Oooooh, jeetje wat raar zeg! Oooooh zo, hahaha sorry sorry. M'n droom: Ik werd wakker (dat is echt TE weird, aan het begin van je droom gelijk wakker worden, dan voelt het NOG echter ) met enorme krampachtige buikpijn, die telkens om de paar minuten maar bleef terugkomen. Dus toen riep ik m'n moeder, en die zei dat ik aan het bevallen was. Schrok me dood, want hoe kon ik nou al 9 maanden zwanger zijn? Maargoed, zo rustig mogelijk proberen te blijven, enz. enz. Toen werd het beeld zwart, en werd ik weer wakker. Toen zei m'n moeder dat de baby al geboren was. Ik zeg: 'Nouuu, dat viel ook mee, ik dacht dat het veel meer pijn zou doen door alle verhalen die je leest!' Maar toen bleek dus dat ik in het midden was flauwgevallen en de rest dus niet had meegemaakt (wel knap, persen buiten bewustzijn ). Kindje lag ergens in een couveuse, m'n vriend was erbij. Toen wilde ik op Facebook gaan posten dat ik vanuit het niets bevallen was van een baby, maar ik wist het geslacht niet, want had hem/haar nog helemaal niet gezien. Toen zei m'n moeder dat het een meisje was en dat ze Maria Katie K. (achternaam vriend ) heette. En toen werd ik wakker. Ooooohmygod, het komt echt geen seconde in me op om m'n kind Maria te noemen. En ik ben doodsbang voor het bevallen, dat is het enige waarvan ik denk niet aan denken niet aan denken niet aan denken, dus denk dat m'n droom zo lief is geweest dat voor me over te slaan. Ben er ook veel te veel mee bezig..
Welkom! weer iemand met engelengeduld Wel beter eerst goed gesetteld zijn, alvorens er een tweede komt! Het zwanger gevoel wil ik ook weer, al ben ik er net vanaf .. Nog ruim een half jaar geduld..
Scary! Hier mezelf ook op betrapt hoor, te veel met straks zwanger worden bezig zijn, terwijl ik zoveel heb om nu van te genieten.. Het is dat magische zwanger gevoel, dat ik misschien mis, of weer wil voelen.. Weer draden slijm met beetje bloed net..
Ooooh ik kan me echt niet voorstellen dat het magisch is, erg he. Ik moet alleen maar denken aan kotsen en de ergste pijn in je leven doormaken denken. Het enige wat me geweldig lijkt zijn de echo's (uiteraard!) en het zien groeien van je buik.. Iehh eng.. En wat ga je nu doen? :O
Micchan echt ik kan je echt geruststellen niet uit gaan van die horrorverhalen, maar echt die pijn je vergeet het, Trouwens heb je wel eens dat je zo ontzettend nodig moet poepen, dat je t bijna niet kan houden en t pijn in je buik doet, dat je lichaam t al naar vuiten druk ( sorry voor dit charmante verhaal) dat kan je vergelijken met een wee, meer niet.. Pff dramanacht bhel en vanmiddag verjaardag schoonzusje bah bah dus let niet op mijn typfouten, wil niet helemaal zoals t moet E t kotsen en misselijkheid ik heb in al die weken 1 keer gekotst, ik kon geen melk meer verdragen, dat ik de melk liet staan was het over... De echo's het schoppen de hartslag horen, winkelen wauw!!, de middagdutjes wat dan ineens mag haha namen bedenken kaartje uitzoeken Heb me weer eens bedacht, dacht eerst ik wil een ander thema dan nu, maar ik ben gek, waarom je kan de kamer heel anders indelen, en bepaalde details hergebruiken ( lamp, klok, schilderijtje) maar ander vehangrand, of fotobehang. Wel vermoeiend hoor iedere nacht opnieuw het muurtje opvouwen van t kamertje ( waar de dakkapel komt zit naast de trap, dat is nnu afgezet met houten hekje, dat moet een muur worden. Ga even neuzen in de webshops om mezelf gek te maken haha. Heb ik voor de vorige zw ook gedaan
Ondanks de pil heb je wel een eisprong he, de pil voorkomt dat een bevrucht eicel zich nestelen kan, vandaar dat mensen o ondanks de pil zwanger kunnen worden. Op welk moment ben je met de pil gestart? Ik zou even de pil laten staan, en opnieuw beginnen, dus bij je volgende ongi, heel vervelend maar lijkt me dan dat lichaam t dan weer oppakt. Is het gouwens je eerste ongi geweest? T kan dat de 1e keer nog wat rommelig gaat omdat je nog ol hormonen zit
Ik ben 28 jaar en kom uit België ! Jaja engelengeduld dat is het juiste woord!!! Wij vonden het gewoon belangrijk da we eerst ons eigen huisje hebben ale das al ons 2e huis haha! Hebben in 2009 al es een huis gekocht maar had vele verborgen gebreken en dus na 1 jaar weer verkocht. En nu sinds een dik jaar bezig aan ons droomhuis. Hebben jullie al namen?? Als jullie vragen hebben ask me
Min fout heb t nog nagelezen maar dat is mij altijd verteld, waarom zou dan 1 pil vergeten zo groot verschil kunnen zijn.. En ken meerdere mensen die ondanks de pil zwanger werden, dus ook gewoon een eisprong hadden... Hmm vreemd
Ik ben door de pil heen zwanger geworden dus hier komt geen pil meer in huis!! Mirena nog 1 keer na de 2e zwangerschap en dan steriliseren ikke of mijne man
Volgens mij kan het voorkomen dat als je in week 1 of 3 een pil vergeet je alsnog een eisprong kan krijgen en je bent helemaal een uitzondering als het bevruchte eitje dan nog kan nestelen. Bovendien zorgt de pil ervoor dat sperma niet goed overleeft in je cervix, maar ik zeg al, uitzonderingen zijn er altijd
Hoi dames, Ik lees met jullie mee en zal ook meekletsen. Dat vinden jullie vast wel goed Ik ben 23 jaar en vl 29. Vorig jaar hebben wij een huis gekocht samen. Ik ben woonbegeleidster in de gehandicapte zorg. Ik heb momenteel een mirenaspiraal, deze mag er over 1,5 jaar uit maar bij mij is 2 maanden geleden PCOS geconstateerd. Dit betekend dat het erg lang kan duren voor ik zwanger ben en daarom willen wij eerder beginnen dan we bedacht hadden. Nu we dit weten zijn we super enthausiast en hebben er veel zin in. Echter ben ik momenteel psychisch een beetje uit balans en heb daardoor last van hyperventilatie. Dit wil ik eerst weer allemaal op een rijtje krijgen. Zodra het weer goed gaat, gaat mijn spiraal eruit en mag mijn lichaam het een jaar zelf proberen. Is er na een jaar nog niks gebeurt moet ik de mmm in. Wat we uiteraard. Niet hopen. Hoppaa dat was een lang verhaal, vragen mag altijd!! We gaan lekker kneuteren hier op zp over onze aanstaande zwangerschappen. Oh ja ik heb tegen vl gezegd we beginnen deze winter, maar zoals het er nu uitziet word het begin 2014.
Ooooh nou ik hoop het maar Ja, dat gevoel ken ik heel goed.. ik heb heel veel moeite met poepen, komt er vaak niet uit en moet enorm hard drukken (sorryyy ), en voel het in m'n buik dan inderdaad vaak ook samentrekken.. Ahhh balen van je nacht, knuf Ja, het is natuurlijk ook weer zo dat niet iedereen misselijk is/moet overgeven, wie weet heb ik dat geluk ook.. Ohjaaa, het schoppen en winkelen kijk ik inderdaad ook errrrg naar uit. Kamer inrichten lijkt me ook onwijs leuk, maar we hebben maar 1 slaapkamer, gaan over ong. drie jaar weer verhuizen. Dus komt dan alleen een bedje enzo.. Ooooh muurtje elke keer opvouwen lijkt me ook erg vermoeiend ja! En nog iets leuks gevonden?
Spannend hoor! Namen voor baby's? Voor een meisje hebben we twee namen, je weet maar nooit (En nee, dus GEEN Maria of Katie ), voor een jongetje weet ik echt nieeets.. Vriendlief zegt grappend Gustav, maar daar ben ik het niet zo mee eens Ik zeg, als we het hebben over het geslacht, altijd G. (naam van vriend) Junior