Nee dat is waar Wij gaan er in 2014 weer voor. Na KS in december mag ik op zijn vroegst weer zwanger zijn in december. Nu raak ik niet heel makkelijk zwanger maar je zult het net zien. Dus in principe voorzichtig aan tot einde van het jaar.
Hallo alf, gezellig als je komt mee kletsen leuke datum is je zoontje geboren ow is dat zo mag je dan een jaar lang niet zwanger worden....dat wist ik niet hoezo dat? Fidel arm kindje. Veel last van of niet?
Ach waterpokken, die van ons heeft het ook gehad een paar maanden terug. Was er 1dag een beetje hangerig van. Juich maar niet te vroeg want het verergert heel veel met de dag. Hopelijk komt ze er goed doorheen. Beter nu dan op latere leeftijd.
Nee ze heeft er tot nu toe geen last van, thja hangerig maar dat weit ik meer aan de temperaturen.. Ach extra verwennen, ze is toch " ziek"
Denk het ook Ja de kamer is heerlijk koel, maar ikzelf raak in de tussentijd overhit van al dat geblaas.. En nee, nog langer wachten wordt 'm eeeecht niet.. Dan zou ik m'n gevoelens en de hele wens wegschuiven, want dan is het gewoon echt niet leuk meer.. Ja precies! Dan leeft de vriend/man voor de rest van zijn leven in een leugen dankzij de vrouw.. Die denkt 'Ohnee he, dat ongeluk moet ons net weer treffen, maar nu maken we er het beste van!', maar ondertussen weet vrouw wel beter.. Ik denk dat die schuldgevoelens nog zwaarder zouden zijn dan het wachten.. Dus nee, toch maar niet Ahh wat lief van je man! Dan is hij er inderdaad toch al wel een beetje mee bezig.. Leukleuk! Haha Wat heb ik door (want we hebben het over zoveel dingen door elkaar )? Dat ik een ventilator ben? Komt u maar!
Je moet waterpokken niet te vroeg hebben maar ook weer niet te laat en idd extra verwennen je kleine Ja het is zeker leuk dat me man er wel over na denkt dat is beter dan een harde nee nu kan het nog ja worden maar goed laat ik niet te ver vooruit lopen eerst moet nummer twee nog komen haha! En als hij het wel wilt verschuiven krijgt hij ons allemaal op zijn dak hihi
Hahaha, ja dan komen jullie allemaal even hier heen he Bahbahbah, baal zo van mijn cyclus.. Inmiddels zit ik weer op dag 42 en nog niets te bekennen.. Lijkt wel of het steeds langer wordt. Word er niet goed van, want als we straks dan beginnen, hebben we in een jaar minder kansen..
Balen is dat he meis.. Ik hoop echt dat het nog een beetje bijtrekt, maar heb er weinig vertrouwen in als ik zie hoe het alleen maar langer wordt.. En waardoor? Want de pil is al 14 maanden geleden, en was ook maar 1 maandje (nou kan dat natuurlijk genoeg zijn om alles in de war te schoppen, maar zo lang?).. Zit eerder aan m'n ondergewicht te denken, ben daar echt onwijs bang voor.. Dat ik straks misschien wel helemaal geen menstruatie meer krijg, net zoals sommige meisjes met anorexia.. Hoewel ik mezelf dus wel gewoon helemaal volstop met eten. Vriend zei al dat we misschien maar naar een arts moesten om te kijken of alles daarbinnen goed zit, maar ik vind dat wel erg voorbarig als we nog niet eens begonnen zijn.. Straks zijn de cyclussen gewoon lang maar zijn we wel gewoon hartstikke vruchtbaar en binnen een paar maanden.. Dan heeft er iemand voor niks in m'n grot gekeken.. (Ben errug preuts, haha)
Balen zeg van z'n lange cyclus. Tja lastig aan de ene kant is er wat voor te zeggen om naar de huisarts te gaan maar aan de andere kan snap ik dat je nog niet wilt. Maar ik zie dat de meeste cyclussen rond de 33 zitten misschien kan je wel contact op nemen met de huisarts met de vraag hoe dat kan en dat er naar zou cyclus gekeken wordt? Enne heb je al een restje gewaagd? Om zeker te zijn dat je niet nu gewoon al zwanger bent?
Ja, de meesten zitten 'gelukkig' zo rond de 33 dagen. Vorige keer was ik me ook helemaal rotgeschrokken toen het zo lang duurde, toen heb ik op dag 35 een test gedaan en op dag 42 (een paar uur later brak het door ), maargoed, daarna neemt m'n hoofd het gelijk over als 'normaal', het is al eens gebeurd, dus het kan zo weer gebeuren. Voor ik cyclussen begon te tellen zat ik altijd zo tussen de 26 en 29 dagen, en toen ik de eerste cyclus van 32 dagen had, scheet ik ook al bijna in m'n broek.. toen bij 34.. toen bij 42, haha.. Ik denk dat ik nu pas nerveus zou raken rond dag 50.. Maarja, zorgverzekering eindelijk afronden en een huisarts vinden en daarbij inschrijven duurt ook nog wel een tijdje, en daarna zien we wel hoe het komt.. Blijft het nou echt extreem oplopen (bijvoorbeeld dat ik nu echt een cyclus van 50 dagen heb, en dus weer 8 dagen later, net als de vorige keer tussen 34 en 42), dan ga ik misschien wel.. Misschien. (Ooooh wat ben ik erg he )
Nee je bent niet erg!! Hier ook vreselijk preuts en de eerste echo was inwendig en vond ik 1 minuut heel erg gênant tot ik m'n kleine meid op het scherm zag toen was alle aandacht daarop gefocust! Nu, na een 23 uur durende bevalling met hechtingen, vacuüm, knip, toucheren en bloed van het hoofdje aftappen (via vagina als ze nog in de buik zit) ben ik inmiddels een stuk minder preuts! Maakt allemaal geen bal meer uit, dat zul je ook ervaren na je zwangerschap
Was even aan het teruglezen omdat ik een reactie van mij terug zocht, en zag dit opeens.. Ga je op mijn verjaardag een kindje maken?
Oooh gelukkig ben ik niet de enige! En denk dat, als ik de kleine zie, het inderdaad wel omslaat.. En dat 'hoop' ik dan maar..
Ik wou net zeggen aks je de mmm inkomt wordt je preutsheid ook wel minder hoor offf stuk of 5 inwendige echo's (verschillende artsen) samenlevingstest ( savond sex en dan nemen ze daar een sample van) hsg ( krijg je een ballon ingebracht en vloeistof gespoten dor de eileiders en dan aken ze daar foto's van ) dan met de zw 3 inwendige echos en dan de bevalling hoezo preuts...
We hebben samen besloten dat, mocht 1 van ons niet vruchtbaar zijn, we niet de MMM in gaan.. Dus dat is dan weer niet van toepassing.. Maar kan me wel voorstellen dat je het dan heel snel kwijtraakt! Had m'n zus inderdaad ook..