Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohjee, nu word ik zelf ook zoals degenen aan wie ik me irriteer.. Gaat lekker zo. Word moe van mezelf. :p

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ytest is mooi weer een maand minder :)

Miccan adem in adem uit ;) hihi ik snap je wel heel erg goed heb de zelfde frustraties hihi... Kan je niet voorzichtig proberen bij je partner om toch eerder te beginnen? Of is het echt een harde nee bij hem?
    Enne niet moe worden van je zelf ;) zal het weer zijn hihi (daar gooien we het gewoon op)

Ik heb de touwtje bij me man in handen gelegd hij moet de rubbers halen..... Tot nu toe nog niks in huis (hij is zo laks) als ik dan zwanger ben is het zijn schuld hihi (wat ik alleen niet erg vind)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, het is echt die dag en geen seconde eerder.. Zelfs over die datum is hij niet zeker, 'maar dat heeft hij al beloofd dus daar houdt hij zich aan'. Tsja, da's ook een geweldige basis..

Ja, ik adem in en uit als een malle hoor, een ventilator is er niks bij. :p

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Stom hè dat het nog eeuwen lijkt te duren maar eigenlijk.. Wat is nou 6 maanden op een leven? M'n zwangerschap van 9 maanden is omgevlogen!! Zo moet ik denken, anders trek ik het niet :p

Mitf nog geen ongi? En ook geen posi test? Zou zo maar s kunnen gebeuren bij jou dan? :D

Ik zit me stiekem af te vragen hoeveel vrouwen hun anticonceptie saborteren.. Het is natuurlijk not done, maar toch vraag ik het me af.. :D

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb 1 keer een gaatje in een condoom geprikt stiekem, en toen hij die wilde pakken, heb ik jankend gezegd dat we die niet konden gebruiken.. ;)

Ach ja, doorbijten.. Al ben ik vaak enorm bang dat ie op het moment zegt 'Ohnee, toch maar niet'..

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    En als we straks over een paar jaar met een compleet gezinnetje hieraan terugdenken dan lachen we er mss om. Ff doorbijten nog!

7. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Hihi Miccan wel lekker cool bij jou dan als een ventilator er niks bij is ;) Nee andere datum kan niet meer. Gezegd is gezegd!

Ytest nee want heb wel het gevoel dat ik het moet worden en eet me ziek aan chocolade dus laat ook maar snel doorkomen hahaha!
    Heeeel eerlijk is ook wel eens door mijn hoofd gegaan, maar durfde het niet ben ik gewoon te eerlijk voor ;) maar er zullen denk ik wel veel vrouwen zijn die het doen.

Ja dat zou ik dan ook op het laatst hebben dat ik het toch niet kan. (Van die condoom dan he) Ik hoop het niet en zou ik ook niet eerlijk vinden, laat hij je al die tijd in de waan dan voor kinderen te gaan...

Hier een klein ligt puntje ik wil graag drie kinderen (vier zou ik ook leuk vinden) en me man twee. Nu kwam die vandaag ineens met het feit dat hij naar auto's heeft gekeken waar je met zeven in kan voor als we toch voor een 3e gaan :D ik weet het we moeten nog voor een tweede in actie komen, maar gewoon dat hij toch zijn gedachten open zet en er naar kijkt :)

8. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Dat weet ik wel zeker!

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Whahahaha zie je wel :D

Volgens mij stiekem meer vrouwen dan we denken :D

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Datum. Ames jullie hebben een datum haha tenzij iemand morgen met €10.000 aankomt is het idee van met 2 jaar nog op losse schroeven... Zucht

Sabotage nee echt niet dat zou ik nooit doen.. We nemen samen een kind, ik zou me leven kang schuldig voelen imdat ik hem er ingeluisd heb... Ik heb vermoeden van mensdn die dat wel gedaan hebben, zo zou ik niet willen leven...

maar dan moet je ze wel gebruiken;)vl heeft er een hekel aan dus ze liggen nog ongebruikt in t laatje

11. rums

rums Niet meer actief

@ Micchan tis al fijn dat je het zelf door hebt dat scheelt al een boel haha ;)

@mamainthefuture, leuk als je man daar ook toch mee bezig blijkt te zijn.
    Mijn man kwam een aantal dagen geleden zelf met een naam voor een eventueel volgend zoontje. Was echt super verbaasd en heb hem gezegd dat ik het erg leuk vind dat hij het verteld. En het is ook nog eens een leuke naam :D

O nee sabotage zou ik nu ook niet doen en nooit. Ben er op dit moment ook echt niet aan toe. En de wens voor een tweede is bij ons beide groot dus dat zal niet een discussiepunt zijn.

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Fidel schiet al op als je ze niet gebruikt ;) hoe je ook niet te saboteren :)

Rums ik vind het heel erg leuk :D was heel erg verbaast en verrast maar wel erg blij en dat heb ik ook gelijk gezegd ;)

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik weet t niet meer had ik t verteld oom van vriendlief heeft disndag een hartaanval gehad, hij ligt in kritieke toestand int zh

hij lig op de ic in het Umcg, wordt in slaap gehouden, is geprobeert hem vandaag van de beademing te halen, is niet gelukt, geprobeert hem opdrachten uit te laten voeren (knipper eens met je oogen of beweeg je rechter of linkerhand) hij heeft wel in slaap zijn arm bewogen en heeft zelf zijn lichaam weer op temperatuur gekregen. Morgen wordt hij opnieuw wakker gemaakt om zijn vitale functies te beoordelen... Spannend. Persoonlijk vrees ik met grote vrees, ik weet een menselijk lichaam is iets raars en wondere gebeuren maar dit horend heb ik weinig hoop

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jeetje wat vreselijk! En wat een onzekerheid ook! Veel sterkte voor jou en je vriend :(

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dank je jah tis heel raar want emotioneel heb ik niet veel met zijn ooms en tantes, maar aan de andere kant je wordt even met je neus op de feiten gedrukt hoe kwetsbaar het leven is... Zit ook nu niet lekker in me vel, ben heel chaotisch in me hoofd, kan me niet echt tot dingen zetten ( ipv dat ik brood smeer en naar bed ga blijf ik op zp hangen)

16. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Fidel jeetje! Sterkte voor jou en je vriend.
    Je wordt zo inderdaad heel erg geconfronteerd met het leven hoe kort en oneerlijk die kan zijn. Ik hoop dat de testen vandaag goed gaan.

17. Alf

Alf Niet meer actief

Ik gluur ook voorzichtig om het hoekje hier als dat mag...

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Gluren is niet netjes, maar je mag wel meekletsen :D wanneer gaan jullie er weer voor? Zie dat je al een zoontje hebt, leuk!

Fidel, wat erg van je oom! Hopelijk vandaag goed nieuws. Veel sterkte!

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hello :D

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heb willemijn omgedoopt tot vlekkie, diagnose waterpokken !! Ze is er niet ziek van gelukkig

Deel Deze Pagina