Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    @ Kapitein dat is nou ook de reden waarom ik het wil weten zo kan je tenminste gericht kopen. De kamer van Thomas in nu basis wit met grijs en hebben een aantal blauwe dingen toegevoegd, zoals dekken, gordijnen, lamp, aankleedkussenhoes etc....

@Micchan Ik hoop ook dat het gaat mee vallen en ik niet weer op de zelfde mannier in de zeik genomen ga worden!

@ reflux helaas kan ik het eten niet verdunnen tegen de krampjes gelijk na 1 voeding alweer overgeven :( zo zielig! gelukkig blijft hij wel heel erg vrolijk :D dus ik verdik het weer met gewoon 2 schepjes nutrilon.

@mamavandan die kleuren kunnen zeker bij zowel een jongen als een meisje ;)

@liesken het ging goed toen de melk dikker was maar kreeg hij weer krampjes, dus had de melk weer dunner gemaakt (aangezien hij ook medicijnen heeft tegen reflux) maar helaas dat kan nog niet dus nu weer dikker maken.... op zijn buik leggen helpt tegen krampjes dus dan maar dat, ik vind dat alleen een beetje griezelig al is hij heel erg sterk :)
    dragen doe ik niet meer, hij was dit zo gewent dat het een heel gevecht werd om hem in zijn eigen bed te laten slapen.... hij sliep alleen nog maar op mama :( en dan sliep mama heel erg slecht ;)

@Rums dus jij hebt nu een tijdelijk pil stop?
    Ook niet fijn harde ontlasting :( die arme kleintjes toch ook...

2. rums

rums Niet meer actief

3. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Rums, ben benieuwd of je moeheid gaat verdwijnen als je met de pil stopt. Ik ben wel oa om die reden gestopt met de pil. Buiten moeheid werd ik er ook gewoon heel chagrijnig van. Geen pil meer voor mij. Wat dan wel uiteindelijk (nu even niks natuurlijk, behalve rubbers) moet ik nog gaan bedenken.

@Kapitein, serieus, mannen ook aan het foliumzuur? Haha als dat waar is, krijg ik die van mij echt niet zover :D

@Mamainthefuture, ja dat is misschien het nadeel van dragen. Het werkt té goed ;)

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zo eerst eens even lezen :D

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    @ Adriana ik heb volgens mij eerder een topic gezien waar ledenstop bijstond.. Misschien moeten we het Zwanger in 2014 club is compleet noemen ofzo ;):)

@ micchan ineens voel je vanalles zeker? :) zwanger zijn is zo mooi! En over je buik wrijven etc :)

@ mama van Daan.. Oei das moeilijk als je stierenmesters al het geslacht wil weten met 20 WK..

Bij de eerste hebben we met 16,5 WK een pretecho geslachtsbepaling laten doen, maar dit keer ga ik braaf wachten tot de 20 WK.. Maar ik MOET het weten hoor :)

@ foliumzuur, m'n docter zei 2 maanden voordat je gaat proberen al foliumzuur slikken, dus daar begin ik 1 januari mee :D had nog ladingen van m'n vorige zwangerschap over :D

@ rums, ken je teen mom van MTV.. Dat kleine vrouwtje kreeg ook een tweeling, hoe heet ze nou? Ben het ff kwijt maar die was ook zo weer terug op dr gewicht..LEAH is het ;)

6. rums

rums Niet meer actief

@Ytest. Ik kijk geen MTV. Mijn zoontje had aan het eind van de zwangerschap nog 1 cm speling aan de bovenkant hij lag dus praktisch klem! Gaat dus niet om mijn eigen gewicht maar om de 'ruimte' die ik heb of juist niet.

@Liesken. Heb jaren aan de pil gezeten ivm menstruatiepijn maar kan me niet herinneren dat ik er chagie en moe van werd. Huisarts gaf wel aan dat na een zwangerschap de reactie op de pil anders kan zijn.

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aha .. Dan zouden het twee hele kleintjes worden denk je.. Als ze klem zitten is het niet leuk :(

8. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Ik ben enorm benieuwd hoe snel wij volgend jaar prijs gaan hebben? Ik hoop zo tss sept en december 2014 positieve test te hebben. En meisje zou natuurlijk mooi zijn. Maar jongens kunnen ook zo lief zijn vind ik.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik begrijp je helemaal, als mama zijnde wilde ik ook super graag een meisje! De vk gokte echter op een jongetje, dus we hadden ons erop ingesteld en uiteraard ben je daar super blij mee, maar toen ze bij de pretecho bij 16,5 WK zeiden een meisje voelde ik me zo intens gelukkig en compleet, en gaf ik toe dat dat toch was wat ik graag wilde. Bij nummer 2 maakt het me niet meer uit!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @geslacht voorkeur nee totaal niet beiden heeft wel wat, 2 meiden, beter samen spelen vooral later met poppen, uitgaan hobbys etc etc,en alle spullen zijn voor een meid die we hebben, erg makkelijk maar een koningskoppel ook leuk, en rede om te shoppen + vernoemen... nee hoor t maakt me helemaal niet uit

@ tweeling ik meot er niet aan denken... vreselijk, je raakt er natuurlijk op ingesteld, maar t zou niet mijn eerste keuze zijn... zw vaak met meer komplicaties, vaak een kz, en dan 2, 2 newborn zijn leuk maar dan 2 drfitkikkers als willemijn erbij in gelijke leeftijd, pittig!!! doe mij nog maar 2 x een eenling

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier ook echt geen voorstander van een tweeling, als het zo is is het zo dat wel :) dan maak je er ook weer het beste van

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    @Liesken, ja dragen werkt super als die naar bij me is slaapt hij wel.... Maar het wordt al beter vanochtend 20 min krijsen nu 15 min krijsen :) hopen dat hij ook doorslaapt tot 7 ofzo.... Al ben ik met 6 ook al blij ;)

@ytest leuk is teen mom he! Ik ben al onder mijn gewicht :D en ben weer met sporten begonnen vandaag :) ga proberen drie keer per week naar de sportschool te gaan vandaag begonnen net Bootcamp in combinatie met Insanity was pittig! Lees zwaar! Morgen lekker Zumba :)

@Mamavandaan Haha ik wil graag van allebei iets ;) dus we jongen hebben we nu, nu wil ik er graag een meid bij, maar als het weer een jongen wordt ben ik net zo blij hoor :)

@fridel dat heb ik ook het liefste hoor 2x een eenling ;) al vind ik tweelingen wel altijd heel leuk :) maar is puur omdat hubbie er altijd twee wilde, maar hij staat nu open voor drie :D

13. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Als we dan toch ongegeneerd mogen kiezen zou ik graag een jongen willen en dan een meisje. Maar wil sowieso wel heel graag een meisje. En uiteraard kun je niks kiezen, moet je bij zijn dat je een baby mag krijgen die ook nog gezond is. Maar stiekem een voorkeur en een beetje fantaseren kan altijd.

Een tweeling toch liever niet, want zou graag twee keer los van elkaar willen genieten van het hele groei proces. Dat lijkt mij het mooiste wat er is. Met een tweeling heb je alles in een keer en ben je er snel vanaf.

Maar he, ik denk dat het mij allemaal niks meer uit maakt als het zo ver is.

Bedankt voor je link ga morgen avond eens kijken.

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ach natuurlijk mag er gefantaseerd worden dat is leuk om te doen. En we mogen gewoon in onze handen knijpen als we zwanger zijn en dat zou ook het belangrijkste zijn dat de kleine dan gewoon gezond en wel geboren wordt ;)

Ik ben BLIJ! Thomas heeft om 22.15 zijn laatste fles gekregen, daar deed hij tot 22.45 over toen heeft hij lopen piepen/krijsen tot 24.00 en daarna geslapen tot 7.30! Me man schok om 7.15 waker (had al naar zijn werk moeten gaan) en toen sliep die nog :)

Hoe die het voor elkaar heeft gekregen geen idee, maar meneer lag met zijn armen omhoog en dat terwijl die was ingebakerd maar die had hij tot zijn benen uit gekregen?

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ach arm mannetje, hopelijk gaat het snel beter.. :(

Even een pilstop dus! Spannend meis..

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee inderdaad!

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha ja. :p Mooi is het zeker, nu al. :) Hahaha ja dat ook inderdaad, het lijkt wel een magische lamp, wrijfwrijfwrijfwrijfwrijf.. Het lijkt nu ook net of ik een minibolletje heb, maar volgens mij had ik die al maaaaaanden.. Is ook nog wel erg vroeg volgens mij. :p Ben gewoon een minibeetje aangekomen hahaha :p

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh wat super zeg, da's lekker! En zo, da's inderdaad knap van 'm! Sterke vent :$

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik weet dat het niet 'mag', en het is ook niet zo dat ik het andere geslacht 'erg' zou vinden, ben al lang heel gelukkig dat ik zwanger ben.. Maar ik voel wel voorkeur voor een meisje, vriendlief eigenlijk ook..

Waarom weet ik eigenlijk niet, misschien het tutten/aankleden ofzo.. Mooie haartjes kweken..

Maar op m'n broertje en neefje ben ik ook stapelgek, dus een jongen zou ook onwijs leuk zijn :D

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik heb trouwens tot aan de 20 wkn gedwcht dat willemijn een jongen was, zo'n voorgevoel had ik, was dat even fout hahahah

Pfff wat een nacht weer, slecht geslapen willemijn slecht geslapen, vanmorgen weer dwars borst weigeren ze zit echt neit lekker in der vel, ene driftbui na de ander, nu even in de box gedumpt... Koppijn...

Deel Deze Pagina