Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ik zit eens even goed te kijken, maar Willemijn en Aniek schelen maar 3 weken. Hmm, maar zij dus ook nog steeds in een sprong. Ik word er ook helemaal knettergek van soms. Hoop echt dat het geen weken meer duurt voor het afgelopen is.

2. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    ja fietsen is wel erg leuk met de kleine. Toen ik een moederfiets kocht zat er al een voorzitje bij van bobike, dus daar hoefde ik niet meer naar te kijken. Inmiddels zit Joas achterop (ook maar op een bobike zitje) en fiets ik met 2 kinders. Ze vinden het ook echt prachtig op de fiets!

Snap ik wel Rums, dat een kindje nu nog eventjes moet wachten. Scheelt natuurlijk dat mijn jongste al 15 maanden is. Dus nu maakt het voor mij niet zo heel veel meer uit wanneer ik zwanger raak. Al wacht ik liever nog even tot 2014.

Adriana, super dat ze weten wat het is en dat het zich waarschijnlijk allemaal snel herstelt! Had er nog nooit van gehoord.

3. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Fidel dat is apart lijkt me niet weten dat je zwanger bent en dan bevallen! gelukkig voel je je iets beter!
    Suc6 met je kleine dreumes!

Adriana ik denk dat dit een van de weinige keren zal zijn dat ik er inderdaad blij mee ben dan ik ongesteld ben ;)
    Adriana fijn om te horen dat alles goed is. Daar had ik nog nooit van gehoord.

Liesken ja heel vervelend van mijn naam maar ja....
    Ow oké hoe lang doe jij dat tellen al? En heb je nog tips ik begin er nu namelijk voor het eerst mee haha....
    Hihi oeps nu afwachten wel ongesteld of niet :) ik hoop dat ze snel weer lekker doorslaapt.

Rums ach komt denk ik polder ik er vanuit ga dat het toch wel ff duurt aangezien ik van Thomas ook "pas" na 8 rondes zwanger was.

@hier heel erg deuk geweest met voorbereiden voor morgen onze verjaardag. Ik werd wakker met mega pijn in me nek en dat heb ik helaas nog steeds :(
    Gelukkig wel alles wat vandaag gedaan moest worden af :) hebben twee taarten gemaakt (zie foto, heb onze naam afgeschermd dus dat staat er anders haha) maar als je laat heb van je nek gaat dat vele malen langzamer heb ik gemerkt :( maar we zijn nu eindelijk klaar met alles dus ga met me voeten omhoog zitten ;)

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mamaf, wat toevallig ik had gisterochtend dat ik wakker werd van een 'knakje' in mijn nek, ik schreeuwde het haast uit van de pijn! Kon mn hoofdook niet meer bewegen. Meteen dokter gebeld die adviseerde een hete douche ahhh dat hielp maar heel de dag nog veel last gehad!gek dat jij dat ook hebt/had. Hoe is het nu? Hier is het al bijna weg gelukkig. Heb wel ibuprofen 600 geslikt.
    Fijne verjaardag voor jullie morgen!
    Wat een mooie taarten trouwens, heb je die zelf gemaakt?

@liesken en fidel : mijn zoontje is u 1,5 jaar dus ook een beetje dezelfde leeftijd, maar hier geen last van een sprongetje gelukkig. Kans is wel aanwezig dat hij wat loom is geweest door zijn bloedarmoede. Hij is nu iig een stuk energieker, hij loopt van hot naar her :) succes met jullie drukke kindje
    Trouwens nog niet gehoord van het spreekwoord 'ik ben twee en ik zeg nee'? Volgens mij staat ons nog veel meer drama te wachten..... Maar ook heel veel leuke momenten hihihi

5. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Adriana ja het gaat gelukkig beter ik heb ook 600 ibruprofen ingenomen en heb het ingesmeerd (met Sports van tijgerbalsum maar dan nog beter ;) van aloë Vera als de spier koud is verwarmt het en als je een ontsteking hebt verkoelt het) en heb nu minder pijn eigenlijk nog maar heel minimaal last.
    Ja ik heb de taarten zelf gemaakt doe ik altijd :)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohh neee zij wist het wel, ik wist het niet haha, zo lang haar niet gesproken , maar ken wel een persoon die zegt dat ze het niet wist

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Leuk de taarten!!! :D

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    600 ibuprofen? Niet wat veel? :D

9. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Fidel haha ik dacht dat zij niet wist dat ze zwanger was haha :) al zijn er vrouwen die het niet weten, wat ik erg knap vind maar goed het kan..

Ytest dank je wel, heb me best gedaan.
    Nee hoor ik leef nog ;) en me nek deed minder pijn :)

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb er slechts vijf geslikt....

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik had laatst ook zon moment savonds dat ik gewoon echt niet meer wist hoeveel paracetamol ik had geslikt!! Zon last van die bijwerkingen van de pil, en je mag er maar 6 per dag nou ik zat daar ruim overheen!! :$ verder niets aan de hand geweest maar je lever en nieren schijnen er niet zo blij mee te zijn! Totaal niet bij nagedacht! ;)

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ytest een keer zal geen kwaad kunnen denk ik ;) als je het maar niet elke dag doet.
    En ik moet op dagen dat ik echt last heb van me nekspier wel echt iets in nemen anders ga ik mega koppijn krijgen als die spieren niet ontspannen dus dan maar ff iets meer ;)

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zo gisteren bij oud buurmeisje/ vriendin op de kamping gegegeten, (soort van bbq) op bakplaat, was erg gezellig, kleine meid had zich ook super gedragen, lag pas om 22.00 in bed, dus die ligt nog lekker te snurken.. Heb zelf toch weer kou gevar, iets erger last me me keel weer... Minder vlij mee.

Ook opletten bij ons, valse kroep in de straat, buurvrouw is vannacht naar t zh geweest met haar zoontje... Bah, meestal heef5 of krijgt willemijn t dan ook..

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Valse kroep? :)

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jeuj de weegschaal verblijdde mij vanochtend met een 58.1 kg... Nog 3.1 kg te gaan!!! :D

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    En vandaag alweer dag 9 van m'n cyclus..

En de ovutesten nog OMO.. Heb het idee dat het weer een hele lang weg gaat worden ;)

17. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Mamaf, Leuk feestje gehad??
    Ik heb best een tijdje op Joas moeten wachten, toen heb ik getemperatuurd en afscheiding in de gaten gehouden. Dus toen ben ik wel veel over mijn lichaam te weten gekomen. Dat hield ik bij op fertilityfriend. Nu kan ik aan de afscheiding al wel zien of de vruchtbare dagen eraan komen. Ik heb een cyclus van 30 dagen en meestal valt mijn eisprong rond dag 16-17. Dus tussen dag 12 en 20 doen we het veilig, dan moeten we safe zitten.

@Adriana, gelukkig dat het bij jouw kleine meevalt met de sprongetjes. Maar wie weet had dat een lichamelijke reden. Wel fijn dat je mannetje inmiddels veel energieker is!!
    Oja..en dat spreekwoord ik ben 2 en ik zeg nee bestaat niet zonder reden.. Mn oudste is 2,5 en het eigen willetje is enorm aanwezig. En oh..als het even niet gaat zoals hij het wil...

@Fidel, gezellig gehad gisteren! En fijn dat de kleine meid het ook zo goed deed. Nu even een dagje bijkomen en beterschap met je keel.
    Valse kroep? Weet ook niet wat dat is?

@Ytest, yes weer afgevallen! En het is niet gek he, als je stopt met de pil dat het wel even kan duren voor het weer een beetje normaal wordt. Volgens mij duurde mijn eerste cyclus na het stoppen ruim 60 dagen.

Hier trouwens ook niet helemaal fit. Had wat aardappeltjes gegeten die 1 dag over de datum waren. Dacht dat het wel kon, maar heb nu flink last van mijn maag en darmen. Nouja, maar een dagje rustig aan doen.
    Gisteren en vandaag lekker gespeeld met mijn bandje, wel erg leuk om weer mee te beginnen na de vakantie.
    En morgen een spannende dag. Joas gaat dan voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ik vind het zelf best wel spannend, maar ook een goede stap. Lekker voor mijzelf om wat quality time met Aniek te hebben en goed voor hem om nieuwe dingen te leren.

18. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Fidel leuk z'n gezellig avondje! Enne wat is kroep?

Ytest is weer aan er testen hihi dit heb ik gemist hoor ben benieuwd hoeveel post hier over gaan haha :) I love it!

Liesken ja we hebben een erg leuk feest gehad en zijn goed verwend! We willen graag een hoekbank kopen en die kunnen we denk ik ook wel kopen :) en in september hebben we nog deel 2 voor vrienden haha. Dit was alleen voor familie omdat mijn hele familie op vakantie is in september ;)
    Ow ik ga daar eens naar kijken ik heb nu womanlog op mijn telefoon staan om alles bij te houden.
    Ow spannende dag dus morgen, zeker goed voor hem kan hij ook vast leren aan "naar school" gaan!
    En zo heb jij lekker even 1 op 1 tijd met je meid!

Net weze zwemmen met mijn vader, stiefmoeder, oma (88 jaar), man en Thomas en wat was het weer heerlijk! Thomas gaat zwemmen steeds leuker vinden echt geweldig dus heerlijk voor als we in Italië zijn helemaal super!
    Ben nu wel kapot dus ga me ogen ff sluiten!

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Temperaturen gaat helaas bij mij niet, t schommeld te veel uit zichzelf.

60 dagen :$ dat hoop ik niet.. Heb maar 1,5 strip pil gebruikt.. ;)

Doe maar rustig aan, en goed water drinken! :)

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Gehehehehe :D

Truste meis!

Deel Deze Pagina