Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha wij krijgen een oestrogeen huis :D

2. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Hallooo!
    Ik ben weer terug! Heerlijke vakantie gehad, gekampeerd in Drenthe. De kindjes waren dol op het vele buiten spelen, en voor ons was het met het mooie weer de afgelopen tijd ook geen straf om lekker in het zonnetje voor de tent te zitten ;)

Ik ga eens even een kopje thee erbij pakken en dan teruglezen of hier nog wat spannends is gebeurd. Ik heb wel wat pagina's te gaan zag ik al :)

3. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    @ Micchan: Ohh irritant dat je het zelf moest pakken. Nou, duidelijker kan de test niet toch:D!
    Lijkt me ook zo bijzonder joh, een echo. Zou echt dagen lang naar de foto zitten staren, haha.

@ Liesken: Welkom terug, je hebt er echt heerlijk weer bij gehad!

Vriendjelief en ik gaan zo ff in the womb kijken, gezelligg:D

4. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Micchan je hebt ook een excus om te huilen ;)
    Met de echo hier juist andersom vriend zat met tranen in zijn en ik zat helemaal stil en onder de indruk te kijken naar het scherm haha.

Ytest ik bedoel ook meisje sorry.... Dacht het goed maar zeg het verkeerd, zat met mijn mannetje in me hoofd haha...

Liesken suc6 er is veel gekletst ;) je hebt mazzel gehad idd met het mooie weer :)

Maulona veel plezier met kijken ;)

Wij hebben net een BBQ gehad heerlijk gegeten! Nu lekker opweg naar huis me ventje de fles geven en naar bed!
    Hij had net hele erg krampjes krijste het uit! Dit heeft hij nog geen een keer gehad zo erg :( gelukkig hielp het door hem tegen mij aan te houden en te gaan lopen, maar is zo zielig als je weet dat je kleintje pijn heeft :(

5. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Heb alles teruggelezen, wat een werk! Gezellig hoor meiden, al dat geklets. Even geen reacties van mij want dat was wel een beetje too much, maar voor Micchan natuurlijk wel: gefeliciteerd meid!! Wat een verrassing!! Helemaal leuk hoor.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier ook bij de echo toen we het knipperlichtje zagen, ik helemaal gelukkig grote grijns, manlief in tranen: boehoeeeee ti's nog niets maar ti's het mooiste wat ik ooit heb gezien...

*smelt*

7. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Vl verklaard mij net voor gek toen ik begon over alvast een docu bekijken. Dus dat moet ik voorlopig nog alleen doen. Hihi.

Wat is kamperen toch fijn, je hebt idd erg lekker weer gehad liesken.
    Wij hebben een vierpersoons caravan gekocht, met oog op de toekomst.

Ben blij dat het vandaag wat beter te doen was qua temperatuur.

Onze buren hebben een zeer luidruchtig tuinfeest Pff slapen zit er voorlopig niet in denk ik.

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey meiden
    Is het een idee om een ledenstop in te voeren? Er wordt ontzettend veel gekletst, we zijn nu met 17 als ik me niet vergis. Als er nog veel meer bijkomen is het helemaal niet meer bij te houden. En 2014 komt steeds dichterbij dus wsl ook meer meiden die zich willen aanmelden.

Micchan er breekt zoooooon leuke maar spannende tijd voor je aan, we willen ALLES weten! Kunnen wij alvast dromen over onze eigen zwschap volgend jaar hihi. Wel stom indd dat je dat moest vragen van die test.

Mitf, echt verschrikkelijk als je kleintje pijn heeft, hier ook eentje :( Gistermiddag had hij diarree met veel buikkramp. Dat was gelukkig maar even maar snachts heeft hij nog twee kee zn bedje ondergespuugd! Dat is echt NIET leuk, vooral niet om 4 uur snachts. Ging ik haast nog zelf over mn nek van de stank :) Vandaag had hij weer diarree, ik hoop dat het nu over is hoor. Msschien komt het dan toch door de warmte?

In the womb, lijkt me best interessant en leuk om aar te kijken. Maar ik krijg mijn vent daar nóóit in mee.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ga je er toch bij zitten? :cool: zou ik dus doen maar wij hebben echt supergoed contact met onze buren, aan beide zijden. Nou ja succes iig!

10. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Dames, omdat ik nog niet zo lang met jullie meeklets, heb ik een nieuwe groep geopend voor 2014 dames. Omdat het hier wat druk werd. Jullie mogen mij uit het lijstje halen.

11. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant

Ja wij over het algemeen ook super buren.. Behalve deze haha helaas.

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vind je ons niet gezellig?? Huil huil hl huil, blijf gewoon joh, de ervaring is dat er op den duur mensen uit gaan en weer bijkomen..

Zo productieve dag nu al, 2,5 was buiten gehangen, willemijn verschoont fles en weer op bedje 06.00 uur, daarbij raam dicht, rolluik dicht, was gister 27 graden op der kamertje, dus dan zet ik alles open, nadeel dan wordt ze wakker an t licht en ze had t beetje koud, was nu maar 20 graden heerlijk, ze slaapt weer lekker

Nu kolven en dan naar oma,(me moeder) die is jarig vandaag 65, en aangezien ze alleen is heb ik jaren geleden beloofd met verjaardagen kom ik smorgens al om te helpen met hapjes en opruimen etc etc. Beetje vreemd want zo lang is papa nog nit alleen geweest met willemijn, hij komt smidags na haar slaapje.

Baal wel ben haar zonnehoedje verloren.... Maarjah ze mag toch niety in de zin ivm waterpokken, nog een paar daagjes, trekken al goed weg!

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha ja ach, kan ik ook alvast aan de minder leuke blikken wennen.. (Zie er nog jonger uit dan ik ben, dus er zullen vast en zeker wel blikken verschijnen die nog afkeurender zijn dan die van m'n schoonouders :p) Nee, duidelijker kan inderdaad niet :D

Jaaa, lijkt me ook echt geweldig! Ik heb wel echo's meegekregen van toen m'n moeder zwanger was van m'n broertje, en m'n zus van m'n neefje, maar van jezelf is vast en zeker toch wel heel anders.. Kan niet wachten! :$:$:$

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha precieeees. :D Aaaaah wat lief joh! Ik zie hem dat echt niet doen, maar zou het stiekem wel helemaal geweldig vinden als het wel zo was.. Denk dat als ik hem zou zien huilen ik NOG harder zou gaan huilen, whahahaha. :D

Ooooh wat heerlijk barbecue! Ach arm ventje :( Hopelijk gaat het nu weer beter!

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankjewel! :D Ja we kletsen heel wat af, haha.. :)

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooooooooooooooooooooooooh dat is ZOOOOO lief! SMEEEEELT :$

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    1e echo hadden we beide zoiets van ohh okee.. Heel nuchter.. Eigenlijk kon ik het pas met een week of 12 echt echt echt geloven.. En pas emo dat ik der ging voelen... Ik had ook weinig kwaaltjes beetje misselijk en boops van pamela ( wat ik me herinder)

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, is inderdaad wel een idee! :) Het groepje wordt langzaam maar zeker steeds groter, en we zijn vrijwel allemaal enorme kletskoppen.. :D

Hihi jaaa ik geloof het.. Vind het nu al zo onwijs spannend.. :) Ben nou ook wel voorzichtig met echt alles, sla er misschien wel een beetje in door.. ;) 'Niet te veel zout? Oh, we hebben alleen ontbijtspek op brood. Niet te veel suiker? Die magnums blijven dus in de vriezer liggen en de negerzoenen gaan 'm ook niet worden. Geen bewerkte groentes en fruit? Ik heb geeeen idee waar deze perzikken en roze bessen vandaan komen en wat ermee gebeurd is.' En uiteindelijk zit ik dan maar op een droge boterham te kauwen. ;) Maar ik neem aan dat sommige dingen wel mogen, als je het maar heel erg met mate doet.. En natuurlijk dingen die gewoon echt niet kunnen, zoals rood vlees :)(), geen ei met flubbers :):):)(), van die aparte kazen (hou ik niet zo van gelukkig), alcohol (gelukkig nooit een druppel van gehad) en natuurlijk roken (daaaag schoonouders :D). :p

Ach, ook voor jouw mannetje wat enorm zielig.. :( Hoop dat het nu inderdaad over is!

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Neeeeee! :(

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Woooooow wat veel gedaan al joh, jeutje! :$ Gefeliciteerd met je moeder, hopelijk is het gezellig! Fijn dat de waterpokken al goed weg trekken! :)

Deel Deze Pagina