Dankjulliewel fidel en Ytest, meer bewijs dat ik me in ieder geval niet aanstel (dat kwam heel eventjes in m'n hoofd op).. Super dat het zo goed gaat bij het zwemmen fidel! En gefeliciteerd met je zus! En ook nog veel plezier vanavond uiteraard Bah, daar dus ook een hoop gedoe Ytest. Jammer dat het zo moet he? Ik dacht dat ik een leuke schoonmoeder had en prijsde mezelf gelukkig aan de hand van de vele schoonmoeder-topics hier op ZP.. Maar dat was dus te vroeg gejuicht.. En eeeeecht niet dat m'n kind nu nog daar naartoe gaat! Dan betaal ik liever een oppas die niet denkt dat ik alleen een kind heb voor een verzekering/geld, of het in ieder geval voor zich houdt. Hoewel ik meer neig naar twee jaar thuisblijfmoeder (zolang we het financieel redden natuurlijk), als ze twee zijn gaan ze hier naar de Kindergarten.. En dan tijdens schooltijden werken. Bah, ben er zo verdrietig van.. Vind het echt een belediging naar onze relatie en kinderwens toe..
@Micchan, nee nog niks vervroegd jammergenoeg. Woensdag komt de nwe auto mss dan maar weer eens praten met manlief. Wel zijn we het erover eens dat ik volgnend jaar parttime ga werken ipv fulltime is ook een grote verandering. @schoonmoeders... Hoewel ook ik soms loop te mopperen over de mijne heb ik het toch wel getroffen. Ik vind het nogal wat dat ze dit tegen jou zegt/schrijft. Sterkte... Vandaag al de hele dag buikpijn, weet niet waar het vandaan komt. Ik heb voor de zekerheid een afspraak bij de ha gemaakt maar mss zeg ik hem wel af, het gaat al iets beter.
Jammer Adriana. Gaaf dat de nieuwe auto morgen komt! En van parttime naar fulltime is inderdaad een grote verandering! Goed hoor. Ik durf nog niet eens parttime aan.. En dankje.. Wat ik dat toch met schoonmoeders he. Totdat ik m'n vriend ontmoette, vond ik altijd dat gezeur over schoonmoeders zoooo overdreven was.. En ik het begin dacht ik ook 'Ooooh zie je nou wel, wat een tof mens!' Maar dat ik flink in duigen gevallen.. Wat balen van je buikpijn, hopelijk is het snel weer minder/over.
Ik heb echt een geweldige moeder en schoonmoeder!! Mijn moeder en ik hebben een close band omdat mijn vader 11 jaar geleden is overleden.. Daarom soms te close en dat botst wel eens, echter me moeder staat altijd voor me klaar !! En zal voor mij en me zus door het vuurgaan, maar we hadden het over schoonmoeders haha, als er iets is oppas of hulp ergens bij nodig advies of gewoon even praten, kan ik net zo goed bij me schoonmoeder aan als me moeder, je bepraat andere dingen of op een andere manier.... Schoonmoeder woont trouwens op 5 min afstand moeder op 10 min. En schoonmoeder gaat altijd mee naar zwemmen ( taxichauffeur). Ik mag echt zeggen heb het supergetroffen!! Datum vervroegen hahahahahah vl ziet me aankomen, maar wel belangrijk ik had een knip en scheur, goed genezen, alleen met "oefenen" pijnlijk, niet zozeer de daad naar binnen, maar de buitenste huid, ik heb t idee dat er een soort afdakje voor de ingang zit, wat niet erg soepel is door het littekenweefsel... Hierdoor wordt ik erg gespannen en nauw wat niet bevorderd... Gisteren met vl over gehad,die zegt laat het dan nakijken, vanmorgen de ha gebelt, eigen ha op vakantie ( vrouw) vaste vervanger ( man, de oude ha, heeft de praktijk een jaar geleden overgedragen) voor de komende 3 wkn... Hmmm ik kom wel over 3 wkn.., assistente gaf aan tot die tijd perineumolie te gebruiken om de huid soepeler te maken...
Kun je een Lh piek hebben, oftewel ovuleren als je van je eerste strip pil de tweede week 3 à 4 dagen diarree hebt?
Ben nog steeds een stukje preuts gebleven de benen wijd voor een man anders als vl liever niet, wilde ook absoluut geen manlijke kraamverzorger, en heb met de mmm afspraken op een keer na altijd een vrouw gehad
@ micchan. Wow wat een reactie zeg! Wat pittig lijkt me dat om in het buitenland te zitten en dan zulke dingen naar je hoofd geslingerd te krijgen. Want vind je partner er van? Leuk babyzwemmen! Staat ook nog steeds op mijn lijstje. In september hebben mijn man en ik nog vakantie dus misschien dan maar plannen. @Adriane 85 jij ook al! Ik werd vanochtend ineens honddsberoerd. Koud en warm en nu zit ik met een kruik op schoot. Gelukkig is het gezakt na een aantal paracetamol. Heb net besloten dat ik weer met de pil begin... Ooit met de pil begonnen omdat ik enorme last had van menstruatie. Wou niet beginnen meer met de pil omdat we met een jaartje toch weer wilden proberen maar pfff dan maar weer aan de pil want dit is echt geen pleziertje. En ik menstrueer nog geen eens. En onze datum is niet vervroegd hahaha. Na die buikpijn van vanochtend wil ik ook niet meer haha! Leek echt een beetje op mijn weeën au!!!
Ik ben geen pilgebruiker dus kan je niet helpen (ook ik weet niet wat een lh-piek is) Micchan, last van de warmte? Je hebt wat dingetjes omgedraaid Ik ga volgend jaar van fulltime naar parttime toe, dus ik ga minder werken. En onze auto komt woensdag, niet morgen, moet nog een paar daagjes meer geduld hebben. Haha geeft niet hoor Mijn buikpijn is trouwens zo goed als weg, ben ook niet meer naar de ha gegaan.
Volgens mij kan dat wel ytest ze zeggen dat hij diarree de pil niet 100% betrouwbaar is en in sommige gevallen zelfs niet betrouwbaar en veilig. (Al moet ik zeggen dat ik nog nooit zwanger ben geworden door de pil heen en helaas heb ik nog wel eens last van diarree) @schoonmoeders breek me de bek niet open.... Pffff ik irriteer me mateloos aan die van mij, zal er niet over beginnen maar kan zo een serie boeken schrijven @baby zwemmen echt doen is zo ongelofelijk leuk en je heb daarna een rustige baby (tenminste vandaag was Thomas erg rustig in slaperig, terwijl hij normaal erg wakker is) Ik ging voor de buikpijn ook aan de pil, maar tot nu toe ga ik niks nemen. Ja rubbertje eventueel. Al ben ik ook nog niet ongie geworden na mijn zwangerschap....( nee niet al zwanger heb voor de zekerheid getest)
Oei nog meer schoonloeders hier! Heb ik gelukkig niet ze is echt helemaal fan van onze zoon en als we er zijn staat ze hem ook liever niet meer af. Helemaal goed hebben wij de handen vrij. Mijn schoonvader is wel een aparte maar geen verkeerde man. Ik had gisteren buikpijn die echt voelden als mijn buikweeën. Vroeg me af waarom ik nog een kindje zou willen hebben (A) Verder niets nieuws onder de zon...
Ben gaan bloeden, voor t eerst na de bevalling, alleen aan het einde van week 2 van m'n eerste pil strip?? Weet nu even niet of ik de strip moet afmaken, stopweek moet houden en dan een nieuwe of beter nu met een nieuwe beginnen omdat t de eerste dag van m'n menstruatie is.. Ik denk het laatste.. En dat betekend dat we twee weken eerder stoppen volgend jaar jeeeeeeee .. 28 februari om precies te zijn
Aha dus toch een vervroegde datum sterkte met je menstruatie, dat valt zeker tegen na bijna een jaar. Hier: gisteravond en vandaag ook nog de hele dag buikpijn gehad, stond op het punt om naar de hap te gaan maar nu is het gelukkig weer over. Hopelijk komt het nu niet meer terug. Ik haal me al doemscenario's in mn hoofd (blindedarmontsteking ofzo).