Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Vandaag het cb geweest voor de tweede set spuitjes, zo zielig, je hart breekt, maar je moet sterk zijn!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vreselijkhe ik ben er voorlopig vanaf , vooral als ze niet zo mooi prikken...

Zo dat was nuttig, buurvrouw kwam met de kinderen, en madam lag de hele tijd te pitten, zijn ent weg, en nu is ze wakker... Hmmm

3. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ik moet morgen naar CB voor de eerste prikjes :( help haha daar gaat mama...... Papa gaat gelukkig ook mee :)

Hihi ze wilde de buurvrouw niet zien blijkbaar...

4. rums

rums Niet meer actief

Gelukkig zijn wij ook even van de prikken af! Eerste keer prikken vond ik erg lastig, tweede keer veel minder maar de derde keer brrr!!! Die vond ik echt heel erg. Waarschijnlijk ook vanwege alles rondom de mazelen en dat soms ons kind 'ondoordacht' laten inenten.

Heb net gesaust wat een werk! Gelukkig scheen de zon niet zo fel als gisteren. Heb nu wel blaren op mijn handen.

En ik heb geen ervaring met de nuvaring? Wel met de microgynon.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier ook man mee :) ja ik vind t vreselijk! Voor haar! :(

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik ben ook een microgynonner! Vorige zwangerschap in 4 rondes, 5 maanden (lange onregelmatige cycli) raak! Stom hè, met pil netjes om de 4 weken ongi.. En zonder cycli van in de 40 dagen! Lang leve de ovutesten van cb :D.. Hoop dat we weer het geluk hebben niet super lang te ontpillen.. Had toen 10 jaar geslikt, nu maar 9 strips :D;)

7. rums

rums Niet meer actief

Ik wou eerst wel weer aan de pil na de bevalling. Maar omdat we toch zo 'snel' voor een tweede willen gaan besloten om de pil achterwege te laten. En ik heb nooit ovulatietesten gedaan snap er ook weinig van. Maar het was ook niet nodig aangezien ik in ronde twee al zwanger was.
    Heb nog wel ovulatietesten maar als ik de verpakking mag geloven zijn ze over datum als we voor een tweede gaan.
    Wel raar ovulatie met houdbaarheidsdatum! ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoe ga je dat in de tussentijd oplossen dan? Rubber is zo safe toch niet? ;)

9. rums

rums Niet meer actief

Haha inderdaad het rubbertje. Heb op school geleerd 95 procent veilig. Vind ik veilig genoeg ;) Kan me niet voorstellen dat ik bij die 5 procent zit :)

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Okay! :D niet stiekem gaatjes in prikken hè :p

11. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nou daar wil ik ook wel vanaf zijn die prikjes, maar ja biet inenten vind ik toch te gevaarlijk! Kijk nu met de mazzelen....

Haha gaatjes prikken geweldig..... Tja wij doen het op cyclus tellen en dan hoop ik dat we goed tellen ;) maar tot me eerste ongie is het ook het rubbertje :( dus die eerst ongie mag wel weer komen, me lichaam zit er tegen aan te hikken heb elke keer hoofdpijn, buikpijn en rugpijn precies zoals met me ongie!

12. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hee dames!
    Tsjeee wat heb ik veel gemist!!
    @ de nieuwe dames, welkom! :) Wat leuk dat jullie er bij gekomen zijn.
    Helaas nog geen tijd gehad om alles terug te lezen maar zodra ik tijd heb ga ik dat doen.
    Heb het hier onwijs druk met mijn werk en nog eens de aanleg van onze nieuwe tuin (waar ik ontzettend veel naar uitkijk :D).
    Ik kom snel weer even buurten zodra ik meer tijd heb.

Groetjes

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zo de afleiding voor vanavond weer gehad, bij ons jonge paardje geweest, hij wordt beleerd, een 4 jarige tinker, ik longeer hem 2 a 3 in de week en hij wordt 2 x door de staleigenaaresse gedaan, vandaag voor de 2e keer alleen gelongeerd.. En de staleigenaresse heeft er even opgezeten. Ze verwacht een maand als hij zo doorgaat, dat ik er dan op kan (stap draf galop stuur en rem) zijnnu 3 wkn bezig

Rubbers veillig als je ze wel gebruikt hahahahhahaha hier geen pil tussentijds, ik ben echt heel lang onregelmatig geweest 28-44 dgn, geen idee of t ook kwam door de pil, maar geen rommel meer in mijn lijf. Nu ist ook niet nodig, geen cyclus, heerlijk al 2 jaar geen ongie.. Dat zal wel iets zinn wat ik ga missen hoor, heb al meerde keren gedacht nu komtt eraan, maar tot nu tie niks...

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    @Daemerys het is erg gezellig hier, de pagina's vullen snel ;)

@fridel wat leuk een jong paartje ;) en natuurlijk leuk dat je misschien over 3 weken mag rijden :) spannend hoor!
    Ow heerlijk al 2 jaar geen ongie, moet zeggen dat ik dat niet zou missen ;) hoe komt dat dat je al twee jaar geen ongie hebt? Heb je wel gewoon een eiersprong dan?
    En idd rubbertje moet wel omgedaan worden ;)

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ja heb er ook echt zin in om weer te rijden, heb zelf ook een oudere fries, maar die is echt toe aan zijn pensioen, heb hem delaatste 2 jaar weinig tot niet gereden , maar hij is totaal niet voorwaarts,echt een " hobbelpaard" vermoedelijk heeft hij ook artrose, dus af en tie een stapritje, maar verder mag hij kekker genieten in de wei.

Deen ongie is puur door de bv, 9 maande zwnger en nu 15 maanden bv, ik kolf meer als live viedingen, maar heb ook overproductie, ik houd 0,5 l p.d over. Als de bv gestopt is zal ongie vanzelf komen

16. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ja kan ik me voorstellen dat je zin hebt om te rijden! Het is voor mij echt al 5 jaar geleden ofzo :( maar heb met een vriendin afgesproken dat als we een weekendje naar Texel gaan we paarden huren en gaan rijden :)

Ow ja haha niet aan gedacht slim.....

Hier een foto van mijn ventje vanochtend

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahahaha wat een stuk! Wel lekker verbaasd :D

18. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Dank je het is een heerlijk ventje al zeg ik het zelf ;)
    Hij probeert te lachen echt schattig.

19. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Net naar CB geweest en ik ben een zeer trotse mama! 5420 gram en 57 cm! En zijn eerste prikjes gehad en bijna niet gehuild echt maximaal 1 minuut! Mama pakte hem in haar armen en stil was die :)

20. rums

rums Niet meer actief

@Ytest. Nee, geen sprake van! Wil nu echt nog geen tweede. Was bij de vorige zwangerschap zo ontzettend moe. Denk dat ik dan veel mis van onze zoon.

@mamainthefuture. Wat een knap kereltje!

@fidel2010. Leuk paardrijden! Al doe ik het zelf niet.

Deel Deze Pagina