Hier trouwens op dag 46 en nog steeds niks.. Vriend wil op dag 50 een test.. Dus ik kruip fluitend door de uren heen en hoop dat het daarvoor komt.. Lalalaaaa..
@ Alf en micchan: Jullie hebben allebei een prachtige leeftijd. Vind altijd dat leeftijd niet zoveel uit maakt, als je er zelf maar aan toe bent. Jullie worden vast allebei hele goede moeders @ mamainthefuture: Lastig is dat he, dat je lichaam wel de tekenen aangeeft maar het toch steeds niet komt. Hopen dat voor de vakantie je menstruatie is teruggekomen. @ Ytest: Hahaha ja ik zie het ook helemaal voor me. @ mijn vriend is juist het tegenovergestelde. Die wil juist alles weten van eisprongen en hoe dat allemaal in elkaar zit, vind hij interessant Even afwachten of hij het volgend jaar als we echt bezig gaan nog zo leuk vind hahaha.
Aaaah dankje, da's lief! En ik vind leeftijd ook maar een nummertje hoor, maakt mij nooit zoveel uit.. Al moet ik heel eerlijk toegeven dat als ik in het nieuws iets lees over een 60-jarige die een baby krijgt, ik wel eventjes zit van ehhhh..
Ja spannend zeker, maar wel op de verkeerde manier. Waren we nou bewust bezig, dan dacht ik jaaaa, ooh wat onwijs spannend, maar nu is dat wel lastig. Want ik weet dat, als het zo zou zijn, ik me enorm schuldig zou voelen, terwijl ik weet dat ik niets expres heb gedaan. Zou dan doodsbang zijn dat ik misschien toch verkeerd gerekend heb, enz. enz. Vriendlief zegt ook altijd 'als het gebeurt, gebeurt het, en dan maken we er het beste van!', maar ik ben bang dat ie daar misschien toch op terug zou komen. Weet tijdens het testen dan ook niet hoe ik me nou moet voelen.. Wil ik meer dat hij positief of negatief is? En dan, hoewel je weet dat de kans eigenlijk piepklein is, omdat je op alle mogelijke vruchtbare dagen het veilig gezellig hebt gemaakt, begin je toch een beetje de kriebels te krijgen en er over na te denken.. En hoewel je dan moet uitgaan van die negatieve test, en daar ook op zou moeten hopen, is het toch uiteindelijk een teleurstelling.. Pff, heb nog maar twee keer getest en vind het nu al niet meer leuk. Hoewel het wel op een stomme manier moet nu, natuurlijk.
Zucht alweer gedroomd over die verrekte dakkapel zucht.... Ik kan merken dat ik langzaam afstand begin te nemen van de bv.. Nog 2,5 maand tot ik ga afbouwen, beginnend met de middagkolfsessie Komt ook omdat mijn meisje meer en meer beter begint te eten, zijn muizenstapjes maar gaat iets beter eindelijk, vandaag plakje kipfilet en kruidenboter op brood (normaal lust ze alleen smeerkaas op brood)
@rums zat ff op de Comp. Dus kon het makkelijk aanpassen zit nu verder namelijk op mijn telefoon... Niet heel handig maar ja. Heb je dan wel af en toe een stopwerk of ga je maar door tot je helemaal stopt? Wel vervelend zo beroerd te zijn, ik heb "alleen" mega buikpijn altijd @fidel bijna elke man wilt wel elke dag hopen dat je meisje de bv nog ff volhoud wel fijn dat het eten steeds beter gaat @Alf haha oma! nee hoor grapje zo oud ben je toch niet. Mooie leeftijd @micchan ja het is goed afgekoeld heb je goed gedaan met je zuchten En inderdaad daarna kan je altijd nog met testen of tempen beginnen, als het nodig is, hoop het niet. Gelukkig heeft je tante wel het geluksdag ze er twee heeft. Je arme zus! Hoop dat het toch een keer een plakbeep wordt! Op naar gelijk een positieve test en daar moet je blij mee zijn is ook de verantwoordelijkheid van vriendlief ondanks dat jij tekens is dat natuurlijk niet 100% save! Het blijft een lichaam met een eigenwillig en kan er zo maar eens een dag naast zitten! @maulona ja heel vervelend hoop ook dat het er voor de vakantie is! En niet in de vakantie... @hier er achter gekomen dat me zoon op mij lijkt zie foto (weet het kan veranderen maar geniet er nu wel van, vind het zo leuk)
Haha ben blij dat het geholpen heeft, mamainthefuture. Ja precies! Rustig aan beginnen.. Ja, is wel fijn dat m'n tante toch nog twee kindjes heeft Een ervan gaat inmiddels alweer naar de middelbare school, de ander volgend jaar als het goed is Dankjewel, hoop het ook voor m'n zus, gun haar nog meer een baby dan mezelf! Gelukkig heeft ze al een prachtig zoontje (wel van de grootste eikel op aarde die 100% buiten beeld is), maar nu heeft ze 1 van de liefste mannen ter wereld en ze willen graag nog een broertje of zusje maken. Helaas is bij beiden iets niet goed.. Ze zit trouwens ook hier op het forum. Haha, is ook wel zo dat het ook zijn verantwoordelijkheid is, en zelfs als je elke dag veilig zou knuffelen, kan het ook nog mis gaan, maar toch, voelt niet helemaal juist.. Al zou ik van binnen wel enorm staan te springen hoor.. En wat een leuke foto! Jullie lijken inderdaad hartstikke op elkaar
Ow dus je tante heeft geen hele jonge kindjes meer! Hoe oud is haat zoontje! Gelukkig is hij uit beeld als het z'n eikel is! Of leuk weten jullie van elkaar wie wie is op het forum? Wel heel vervelend dat er bij beiden iets niet goed is. Haha je moet ook gewoon van buiten springen en anders doe ik dat wel. Ja erg he, me moeder wees me er op dus ben de foto's er maar gaan bij pakken.
Nee, dat niet meer. Ze zijn ook al begonnen voordat ik geboren ben, als ik het me goed herinner, en ze zijn inmiddels 14 (of 15, nu twijfel ik, oh wat erg ) en 12 (dus dan gaat ze wel al naar de middelbare, sorry heb ze ook al heel lang niet meer gezien ). Het zoontje van m'n zus is sinds maart vier en gaat dus sinds kort naar school (ooooh dat vind ze zo erg, hahaha, maar hij vindt het gelukkig geweldig )! Ja hoor, we schrijven ook regelmatig zussenposts, haha. Ze is Shaddixxx, wie weet ken je haar wel, haha. Ja, da's wel heel vervelend inderdaad.. Hoop dat het snel mag lukken! Hahahaha ja uiteindelijk zal ik ook van buiten staan springen, springen we gezellig samen haha. Haha leuk joh! Ik heb eigenlijk geen idee op wie ik meer lijk, m'n vader of moeder. Hoop dat ons kindje een mengelmoesje van ons beiden wordt, donkere haar van papa, blauwe ogen van mama, wenkbrauwen en lippen van papa, neus van mama.. Hahaha nee hoor, maakt me eigenlijk helemaal niet uit! Als hij/zij maar IETS van me wegheeft, vind ik het al goed.
Haha geeft niet hoor ik weet ook niet hoe oud al me neefjes en nichtjes zijn neem het je niet kwalijk. Ow leuk al vier nee dat snap ik zal wel stil zijn en wennen. Het gaat allemaal zo hard! Leuk hoor zo open met je zus, probeer ik ook alleen werkt me zusje niet altijd mee wordt wel steeds meer gelukkig.... Nee ken ik niet Gezellig sta ik niet alleen te springen haha Ik lijk qua uiterlijk heel erg op me moeder we zijn echt een tweeling (als je foto's van de zelfde leeftijd naast elkaar legt dan he) maar karakter heb ik van me vader dus heb iets van beiden. Merk steeds meer dat ik wel echt de zelfde trekjes heb die me pa ook heeft Dat had ik ook als ze maar op een manier zien dat het mijn kind is
Haha ooooh gelukkig maar.. Dan vind ik het een beetje minder erg, hahaha. Ja, zeker leuk! En echt een prachtig mannetje Zal zeker stil zijn haha, het is een onwijze boef en kan een echte druktemaker zijn. Ik ben niet altijd erg open geweest, m'n zus en moeder daarentegen juist wel (soms iets te ). Denk dat dat uiteindelijk een beetje is blijven plakken, haha.. Aaah okay haha. Had gekund! Haha, geen zorgen geen zorgen, ik laat je niet alleen springen. Maar voorlopig hoeven we nog niet te springen.. Ik let nu wel echt op alles, vind het onwijs irritant van mezelf. Aaaah wat leuk joh! Ik heb eigenlijk nooit veel baby/kinderfoto's gezien van m'n ouders, dus geen idee op wie ik qua baby meer lijk.. En nu is het een beetje ver weg om te gaan kijken, haha. Haha ja precies! Lijkt me echt enorm leuk om iets van jezelf terug te zien in je kindje.. En wat leuk dat je zoon echt de kin van je man heeft!
Had gisteren ineens rekbaar slijm met een beetje bloed .. Weer middenin m'n pil... Gevaarlijk.. Maar ovutest is wit dus ja.. Micchan en mitf al getest?
Ohjee Ytest, dat klinkt niet fijn.. Enig idee wat het zou kunnen zijn? Haha, wat is mitf? Maar nee, ik test denk ik zondag pas, dan zit ik op dag 50 en ben ik 8 dagen 'overtijd', net als de tijd tussen de vorige twee cyclussen. Heb ook geen testjes in huis, dus dan gaat het sowieso moeilijk haha. Wel raar gedroomd..
Nee, eerst twee positieve zwangerschapstesten, toen ongi middenin m'n pil, pil doorgeslikt en nu weer slijm met beetje bloed 1,5 week later.. pil doet z'n werk (nog) niet.. Mitf is mama in the future afgekort.. We gaan niet moeilijk doen als het makkelijk kan Wat heb je gedroomd?
Hallo dames, Mag ik mij vervoegen ? Ook wij gaan in 2014 terug starten met zwanger worden! Nog een 12 maandjes geduld hier en dan kan ook hier het klussen beginnen! Ik tel de maanden enorm af en kijk al uit naar een positieve test en de echo's,dikke buik,de stampjes enzo...! Heb al een flinke kapoen van 4.5 jaar rondlopen en die kijkt ook enorm uit naar een brusje!! Wij wachten nog even omdat we nu nog volop bezig zijn met onze nieuwbouw en we willen deze keer echt kunnen genieten van de 2e en laatste zwangerschap,zonder bouw/verhuisstress!!