Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Met het warme weer heb ik toch zon zin om vanalles te gaan doen, dat ik maar op de bank bij de waaier ga zitten wachten tot het over is :p

2. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Dankje :)
    Haha, mussen... Hier vallen de katten van de tafel van de hitte, arme stakkers. Ik heb maar even de ventilator op hen gezet. Normaal vinden ze dit maar een eng ding, maar nu zijn het ineens dikke vrienden, haha!

Zo, ik ga een gezellig avondje film kijken met vl. Weltrusten alvast!

3. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    @ vakantieplannen, wij hebben een caravan gekocht dus wij gaan lekker twee weken rondtrekken in Frankrijk. Wat zijn jullie vakantie plannen of wat hebben jullie gedaan?

Wat en ontzettend goed idee om samen documentaires te bekijken. Welke voorbeelden hebben jullie daarvoor?
    En een museum over baby's ken ik ook niet. Kom maar op met de voorbeelden.

4. rums

rums Niet meer actief

Heb net een topic geopend voor tips mbt Texel. Daar willen we graag heen maar we hebben geen flauw idee welk dorp en welke accomodatie. Dus mochten jullie nog tips hebben!

5. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    In the womb is een mooie documentaire, heb ooit eens een klein stukje gezien, maar binnenkort maar eens helemaal kijken.

En de dvd zwangerschap van week tot week, heb ik ook al eens voorbij zien komen.

En qua lezingen enzo weet ik eigenlijk ook niet.
    Haha en verder kijken we eigenlijk alle tv programma's waar baby's in voor komen: Teen mom, 16 and pregnant etc. Er is nu ook een nieuw programma op TLC op zondagavond: My teen is pregnant en so am I.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @mommy welkom en goede voorbereiding, mag ik een tip geven, sla er niet in door, ik bedoel het van okee nu beginnen we met een kindje maken, maar dat wil niet zeggen dat het. 123 lukt, ik wil neit negatief zijn, maar wel met beide benen op de grond houden... Heb namelijk zelf 27 rondes geduld moeten hebben op mijn dochtertje en dan kan je je supergoed inlezen etc etc maar dat kan op den duur ook gaan frustreren.. Als je snapt wat ik bedoel.... Hoop dat jullie allemaal supervruxhtbaar zijn maar houd de realiteit in ogen!!!

Pffff warm ik kan r ook niet tegen, willemijn ook niet, heeft wederom heel slecht geslapen vandaag... Blij als t koeler wordt...
    Verder vl moet morgen ook werken 05.00 beginnen, oma wordt zondag 65 !! Dus druk druk druk

7. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    @rums je merk het snel genoeg gaat hij piepen dan gaan we er uit ;)
    Ik ken alleen de koog op Texel dat is wel leuk :)
    Weet alleen niet meer welke accommodatie wij toen hadden waren in elk geval huisjes ;)

@kapitein fijn bijna vakantie wij gaan 25 augustus op vakantie naar Italië. Leuk wat voor caravan hebben jullie gekocht?

@adriana wij houden hier het boek mam en pap vertellen over mij, heel erg leuk boek en daar kan je dingen inzetten tot zijn twaalfde!

@ytest is idd niet meer bij te houden! Alles blijft in dit clubje ;)
    Kan je nog lang wachten tot het lekkere weer over is!

@momyowl welkom! Goed om te zorgen dat je alles op de rails hebt voor he begint en die 5 maanden zullen om vliegen!
    Fijne avond ;)

@maulona wij hebben in het zwembad gehangen en bij vrienden gaan BBQen heerlijk! Leuk hoor met de kindjes en water spelen :)
    Ja dat nieuwe programme op TLC ben ik ook benieuwd naar!

@Fidel ik hoop dat we allemaal super vruchtbaar zijn ;)

@Hier net samen met een vriendin ingeschreven bij een sportschool we gaan de zwangerschapskilo's te lijf (al heb ik die niet maar wel overgewicht haha, ik ben al 12 kilo lichter dan voor me zwangerschap ;))

8. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Pfff, wat een hitte zeg, kan er helemaal niet van slapen.

@fidel: bedankt voor de tip meid :) Nee, ik realiseer mij heel goed dat zwanger worden niet makkelijk gaat. Ik weet dat een gezonde meid van mijn leeftijd, die verder alles volgens het boekje doet, toch elke maand slechts 15% kans heeft om zwanger te raken. Ik ga er dan ook vanuit dat het mij toch wel zo'n 6-12 maanden gaat kosten voordat het raak is. En dat dát zelfs niet eens een garantie is natuurlijk he ;) Tja, als het aan mij lag waren mijn vriend en ik al jaren geleden aan kinderen begonnen. Ten eerste omdat het dus wel eens een hele tijd kan duren voordat het raak is. En ten tweede, omdat ik nu dus al 7 jaar de tijd heb gehad om mij voor te bereiden en te verheugen. Na zo'n lange tijd is het erg moeilijk om er niet in door te slaan :D Maar ik ga mijn uiterste best doen! Ik denk eerlijk gezegd dat ik hiervoor ook wat tips van mijn psycholoog ga vragen, aangezien ik het denk ik wel lastig zal gaan vinden om geduld op te brengen wanneer het zover is.

@vakantie plannen: Wij hebben geen vakantieplannen, we blijven gewoon lekker thuis :)

@documentaires enzo: In the Womb heb ik een tijd geleden gezien, was inderdaad erg mooi. Ik denk dat ik die binnenkort wel wil gaan zien samen met vl. Zo'n wetenschappelijke documentaire zal hij ook leuk vinden. Verder keek ik vroeger altijd naar die MTV e.d. shows met baby's, ik miste geen aflevering! Mijn vriend noemt ze ook altijd mijn "mommy-shows". Maar eerlijk gezegd heb ik er teveel van gekeken de laatste tijd, beetje overdosis van gehad zeg maar :p En ik vind ze ook steeds meer drama bevatten. Ik wil juist die shows kijken voor de ontspanning en puur wegsmelten bij baby's, niet steeds al dat ongeluk en drama en ruzies enzo. Bovendien irriteert het mij mateloos dat het overgrote deel van de mannen in die shows heel slecht worden afgebeeld (behalve dan misschien bij I didn't know I was pregnant). Eerst viel het mij niet op, ik dacht dat al die mannen gewoon eikels waren. Maar toen keek vl een paar afleveringen mee en hij werd er gewoon boos van, haha! Het viel hem op dat de shows de mannen heel selectief in beeld lieten komen, alsof zij altijd alles fout deden of heel dom waren, terwijl het leek alsof de vrouwen alles goed deden en heel verstandig waren. Terwijl dat, als je er even over nadacht, niet de hele waarheid was natuurlijk. Nee, tegenwoordig kijk ik liever wetenschappelijke documentaires, zonder al die drama :cool:

9. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Ja idd zijn gewicht was vrij goed en lengte ook dus wij waren heel opgelucht!
    Denk da da ook te maken had dat ik vrij veel gegeten heb tijdens doe 7 maanden dak zwanger was,20 kg bijkomen voor mijn lichaam was veeeeel zeiden de artsen maar mss goed voor ons boeleke!!

Er is geen reden gevonden waarom water gebroken is op 31wkn6dag.
    Dus ja de dokters gaan ervan uit brute pech,maar toch wil ik vanaf de start van een 2e zwangerschap volledige opgevolgd worden door mijn huisarts en gynaecoloog!!!!

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb ook altijd wat te klagen, of ik vind het te rustig, of te druk! :p nee zo gaat het nog, dit lijstje kan net :D

11. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Ja daar heb je wel gelijk in.
    Je hoort in dat soort series nooit iets goeds over mannen.
    Heb soms ook het idee dat ze alleen de slechte stukjes van de vaders filmen en de goede eruit laten.
    Tijd voor nieuwe series met baby's dus....:D

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ooooh sorrysorrysorry dames, wat schrijven jullie veel! Ik lees onwijs achter zo te lezen. :) Ik zal strakjes bijlezen en reageren, beloofd! We gaan nu even naar de winkel om een extra koelingsding te halen, want het is echt verschrikkelijk heet en we worden er allebei chagrijnig van, haha..

We waren bij de drogist, zaten de zwangerschapstesten achter een deur met slot, dus moest je er om vragen, aaaargh.. Dus iemand gehaald, en degene gepakt met wochenbestimmung (ze hadden geen CB).. Maar we mochten niet op de verpakking kijken verder, zij nam 'm mee naar de kassa (echt, wtf?), hebben we afgerekend, lees ik op de achterkant.. IS HET EEN WEKENDING MET STREPEN. Aan strepen heb ik geen reet, want ik heb nu al een hele duidelijke streep, dus dat zegt me nog niks. Dus toen maar naar de apotheek gegaan voor een echte CB Digital met weken, en hier het resultaat:

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mooooooi!! Wist wel dat je al verder was, week of 4-5 on the way :D

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Leuk taalfoutje, al als ze er geen verstand van hebben willen ze je alles aansmeren... Hd ik toen ook met willemijn hoor een cb met weekindicatie.. Wilde ze gewoon de kruisjes meegeven... Neeee.. Die van de reclame, ohh weet niet of we die hebben hoor... (Te lui om te zoeken) 2 tellen had hem zelf al...

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankjewel! Ik vind het zelf ook echt nog onwerkelijk.. :D
    ----
    @Adriana85: Achhh.. :( Hoe is het nu met je mannetje?
    ----
    Ja, ben er echt opgelucht over en blij mee, haha :D Ooooooh wat erg joh hahahaha! Ja, hij is inmiddels wel een beetje bekomen. Hij zegt ook dat hij nog niet SPRINGSPRINGSPRING blij is, maar wel 'gewoon' blij en dat het toch allemaal wel mooi uitkomt qua maanden.. En is nu supervoorzichtig en een echte buikenfan, haha. :D Geen zorgen, ik ga absoluut nergens heen! :D

En waaaauw, wat een mooie tuin heb jij! :$

Okay, goed om te weten! :D

Haha ja was er wel vrijwel van overtuigd dat ik zwanger ben, maar wilde ook graag ongeveer weten hoe lang, omdat m'n cyclussen zo onwijs onregelmatig zijn en ik geen idee heb wanneer mijn ei zo ongeveer is.. Vandaar ;) Hahaha nee, vond het wachten echt killing, pffff.. Nu een ander soort wachten, maar da's een stuk leuker! :D (Nog wel :p)
    ----
    Welkom MommyOwl!
    ----
    Uiteraard blijft dat gewoon onder ons!

Het is nog steeds enorm onwerkelijk, maar het begint langzaam meer en meer door te dringen.. Nu weet ik wel waarom ik al moest janken toen de ramen openstonden en het licht uit was (voor de beestjes), en ik kipnuggets had gemaakt en ze uit de oven wilde halen, en het licht even aandeed. Toen vroeg vriendlief (gewoon op een normale manier) 'Waarom doe je het licht nou aan?' En toen begon ik gelijk te brullen dat ik nooit iets goed deed en ik wilde het zo niet meer ik wilde alleen maar goed zijn huuuuuuhuhuuhuuuuu.. Tsja.. :) ;)

Dankjewel! :D

:D :D :D
    Ik hoop tussen 27 en 30 augustus een afspraak te kunnen plannen..

Pffff ja erg he.. :) Deze was ook met 1-2, 2-3 en 3+, maar dat lag dan aan hoe donker het streepje is, i.p.v. gewoon digitaal aangegeven.. Wie weet doe ik 'm over 1 a 2 weken nog, maar vind dat nou niet echt een duidelijk resultaat geven..

16. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Mommyowl ik vind I didn't know I was pregnant erg bijzonder lijkt me zo raar om het niet te weten! Mijn ventje was altijd mega aan het schoppen.

Mamavandaan kan me heel goed voorstellen dat het een opluchting was! Fijn ook dat hij er niks aan over heeft gehouden. Ik hoop dat een tweede zwangerschap gewoon goed gaat en je die kan voldragen ;)
    Voor jou is het goed geweest in de laatste weken was je alleen maar meer aangekomen haha ;)

Ytest zoveel klaag je niet hoor ;) enne aan je pendels te zien meeste kans op een jongen en in mei ;)
    Als je meisje 1 is :)

Micchan haha er wordt erg veel gekletst ja is bijna niet bij te houden!
    Jeeeej 4 a 5 weken zwanger leuk hoor! Hier deed de verloskundige met 8 weken een echo :) stom dat je hem zelf biet mag pakken bij ons liggen ze gewoon in de schappen gelukkig :)
    Fijn dat hij blij is :) dat springen blij komt wel met de echo, dat haf mijn man ook terwijl wij bewust bezig waren ;)
    Dank je :) hebben deze vorig jaar helemaal verbouwd :)
    Haha huilen dat ken ik!

Fidel lekker geduldig dus haha... Ze pakken dan gewoon de standaard ook stom die andere is namelijk duurder, meestal wil je die verkopen :)

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jaaa ik vind het ook leuk :D Heb m'n banner voor nu maar gewoon op 5 weken gezet, en hoor het dan wel als ik 'm terug moet zetten tijdens de afspraak.. Ja, ik wil ook pas vanaf minimaal 8 weken een echo, daarom wil ik het graag tussen 27 en 30 augustus plannen, dan moet ik er wel zo ongeveer opzitten.. Ik denk dat ik onwijs hard zit/lig te janken, en hij er een beetje onder de indruk bij staat te gapen terwijl hij mij klopjes op m'n hoofd geeft, hahahahahaha. :D

Ja, vond het ook stom dat we 'm niet gewoon zelf konden pakken! Maargoed, bij de apotheek moesten we het ook vragen, dus ben ik dat gelijk ook weer gewend. :)

Echt helemaal super! Oooooh nu mis ik ook weer een tuin haha :D

Ja ik gooi het nu maar even hierop als ik heel hard moet huilen haha.. :p

18. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    voor alle dames die er in de tussentijd bij zijn gekomen welkom
    er is al veel geklets in de tussen tijd om het allemaal bij te houden word het bijna een dag taak :D zal dus vast niet op alles gaan reageren maar probeer een beetje bij te blijven en mee te lezen

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jongen? Meeste pendels zeggen meisje! Zit ik die symbolen door mekaar te halen nee toch? ;)

20. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    nee hoor ytest je haalt ze niet door elkaar zijn 2 jongens en 5 meisjes

Deel Deze Pagina