In Breda. Moet nog navraag doen. Zou het graag willen want alleen lukt het mij niet. Ik ben in het forum "gênante en memorabele bevallingsverhalen" aan het lezen. Ik pies in mijn broek van het lachen!! Voor wie het nog niet kennen is het echt een aanrader!
Fidel netjes hoor je gewicht... Ach het ideale gewicht vind ik ook te licht dan blijft er niks van me over haha. Me vent moet wel wat vast kunnen houden en idd bandjes trekken wel weer bij! Wat balen van dat eten zeg maar wel fijn dat er nu al meer stukjes gegeten wordt, langzaam opbouwen Micchan jeetje wat licht! Hoe lang ben jij? Lekker veel eten dan haha! Adriana helpt het niet om van water limonade te maken gewoon paar drupjes er in? Jammer dat je man er niet achter staat en nog geen tweede wil Mamavandaan baal je dan niet toch stiekem als je ongie wordt? Kapitein dat is echt grappig he om te lezen Hier geniet we nog steeds volop het is zo lekker en ik heb z'n vrolijk mannetje! Vind het gewoon jammer dat we over een week naar huis gaan Naja niet aan denken Even een foto van de BIG smile die ik elke ochtend krijg!
Mamaf, wat een ontzettend vrolijk ventje heb je! Leuke foto hoor Qua drinken, ja ik geef hem echt alles, diksap, yogi, melk, thee. En hij drinkt overal wel een slokje van maar we komen niet aan de minimum hoeveelheid per dag. Geef ik hem smiddags een fles, dan wel, maar ik wil eigenlijk van de fles af. Nog een week genieten dus en weer terug naar het normale leven.
Hier 81 kilo hoogzwanger.. Nu door niet snoepen etc 57 kilo! Sporten doe ik niet aan! Ja trap op trap af je kent het wel..
Oja dat topic Genante en memorabele bevallingsverhalen is hilarisch! Ik heb hem helemaal doorgelezen toen ik hoogzwanger was van Aniek en ik kreeg gewoon zin in de bevalling @Fidel, oh dat lijkt de goede kant op te gaan met eten. Hopelijk zo vasthouden! @Micchan, zo je was best licht zeg! Ben dan ook benieuwd hoeveel je aankomt. Zou best kunnen dat je lichaam nu je zwanger bent wat reserves op wil bouwen. @Gewicht, ik weeg 55 kilo bij 1.65. Dus dat is prima. Hoef er niks af en wil er niks bij @Mamaf, wat een heeeerlijk ventje! @Sporten, hier hardlopen. Nog 2 weekjes tot de dam tot dam loop. Spannend! Gister een zussendag gehad (schoonzussen). Was mega gezellig. Lekkere high tea, toen een workshop bij een autogarage: wat doe je bij pech? Geleerd om banden te verwisselen, lampjes, slepen, startkabels etc. Haha, met allemaal meiden, was supergrappig Daarna lekker uit eten en toen was ik wel aardig gesloopt. Vandaag kerk en nog een verjaardag van vrienden. Ook gezellig! Vanavond maken we er een relaxt avondje van met zn tweetjes. Ik zit nu op dag 10 van mn cyclus, en ik denk dat deze keer wel weer een normale cyclus wordt als ik op mijn lichaam afga. Daar ben ik wel blij mee. Dit is de laatste cyclus tenslotte voordat we het op zn beloop gaan laten!
@mamaf wat een heeeelijke jongen heb jij zeg!! Geniet er maar lekker van. @liesken wat goed dat je de dam tot dam loop, loopt zeg! En wat een ontzettend leuke activiteit, in een auto garage. Ook leuk voor een vrijgezellefeest. Dat zal gezellig geweest zijn met allemaal vrouwen.
@micchan Wow jij bent licht!! Balen zeg van jouw misselijkheid, hopelijk is het snel over. @gewicht Ik weeg ook zo rond de 55 kilo, ben 1.68m lang Heb ook geen kont en dat vind ik vaak wel balen, maarja niks aan te doen. Heb wel een klein buikje overgehouden en wat aan de zijkant, maar ach, als dat alles is. Ben tijdens de zwangerschap max 10 kilo aangekomen, na de tijd was ik zelfs te licht, heb 50 kilo gewogen. Waarschijnlijk toch door de bv. @liesken Graag gedaan hoor. Nee eerder dan 40 mag van mij ook absoluut niet, manlief wou dat wel. Na 2 kids is het klaar zegt hij, maar daar ben ik het niet mee eens achja we zien wel. Eerst maar eens afwachten tot het tijd is voor de 2e. Hopelijk weer zo'n makkelijk kind als we nu hebben. Lachen zo'n workshop. Lekker druk weekend gehad dus. @adrianna Balen dat manlief er nog niet mee eens is dat de spiraal eruit gaat. Dus volgende week nog een x aan hem vragen?? @sporten Ik doe elke zaterdag aan taekwondo en doordeweeks probeer ik nog even naar de Curves te gaan (30 min fitness voor vrouwen) @mitf Wat een leuk ventje heb je!! Altijd leuk zo'n big smile he? @zwangerschap Ik fietste er ook zo doorheen. Moet ook zeggen dat ik niet zo'n grote buik had. Geen last van kwaaltjes, behalve dat de kleine super druk was en ik daardoor vaak slecht in slaap viel. Eens kijken of ik een foto kan plaatsen. Als het gelukt is; hier ben ik 34 weken zwanger. Vrijdag dus bij het CB geweest, alles was goed. Kwam eigenlijk vooral voor de BMR prik, voor de vakantie. Maar ze zei wel; als er vragen zijn..... Dus heb ik even gevraagd hoe de groeicurve er nu uitziet en die was goed. Hij volgt zijn eigen lijntje. Is nu 11 maand, weegt 7130 gram en is 71 cm lang. Kleine vent dus, maar ach wij zijn ook niet groot en heb zo wel heel lang plezier van elke maat kleertjes Zaterdag eerst gesport, daarna de stad in geweest. Stofje gehaald voor een ringsling die ik wil maken, mijn moeder gaat vanavond even helpen. 's Avonds mini cupcakes gemaakt, mijn zusje heeft een klein beetje geholpen. Zondag verjaardag van manlief gevierd met de familie, naja vooral mijn familie, hahah. Vandaag is hij echt jarig, dus vanavond lekker met z'n tweetjes uit eten, terwijl mijn ouders op de kleine vent passen Nu even 'hard' aan het werk, zodat ik mooi rond 16 uur of ietsje eerder nog, naar huis kan. Nog 1,5 week werken en dan eindelijk vakantie. Donderdag eerst mijn ouders uitzwaaien op schiphol.
Adriana lastig dan het drinken wn. Snap dat je van de fles af wilt hoop dat het snel mogelijk is! Liesken idd prima gewicht kon ik dat maar zeggen haha! Leuk z'n dag zeg! Ik heb een keer een lady's night gehad bij de Volvo dealer erg leuk! Werd toen vanuit de Volvo georganiseerd. Brondy gefeliciteerd met je vent! Idd erg klein mannetje Thomas zit daar kwa gewicht al overheen..... Mooi bescheiden buikje had je. Dames dank je wel voor de reactie op de foto, mijn mannetje is altijd zo vrolijk en geeft me deze smile erg vaak! Echt genieten! Zeker als je een kort nachtje hebt gehad maakt deze lach alles goed
Hallo allemaal!! Ik lees wel met jullie mee hoor!! Ik wou even zeggen dat me cyclus nog klopt dmv ovutesten te hebben gedaan. Heb vanmorgen vroeg me eisprong gehad, en hebben donderdag op vrijdagnacht " geklust". Ontpillen hoef ik dus ik vind het zoooo spannend!!! Hopelijk sterk zaad haha!!
@Brondy, mooi buikje had je hoor! Idd niet al te groot, maar echt mooi. Leuk dat je zelf een ringsling gaat maken. Draag je nu ook al? En waarmee? @Bibi, oehh spannend!! Het zou zo maar eens raak kunnen zijn! Hier gebeurt niet zoveel spannends. Vandaag met Joas naar het ziekenhuis geweest voor controle ivm zijn nierreflux. Hij moest een echo en daarna de uitslag bij de arts. Het ging alleen niet zonder slag of stoot, we hebben hem zo ongeveer in de houdgreep moeten houden bij de echo. Arm mannetje. Gelukkig leek alles goed. Morgen weer aan het werk.
Zo dat was wel er een avond offfff ben kapot Hond had garenklosje opgegeten.. Naar de dierenarts, laten braken wel eetrestanten, geen klosje, rontgefoto, geen klosje, nu parafine met brood en morgen de da nog bellen als ze aan de schijterij is of als ze heel ziek wordt...
Wat is een ringsling? @fidel wat balen zeg. Altijd lastig als de beesten iets geks uithalen. Ons vorige hondje had ooit een kippenbotje opgegeten waardoor ze niet kon poepen. Met alle gevolgen van dien. Ik hoop voor je dat hij niet heel ziek word. Succes ermee.
Jeetje fidel wat een gedoee met jullie hond. Hopelijk heeft ze er weinig last van! Brondy: je was mooi zwanger, ook niet heel veel aangekomen dus. Ik kan me dat altijd zo moeilijk voorstellen dat vrouwen soms dertig kilo aankomen tijdens een zwschap! Hier 'slechts' zes kilo. Ik weeg ook ong 55 kg bij 1m54. @sporten, nee daar doe ik niet aan. Ik loop (lees: ren) wel veel op mn werk haha dus beweging heb ik wel genoeg vind ik. En ik ga regelmatig een keer fietsen met mn vriendin en de kids.
Ringsling Is een soort van draagdoek, maar dan over je schouder die je met 2 ringen vastmaakt Ik draag S ook wel eens in de draagdoek, maar kan alleen nog maar de FCC (Front Cross Carry) op de rug heb ik nog niet geprobeerd. Ook hebben wij een stokke draagzak, ik weet het deze is niet echt ergonomisch. Maar hij is handig en vooruit dragen doen wij niet zo veel. Alleen straks tijdens de Formule 1, zodat S ook wat kan zien. @fidel Jeetje zeg, hopelijk wordt de hond niet ziek. @adriana Wow 6 dagen werken?? Hoeveel dagen ben jij nu vrij?? Ik kan mij dat ook niet zo goed voorstellen eigenlijk, 30 kilo, poeh. @liesken Nierreflux?? Wel mooi dat alles goed lijkt... Hier echt aan het aftellen tot de vakantie. Mijn ouders gaan morgen al weg, dus ga ze even uitzwaaien op schiphol. Wij gaan een week later en weer een week later treffen wij elkaar op Bali echt heel veel zin in.
@brondy: ik ben nu 1 dag vrij ik werk vier dagen maar niet elke week dezelfde dus dit kwam even ongunstig uit zeg maar. Morgen alleen smiddags werken en vrijdag weervrij. Dan komt de poetsvrouw ook joeppieeee.. Leuk vooruitzicht op je vakantie. Hoelang ga je? @ytest: dag 2 van de cyclus... Toch een korte cyclus gehad?
@Fidel, hoe is het vandaag met de hond? Niet leuk, zo'n avond hakt er wel in. @Adriana, geniet van je vrije dagje. @Brondy, oeh Bali...klinkt goed! Rugdragen heb ik ook nog niet gedaan. Aniek is nu pas 8,5 kilo, dus ik draag nog gewoon op de buik. Al begint dat nu wel wat zwaarder te worden. Ik heb een Beco Butterfly, helemaal blij mee Enn inderdaad Ytest, plotseling toch een korte cyclus???
Wij gaan 1,5 week naar Bali en nog 3 dagen naar Singapore. Is een tussenstop en manlief heeft van mij kaarten van de Formule 1 cadeau gekregen Heb er super veel zin in. Mijn ouders blijven een week op Bali en we vliegen dan ook met z'n alleen tegelijk terug. Hebben zonet nog even geregeld dat wij een bassinet (babybedje) in het vliegtuig hebben, het is 13 uur vliegen ongeveer en om dan S de hele tijd op schoot te houden gaat echt niet S weegt ook nog maar 7,1 kilo, dus kan ook nog wel op de buik denk ik. Hij vind het erin doen leuk en gaat hij lachen enzo. Maar zodra hij vast zit is hij er klaar mee. Dus wil toch een x op de rug proberen. Oja weer een pendel oktober bevruchting Hmmmmm wordt het dan toch al oktober