Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Fidel pffff dat is een late! Hier wilde hij ook niet helemaal mee werken naar hij heeft een beetje last van zijn prikjes :(

Het stukje delen zeker mee eens mijn man heeft geen broers of zussen en dat delen is niet zijn sterkste kant ook het sociale is minder bij hem ik kan gezellig met een wild vreemde in de trein kletsen hij heeft al moeite met iets vragen haha... Stukje verwend ia hier wel andersom ik ben echt verwend en jij totaal niet... (Soms vraag ik me ook wel af waarom mijn so kinderen hebben/wilde maar goed ben blij dat me hubbie er is :D

2. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Dag meiden

Ik lees al een halfjaar mee op deze website maar heb nu pas een account aangemaakt. Het kriebelde toch té veel plus dan kan ik mijn vriend met rust laten en hier lekker kletsen over vrouwenzaken en andere dingen ;)

Ik ben 24 en trouw volgend jaar in het voorjaar. Het lijkt alsof iedereen rond mij opeens een kind kreeg of zwanger is. Waarschijnlijk valt het me enkel op doordat ik er zoveel mee bezig ben hehe! Ik neem ondertussen al 6 jaar de pil. In het begin nam ik die enkel voor acne in het gezicht, maar toen ik mijn vriend leerde kennen was het natuurlijk mooi meegenomen, de anticonceptie :)

Dit was steeds Diane 35, maar sinds 2 maanden ben ik overgeschakeld naar Yasmin omdat ik me er niet meer goed bij voelde (libido, altijd moe, enz.). Voorlopig nog niet zoveel verandering te merken dus ik tel af tot ik kan stoppen met de pil. Het liefst van al zou ik begin 2014 al stoppen met de pil en zo enkele maanden mijn cyclus op gang laten komen. Ik heb echter zo'n schrik dat mijn acne weer naar boven zal komen en wil dus niet stoppen met de pil tot na de trouw.

Na onze trouw stop ik dus met de pil (als de strip leeg is) en gaan we voor ons eerste wondertje. Dit is ongeveer rond april 2014. Ik zit nu al maanden af te tellen en kon niet meer wachten om toch eens mee te kletsen hier :)

In de komende dagen zal ik hier wat berichtjes 'inhalen' want er wordt zoveel gepost!

Groetjes
    Fee

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Welkom Fee!

Gelijk goede intro :D gefeliciteerd met je aankomend huwelijk! :)

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wanneer vertrek je???

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    @ testresultaten.. Vandaag cd 14.. En weer lichter! Het gaat langgggg duren :(

6. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Zondag zal ik proberen er te zijn.

@Adriana, hoe gaat dat met de zindelijkheidtraining? Ik had toen een boekje gekocht "Zindelijkheid is kinderspel" of zoiets, met 1,5 uit de luiers was de bedoeling. Maar joas gaf toen nog echt niet aan wanneer hij iets moest doen dus het was nog te vroeg. Inmiddels een jaar verder, nu bezig met een nieuwe poging. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat!
    Lekker de box eruit! Voor eventjes dan ;)

@Fidel, zou best kunnen kloppen wat betreft karakter van een kindje en wat je merkt van sprongen. Herken het hier in huis zeker. Hihi, gelukkig wil je man toch nog een 2e. jammer genoeg horen ook de minder leuke dagen erbij..

@Fee, welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. En spannend zeg, een bruiloft in het vooruitzicht. Alvast veel plezier met de voorpret en voorbereidingen, dat is ook zo'n leuke tijd!

@Ytest, ahh jammer toch weer een lichtere test. Toch is het echt niet vreemd he, dat de eerste cyclus na het stoppen met de pil langer duurt. Hopelijk alleen niet te lang..

Joas is voor de 2e x naar de peuterspeelzaal. Hij vond het weer helemaal leuk en rende naar de autootjes toe. Ben echt blij dat het zo goed gaat! Nu dus weer een ochtendje met mijn meisje.
    Zit erover te denken om vrijdagochtend met Aniek te gaan babyzwemmen. Moet mooi kunnen tussendoor. Heeft iemand al eens babyzwemmen gedaan met de kleine?

7. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Welkom Fee

Leuk dat je hier samen met ons mee kan komen aftellen!
    Altijd leuk om extra volk te hebben!

Hier kriebelt het ook enorm en zeker na het babybezoek van gisteren;).
    Daan wou babytje meenemen haha!

x

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Fee welkome
    Liesken jah vanaf 12 wkn al babyzwemmen, eij hebben een vast groepje tot 4 jaar, dwz we stromen niet door maar de meester past de opdrachten aan, in grotere zaembaden heb je vaak dat je steeds instroomt nav de leefdtijd en dus andere tijden.. Wij hebben dus gemengde groepjes van baby tot 4, maar nu is de oudste in ons groepje in nov. 2 en de jongste komt volgende week met baby van 15 wkn

9. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Fee welkom hier :) en leuk volgend jaar trouwen! Spannend hoor. Gefeliciteerd.

Ytest we vertrekken zaterdag op zondag gaan om 02.00 rijden :)
    Balen van de test maar komt goed meis!

Liesken hier gaan baby zwemmen met 7 weken en Thomas vond het helemaal geweldig! Is hier ook een vaste club hebben we gemerkt!

Mamavandaan dat zal best wel ja dat het kriebelt dan! En wat leuk dat hij het baby'tje mee wilde nemen goed teken in elk geval haha.

10. rums

rums Niet meer actief

Fee welkom!

Gisteren liet mijn zoontje van de vier flessen van 180 ml ook 180 staan. Dus vandaag begint de proef met 3 flessen. Ik ben echt heel benieuwd.

Straks geef ik hem nog de 2e fles met bambix er in en zijn eerste broodkorstje eens kijken hoe dat gaat.

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38

Hele hele hele fijne vakantie!! :D

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Leuk! Spannend!

13. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Rums hoe is het gegaan met 3 flessen.

Ytest dank je wel :) gaat zeker lukken!

14. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Mamaf, fijne vakantie!! (al ben je denk ik al vertrokken)

@Rums, ahh eerste broodkorstje is ook weer nieuw. Ben benieuwd hoe hij het vond.

Thanks voor alle verhalen over het babyzwemmen. Denk dat het wel heel leuk is! Ik ga nog een weekje wachten of het echt goed gaat op de psz en ik echt tijd overhou, en anders ga ik mezelf en Aniek opgeven.

Hier is het wachten op mijn menstruatie. Ik had het eigenlijk 2 dagen terug al verwacht, maar er is nog niks. Mn cyclus is dus nog steeds niet helemaal stabiel jammer genoeg.

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo even een paar berichten terug lezen hoor....

@mitf
    Ik dacht al dat ik de enige was. Maar wat je zegt, de kleine krijgt het niet mee, maar toch het idee. Stom eigenlijk he??
    Fijne vakantie, al zal je dit vast niet meer lezen ;)

@fidel
    Helemaal waar, elk kind gaat zijn/haar eigen tempo. Mijn zoontje klapt ook nog niet echt in zijn handjes, terwijl leeftijdgenootjes dat wel doen. Maar lopen, aan de hand, kan hij al behoorlijk goed :)
    Gelukkig wil hij toch nog wel een 2e..

@rums
    Denk dat eerder dat het woorden zijn die om mama en papa lijken. Dat deed mijn zoontje ook wel, maar niet mama/papa, maar meer mwamama ofzo.
    Precies wat Liesken zegt..
    Nog maar 3 flessen??
    Hoe oud is jouw zoontje??
    De mijne zit nog op 4 flessen, maar dan wel van 150cc ipv 180. 's avonds krijgt hij een papfles.

@liesken
    Pittig dametje inderdaad zeg
    nee geen ervaring met babyzwemmen. Gaan tot nu toe alleen gewoon vrij zwemmen zeg maar. Maar zit er over na te denken om eraan te beginnen na onze vakantie. Alleen ben ik niet elke vrijdag vrij.
    Fijn dat joas de peuterspeelzaal leuk vindt, dat scheelt weer zorgen.

@adriana
    Wat goed dat jullie nu al bezig zijn met zindelijkheidstraining!!

@ytest en mitf
    Jullie beide kindjes zijn dan waarschijnlijk al zwaarder dan mijn kleine boef... :)
    Met welk gewicht en lengte zijn ze geboren??

@fee
    Welkom hier...
    En wat leuk dat jullie volgend jaar gaan trouwen.
    Kan mij voorstellen dat je dan niet eerder wilt stoppen dan na de bruiloft, zou ik ook niet doen in jouw situatie.

@mamavandaan
    Aaaaah wat lief...
    Kan me voorstellen dat het heel erg kriebelt.
    Wanneer is de planning dat jullie in het huis kunnen?? (sorry alweer vergeten, heb een geheugen als een zeef :))

Iedereen verder een goed weekend gehad??
    Ons weekend liep anders dan gepland. Zouden op kraamvisite gaan en daarna op verjaardagvisite. Helaas bleek S vlak voor vertrek 39 graden koorts te hebben :( Voor hem behoorlijk want zijn normale temp is 36. Dus we hadden een zeurderige baby en konden nergens heen. Ik dus maar aan het bakken gegaan. Heerlijke cupcakes gebakken voor de high tea van zondag. Met mijn tantes en nichtjes (en natuurlijk moeder en zusje).
    En zaterdag ook een goed gesprek gehad met manlief. We gaan waarschijnlijk wat eerder beginnen voor een 2e :) Manlief vond t ook wel prima als hij/zij in augustus geboren zou worden, hihi. Dus beginnen misschien in November al.
    Tijdens de vakantie gaat de pil de deur uit. En dan hopen dat mijn cyclus gelijk weer regelmatig is. Vorige x duurde de 1e x 31 dagen en daarna strak 29 dagen. Achja we zien wel. Nog even geduld.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Weekend vl moest zat nog werken, en buurtbbq, maarja zijn merendeel allemaal oude mensen 65+, toch wel gezellig, maar niet echt mijn ding..

Zondag wat mp dingen opgehaald even geglluurd bij balorig bij opa en oma geweest en daarna helemaal niks lekker relext
    Vanmorgen weer aan de borst gedronken!! En en en gisteravond pasta met saus gegeten trots!!!

17. rums

rums Niet meer actief

We hebben het nu twee dagen al geprobeerd en tot nu toe gaat het super! Ons zoontje is bijna 6 maand.

Hij krijgt:
    07.00 fles 180 ml
    10.30 fruit
    12.30 broodkorst
    13.00 fles 180 ml
    14.30 fruit als hij wil (gisteren wou hij niet)
    17.30 groentehap
    19.00 fles 180 ml met een afgestreken eetlepel bambix

Alleen zijn ontlastingpatroon veranderd logischerwijs nu maar afgelopen dagen vond ik het aan de harde kant.

De broodkorst ging zaterdag goed. Maar gisteren verslikte hij zich en toen wou hij niet meer.

Wij hebben een goed weekend gehad :D niet heel veel bijzonders gedaan.

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier 3585 gr en 52 cm.. Nu bijna 4 mnd en ruim 6 kg en over de 60 cm.. ;)

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Goede mooie regelmaat! :)

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier dag 17 en nog geen ei te bespeuren.. Denk rond dag 26 ofzo ;)

Deel Deze Pagina