Ohh ik bedoel het ook niet aanvallend hoor haha maar julie tellen zo dapper af... Heb ik eigenlijk wel binnenpretje om tuurlijk lucht zoveel als je wilt hoor, maar ik bedoel het ter ondersteuning, van sommige mensen ( niet jullie) denken okee nu gaan we beginnen dus we zijn zo zwanger alsof je een ijsje besteld ofzo.. Snappie?? Is ik begin over ijs zo eens een cornetto uit de vriezer vissen
@ mamainthefuture: Het is helemaal uit zichzelf weer gekomen. Ik had al wel primolut kuurtje gekregen van de huisarts, maar gelukkig niet nodig gehad. Jaa de voorpret is zeker leuk! Haha altijd moeilijk om niet al iets te kopen. Hoe gaat het met je zoontje? En in 2014 voor een broertje of zusje dus? @ rums: Mooie leeftijd van je zoontje om dan aan een tweede te beginnen, kunnen ze ook echt wat aan elkaar hebben later. Vervelend dat het niet zo goed gaat met de pil. Misschien kun je proberen een andere soort te nemen? Kan wel veel verschil maken. @ Ytest: Haha tja geduld moest ik inderdaad hebben wat betreft het ontpillen. Jij dus ook al druk aan het aftellen om te beginnen aan een tweede, leuk zeg! pff jaa heerlijk dat er weer een beetje fris windje waait buiten, kan alles lekker afkoelen binnen. Voor korte duur, donderdag alweer rond 30 graden..
Haha sorry, reageerde misschien wel heel heftig. Maar hoor van een heleboel mensen dat ik zo jong ben, de relatie te kort is, dat ik eerst carriere moet maken, dat ik te kinderachtig ben, dat ik nooit een goede moeder zal zijn, enz. En dan valt het snel een beetje verkeerd, geloof ik. Haha ja snap 'm.. Nee, zo denk ik gelukkig niet. Heb denk ook te veel mensen om me heen die ervoor zorgen dat dat beeld niet in me kan opkomen.. (Zus zit al ruim een jaar in de MMM, tante heeft drie miskramen en een doodgeboren kindje gehad, enz.) Daar moet je wel echt een enorme bofkont voor zijn inderdaad.. Haha, toevallig! Ik heb net een (nep) magnum met vanille, choco en walnoten op.
@rums heel erg frustrerend! ow jakkes saggie van de pil ik ken het dat had ik ook heel erg, sowieso sinds ik gestopt ben heb ik minder klachten als pukkels, hoofdpijn en saggie zijn. nadeel wel erge buikpijn bij een ongie van mij klopt de lijst hoor, maar heb hem ff in volgorde van stoppen gezet ) @Micchan graag gedaan hihi niet te hard zuchten dan blijf alles er uitgooien we zitten allemaal in het zelfde "schuitje". en idd aftellen is fijn, dan weten we in elk geval NU gaan we er voor, wat gewoon een hele fijne gedachten is, ookal weet je ook dat het dan nog even kan duren.... Enne ik wil je nog wel horen over het verplicht rollebollen als je eenmaal bezig bent hihi... hier zei ik dat ook maar uiteindelijk let je er toch op wanneer je vruchtbaar bent en doet het dan toch een keertje extra (tenminste ik) Maar lees inmiddels dat jullie konijnen zijn.... dus moet goed komen Jeetje heftig wat er allemaal in de fam gebeurt zeg! @ytest hou het vol meis! @fidel fijn dat jij ons met de beentjes op de grond houd al had ik niet de ilussie dat het in ronde 1 raak was, Thomas heeft ook 9 maanden op zich laten wachten met nog een vmk aan vooraf.... @maulona ow dat is fijn dat je dat niet nodig hebt gehad. ja het inhouden van kopen weet ik maar al te goed, wij hadden bijna al een kamer gekocht die ik zooooooo leuk vond toch kunnen inhouden en al met al staat die kamer nu wel boven Ja we gaan door voor een broertje of zusje... we doen nu aan rubbertjes want ik wil er minimaal 1 jaar tussen hebben zitten dus "pas" vanaf okt/nov gaan we er voor dus iets eerder, maar ik denk niet dat ik voor 2014 al zwanger ben... zo heerlijk dat het afkoelt (voor even dan he) het huisje is weer een beetje koel met al die frisse lucht. Net alle boeken bijgewerkt met foto's bestellen, we hebben een kraambezoekboek van Pauline Oud en een mam en Pap vertellen over jou en een Winnie the poeh boek waar je allemaal foto's in kan plakken en dingen in moet schrijven super leuk maar wel wat werk haha.... en ook maar gelijk foto's in huis besteld Nu nog twee schilderijen bestellen met foto's van Thomas
Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje beginnen in okt/nov 2013 Micchan - 19 jaar - 1e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014 Zoetje - 21 jaar - 2e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje - beginnen in januari Liesken - 27 jaar - 3e kindje - beginnen in januari rums - 25 jaar - 2e kindje - beginnen in eerste helft SDenise - 24 jaar - 2e kindje - beginnen in eerste helft Maulona 1e kindje begin 2014 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- beginnen in maart Daenerys - 22 jaar - 1e kindje - beginnen in mei fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst 2014 Maulona hoe oude ben jij?
Manlief kan ook niet tegen die smiley van clearblue.. Zeker niet als ik er dan naast sta met ook zon grijns op m'n kop.. Eenmaal bezig veranderd de zucht in een andere zucht
Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje beginnen in okt/nov 2013 Micchan - 19 jaar - 1e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014 Zoetje - 21 jaar - 2e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje - beginnen in januari Liesken - 27 jaar - 3e kindje - beginnen in januari rums - 25 jaar - 2e kindje - beginnen in eerste helft SDenise - 24 jaar - 2e kindje - beginnen in eerste helft Maulona 23 jaar - 1e kindje begin 2014 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- beginnen in maart Daenerys - 22 jaar - 1e kindje - beginnen in mei fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst 2014
Ik bestelde ze via internet merkloze en vertelde vl gewoon niks en verleidde hem haha enbdan wist hij dat hij de dag erop droogstond.. Maar ook verplicht met hitte pfff zo min mogelijkk lichaamscontact sex en slapen pffff Oom geert is trouwens van de ic af en ligt op zaal goede berichten !!
Hee, wat hebben jullie veel gekletst vandaag! @fidel:fijn dat het met je oom weer wat beter gaat @ytest: ik zie het al voor me, jij met zo'n test aan et bed whahahahaha @verplicht sexen: dat was het bij ons wel steeds (van mijn kant dan..) vanaf de eerste ronde zit je toch constant met je kinderwens in je gedachten, dus ook tijdens de sex. Dat begint bij mij nu al @micchan: trek je maar niks aan van wat een ander over je denkt. Zolang je zelf maar gelukkig bent dan is het goed.
@fidel had hij het dan niet door elke keer dat je hem verleide? Fijn van he oom zeg, hopen dat het zo de goede kant op blijft gaan. @Adriaana had ik ook tot ik het na 8 maanden eindelijk los kon laten en was de 9e maand zwanger.... Hoop dat het nu sneller gaat dat los laten @nog steeds niet ongesteld maar nog steeds geeft mijn lichaam wel alle seintjes van aankomende ongesteldheid, we wachten nog steeds af, las ergens dat het ook wel 10 weken kan duren, dat is dan net voor onze vakantie.... Dus hubbie en ik hebben besloten dat als ik na de vakantie nog niet ongesteld ben we de huisarts ff bellen dan is de bevalling namelijk 3,5 maand geleden. En wil niet met eventuele pillen klieren in me vakantie....
@mamainthefuture aaa super op volgorde haha! Het is inderdaad vervelend die anticonceptie. Maar ik ben zo hondsberoerd en op die dagen kan ik nauwelijks voor mijn zoontje zorgen zo beroerd. Ik las ook iets over een anticonceptiepleister. Maar ik slik de pil gewoon door en dat is voor mij wel een voorwaarde dat ik geen stop week MOET inbouwen. En als je voor een kindje gaat dan hoef je toch op zich niets tegen je man te zeggen dat het je eisprong is. Voelt het voor hem zoiezo minder verplicht. En ik zal de lijst nog met mijn gegevens aanpassen.
Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje beginnen in okt/nov 2013 Micchan - 19 jaar - 1e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014 Zoetje - 21 jaar - 2e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje - beginnen in januari Liesken - 27 jaar - 3e kindje - beginnen in januari rums - 25 jaar - 2e kindje - beginnen in maart SDenise - 24 jaar - 2e kindje - beginnen in eerste helft Maulona 23 jaar - 1e kindje begin 2014 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- beginnen in maart Daenerys - 22 jaar - 1e kindje - beginnen in mei fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst 2014
@mamainthefuture ohh vast wel maar opzich maakte hem dat dan niet uit zolang ik maar niet met testen of details van een eisprong hem informeerde... Als t aan hem ligt wil hij iedere dag wel...
Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje beginnen in okt/nov 2013 Micchan - 19 jaar - 1e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014 Zoetje - 21 jaar - 2e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje - beginnen in januari Liesken - 27 jaar - 3e kindje - beginnen in januari Alf - 36 jaar - 2e kindje - beginnen in januari 2014 rums - 25 jaar - 2e kindje - beginnen in maart SDenise - 24 jaar - 2e kindje - beginnen in eerste helft Maulona 23 jaar - 1e kindje begin 2014 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- beginnen in maart Daenerys - 22 jaar - 1e kindje - beginnen in mei fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst 2014
Hahaha doe m'n best. Gelukkig is het hier nu ook weer een stukje afgekoeld, dus hoef niet zo extreem hard meer te zuchten. Ja precies haha. Tsja ik weet niet, ik wil het in ieder geval de eerste zes rondes zonder ovulatietesten e.d. doen (alleen de volgende cyclus even tempen om te kijken of ik wel een ei heb), wil niet dat het vanaf het begin gelijk allemaal zo geforceerd en krampachtig wordt.. En omdat ik zo onregelmatig ben, heb ik geen idee wanneer ik überhaupt vruchtbaar ben, dus denk dat we het gewoon net zo vaak gezellig maken als nu. Hahaha ja komt vast wel goed, te weinig zal het in ieder geval niet zijn, wellicht te veel dat het niet optimaal kan verversen.. Ja, het is niet niets.. Mijn tante is inmiddels wel 'klaar' (denk dat als ze de keuze had gehad, ze wel meer als twee kindjes had nu), m'n zus heeft drie VMKs gehad maar gaat dapper verder.. Zou willen dat ik voor hun iets kon doen. Haaaaaahahahahahahaa prachtig Hahaha Wat fijn dat hij van de IC af is! Aaaaah da's lief. Haha ja.. Ben ook van het ene op het andere moment omgeslagen, heb 17 jaar absoluut geen kinderen gewild, en toen bam.. Tsja weer net slecht getimed, haha. Jij hebt ook een heerlijke leeftijd!