet niet hoe lang het gaat duren dus als het goed zit tussen jullie dan moet je niet te lang meer wachten en dan kan ik mooi weer leuke dingentjes kopen:)

9. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Je moeder staat iedergeval achter julle keuze ! Dat is een fijn gevoel toch !

10. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Dankuwel meiden! Leuk om mijn naam te zien staan in het lijstje! :$ Het doet mij enorm veel en ik kijk er al zo lang naar uit! Ooohjha zijn er al meiden die bv toch al kleertjes hebben gekocht voor de (toekomstige) spruit? Ik heb me al één paar sokjes gekocht (voor jongen of meisje) Ik kon het niet laten liggen omdat het me een sprankeltje hoop gaf om de tijd wat sneller te doen gaan. maar daar blijf het ook bij! ;) En binnenkort heb ik ook al een babybedje, verzorgingstafel en kleerkastje. Dankzij mijn dooppeter krijg ik de meubeltjes van zijn 4 jarige dochter. Toch wel mooi meegenomen! :)
    Maar kijk, ik ga me gezellig bij mijn ventje liggen en naar een filmpje kijken!
    Fijne avond iedereen! :D
    Groetjes Evelien. X

11. scrat

scrat Niet meer actief

Nog even online blijven voor de recordpoging om 21:00!! daarna mogen jullie verder met bankhangen ;) :D

12. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @muisjex3 ik kijk indd soms wel eens in de winkel en op marktplaats voor babykamer of er wat leuks tussen staat
    omdat ik werk als gastouder heb ik 2 jaar terug zelf een nieuwe box gekocht en kinderstoel dus dat is aanwezig
    en de kinderwagen krijgen we van mn schoonouders maar heb verder nog niks gekocht kwa kleertjes of iets dergelijks (soms best wel moeilijk je inhouden hoor hahahahaah) zijn zulke leuke lieve dingetjes te koop

het is 9 uur op naar het wereldrecord

13. scrat

scrat Niet meer actief

haha smiley; wereldrecord. volgens mij is het niet gelukt.

14. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

haha hebben we het record niet gehaald?
    Ik heb ook zo'n tik met spullen kopen.. volgens mij denkt mijn vriend dat ik gek wordt, het slaat soms ook nergens meer op.
    Ik heb bijvoorbeeld laatst voor 10 euro een maxicosi kunnen kopen, eentje die nog zo goed als nieuw is en ook nog echt heel mooi!
    En een tijd geleden een setje van nijntje, rompertjes, vans in maat 15 haha.
    Nu kwam ik dus net thuis uit mijn werk omdat ik ziek naar huis ging, en keek ik door het raam, zag ik mijn vriend achter zn laptop zitten op marktplaats aan het kijken naar baby meubels!
    Huuuuh.... woow!
    Ik moest best hard lachen.. hij verklaart mij voor gek maar zelf doet die het dus ook, echt heel grappig.

15. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @scrat nee geloof indd dat het niet is gelukt had ik net ergens gelezen op de zp

@bloem93 zie dat is leuk spullen kopen voor die prijs en wel erg grappig dat je vriend je voor gek verklaard maar ondertussen zelf ook aan het kijken is voor babymeubels hij vind het stiekem wel leuk spullen kijken/kopen

16. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Haha, inderdaad.
    Hij is zelf nog niet zo van het kopen, maar we zijn nu deze week een paar dagen vrij geweest en veel tijd voor elkaar gehad, en dus ook goed kunnen kletsen met elkaar.
    Dan merk je wel dat hij het eigenlijk net zo leuk vind als ik, terwijl hij dit normaal nooit heel erg laat merken.
    Het komt nu natuurlijk ook wel dichtbij.
    Ik merk wel aan me vriend dat hij zeker wilt weten dat alles op orde is enz, dat is tuurlijk ook wel belangrijk!
    Ik moet dus nog goed gaan uitzoeken waar ik zelf recht op heb wanneer ik zwanger zou raken voor juni 2013 aangezien ik dan nog mijn studie aan het afronden ben en ik als oproepkracht werk bij een schoonmaak bedrijf.

17. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    Wij hebben ook al een babykamer, mochten we gratis hebben, dus waarom niet.

18. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Mijn NOD is 1 sept, dus als ik volgend weekend niet ongi wordt, dan ga ik testen. Ben wel heel erg benieuwd :) Met al die symptomen had ik toch zoiets van "zou het?". Maar nu dat de symptomen minder zijn, heb ik toch mijn twijfels of ik het niet gewoon allemaal heb ingebeeld...;)

19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

O ideaal! Dat scheelt weer een hoop geld.
    Hoe ziet jullie baby kamer eruit?
    Wij zijn een beetje aan het rond speuren op internet naar een mooie tweedehandse kamer.
    Willen iets in het wit, strak/modern of zo'n strand look!

20. Truusje89

Truusje89 Actief lid

18 aug 2013
    104
    0
    0
    NULL
    Ugchelen
    @mommyowl spannend hoor !

@bloem93 het is een strakke witte babykamer ! Dus heel blij mee

Deel Deze Pagina