Micchigan ja hoor die krijgen jullie hihi virtuele taart haha. Ooohh wat lief!! Ik heb in mei ook samen met vriendlief de kinderwagen al gekocht zonder morren maar met veel interesse! Hij heeft zelfs al filmpjes bekeken en in zijn auto nagekeken of de isofix erin zit voor de maxi cosi cabrio fix hihi zo sweet.. Elke x moet ik weer naar zolder om ff me kinderwagen te bewonderen hahaha.. We zijn van mening om langzaam aan alles aan te schaffen. . Qua kleding heb ik ook veel. . Veel meisjes kleding wat van mijn nichtje is geweest maar heb ook heel veel neutrale kleding hihi
Yaaay haha! Aaah da's ook superlief! En inderdaad elke keer even bewonderen, haha. <3 Alles langzaam aanschaffen is misschien inderdaad wel beter, dan is het niet in 1 keer een enorme hap uit je portemonnee! Ik zal het er eens (heel, heeeeeel erg voorzichtig, want hij kan in 1 keer omslaan bij dit onderwerp ) over hebben met 'm!
Hihi herkenbaar dat kon de mijne eerst ook maar nu weet ie echt dat het over een jaar gaat gebeuren en nu went hij er toch wel aan Die insteek hebben wij dus ook dan kost het niet ineens zoveel geld en vriend lief is het daar helemaal mee eens hihi Succes!! Ik hoor het wel he hoe hij erop gereageerd heeft
Hihi herkenbaar dat kon de mijne eerst ook maar nu weet ie echt dat het over een jaar gaat gebeuren en nu went hij er toch wel aan Die insteek hebben wij dus ook dan kost het niet ineens zoveel geld en vriend lief is het daar helemaal mee eens hihi Succes!! Ik hoor het wel he hoe hij erop gereageerd heeft
Wat is het hier rustig meiden .. Net klaar met werken, vindt het nog best frisjes buiten met de wind. Iemand nog wat leuks gedaan?
Voor een (grotere) auto wezen kijken wezijn er nog niet uit welke het wordt maar waarschijnlijk wel een station. Heb nu toch opeens het gevoel dat manlief ook graag snel een tweede kindje wil hij praat er ook steeds vaker over. Eerst project auto maar weer eens afsluiten, het is toch weer een hoop geld!
Adriana85, wat leuk! Toch ook weer spannend he een nieuwe auto. Fijn dat je man er het steeds vaker over heeft, misschien begin je wel eerder als gedacht haha. Mijn man heeft ook een station en vind het echt ideaal, zeker straks en daar lijk is het fijn als je voldoende ruimte heb. Pfff en ik ben weer ongesteld het staat me zo tegen die ellende elke maand haha..
Pff nee idd! Ik loop op mijn werk in een wit pak, ook zo leuk maar niet heus Wanneer ga jij er eigenlijk voor in 2014 (ben het eventjes kwijt)
Waarschijnlijk in januari. Onze zoon wordt in februari twee dus als het dan snel raak is zou dat een mooi leeftijdsverschil zijn.
Het is stil hier... 2014 duurt ook nog even Ik ben van de week weer begonnen met werken. Wel weer wennen maar ook weer fijn om aan het werk te zijn en even weer onder de mensen te zijn.
Zal mezelf even voorstellen.. Ytest, 25 jaar, 10 weken geleden bevallen van mijn dochter, doet het super!.. getrouwd, lieve man, wel 13 jaar ouder, vandaar de beslissing er half maart volgend jaar weer voor te gaan! Wilt geen oude papa zijn.. Is een grappig verhaal, heb vd week de pil gehaald bij de apotheek, 6 strippen, en had zelf nog 3 strippen, even gaan rekenen, 9 x 4 weken en toen kwam ik uit op 16 maart 2014.. Mooooooie datum vond ik Gisteren begonnen met slikken. Had vorige week twee positieve zwangerschapstesten in m'n handen, van cb dig en zw en kids.. Maar bleek aantal dagen later toch niet zwanger?? We zullen niet weten wat het is geweest, eisprong, vmk of restje hcg.. Maar toch maar besloten aan de pil te gaan.. Ik was heel blij geweest als het raak was, maar dit is beter Waar mijn nickname vandaan komt? Ik sta veelal bekent om mijn obsessieve testgedrag... Dat zullen jullie als dit cluppie blijft tegen die tijd wel merken.. Als ik weer met potjes pies en ovutesten in de weer ga! Mijn man noemde mij Jan test, en hier op het forum ook.. M'n naam begint met een Y en het werd al gauw Ytest Dat was voor nu wel even voldoende info dacht ik zo Ps. Ik ben actief kletskous!
Leuk leuk gelezen.. Even kijken hoeveel dames we al hebben.. Te veel kan ik, met mij restantje zwangerschapsdementie, niet aan! rums, micchan, sdenise, daenerys, zoetje, adriana85, Ytest Want romy is daenerys of niet? Ow dit is goed te doen! Maar het is (nog) wel rustig verder hier..
Welkom ytest... Daarom willen wij ook niet al te lang wachten ivm leeftijd van mijn man. Niet dat het een oude bok is maar toch Ennuh ik heb maar 1 zwangerschapstest gedaan vorig jaar Jij dan?
Ohjee ... Tel kwijt .. Om over de ovulatietesten nog maar te zwijgen .. Vind dat ook gewoon leuk ook ei spotten
Even een update rums - 25 jaar - tweede kindje - beginnen in eerste helft 2014 Daenerys - 22 jaar - eerste kindje - beginnen in mei 2014 Micchan - 19 jaar - eerste kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 SDenise - 24 jaar - tweede kindje - beginnen tussen januari en juni 2014 Zoetje - 21 jaar - tweede kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 Adriana85 - 27 jaar - tweede kindje - beginnen in januari 2014 Ytest 25 jaar - tweede kindje- beginnen in maart 2014
Hoi! Ik wil me ook wel melden bij jullie 2014 clubje Mijn (nick)naam is Liesken, ik ben 27 jaar en mama van 2 schatjes van kinderen: Joas (2,5 jaar) en Aniek (14 maanden). Vanaf januari 2014 willen we graag voor een 3e kindje gaan! Zal morgen dit topic nog even aandachtig doorspitten, heb het nu een beetje snel doorgescrold