Hihi ja sorry had het gisteren zooo druk! Had een bruiloft van mijn beste vriendjes die gingen trouwen gisteren dus hele dag mee geweest ben nu echt gaar haha. ondertussen donderdag mijn laatste pil weer genomen dus nu weer wachten op ongi grr. Zo stom he, stiekem hoop je gewoon dat je tussen de pil door dat het raak is want ik wil eigenlijk zoo graag hihi
Dat stiekem hopen dat het raak is, is heel herkenbaar! Maar ik heb een spiraaltje dus dat zou niet goed zijn voor een evt zwangerschap... Heb wel een paar weken terug getest omdat ik steeds zoooo misselijk was zonder duidelijke aanleiding. Dan baal je best wel als hij negatief is, ook al weet je dat het eigenlijk niet kan. Ik ben trouwens 27 jaar en werk vier dagen in de bediening in een restaurant. Ik werk niet echt onregelmatig maar jammergenoeg wel bijna elk weekend. Heb nu net twee weekjes vakantie gehad.
Wanneer ga je stoppen met de pil? ivm ontpillen? Hier geen bijzonderheden (A) ben bezig met de logeerkamer aan het opknappen. Nu moet er eerst behangen worden en dan kan ik weer verder. Onderhand ben ik er wel klaar mee. 2 jaar geleden woonkamer, gang en trapopgang gedaan, vorig jaar onze slaapkamer, toen babykamer nu de logeerkamer.
@rums, ja heerlijk he het huisje opknappen. Wij zijn er ook zo druk mee bezig geweest. Tijd gaat dan echt heel snel maar ook weer lekker dat alles klaar is voor de beeb komtl.. Hmm ja dat denk ik dus ook hihi waarom werkt die pil zo goed bij mij , waarom word het nou niet eens raak door die pil heen?? Hihi.. Ik heb nog geen idee wanneer ik stop met ontpillen.. we willen mei 2014 er voor gaan dus ik dacht misschien aan februari of maart?? Wat denken jullie wat het beste is? Ik ben vorig jaar juli tm maart dit jaar van de pil afgeweest om te kijken hoe myn cyclus zou zijn en dat varieerde wel tussen de 30 - 42 dagen dus erg onregelmatig. Wat betreft het ontpillen zelf had ik geen last..
Zwanger worden in 2014 rums - 25 jaar - tweede kindje - beginnen in eerste helft 2014 Daenerys - 22 jaar - eerste kindje - beginnen in mei 2014 Micchan - 19 jaar - eerste kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 SDenise - 24 jaar - tweede kindje - beginnen tussen januari en juni 2014 Zoetje - 21 jaar - tweede kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 Adriana85 - 27 jaar - tweede kindje - beginnen in januari 2014
Zoiets? Heb bij sommigen de leeftijd en/of beginperiode gegokt, alle berichten in het topic nagelezen maar kon er helaas niet alles uithalen.. Dus als er veranderingen nodig zijn, hoor ik het heel graag! (Kun je ook zelf doen natuurlijk, haha )
Hulde! Wordt jij onze lijstjesmaker Misschien verstandig om wijzigingen die je wilt doorgeven in een kleurtje zet. Ontpillen tjah is misschien wel handig om te doen. Zo heb je wel je cyclus wat beter door. En mocht je snel zwanger worden dan is de uitgerekende datum dus niet helemaal betrouwbaar. Dat hoorde ik ook aan het eind van mijn zwangerschap Ik ben ook bewust niet meer begonnen met de pil omdat ik de natuur eerst weer op gang wil laten komen maar denk dat ik er niet meer aan begin ook vanwege het ontpillen.
Onee, ik ben de oudste, whahahahahaa Mooi lijstje micchan, van mij klopt het in ieder geval. Maar, er mogen er wel wat meer bij he. Ik vind het wel lekker om zo aan het einde van de dag ff te ZP-en, ff stoom afblazen ofzo.
Hahaha, als niemand anders het wil doen, zal ik mezelf opofferen (Grapje hoor, vind het niet erg om te doen, maar ben niet erg technisch wat alle kleurtjes e.d. betreft )
Hahahaha Maar nog steeds heerlijk jong! Fijn dat het klopt Mogen er zeker wel wat meer bij, hopelijk komen er nog wat dames Ik vind het ook heerlijk om op ZP te zitten!
Micchigan dankjewel voor de lijst! de mijne klopt ook hihi alleen volgens week word ik 23 jaartjes alweer maar dan zal ik de lijst even aanpassen. Als ik het zo zie ben ik tot nu toe de laatste in 2014 die echt begint maar.....stiekem hoop ik dat het eerder is in 2014. Heb vandaag weer wat gekocht hoor kon het niet laten... een knuffel doekje van nijntje zooo sweet!!
Daenerys, ja was ik ook over aan het nadenken wij willen december onze echte eerste poging dus zou ik voordien al misschien moeten stoppen misschien 1 of 2 maanden voordien..
Daenerys, Ik kan je helaas geen advies geven over wanneer je het beste kunt stoppen met de pil. Ik heb zelf een koperspiraaltje, lekker geen extra hormonen in mn lijf! Die gaat er als het goed is in januari uit. Ik ben in december jarig en stiekem hoop ik dat hij er dan al uit mag, maar dan moet ik manlief eerst eens heeeeeeeel lief aankijken zou een leuk verjardagscadeau zijn iig.
Stoppen met de pil zou ik twee a drie maanden van tevoren doen. Wij hadden (had ik dacht ik ook al geschreven) een uitgerekende datum die niet helemaal betrouwbaar is omdat ik nog maar net gestopt wat met de pil. Hoe dat dan weer zit weet ik niet maar zei de verloskundige tegen mij. En ontpillen kan zorgen voor zwangerschapssymptomen dus als je dan al onveilig doet krijg je misschien valse hoop en negatieve testen. Is echt iets wat je samen moet beslissen... Ik was tegen alle verwachtingen in snel zwanger ondanks dat ik best een poosje de pil geslikt had.
Graag gedaan, gelukkig klopt het! Woehoe, volgende week iets te vieren dus. Ik wil wel virtuele taart he? Moeilijk om te weerstaan he, om iets te kopen. Ik heb ook al een mamaboek en twee knuffels.. en bij alle drie had vriendlief gevraagd of ik het wilde hebben. Hij lijkt er dus langzaam maar zeker ook naartoe te gaan leven..
Dankjewel voor jullie reacties dames, ik denk dat ik dan februari of maart stop met de pil.. ben eerder gestopt vorig jaar al maar had toen niet veel klachten van ontpillen maakt hoe eerder ik stop des te beter!